Şimdi Ara

Teknosadan bugün iyi bir tokat yedim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
4
Cevap
0
Favori
264
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    128 Mesaj
    iyi akşamlar arkadaşlar, uzun bir süredir kulaklığa ihtiyacım vardı.

    antalya 5 m migrosun içerisinde bulunan teknosadan kulaklık aldım. Philips Shp1900 marka 49.90 tl

    tüm kutular kapalıydı ve üzerlerinde pek fazla gözle görülecek bir ibare yoktu.

    neyse aldım eve geldim açtım. herşey tamam ama birşey eksik. kulaklığın ses açıp kapatma düğmesi yok. bir oğlum oldu ama en önemli şeyi eksik. neyse kutusuna güzelce koydum teknosada iade ederim diye düşündüm. telefonla teknosayı aradık, telefonu açan kadın kutusu açılmış ürünü kesinlikle almayacaklarını söyleyince kulaklığı kırdım attım.

    çünkü ses açma kapatma düğmesi olmayan kulaklık işime yaramaz, öyle kulaklıkları pek sevmem. aniden bazı sitelerde xxx li acayip sesli reklamlar falan çıkıyor. ayıp oluyor.


    neyse kulaklık için teknosaya telefon açtık.
    bize daha yakın olan şubeden değişim yapabilirmiyiz diye telefon açınca, onlar kulaklık için değişim veya iade veya başka ürünle değişim gibi hiçbirşey yapamayacaklarını söyleyince teknosa benim için tamamen bitti.

    geçen yılda bozuk olan harici harddiski 1 ay bekletip üzerine tamir olmadı yazmışlardı.
    denedik yine çalışmıyordu. teknosanın kasadaki bilgisayarda denedik ondada çalışmadı. bozuk harici harddiski alıp denize atmıştım. sonuçta tekrar yollasam geri gelse tamir olsa bile yine sorun çıkaracağına emindim.
    daha önceki yıllarda bayağı bir kazıklandım.

    bugün giden benim 50 lira param oldu.

    bundan sonra teknosaya uğramam bile.



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    477 Mesaj

    bu xxx konusundan ben de çok rahatsızım. çocuklarımızın sağlığını tehdit ediyor, düşünsene 3 tane x yanyana... bir tane olsa neyse, yanına ikincisini koyuyorlar, yetmiyor en az üç tane diyorlar. zaten çocuklar da genel olarak bu şekilde ceyran alıyor. neyse...

    eski günlerimi hatırladım, nerde o eski bayramlar. rize merkez'deki sony bayiinden 15 liraya e818lp alır çıkardım. yıka ve çık yani. dertsiz tasasız, bol güneşli günlerdi. bozuldukça alırdım, bozuldukça alırdım. başka mağazalarda 30-35 liraya görünce mağaza sahiplerini döverdim, sonra karakola girer çıkardım. bazı günler acılı günlerdi. sırf zevkine 15 liraya bir tane daha alıp denize atmışlığım vardır. belki balıklar da ihtiyaç sahibiydi kim bilirdi...

    well hassle'ı kelam, bir gün sabah kalkıyorsun, hoayda bir tarafı çalışmıyor. meğer yıllar geçtikçe hergün dinlediğimiz müzikler nasıl içimize işliyor, bağımlılık yapıyor. sağ burnumun üstünden sanki birşey tutup çekiyor, bende bir panik. sony bayiisinde stok da kalmamış, ne alıcam abime... denize düşen teknosa'ya sarılır. burnumu tuta tuta teknosa yollarındayım, bizim bura yokuş bi de, hızlı adımlar koşmaya dönüşüyor arkadaş, yeni kulaklığıma mirkelam koşuyorum... yolda babam çıksa kulaklık diye takıcam yani o derece dardayım. ne kadar kötü olabilir diye stokta ne varsa artık... bahtıma sennheiser mx 170 çıktı. hani bazılarının çok baslı dediği...

    ulan bu nedir, bunda bas namına hiçbirşey yok. bas diyon dızırt bızırt diyor. ulan ben böyle işin... 2 saat geçmiş, hiçbir hasar yok ambalajda dahi, açılıp kapanabilir zaten. adam almıyor da almıyor. gerisini tahmin etmişsinizdir zaten. sen gel bakıyım evladım derken meğer depoda 6 kişi... ikişer ikişer hallederken bütün kulaklıklar haşat olmasın mı... adamları denize atarız da kulaklık kalmadı tükanda...

    neyse işte pandora'nın kutusunu da böylece açmış oldum, işte o gündür bugündür o kulaklık bu kulaklık. bir daha kulaklıksız kalmayacağım ve en iyisini bulacağım diye yemin ettim. bence sen de et, yemin et. ne demiş ulu önder canan karatay, ben size et yiyemezsiniz demedim ekmek yiyemezsiniz dedim...
    |
    |
    AhmetRecep1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Teğmen
    128 Mesaj

    kardeşim, denize attım çünkü antalya lara şubesindeki vatana götürmüştüm. deniz oraya yakındı.
    tekrar garantiye göndersem, tamir yapılsaydıda sorun çıkardı. daha önce exigo denilen teknosadan aldığım lanet olasıca flash diski 5 sefer garantiye göndermiştim. o zamanlar yeni yeni çıkıyordu flashdiskler.

    yollar kısa değil 15-20 km git gel. canı cehenneme teknosadan birşey almam daha. 50 tl lik şey için 50 tl yol parası.

    mesaj için saol kardeşim. biraz saçma sapan olmuş ama en azından bir mesaj yazmışsın konuya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AhmetRecep1 -- 24 Şubat 2016; 18:44:29 >
    |
    |
    Bahsedilenler: vaziyetu
    _____________________________
  • Teğmen
    128 Mesaj
    bundan yaklaşık 1 ay önce kadar teknosadan 39.90 a 4 adet şarjlı pil + şarj cihazı almıştım.
    oda şarj cihazı ısınınca pillerin üstündeki jelatin şekil değiştirdi. bu zamana kadar 50 ye yakın şarjlı pilim oldu hiç birinde böyle bir sıkıntı çıkmamıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AhmetRecep1 -- 24 Şubat 2016; 18:36:42 >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
SEO
Bey Azura
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.