Şimdi Ara

Teknosa iade (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
45
Cevap
0
Favori
2.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kullanıcı9999

    ilanı buldum mesaj attım ancak o da eb imiş.

    BEN
    merhabalar bu cihazlarda sorun var 12 nisanda aldım bende iade ettirmeye çalışıyorum. %100 disk kullanımı sorunu servise göndermeme rağmen çözülmedi başka sorunlarda var gibi. insanlara satmaktansa bunu gelin iade etmeye çalışalım başkaları da zarar görmesin(not sorunsuz çıkan ürünlerde olabilir illaki onlardansanız yanlış anlamayın lütfen.0 ürün alıp sorun yaşamak insanı deli ediyor gerçekten.bende teknosadan 2699 a aldım)
    3 Mayıs 2018
    19:59
    O
    Hocam bilgisayardan pek anlamamda görev yöneticisini açtığımda 1 haftadır falan disk 100% diyor kasıyor nedeni omudur
    3 Mayıs 2018
    20:45
    BEN
    evet sorunu o dur. teknosaya götürün iade almıycaklar. servise göndercekler servise gitti yazılım yüklenip geri geldi. mağaza müdürü bile geldi iade etmek istediğimi söyledim ancak ankaradaki teknik servisin adresini verdiler bizim yetkimiz yok buraya gidin dediler. zorlayın şansınızı iade ettirin şuan teknosada 2299 lira sorunluğu olduğu için satmıyor. bi şekilde iade ettirceğiz bunu
    3 Mayıs 2018
    20:52
    O
    Böyle saçma işmi olur ya tamamdır hocam teşekkürler yarın götürücem
    3 Mayıs 2018
    20:54
    BEN
    götürün 1 kere gitsin servise. kağıda yazdırın 100 disk kullanımı sorunundan iade talep ediyorum lütfen geri göndermeyin diye. geri gönderirseler uzar iş. bende zaman bulabilirsem okuldan servise gitcem.
    İsim ve soyisimlerinizin baş harfleri aynı, cihazı alış tarihleriniz, cihazın alındığı yerler aynı, açtığın konu bu derece yakın tarihli, açılan ilanın tarihi, bir de birebir aynı cihazı almışsınız.
    Muhteşem bir tesaadüf gerçekten...

    O mesajlaşmaya kendini nasıl inandırdın bilmiyorum ama 'bu cihazdan bende de var bu cihazlar sorunlu' dediğinde bu vatandaşın açıklamaya 'hiç bir sorunu yok' yazmasına rağmen direk seni onaylaması da ayrı bir tesaadüf. Hiç ama hiç inandırıcı bir mesajlaşma olmamış. Çok amatörce...
    Ben yemedim, yiyen varsa yemeye devam etsin.




  • Alpay_Gun kullanıcısına yanıt
    haklısın tesadüf var inanmaman normal.
    kendimi haklı çıkarmak için 2 şey önerebilirim.
    1) laptop seri numarasını veriyim asus sitesinden bak gördüğü işlemlere
    o elemandan da iste
    2) telefondan ara alıcı gibi sesini duy. sonra beni ara özelden numara isteyip
    konuşmlar gerçek teamwiever olsa gösterirdim sahibinden.
    kanıt olarak ne istersin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kullanıcı9999

    haklısın tesadüf var inanmaman normal.
    kendimi haklı çıkarmak için 2 şey önerebilirim.
    1) laptop seri numarasını veriyim asus sitesinden bak gördüğü işlemlere
    o elemandan da iste
    2) telefondan ara alıcı gibi sesini duy. sonra beni ara özelden numara isteyip
    konuşmlar gerçek teamwiever olsa gösterirdim sahibinden.
    kanıt olarak ne istersin
    Hocam eğer bunca şey cidden bir tesaadüfse özürüm ortada bulunsun. Fakat ben hala bunun tesaadüf olacağına imkan veremiyorum.
    Kimse kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değil. Ben kanıt istemedim, istemeye de hakkım yok. Hatta gerek yok.
    Artık ortalık o kadar güvensiz ki; sahibindende cihaz bakıyorsam o cihazı muhakkak internet ortamında araştırıyorum. Sebebi görüldüğü üzere belli. İlanı gördüm, cihazı araştırırken bu konuya denk geldim ve yapmam gereken doğru şeyi yaptım. Kim olsa yapardı...




  • Alpay_Gun kullanıcısına yanıt
    Maalesef ki tesadüf

    İsterseniz özelden üni kimliği ya da servis kağıdını falan atarımsoyadim kanıtlanmis olur

    Faks sahibinden hesabına karşılık olarakta ürünü satan kişiyle konuşun biraz konum falan atsın yakınlara gelip aliyim de

    Ya da ondan da ehliyet falan işte sadece isim soyisim gözüken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kontratak kullanıcısına yanıt
    Kaç haftadır enayi gibi oradan oraya koşuyorum

    Teknosa ya gidildi bizde iade yetkisi yok servise yollayayım dedi

    Servise gitti geldi yazılım güncellemesi iade alınmadı

    Ankara'daki yerine gidip kendiniz konuşun dediler

    Baktım sorun devam ediyor bugüne n mecbur derse girmeyip verdim

    Oradaki çalışan Teknosa ilk 1 haftada iade almak zorundaydi ürünü size satanda promotor dedi

    2 saat önce mesaj gelmiş

    Cihazın işlemleri tamamlanmıştır on buromizdan gelip alabilirsiniz

    Sisteme girdim baktım sorun yoktur cihazda yazıyor.

    İnternet sitesinde de şu ibareyi gördüm

    Hangi durumlarda servisiniz ücret iadesi işlemlerini yapmaktadır?



    Servisimizde ücret iadesi kararı verilmemektedir.



    Servisimiz yalnızca Hakem Heyeti Kararı ve Üreticiden gelen onay olduğunda ücret iadesi işlemlerini yapabilir.



    Teknosa ben iade almam diyor servis ben almam diyor topu karşılıklı atıyorlar

    Kaç tane laptop kullandım cihaz bariz dönüyor kendi aldığım cihaz için neden bu kadar uğraştım

    Tek yol thh galiba ama 2699 lirayı bı güzel kitlesinde gibi hissediyorum

    Hafta sonu kapalilarmis ne zaman teslim alcam o sıkıntı şimdide

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.