Şimdi Ara

'Teknik arıza nedeniyle yeni abone alamamak'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kadıköy'de Türksat'tan abonelik almak istiyorum. 2 gündür verdikleri cevap bu. Abone alma sistemleri arızalıymış. Böyle saçma bir şey duydunuz mu hiç? Kağıda yaz bilgileri düzelince sonra aktar bilgisayara bozuksa. Hayatımda böyle zırvalık görmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DHArcadia -- 9 Nisan 2015; 8:51:32 >



  • Çok ilginç. Birşeyler vardır işin içinde teknik arıza falan hikaye olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DHArcadia

    Kadıköy'de Türksat'tan abonelik almak istiyorum. 2 gündür verdikleri cevap bu. Abone alma sistemleri arızalıymış. Böyle saçma bir şey duydunuz mu hiç? Kağıda yaz bilgileri düzelince sonra aktar bilgisayara bozuksa. Hayatımda böyle zırvalık görmedim.

    4440126 ı arayıp abone olabilirsiniz. Arıza vs zırvadan ibaret. Gercekten arıza varsa dedikleri olabilir otomasyona veri girmeden abonelik alınmaz ama bu 2 gün sürmez. Onun için zırvalamışlar diyorum. Sitem sıkıntı olsa 15 dk bilemedin yarım saat.

    Yapamazsan yardımcı oldurabilirim tanıdk var anadolu yakasında

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3. günde hallettiler işimi saolun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DHArcadia

    Kadıköy'de Türksat'tan abonelik almak istiyorum. 2 gündür verdikleri cevap bu. Abone alma sistemleri arızalıymış. Böyle saçma bir şey duydunuz mu hiç? Kağıda yaz bilgileri düzelince sonra aktar bilgisayara bozuksa. Hayatımda böyle zırvalık görmedim.


    Elektrik kesintisi sebebiyle birçok sorun yaşandı, eğer halen aksaklık var ise 0216 371 6666 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
  • Sorun halloldu abonelik açıldı.

    Bana garip gelen şey bilgisayar sistemleri var diye bilgisayarsız hiç bir iş yapamaz hale gelmek. Bankalarda da aynı şey ile karşılaşıyorum bazen: "Sistem yok". Eskiden internet yoktu ve bu işler yapılabiliyordu. Dahası şubede bir işlem yapıcam, telefon bankacılığını ara diyor. E kardeşim ben burda karşındayım ne telefonu. Ayrıca telefonum olmak zorunda da olmamalı banka kullanmak için. Yeni bir teknoloji var diye eski yöntemleri tamamen kullanamaz hale gelmek masraf kısmak için midir nedir bilmiyorum ama çok kötü bir fikir. Yarın öbür gün markete gidicez PoS cihazı bozuk ekmek alamazsın dicekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DHArcadia

    Sorun halloldu abonelik açıldı.

    Bana garip gelen şey bilgisayar sistemleri var diye bilgisayarsız hiç bir iş yapamaz hale gelmek. Bankalarda da aynı şey ile karşılaşıyorum bazen: "Sistem yok". Eskiden internet yoktu ve bu işler yapılabiliyordu. Dahası şubede bir işlem yapıcam, telefon bankacılığını ara diyor. E kardeşim ben burda karşındayım ne telefonu. Ayrıca telefonum olmak zorunda da olmamalı banka kullanmak için. Yeni bir teknoloji var diye eski yöntemleri tamamen kullanamaz hale gelmek masraf kısmak için midir nedir bilmiyorum ama çok kötü bir fikir. Yarın öbür gün markete gidicez PoS cihazı bozuk ekmek alamazsın dicekler.

    Üyelik modelinde çalışan sistemlerde ki sıkıntı, evraklar sisteme veri girişinden sonra Genel Merkez ile eş zamanlı düşüyor;
    Birçok firma müşteri tarafından imzalanmış bilgisayar çıktısını tarayıp sisteme ekletmeden aktivasyon yapmıyor ; burada sağlayıcılar da şöyle haklı, vatandaş gelip hizmeti alıyor eve gidince eşi/ailesi yok biz almadık böyle birşey diyor :)
    Daha akla hayale gelmeyen çok örnek verilebilir ....

    Bankalarda durum çok ilginç, halen şifreyi eve zarfla gönderen banka var!
    Örneğin kurumsal hesap için şifre unuttum deme şansınız yok, ta genel merkeze yazılıp bildiğiniz basılı evrak geliyor :) (1 Haftayı da buluyor)

    Burada genel felsefe sizinde bahs ettiğiniz gibi insansız (daha az insanla) çalışan modelleri kullanmak...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.