Şimdi Ara

Tek Şifre ile işlem yapabilen var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
572
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 37 gün 8 saat 45 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • programmer_onur (8 mesaj) XpressMusic34 (4 mesaj) Quard (3 mesaj) DEMİRCİEFE (2 mesaj) Fulton (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) Mobil (2 mesaj) Mini (8 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar TTNET'in sunduğu tek şifre herkesin malumu. Fakat 2 aydır erişim sağlayamıyorum. Durup dururken hesabım silindi. Yeni şifre alıyorum yanlış diyor. Müşteri hizmetleriyle 100 defa aradım görüştüm, sistemde genel sorun var diyorlar. Sistem sorunluymuş, altyapı çalışmaları falan yapılıyormuş.

    Size sorum, tek şifre de sizde sorun yaşıyor musunuz? Playstore.com'dan alış veriş yapabiliyor musunuz? Genel bir sorun değil gibi geliyor bana.



    |
    |
  • bak dostum bu tek şifre olayını ne telekom mudurlukleri,ne ofisleri,ne çagrı merkezleri biliyor.yuzlerce defa denedim.aldım laptopu telekoma göturdum..
    bu telekom,cuları ben patron olsam 1 saat bile çalıştırmam.
  • ilavaten cep telefonundan androıd olandan girdim ama orada da detay görunmüyor.sözleşmeler,imzaladıgım belgeler falan gibi..
  • Beyler az önce böyle saçma bir SMS geldi. Bu salak Tekşifre zaten hiçbir yerde kullanılmıyor artık doğru düzgün. Sadece mobil uygulamada internet hizmetinin Online İşlemler hesabına girerken soruluyor. Ne yapmamız lazım? Güncelleme derken neyi kastediyor?

    Gelen mesaj aynen şu şekilde:
    Degerli Evde Internet musterimiz, tek bir kullanici adi ve sifre olusturarak Turk Telekom internet hizmetlerinden yararlanabildiginiz TekSifre kullanici adinizi, 15.01.2021 tarihine kadar sistemlerimizde kayitli irtibat numaranizi kullanarak
    https://teksifre.turktelekom.com.tr/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda adresinden guncellemenizi rica ederiz. Belirtilen tarihe kadar guncelleme yapmamaniz durumunda, hesabinizi
    https://teksifre.turktelekom.com.tr/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda adresinden irtibat numarasi bilgilerinizle yeniden olusturabilirsiniz. Bilgilerinize sunariz. B001


    Edit: Tekşifre sayfasına ve hesabına girdim, Ad Soyad, doğum tarihi ve cinsiyet bilgisi dışında güncelleme yapacak bir alan yok. Onları güncelleyip çıktım? Kullanıcı adım zaten eskiden beri mail adresim ve girip baktığımda da aynı şekilde duruyor.
    Neyin güncellemesini istiyor bunlar kullanıcı adı diyerek? İfade hatası var gibi duruyor.

    Ne vasıfsız, bela bir kurumdur arkadaş şu Telekom.

    Size de böyle bir SMS geldi mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 16 Aralık 2020; 20:5:58 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bu tarz bir sms gelmedi hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Beyler az önce böyle saçma bir SMS geldi. Bu salak Tekşifre zaten hiçbir yerde kullanılmıyor artık doğru düzgün. Sadece mobil uygulamada internet hizmetinin Online İşlemler hesabına girerken soruluyor. Ne yapmamız lazım? Güncelleme derken neyi kastediyor?

    Gelen mesaj aynen şu şekilde:
    Degerli Evde Internet musterimiz, tek bir kullanici adi ve sifre olusturarak Turk Telekom internet hizmetlerinden yararlanabildiginiz TekSifre kullanici adinizi, 15.01.2021 tarihine kadar sistemlerimizde kayitli irtibat numaranizi kullanarak
    https://teksifre.turktelekom.com.tr/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda adresinden guncellemenizi rica ederiz. Belirtilen tarihe kadar guncelleme yapmamaniz durumunda, hesabinizi
    https://teksifre.turktelekom.com.tr/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda/kullanici-giris/tek-sifre-hakkinda adresinden irtibat numarasi bilgilerinizle yeniden olusturabilirsiniz. Bilgilerinize sunariz. B001


    Edit: Tekşifre sayfasına ve hesabına girdim, Ad Soyad, doğum tarihi ve cinsiyet bilgisi dışında güncelleme yapacak bir alan yok. Onları güncelleyip çıktım? Kullanıcı adım zaten eskiden beri mail adresim ve girip baktığımda da aynı şekilde duruyor.
    Neyin güncellemesini istiyor bunlar kullanıcı adı diyerek? İfade hatası var gibi duruyor.

    Ne vasıfsız, bela bir kurumdur arkadaş şu Telekom.

    Size de böyle bir SMS geldi mi?

    Bende de yok hocam SMS.





  • Online İşlem uygulamasına girerken kullanıcı adınız olarak mail adresi değilde cep numaranızı mı kullanıyorsunuz peki arkadaşlar?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Online İşlem uygulamasına girerken kullanıcı adınız olarak mail adresi değilde cep numaranızı mı kullanıyorsunuz peki arkadaşlar?

    Ben kullanamıyorum desem yeridir. Eski telefon numarası kayıtlı ben de, değiştirmek için de müşteri hizmetlerini falan aramam lazım, şimdilik uğraşmadım. Ama TekŞifre için yıllar önce ben kullanırken telefon gerekiyordu. Sonrasın da mail de geldi galiba.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fulton

    Ben kullanamıyorum desem yeridir. Eski telefon numarası kayıtlı ben de, değiştirmek için de müşteri hizmetlerini falan aramam lazım, şimdilik uğraşmadım. Ama TekŞifre için yıllar önce ben kullanırken telefon gerekiyordu. Sonrasın da mail de geldi galiba.



    Alıntıları Göster
    Yanıtın için teşekkürler dostum. İyice karıştırmışlar. Mail ile giriş olayını mobil uyglamanın son versiyonlarında kaldırmışlar. Zaten Web üzerinden de uzun zamandır TC Kimlik + Mobil Onay SMS kodu ile giriliyor. Bana gelen SMS'de de ifade edilen şeyi tam anlayamamakla birlikte Tekşifre gerektiren servisleri ilgilendiriyor sanırım artık ve hiçbirini kullanmıyorum zaten (Tivibu, Muud, TT Wifi vs.).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 16 Aralık 2020; 23:8:23 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Ben fotoğraflı girişi kullanıyorum, şifre vb sormuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Ben fotoğraflı girişi kullanıyorum, şifre vb sormuyor.
    Eyvallah :) Müşteri Hizmetleri robot cevap vermek dışında yardımcı olamadı. Ben hayatımda bu kadar boş kafa çalışanın bir araya geldiği başka bir kurum görmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 17 Aralık 2020; 15:48:55 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Siz de fotoğraflı giriş kullanın veya parmak izi ile kullanın ne diye şifre ile vb uğraşıyorsunuz ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Siz de fotoğraflı giriş kullanın veya parmak izi ile kullanın ne diye şifre ile vb uğraşıyorsunuz ki?
    Android'de TC Kimlik + Mobil onay kodu (SMS) ile giriş ve parmak izi giriş seçenekleri var zaten. Başka yok benim gördüğüm. Aslında ben mesajın anlamını yorumlamaya çalıştım sadece. Hiçbir mantık bulamadım. TekŞifre denilen zımbırtı bugün için eskiden farklı olarak Online İşlemlere giriş için gereken birşey değil. Sadece Play Store, TT Wifi, Muud, Tivibu vb. çöp servisler için falan lazım sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 17 Aralık 2020; 15:53:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Ben android de fotoğraflı girişi kullanıyorum. Siz de öyle yapın hocam uğraşmazsınız kullanıcı adı şifre yazmak ile.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Hayırlı günler/akşamlar,


    Bana da mesaj geldi.Sonrasına bırakmıştım ki bugün mail de geldi.Tek Şifre ile işlem yapabilen var mı?  


    Tekşifremi güncellememi istediler."Kullanıcı adını cep telefonu ile değiştirin" linkine tıkladım ve Evde interenet müşterisiyim linkine tııklayıp çıkan ekranda tc kimlik numaram ve cep telefonum kayıtlıydı bende ileri butonuna bastım ekranda "Sistemsel bir hatadan dolayı işleminiz gerçekleştirilemedi.Lütfen bir süre sonra tekrar deneyiniz."mesajıyla birlikte ceptelefonuma "HESAP GÜNCELLEMESİ İÇİN ONAY KODU" geldi.Bu işemi 2 kez tekrarladım"bende mi hata var diye"her defasında -Hata ve yeni bir güncelleme kodu- geldi.Tek Şifre ile işlem yapabilen var mı?  

    Yarın tekrardan deneyeceğim,baktım yine hata verip kod gönderiyor,bırakırım.Tek Şifre ile işlem yapabilen var mı?  





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quard

    Hayırlı günler/akşamlar,


    Bana da mesaj geldi.Sonrasına bırakmıştım ki bugün mail de geldi. 


    Tekşifremi güncellememi istediler."Kullanıcı adını cep telefonu ile değiştirin" linkine tıkladım ve Evde interenet müşterisiyim linkine tııklayıp çıkan ekranda tc kimlik numaram ve cep telefonum kayıtlıydı bende ileri butonuna bastım ekranda "Sistemsel bir hatadan dolayı işleminiz gerçekleştirilemedi.Lütfen bir süre sonra tekrar deneyiniz."mesajıyla birlikte ceptelefonuma "HESAP GÜNCELLEMESİ İÇİN ONAY KODU" geldi.Bu işemi 2 kez tekrarladım"bende mi hata var diye"her defasında -Hata ve yeni bir güncelleme kodu- geldi. 

    Yarın tekrardan deneyeceğim,baktım yine hata verip kod gönderiyor,bırakırım. 

    Hocam size gelen İLK SMS görselini benimle paylaşmanız mümkün mü? Hani benim yazılı olarak paylaştığım (başka başlıkta görseli de paylaştım) gibi size gelen İLK mesaj görselini ekran görüntüsü olarak rica ediyorum sizden. Bir detaya bakacağım. Ona göre yine haberleşiriz.

    Ben bu uygulamanın ultra-saçma ve mantıksız olduğunu düşündüğüm için henüz bir işlem yapmadım. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 22 Aralık 2020; 23:32:12 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tek Şifre ile işlem yapabilen var mı?

    Hayırlı günler,

    Paylaştığınız sms ile bana gönderilen sms arasında tek bir fark var o da aşağıdaki şekilde -belirtilen tarihihe...hesabınız pasife alınacak...- yazısr. Kusura bakmayın biraz geç cevap verdim çünkü cep telefonunum arızalı olduğundan sorun yaşıyorum.


    Masaüstünden ekran görüntüsü bile kocaman çıkmış görünüyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quard -- 24 Aralık 2020; 16:5:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 19 Ocak 2021; 19:21:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quard

    Hayırlı günler,

    Paylaştığınız sms ile bana gönderilen sms arasında tek bir fark var o da aşağıdaki şekilde -belirtilen tarihihe...hesabınız pasife alınacak...- yazısr. Kusura bakmayın biraz geç cevap verdim çünkü cep telefonunum arızalı olduğundan sorun yaşıyorum.


    Masaüstünden ekran görüntüsü bile kocaman çıkmış görünüyor.

    Evet hocam. Bende bu detayı düşünerek sizden ekran görüntüsü rica etmiştim. İkimize gelen mesajların son bölümleri farklı.

    Bu arada başlığa tesadüfen girince cevap yazdığınızı gördüm alıntı yapmadığınız için, problem değil :)

    TekŞifre gerektiren bir servis kullanmıyorsanız bence bir işlem yapmaya gerek yok ama yine de bilemiyorum. Müşteri temsilcisi (genelde alayı cahil) yanıtı alırsanız paylaşmanızı dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 24 Aralık 2020; 16:15:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.