Şimdi Ara

TCDD internetten bilet satışı R E Z İ L L İ K

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
6.929
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arifiye - Konya arasında bilet almak için internet şubesini tercih ettim, etmez olaydım.

    TCDD internet şubesinden ilk kez bilet alacaktım, önce yer ayırtma (rezervasyon) işlemi yapılacağını düşünerek yerimi ayırdım, rezervasyon numaramı aldım. Daha sonra aynı sayfayı kapatmadan Bilet Satış ana menüsünde " Rezerveli Satış " bağlantısına tıkladım rezerve numaramı girip rezerve ettiğim bilgileri gördükten sonra kredi kartı numaramı yazıp onayladım.

    İşlem onaylanmadı diye hata verdi. Belki bende bir sorun vardır dedim işlemleri tekrarladım yine hata verdi.
    Bu sefer Bilet Satış ana menüsünde " Satış(Tren Seçerek) " bağlantısını kullanarak trenimi seçtim, tek kişilik koltuk istediğimi belirttim ve kredi kartı numaramı girerek biletimi aldım.

    1. Rezillik

    Biraz önce internetten kredi kartı özetimi incelerken 3 kere para çekildiğini gördüm. Hata verdiği zamanlarda da aslında kredi kartımdan parayı çekmiş.
     TCDD internetten bilet satışı R E Z İ L L İ K



    2. Rezillik
    3 kere 16 Ytl ödemek zoruma gittiği için 444 82 33 numaralı telefonu aradım, telefon şubesinden işime yarar bir şey duyamadım. Bir ara 0312 444 82 33 numaralı telefon numarasından bahsetti. Allah Allah 444 ile başlayan bir numara genelde Türkiye'nin neresinden aranırsa aransın aynı hatta, aynı çağrı merkezine düşmesi gerekli diye düşündüm. Neyse onu aradım otomatik cevaplayan bayan sesinin farklı olduğunu anladım. Operatör için 0 'a basın dedi.

    Basmadım. Tekrar 444 82 33 'ü aradım (ilk aradığım numarayı) 0 'a bastım bir tane amca çıktı hiç bir şey bilmediğini, onu niye aradığımı sordu?
    Adam TCDD çalışanı ama hattın neden ona düştüğünü bilmiyor. Neyse dedim onun bir suçu yok. Kapattım.
    444 82 33 'ü tekrar aradım daha önce aradığımda operatör "internet ve 4583" kelimelerinin aynı cümle içinde geçtiği bir şeyden bahsetmişti bende dahili numarayı biliyorsanız tuşlayın dediği anda 4583 'ü tuşladım. Telefon çaldı çaldı açan yok. Hat kapandı.
    İşlemi yeniledim hat kapandı.
    0312 444 82 33 'ü aradım 4583 'ü tuşladım hat kapandı.
    0312 44 82 33 'ü aradım 0 'a bastım operatöre bağlandıktan sonra internet şubesinde sorunum var dedim, bekleyin dedi, muhtemelen 4583 'e bağladı.
    0312 444 82 33 'ü aradım 0'a bastım operatöre bağlandım, internet ile ilgili sorunum var ama durun 4583 'e bağlamayın dedim. Ben dinleyeyim dedi. Durumu anlattım, o sorunu yine 4583 çözebilir dedi, hafta içi mesai saatleri içinde arayın dedi. Tamam dedim kapattım.

    3. Rezillik

    Başımdan geçen olayı anlattığım bayan Ankara Gar'ında çalışan sıradan birisi olacak ki konuşmamız anında bir ara benden izin istedi ve
    -- Doğu ekspresi 2. Perona yanaşacaktır, Doğu ekspresi 2. Perona yanaşacaktır.
    Şeklinde bir duyuru yaptıktan sonra ve oradaki Burak isminde birisine şu biletli müşteri ile ilgilensene dedikten sonra beni dinlemeye devam etti.



    Sonuç olarak, TCDD 'de internet hizmetleri, telefon hizmetleri (çağrı merkezi) diye düzgün çalışan bir şey yok. Aman dikkat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaviAteş -- 8 Eylül 2007; 18:46:18 >







  • Devleetin en iyi kurumu olması gerekirken en köhne kurumu..ne olacak bilmiyorum...yazıklar olsun....
  • Yazmaya başlamadan önce aklımdaydı sonra unutmuşum.

    Bu TCDD 'nin "online bilet satış" sitesinde ki menüler Firefox ile çalışmıyor, Opera ile de alt menüler gözükmüyor, Konqueror ile hiç çalışmıyor.
    Pardus kullananlar sadece Opera ile gözükmeyen menüler altında işlem yapmak zorunda.
  • %5 indirimliydi galiba
  • bizde bilet alıyoruz ama böle sorularla karşılaşmıyoruz verilen hata yüzünden olabilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrefe

    bizde bilet alıyoruz ama böle sorularla karşılaşmıyoruz verilen hata yüzünden olabilir


    Belirttiğim gibi rezerve numarasını girip, bileti al dediğim zaman hata vermesine rağmen para kesmiş. Bu benim hatam değil, Onların hatası. Bilet numaramı gösterseydi eyvallah der, sayfayı kapatırdım.

    Benim hatam yer ayırtma olayına girmekti ama ilk kez kullanıyordum, bir an öyle olacağını düşündüm.
    TCDD 'nin bir ÇAĞRI MERKEZİ olmaması ise başlı başına bir AYIP zaten.
  • TCDD`YE LAF YOK
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • [Deleted by Admins]
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tcddmusa
    TCDD`YE LAF YOK


    Taam o zaman, her ilden arandığında aynı çağrı merkezine ulaşılsın, telefonu konuyla ilgili bilgisi olan kişiler açsın, sorunum çözülemeyecekse bile çözülemeyeceğini bileyim, böylece laf atmayalım.

    Bu arada para sorunum halloldu. Yapılmayan alışverişin paraları iptal edildi. Buradan TCDD'nin web programcısını selamlıyorum.
    Kredi kartından parayı alan fakat ekrana işlem yapılamadı diye uyarı yazan sayfayı hazırladığı için.
    Yer ayırtma (rezervasyon) işlemi yaptıktan sonra, bu rezerve işleminin parasını ödemeye çalıştığımda ödeyemediğim, ayırttığım yeri satın alamadığım için.
    Hazırladığı web sitesini, kullandığı basit bir DHTML menü yüzünden İnternet Explorer 'dan başka tarayıcı ile giremediğimiz için kendisini saygıyla anıyorum.

    Sevgili musa kardeşim, bunları ilgili kişilere iletirsen sevinirim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tcddmusa

    TCDD`YE LAF YOK


    kızdırmayın musayı salar valla ufoları
  • evet benimde başıma geldi arkadaşn dedğiği gibi 312 kod numaralı hattı aradım internet le ilgili bir sorun için. çıkan kadın gayet ilgisiz bir şekilde neden aradığımı falan sordu sonra beni başka bir yere bağladı sorunuzu bunlar cevalar diye ama açan olmadı.Bir çağrı merkezi yok TCDD nin .
  • bu tarz web sitelerinin web standartlarını tam olarak sağlaması lazım linux üzerinden de giren var mac üzerinden giren de var windowstan giren var...her türlü sistem ve tarayıcı ile hatasız çalışmalı ama fazla uğraşmamak için bunu es geçmişler..
  • konu açılmışken gidiş-dönüş bileti nasıl alınıyor?

    ben güvenemeyip ayrı ayrı alıyom gidiş ve dönüşü netten

    dönüş tarifesi ve gidiş-dönüş diye seçenek var kafamı karıştırıyor
  • bu devletin telefonla randevusu zaten tam bir muamma aynı şekilde devlet hastaneleri fakülteler ya da ssk da telefonla sıra alacağına birhafta önceden bekle hemen alırsın daha bugün annem devlet hastanesini aradı dahili numarayı çıkan adamın cevabı : bana neden bağladılar sizi bilmiyrum .. annemdiyor peki diyor ben şuraya nasıl ulaşırım .. adam başka bölümden demekki belli ki istediğimiz bölümün numarasını biliyrdurda yani ama bilmiyorum dedi annemde kapatmak zorunda kaldı belki yanlış yeri aramışımdır diye tekrar aradı orası çıktı bu sefer adam bir numara verdi ( ki biraz önce neden vermedi anlamadık ) sonra orayı aradı çıkan kişi ben onlarla uğraşmıyorum demezmi ( özel muayehane ile ) alla alla nasıl işte dedi kadın aramaktan vazgeçti..

    aynı şekildebende diş hekimliğinden randevu alacaktım adanada randevular telefonla oluyor dediler bende eve gittim ertesi gün aradım ve yemin ediyorum santrala 20 dakika içinde bakan olmadı ( hadi burayı anladık meşguller ) .. 20 dakika snra birisi çıktı hele şükür dedim ona dedim randevu alacaktım şuradan diye oda dedi ben burayla ilgilenmiyorum beni bir yere bağladı ve telefon bir 2-3 dakika çaldı açan olmadı neyse aynı işlemi bir daha yaptım ve bir daha yani bu işlem 1 saat sürdü sinir küpü oldum artık birisi çıksa sövecem dedim o da çıkmadı ya.




  • Aman Sen Ne Yapmışın...Ben Normalde Bilgisayardan Zor Bilet Kestiriyorum.50 Kere Kesiyolar 50 tanesine Yalnış.Sonunda Eski Biletlerden Veriyolar
    (Sirkeci-Kapıkule Hattından Bahsettim )
  • Aslında sistem düzgün çalışıyor ancak siteyi yapan firma nasıl olsa devlete yapıyorum boşver deyip geçerek birçok eksik ile bırakmış siteyi.

    Fakat yakın zamanda internetten tekrar bilet alarak yolculuk yaptım.
    Aslında yine ufak bir sorun yaşadım.
    7 kişilik bilet almıştım. 7 kişilik bilet için 2 kişilik + 2kişilik + 1 kişilik + 1 kişilik + (2 kişilik koltuğun 1 ini) vererek bilet kesti.
    Normalde mantıklı olarak 3 tane 2 kişilik 1 tanede tek kişilik bilet kesmesi gerekir.

    Bu yine web programcısı olan arkadaşların düşünmedikleri veya düşünüp amaan ne gerek var dedikleri bir durum. Umarım kendi başlarına veya sevdikleri kişilerin başlarına böyle sorunlar gelir.
  • Geçmiş olsun ama her zaman olaya iyi tarafından bakmak gerek.En azından 0,18 YTL maxi puan kazandın.

    Bu arada konu sahibinin mağduriyeti birgün hepimizin başına gelebilir.Süratle ilgilenmesi gereken bir problem.İlgilelere bildirmek lazım.

    Edit:İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reckLessdark -- 24 Ekim 2007; 1:45:20 >
  • Hızlı tren hızında rezillik.
  • Gecmıs olsun.Bızede gece arkadasa alıcaktık ama fazla ılgılenemedık kesın boyle bırsey gelecektı basımıza.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.