Şimdi Ara

Tavsiyeler ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.147
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, bugün ben de bir caddy (2006) aldım. İtiraf etmeliyim ki direksiyonuna bayıldım. Ancak buradan okuduğum kadarıyla yeni modellerde servo direksiyon tehlike arz ettiği için kaldırılmış. Sebebi hakkında fikir sahibi olan?

    Araç 1.5 ton olduğundan fazla yakacağını biliyorum ancak en tasarruflu biçimde nasıl kullanırım?

    kalkışlarda turbodan ıslık sesi geliyor. bu normal mi yoksa masraf mı çıkacak ki bu şu an hiç istemeyeceğim bir olay.

    bazı arkadaşların kabusu olan baskı balata problemiyle karşılaşmamam için ani kalkışlardan kaçınmam haricinde ne gibi tavsiyeleriniz olur?

    bazen ışıklara denk geldiğimde yavaşlıyorum ancak 1'e atsam bağıracak, 2'ye atsam tırrrrr yapacak. Kararsız kalıyorum. Tavsiyeniz?

    2. veya 3. viteste giderken bazen ani hızlanıyorum. bunun baskı balataya veya turboya bir zararı var mı?

    şimdiden herkese teşekkürler.



  • aracınız hayırlı olsun sırasıyla cevap veriyim elimden geldiğince

    -ilk çalıştırmalarda motor ısınana kadar(hararet göstergesi tam ortaya gelene kadar) gaza yüklenme hem turbonu korursun hemde fazla yakmazsın performanslı kullanmayacaksan vites büyütmelerini 2000-2500 devir aralığında yap.

    -turbodan gelen ıslık sesi aşırı olmadığı sürece normaldir ıslık sesi saniyede 15000 bin devir çeviren içi hava dolu bir parça için normal ama aşırı ve sürekli gelen ses tehlike çanlarına işaret eder.

    -forumda şu ana kadar kimseye kabus olmadı bu ortaya atılan bir laftı ilk zamanlarda hala daha söylenir ama eser yok dediğiniz gibi ani kalkışlar patinaj çekmekten kaçının bu sadece caddy için değil tüm araçlar için geçerli birde dik rampalarda el freni kullanmaya çalışın.

    - karar senin 2 ile devam bence

    - onlar zate hızlanma vitesleri yarım debriyaj yapmadığın sürece baskıya zararı olmaz turbo ya zarar vermez ancak devirli kullandıktan sonra aracı stop etmeden rolantide şarkının sonuna kadar yaklaşık 1 dakkika beklemeniz yararlı olur turbo motor çalıştığı sürece yağlanır ilerde canın sıkılsın istemiyosan araç biraz dikkat yeterli




  • quote:

    - onlar zate hızlanma vitesleri yarım debriyaj yapmadığın sürece baskıya zararı olmaz turbo ya zarar vermez ...


    yarım debriyaj baskı balataya zarar mı verir? eğer öyleyse bundan sonra kaçınıcam. İlk dizel (+turbo) aracım. Baya cahilim bu konuda. her türlü tavsiyeye açığım.

    Ayrıca diğer sorulara verdiğiniz yanıtlar için çok çok teşekkür ederim.

    bir de rakım olarak baya bir yüksekte oturuyorum. Şehre inişlerde (yaklaşık 7 km) aracın motoru ısınmışken, vitesi boşa alıp aracı salmamın bir zararı olur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gansh

    quote:

    - onlar zate hızlanma vitesleri yarım debriyaj yapmadığın sürece baskıya zararı olmaz turbo ya zarar vermez ...


    yarım debriyaj baskı balataya zarar mı verir? eğer öyleyse bundan sonra kaçınıcam. İlk dizel (+turbo) aracım. Baya cahilim bu konuda. her türlü tavsiyeye açığım.

    Ayrıca diğer sorulara verdiğiniz yanıtlar için çok çok teşekkür ederim.

    bir de rakım olarak baya bir yüksekte oturuyorum. Şehre inişlerde (yaklaşık 7 km) aracın motoru ısınmışken, vitesi boşa alıp aracı salmamın bir zararı olur mu?


    Evet arkadaşlar dünkü sorumla birlikte şunu da öğrenmek istiyorum. Euro dizel yerine normal dizel kullanmamın aracıma ne gibi bir zararı olur?




  • aracı boşta bırakmak pek doğru değil aracı viteste bırakın örneğin 3 e atıp yokuşu öyle inmeye çalışın. yarım debriyaj baskıya zarar verir . birde forumda üyelerimizin çoğu euro dizel kullanıyor sadece bir abizimiz normal dizel kullanıyor oda bir zarar görmemiş ama siz yinede eurodizelden vazgeçmeyin
  • Cevap için çok teşekkürler.

    Ancak bugün aracın boşken bile çok fazla yakıt tükettiğini farkettim. Hayal kırıklığı yaşamaktayım. İyi bir araştırma yapıp normal dizele geçiş yapmayı planlıyorum.

    Bir de bu yarım debriyajdan kasıt; eğimli yerlerde kalkerken el freni yerine kullanılan yöntem değil mi? Başka bir anlamı varsa öğrenmek isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gansh

    Cevap için çok teşekkürler.

    Ancak bugün aracın boşken bile çok fazla yakıt tükettiğini farkettim. Hayal kırıklığı yaşamaktayım. İyi bir araştırma yapıp normal dizele geçiş yapmayı planlıyorum.

    Bir de bu yarım debriyajdan kasıt; eğimli yerlerde kalkerken el freni yerine kullanılan yöntem değil mi? Başka bir anlamı varsa öğrenmek isterim.


    benim ortalama tüketimim 6.4 lt oda güncel eurodizel fiyatıyla(3.12 total eurodizel) km de 20 kuruş yapıyor üstelik geniş taban lastik ve 17 jantla kullanıyorum. yarım debriyajdan kasıt o araç boşken pek sorun değil doluyken kesinlikle yarım debriyajdan kaçın bir kaç kezden birşey olmaz ama yinede fazla zorlama




  • Çok teşekkürler. Artık bütün bayırlarda el freni ile kalkmaya alıştıracağım kendimi. Zannedersem, araca iyice alıştıktan sonra benim de yakıt düşmeye başlar.
    Tiptronik C4'ten sonra çok farklı geldi araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gansh

    Çok teşekkürler. Artık bütün bayırlarda el freni ile kalkmaya alıştıracağım kendimi. Zannedersem, araca iyice alıştıktan sonra benim de yakıt düşmeye başlar.
    Tiptronik C4'ten sonra çok farklı geldi araç.


    eminim alıştıktan sonra araca yakıtta düşecektir sürüş keyfinizde artacaktır, bu arada klübde yakıttan şikayet hiç gelmedi






  • Anlaşıldı benim daha çok pratik yapmam gerekiyor.

    Sürüş olarak çok rahat. Hele duruşlarda arabanın beşik gibi yaylanması çok hoşuma gitti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gansh



    Anlaşıldı benim daha çok pratik yapmam gerekiyor.

    Sürüş olarak çok rahat. Hele duruşlarda arabanın beşik gibi yaylanması çok hoşuma gitti.


    caddy sürüş olarak çok rahat hele diğer araçlardan biraz yüksek olmak keyif veriyor artık sizide klubümüze üye yapabiliriz




  • Klüp ne tarafta?

    Hemen katılayım ayrı bir bölüm veya siteyse
  • uzakta değil buraya yazarsanız patron sizi listeye ekleyecektir

    http://forum.donanimhaber.com/m_12141625/mpage_323/tm.htm
  • çok saolasın
  • Merhaba arkadaşlar.
    Elimde golf 7-5 multifonksiyon direksiyon var.
    Bu direksiyonu 2011 model 1,9 TDI DSG Caddy team aracımda değerlendirmek istiyorum.
    Bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilecek arkadaşımız varmı?
    Hangi ekipmanların takılması veya değiştirilmesi gerekiyor?
    Şimdiden teşekkür eder iyi forumlar dilerim.  Tavsiyeler ???

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.