Şimdi Ara

Tavsiye :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
3.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Motor kullanmaya yeni başladım ve chopper hastasıyım diyebilirim kendime
    Ama kardeşim aklıma girdi ve devamlı civataları atıyor tak çıkar kırıl gibi sorunları çok oluyor diye kulağımın etini yedi. Oncelikle bu konuda chopper'da rahat kullanmamı sağlıyacak bir model var mı onu merak ettim. ikinci olarak da, yeni basladığım için onerebileceğiniz motor çeşitleri nelerdir acaba ?

    Hadi bana fikir verin, yoksa kardeşim ne akıl bırakıcak ne fikir



  • Chopperların modelleri hiç bilmiyorum ama adam gibi birşey alırsan sorunun olmaz, o dediği çinlilerin genel problemlerinden birisi.. Bütçene ve tarzına bağlı alacağın motor. Chopper dışında almayı düşünürsen bi cross tarzı makineler var, bi ybr125 tarzı var commuter, veya cbr125 var grenajlı, Hyosung RT125 var ilginç bi karışım. Bir sürü tarz var yani..
  • Ya hocam, yeni başlıyacam viteslilere ondan cross mevzusu bana biraz hızlı kaçmaz mı ?
    Bende 125cc olarak düşünüyorum başlangıç olarak da, hani ilk deneme olduğu için kullanımdan sonra satsamda satamasam da zararı büyük olmaması için dedim.
  • Motor deneyimin varsa Suzuki VL 250 tavsiye edebilirim ama paranda varsa Harley'lere bak. Kanuniden mondialden ve onun gibi ilginç çin markalarından uzak dur... Ama motor deneyimin varsa cross al düştüğünde falan motora fazla zarar gelmez...

    Edit: İmla hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIYPWZQP -- 23 Ocak 2008; 15:09:41 >
  • Benim sana cross dediğim modeller zayen Ramzey - Skyteam - Zongshen gibi markaların 200cc'leri, veya Hyosung RX125 olabilir, RT125 olur, RX125 supermoto modeli olur. Bunlar 125-200cc fazla güçlü olmayan makineler. Yoksa motocross makinelerinden tabi ki önerilmez..
  • Tamam ya, bağırma hemen. Ağlatma şu garibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bossa -- 23 Ocak 2008; 21:44:05 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CrowBaR600

    Motor deneyimin varsa Suzuki VL 250 tavsiye edebilirim ama paranda varsa Harley'lere bak. Kanuniden mondialden ve onun gibi ilginç çin markalarından uzak dur... Ama motor deneyimin varsa cross al düştüğünde falan motora fazla zarar gelmez...

    Edit: İmla hatası

    en güseli gidip de çin malı almaktansa dağa gittim buğün innovayla

     Tavsiye :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tavsiye
    6 ay önce açıldı
    ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM
    13 yıl önce açıldı
    tavsiye lazım
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Valla konuya geç kalmısım ancak arkadasların dedigi gibi kesinlikle cin malı chopper alma, bu vibrasyona baglı olarak vida düşme olayı bir tek cinliler de var. Bunun dısında Tiger kullanan bir arkadasla konusmustuk motorundan memnun oldugunu herhangi bir problem yasamadıgını söyledi. Ama imkanın varsa Japon al, ama aldıgın chopper su sogutmalı olursa ilerde üzülmessin.
  • Tam olarak kendimi anlatamadım galiba Motor kullanmayı biliyorum fakat vitesli motorlarda daha deneme yapmadım. Amacım, vitesli motorlarda bunu öğrenmek ve öğrenebileceğim yani öğretim amaclı cep yakmıyacak bir araç tavsiyesi
  • O zaman Honda CBR125R, Yamaha YBR125, Hyosung RT125 veya RX125 bakacaksın. Çinli olur diyorsan Ramzey GY200 alacaksın ki sağlam makinedir, chopper alacaksan da başkasına soracaksın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahinoz31 -- 23 Ocak 2008; 21:50:38 >
  • @Sahinöz chopper alacaksa sorsunda ekonomik ve chopper cok zıt 2 kelime, çinlinin dısında ekonomik chopper bulamaz. Cinli alırsa 2 sene sonra normal bir chopper parası zaten vermiş olur. Yani kaba tabirle paran yoksa chopper dan uzak dur.. Var dersende max. limitini ver söyliyeyim.
  • Hyosung GV250 veya 650 büyük gelmez dersen.Birde Regal Raptor a iyi diyorlar çinli galiba.
  • Hyper chopper ve 17Hp komik rakamlar. En az 600cc olacak ki motorsikletin bir degeri olsun.

    Bir kac Tane Gv250 Resmi
    Adamın Motorun üstünde ne kadar komik durduguna dikkat.




     Tavsiye :)


     Tavsiye :)




  • Bunlarda Gv650 Farkına siz karar verin (motorun teknik detaylarına hiç girmiyorum ama 250 lik chopper olmaz)




     Tavsiye :)


     Tavsiye :)


     Tavsiye :)




  • ben bu motorlara bakınca neden hep ölümü görüyorum acaba
  • Merak ettim, hangi motor sana yaşamı hatırlatıyor peki ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bossa

    Merak ettim, hangi motor sana yaşamı hatırlatıyor peki ?

    vitesli motosiklet kullanacaksan bırak ybr yi cgl yi cbr ı sonuç kötü al bir tane innova veya crypton ama ben sana innova kullanıcı olarak innova yı öneririm..
  • Bu arada fiyat ve markanın son durumu hakkında inceleme yaptım biraz. Bu firma daha önceden Suzukiye motor üretiyormus, dogal olarakta Gv650 de ki makina Suzuki SV 650, Suzuki DL 650 V-Strom daki makinaların biraz düşürülmüş hali. Beygiri biraz düşürülüp torka yöneltilmiş. Ancak Hyosung'un Türkiye distiribütörü sürekli el degistirdigi için servis ve yedek parca konusunda insanların aklında hep soru işaretleri kalmıs. Ve belli problemler de yasanmıs. En son olarak fiyatını arastırdım 14.000 15.000 arasında yalnısım yoksa. Tabi fiyatı duyunca şaşırdım, çünkü bu motor HONDA SHADOW 750 den daha pahalı. (Shadow750 yi cok uzun zaman kullandım inanılmaz bir chopperdır.) Hyosung gibi bir markanın HONDA gibi bir markaya model ne olursa olsun kafa tutması cok sacma geldi acıkcası. Servis agı garantisi ve türkiye deki tanınmıslık....Tabi birde deli bir makina daha var Suzuki İntruder C800 bu makina en son 20 000 Ytl ye yakın idi ancak sanırım kampanyası var 14.500 e inmiş. Diger mesaj da onunda incelemesini koyacagım.

    Hyosung Gv650

    Motor: 90 derece V-2 silindirli, likit sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
    Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDSR39 Karburator
    Çap: 81.5 mm
    Strok: 62.0 mm
    Max Güç: 72 HP @ 9.000 RPM
    Max Tork: 61.6 NM @ 7500 RPM
    Silindir hacmi: 647 cc
    Çalıştırma: Elektrikli marş
    Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
    Aktarma sistemi: Bakımsız karbon fiber kayış
    Vites kutusu: 5 ileri vites
    Vites oranları: 1. : 2,46
    2. : 1,78
    3. : 1,38
    4. : 1,13
    5. : 0,96
    Ön çatal açısı: 35 derece
    Akü: 12V 12 Ah
    Ön lastik: 120/70 ZR 18
    Arka lastik: 180/55 ZR 17
    Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 300 mm çapında çift disk.
    Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 270 mm çapında tek disk.
    Uzunluk: 2,430 mm
    Genişlik: 840 mm
    Yükseklik: 1,155 mm
    Aks aralığı: 1,700 mm
    Yerden yükseklik: 160 mm
    Sele yüksekliği: 675 mm
    Kuru ağırlık: 220 Kg
    Yakıt deposu: 17 litre

    Bunlar genel özellikler.




  • Suzuki Intruder C800
    Year 2005
    Engine Liquid cooled, four stroke, 45°V-Twin, SOHC, 4 valves per cylinder.
    Capacity 805 Bore x Stroke 83 x 74.4 mm
    Compression Ratio 9.4:1
    Induction
    Mikuni BDSR 34 Ignition / Starting Digital transistorized / electric
    Max Power 50 hp 36.4 kW @ 6500 rpm
    Max Torque 65 Nm @ 5000 rpm
    Transmission / Drive 5 Speed / chain
    Front Suspension Conventional, oil damped, coil-sprung telescopic
    Rear Suspension Link type, spring preload adjustable
    Front Brakes Single 300mm disc 2 piston caliper
    Rear Brakes 180 Drum
    Front Tyre 130/90-16
    Rear Tyre 170/80-15
    Dry-Weight 241 kg
    Fuel Capacity 17 Litres



    C800 'ün Resim ve Fiyatı nı Asagıda @Hyperx Koymustur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ns -- 24 Ocak 2008; 17:19:39 >
  • Buda benim favorim.

    Honda Shadow 750
    13.000 - 14.000 Arası degisiyormus fiyatları. şimdi siz karar verin hangisi.








     Tavsiye :)


     Tavsiye :)




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.