Şimdi Ara

Tatil.com ve iptal sürecinde müşteriyi yanlış yönlendirme sorunsalı...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,

    Burada dursun, bilginiz olsun diye yazıyorum. Enteresan bir şey geldi başıma. Eşimle evlilik yıldönümlerimizde yurtdışına tatile gideriz. Bu yıl Barcelona'ya gidelim dedik. tatil.com'dan bir otel beğendik. Kredi kartına taksit de yapıyorlar. Yapıştırdık aldık. 2 gün sonra vize merkezini aradığımda bana bir ay sonrasına randevu verdiler! Elçiliklerin tripleri artizlikleri bitti, şimdi bir de vize firmalarının nazını çekiyoruz. İstanbul'da 2 gün sonrasına randevu veriyor. Ankara'da 30 gün. "İstanbul'dan başvurayım" dedim, "İkametgaha göre" dediler. Tam hırt özetle. Sonuçta oteli iptal etmek durumunda kaldım. İptal işlemini yaptım. Mail geldi, "işleme başladık 7-10 işgünü içinde iade olur" diye. Bu arada başka bir tarihe booking'de otel aldık. Otel de parayı bir güzel çekti. Benim kartın limiti doldu. Tatil.com'u aradık. Hesap kesim tarihine 8 gün var. Bir zahmet yetiştirirseniz, çok basit bir işlem iade işlemi dedik. "Biz işlemi başlattık zaten, bankanın görevi" dediler. Sonra en son bugün (hesap kesim tarihi) tekrar aradım. Artık sert bir şekilde konuştum. "İptali yaptınız, bankayı mı bekliyoruz, iptali yapmadınız mı? Bu iş aşırı basit bir iştir. 2-3 günde en geç iade olur normalde. Ona göre bankayı arayıp onlara bağıracağım." dedim. "Biz işlemi yaptık" dediler. Akşam bankayı aradım. "Bize öyle bir talep gelmemiş, biz talep geldiği an 4 gün içinde iadeyi yaparız" dediler.

    Şimdi, hem kartımın limiti dolu, hem de kalmayacağım otelin ilk taksitini 10 gün sonra ödeyeceğim. Tatil.com da 2100TL'nin 10 günlük faizi ile ne yapacaksa, bu kadar mı çulsuzsun arkadaş!? 10 lira mı faizi? 20TL vereyim paramı geri ver la. Neyse, şaka bir yana, delikanlı gibi çıkıp "7-10 gün içinde iade etmek sözleşmesel hakkımız, istersek son güne kadar bekleriz, ekstreniz de limitiniz de umurumuzda değil" deseler gözümde çok daha değerli bir firma olurlardı. Hiç olmazsa yalan söylememiş, dürüst davranmış olurlardı. An itibari ile gözümdeki değerleri ne derece adinin de bayağısı, düşüğün de aşağısı siz düşünün. "Biz işlemi yaptık" diye bana yalan söylemeleri bana daha çok dokundu. Türk olmanın verdiği genetik altyapı ile bu tip esnaf çakallıklarına alışık olduğumdan, kerizlenmiş olmam daha çok koyuyor. "Büyük firma ya, esnaf ayağı yapmaz, iptal ettim diyorsa etmiştir." dememek lazım.

    Neyse, sonuçta 3'üncü etti bu tatil.com'dan aldığım bir otelin nasip olmaması durumu... Daha önce de iki kere bayram için otel aldığımda, ertesi gün "otelde yer yokmuş", "bu otel bir hafta altını kabul etmiyormuş" gibi sebeplerle kendileri iptal etmişlerdi. Nasıl bir sistemleri var anlamadım gitti. Ben buradan oteli alıyorum, onlar otele faks mı çekiyorlar nedir? Bu sefer sıkıntı bende, kabul; ama bu sefer de iadeyi alamadık iyi mi? Sonuçta alacağı iadeyi de, ilk taksiti ödeyeceğiz, sonra geri iade olacak, bu arada kartım 15 gün kapalı kalacak falan. Sıkıntı yani...

    Tursab'ı da daha iyi anlar oldum. Bu beceriksizlerin dünyasında bunların booking ile yarışmasına tabii ki olanak yoktu. Booking'i ocak dışı tutmak daha kolay geldi bu kapasitesizlere. Ama şükür ki gene de kullanabiliyoruz. Ben Türkiye içinde de kullanıyorum. Size de tavsiye ederim. Ben bir daha bu Türk sitelerini kullanmam aga. Hepsi birbirinden kifayetsiz.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.