Şimdi Ara

Taksiciler odası başkanı Eyüp Aksu'nun devleti tehdit etmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
436
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bunlar nereden alıyor bu cesareti.Resmen o yasayı çıkartın yoksa ülkeyi karıştırırız diyorlar.Hem de böyle bir dönemde bu ne cesaret.




  • hayir taksi soforunu de anlamiyorum. kardesim plaka sahibini hadi anliyorum ki zaten bati ulkelerinde de bu plaka sahipleri devlet bir miktar belirlerdi satip cikmak isteyen cikti mesela. ama sofor icin uber daha guzel. plaka sahibine kole gibi kira odeyecegine

    2 sofor arkadas gidin kredi cekin uber'in minimumunu saglayan bir araba alin 2 vardiya calistirin paralari kendi kendize calisin uber'in aldigi komisyon en azindan kazandigindan kesiyor plaka sahibi gibi kazan kazanma kirayi kesmiyor. ayrica app'den musteri gelicek verimlilik artiyor bos bos gezinme bekleme durag'a girme falan yok.

    ne istiyosunuz allahtan belanizi mi?
  • Bunların karın ağrısı ağababalarının milyonlar verip balya balya aldıkları plakaların teneke olacak olması. Başka bir şeyden değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipli jeton -- 13 Mart 2018; 8:24:3 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • omertalord kullanıcısına yanıt
    Bu iş krediyi çekip arabayı almakla olmuyor.

    Taşımacılık faaliyeti yürütmek için yetki belgesi alması lazım, araç tipine göre değişiyor (Binekse A2, Vito Tarzıysa D2)

    Zaten UBER'de bu noktada eleştiriliyor, aracı olup, sisteme kaydolan herkes yapabilir bu işi.

    Yetki belgesi sahipleri ne olacak? Sadece taksicilerden bahsetmiyorum, taşımacılık firmaları, VIP taksi hizmeti sunanlar?

    Yetki belgesinin hem maddi yükümlülüğü var, hem de belgenin getirdiği yükümlülükler var.
  • winwin35 kullanıcısına yanıt
    Uber'de her önüne gelen araç alıp bu işe giremiyor. Taşımacılık için gereken yetki belgeleri de uber tarafından isteniyor. Zannettiğiniz gibi o kadar da başıboş bir sistem değil. Devlet vergisini almasına alıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipli jeton -- 13 Mart 2018; 14:1:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulen ben yetkili olacaktim var ya

    Hiç tutuklama yok eylem yapsinlar meydanlarda

    Salarım çevik kuvveti önce gaz sonra su bitirici darbe Jop

    Bu da böyle bir fantezimdir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kabus87 -- 13 Mart 2018; 14:22:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winwin35

    Bu iş krediyi çekip arabayı almakla olmuyor.

    Taşımacılık faaliyeti yürütmek için yetki belgesi alması lazım, araç tipine göre değişiyor (Binekse A2, Vito Tarzıysa D2)

    Zaten UBER'de bu noktada eleştiriliyor, aracı olup, sisteme kaydolan herkes yapabilir bu işi.

    Yetki belgesi sahipleri ne olacak? Sadece taksicilerden bahsetmiyorum, taşımacılık firmaları, VIP taksi hizmeti sunanlar?

    Yetki belgesinin hem maddi yükümlülüğü var, hem de belgenin getirdiği yükümlülükler var.



    E ne bekliyon yolcu tasiyacaksin tabiki sorumluluklar getirecek.

    Can tasiyacaksin can

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winwin35

    Bu iş krediyi çekip arabayı almakla olmuyor.

    Taşımacılık faaliyeti yürütmek için yetki belgesi alması lazım, araç tipine göre değişiyor (Binekse A2, Vito Tarzıysa D2)

    Zaten UBER'de bu noktada eleştiriliyor, aracı olup, sisteme kaydolan herkes yapabilir bu işi.

    Yetki belgesi sahipleri ne olacak? Sadece taksicilerden bahsetmiyorum, taşımacılık firmaları, VIP taksi hizmeti sunanlar?

    Yetki belgesinin hem maddi yükümlülüğü var, hem de belgenin getirdiği yükümlülükler var.



    Uber gereksinimler;

    Minimum Gereklilikler
    Gerekli lisanları olanlar İş Ortağı olarak çalışabilir. İstanbulda sürücü iş ortağı olmak için gereklilikler:

    Asgari çalışma yaşında olmak
    Ülkenizde yasal olarak araç kullanma iznine sahip olmak

    Sürücüler için Gerekli Belgeler
    Sürücü İş Ortağı olarak yola çıkmadan önce aşağıdaki belgeleri hesabınıza yükleyin

    Ehliyet
    Sabıka Kaydı

    UberXL için Gerekli Belgeler
    Lisanslı aracınızla sürüş yapmak için hesabınıza eklemeniz gereken belgeler

    D2 Belgesi
    Yol ve Güzargah Belgesi
    Ruhsat
    Şirket Açılış Belgeleri
    Araç Sigortaları
    EĞİTİME KATILMAK İÇİN RANDEVU ALIN

    Taksi için Gerekli Belgeler
    Aracınıza ait aşağıdaki belgeleri hesabınıza eklemelisiniz

    SRC
    Psikoteknik
    Şöfor Kartı
    Araç Ruhsatı

    Detaylı bilgi

    Lisanslı aracınız için gereklilikler
    Yukarıda belirtilen gereklilikler yanısıra şehirde lisanslı minivanınız ile kayıt olabilmeniz için aracınızda olması gereken özellikler:

    9+1 Deri Koltuk, Otomatik Kapı
    Model olarak: Mercedes-Benz Vito, Mercedes-Benz Viano, Volkswagen Caravelle, Volkswagen Transporter, veya Ford Tourneo Custom
    https://www.uber.com/tr/drive/requirements/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C0609E675 -- 13 Mart 2018; 14:37:12 >




  • Tek dertleri plaka fiyatları



    Taksiciler umrunda değil ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • plaka sahipleri cukkayı götürüyor taksicilerde bunlara alet oluyor. ohal var zaten alırlar bunu bir iki gün içinde
  • eeee?

    Yetki belgesini alsam şirketim olur. limited Şirket olsam UBER'e neden kayıt olayım, kendi firmanın satış pazarlama faaliyetim var zaten. (şirktetten kastım örnek olması açısından belirtiyorum sadece Abdullarim Albayrak'ın Altur'u gibi)

    Hadi diyelim 1-2 aracım var şahıs şirketiyim, belgelerimi aldıktan sonra aracımı (verdiğim örnekten yola çıkarak söylüyorum) Altur'a veririm. Zira bir limited şirkette kendi üzerine belirli sayıda araç alabilir, sonrasını şahıslardan kiralayarak filosunu oluşturur.

    D2 'nin ücreti 10-15 bin arası ortalama rakam

    Ben gidicem araç alıcam sonra bununla taşımacılık yapmak için D2 alıcam sonra UBER'e kaydolup müşteri bekleyeceğim.

    Veriririm aracı taşımacılık şirketine aylık kirası her ay takır takır yatar hesabıma.

    Yada Limited şirket isem portföyüm zaten beni doyurur. Personelinin vardiya servisi - yani personel taşımacılığı okul taşımacışığı gibi faaliyetleri geçtim bak, Beyaz yakalısının taksi hizmeti (tam UBER mantığı burada var zaten) yok şirketin yurt dışından misafiri geldi hava limanı karşılaması, yok akşam yemeği organizasyonu derken zaten taşımacılık şirketleri UBER gibi çalışıyor.

    Peki sana soruyorum bunları o kadar yazmışsın, bende sana taşımacılık sisteminin Türkiye'deki genel durumunu yazdım.

    Ya Altur, Yaşaroğlu, Akustik, Albaş, Türkkan vs. gibi şirketlerin liderliğinde ki sektörde kendi portföyünle bir şeyler yapıyorsun

    yada o şirketlere yetki belgeli aracını kiralıyorsun.

    Ne başın ağrıyor ne de bir şey.

    tek başıma belgeyi alacağım, UBER'e kaydolacağım oradan gelecek kazançla Belgenin parasını çıkaracağım. Üzerine yolda durdurulduğumda hem ben ceza ödeyeceğim, hemde taşıdığım yolcu beni UBER'den buldu diye o da ceza ödeyecek.

    Mantıklı mı?

    Diyorum size bu işin sadece taksici yönü yok. Pazar büyük.




  • Bu adam gözaltına alındı mı? Ceza kesildi mi?

    Hayır. Çünkü eziyet edeceksen devlet arkanda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.