Şimdi Ara

SYM Fiddle 3 125'i' Nasıldır? i motoru Tecrübe eden varmı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
153
Cevap
3
Favori
43.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Fiddle 3 alirsin binersin yorumu yaparsın biz de okuruz o zaman. Ekonomik ulaşım aracı sever arkadaş.

    Hastane masraflarını kilometreye yansıtıyor musunuz ?

    Motosiklet çok ekonomik olmalı diyenlerin yarısi hastanede bir kismi erken göç etti diğer kismi da şansa yaşıyor.

    Ha PCX çok mu kaliteli? Nerede üretiliyor ? Kim üretiyor Hero motor Hindistan'da mi üretiyor ? Africa Japon, Crossrunner Japon PCX nereli arkadaşım ?

    Kim üretiyor kime uretiliyor? Bunlar motosiklet binicisini enterese eden konular.

    Sen araba kafasindan cikamadiysan senin sorunun.

    Motosiklet ekonomik ulaşım araci değildir.
    Polemiğe girmiycem, çünkü yazdığım gibi farklı klasmanları temsil ediyoruz...

    senin 600 lük motor sahibi olarak yakıt tüketimini önemsememen çok normal... Yaz tabi senin hakkın, biz ölelim yada sakat kalalım, çok sağol.

    bravo, harika fikir ve düşüncelerin var...




  • volkan_efe kullanıcısına yanıt
    Neredeyse bütün çin malı scooterlari deneme fırsatım oldu yuki de dahil eğer siz yuki ile SYM kiyasliyorsaniz hiç motor işine girmeyin bence 😄

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sina34 S kullanıcısına yanıt
    hocam nasıl kıyaslanır ki ?

    biri 12.500 TL diğeri 5.800 TL SYM 2 katından da fazla bir fiyata satılıyor :) fiddle ile Xmax ı kıyaslamak gibi olur:) (bunu da kıyaslamıyorum aman ha :) )

    ben verdiğim paraya göre elime değen ve gözüme görünen kısmı ile bakıyorum.

    Neyse "Sonuç" sayfayı açtık, verimli bilgiler içersin, kullanıcılar yazsın diye ama maalesef SYM iyidir / kötüdür muhabbeti daha çok yapıldı... yani amacına uygun içerik olmadı bence...

    ben zaten almaktan vazgeçtim, o nedenle hadi selametle gideyim...
  • volkan_efe kullanıcısına yanıt
    geç cevap için kusura bakmayın bayadır foruma girmiyordum.

    hocam fiddle 2 de 3'de kullandım yorumu 3ü kullanmış biri olarak yazdım.

    fakat burdaki sorun zaten cbs'den veya cbs'sizlikten kaynaklanmıyor. motorun teker çapları çok küçük buda sert frenlemelerde motoru altınızdan alıp götürüyor. Biraz daha büyük teker çaplı motorlar daha güvenli fren hissiyatı sunuyor. istanbul trafiği için hiç uygun bir motor değil böyle yazlık yerlerde vs. kullanılabilir ama kalabalık şehirler için allah korusun
  • 2019 ağustos ayında motoart artı gruptan 12 bin ₺ ye sıfır km sym fiddle 3 125i satın aldım. öncesinde 6 ay kadar çin malı 50cc scooter kullandım. 50cclik scooterdan sonra 125-150 cclik scooter alma düşüncem vardı honda pcx yamaha nmax sym fiddle 3 aklımdaki scooterlardı fakat honda ve yamahanın fiyatları benim bütçemi (12 bin ₺) aşıyordu tekrar çin malı bi motosiklet almak istemiyordum.

    sym fiddle 2 ve 3 kullanan arkadaşlarım manifold arızası verdiğini söylediler ama ben bütçem doğrultusunda tercihimi fiddle 3 125i den yana kullandım.

    2500 kmdir istanbul içerisinde kullanıyorum. 105-110 km hızlara rahat çıkıyor yokuş aşağı 120 km hızı gördüm ama güven verdiği söylenemez. ön arka disk combine fren sistemi mevcut. frenleri gerçekten çok kuvvetli. 2500 kmdir durmak isteyip duramadığım tek bir an bile olmadı çok şükür.

    ilk bakım 300 kmde 130 ₺ tuttu. ikinci bakım 1000 kmde o da 130 ₺ tuttu. üçüncü bakım 3000 kmde. bakım aralığı 3000 kmde bir.

    yakıt olarak çok fazla kasmıyorum acaba ne kadar daha gidicek diye zorlamıyorum. 35 ₺ ye deposu doluyo 150-170 km arası yol yapıyor.

    95 kiloyum genellikle tek kullanıyorum. eyüpten gaziosmanpaşa çıkan islambey yokuşunu rahatlıkla bayılmadan hızlanarak çıkıyor. aynı yokuşu 70 kilo artçı ile bayılarak çıkıyor.

    motor durumunu bilmem (kaç kmde bakımları tam mı sürücü nasıl kullanır) ama rks tnt125 tokatlamışlığım var. yine aynı şekilde motor durumunu bilmediğim honda activa s 125 tokatlamışlığım var.

    daha detaylı bilgi isteyenlere yardımcı olabilirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Nmax dusunuyordum gereksiz pahalı olması nedeniyle bu motosiklet dikkatimi cekti ama hala tam emin degilim cunku motoru fiziken henuz goremedim bulunduğum yerde de sym bayi yok neredeyse kargoyla almak uzereyim motoru. 1.82 boy icin kucuk bir motor mudur. 2020 modeli icin 13.200 fiyat aldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pus@tt P kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Kasa olarak Fiddle 2 ve 3 aynı gibi, onlardan birine bir bak, bin istersen, boy ve görüntü olarak aynı etkiyi ve tecrübeyi alırsın.

    ben yerinde olsam tecrübe etmeden almazdım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremygc

    2019 ağustos ayında motoart artı gruptan 12 bin ₺ ye sıfır km sym fiddle 3 125i satın aldım. öncesinde 6 ay kadar çin malı 50cc scooter kullandım. 50cclik scooterdan sonra 125-150 cclik scooter alma düşüncem vardı honda pcx yamaha nmax sym fiddle 3 aklımdaki scooterlardı fakat honda ve yamahanın fiyatları benim bütçemi (12 bin ₺) aşıyordu tekrar çin malı bi motosiklet almak istemiyordum.

    sym fiddle 2 ve 3 kullanan arkadaşlarım manifold arızası verdiğini söylediler ama ben bütçem doğrultusunda tercihimi fiddle 3 125i den yana kullandım.

    2500 kmdir istanbul içerisinde kullanıyorum. 105-110 km hızlara rahat çıkıyor yokuş aşağı 120 km hızı gördüm ama güven verdiği söylenemez. ön arka disk combine fren sistemi mevcut. frenleri gerçekten çok kuvvetli. 2500 kmdir durmak isteyip duramadığım tek bir an bile olmadı çok şükür.

    ilk bakım 300 kmde 130 ₺ tuttu. ikinci bakım 1000 kmde o da 130 ₺ tuttu. üçüncü bakım 3000 kmde. bakım aralığı 3000 kmde bir.

    yakıt olarak çok fazla kasmıyorum acaba ne kadar daha gidicek diye zorlamıyorum. 35 ₺ ye deposu doluyo 150-170 km arası yol yapıyor.

    95 kiloyum genellikle tek kullanıyorum. eyüpten gaziosmanpaşa çıkan islambey yokuşunu rahatlıkla bayılmadan hızlanarak çıkıyor. aynı yokuşu 70 kilo artçı ile bayılarak çıkıyor.

    motor durumunu bilmem (kaç kmde bakımları tam mı sürücü nasıl kullanır) ama rks tnt125 tokatlamışlığım var. yine aynı şekilde motor durumunu bilmediğim honda activa s 125 tokatlamışlığım var.

    daha detaylı bilgi isteyenlere yardımcı olabilirim.
    hocam selamlar,

    mesajından sonra geçen sürede kullanmaya devam ediyormusun ? varmı kronik sıkıntı yada almayı düşünenlere tavsiyelerin...

    Bende tekrar incelemeye başladım hatta inceleme videoları izledim,

    ilk konuyu açtığımda yeni piyaaya çıkmıştı, şimdi kullanıcı bulmak bayağı kolaylaştı,

    bu motoru en çok araştıran ve alanlar PCX ve NMAX almak isteyip alamayanlar olmuş, bir diğer kesim de benim gibi ekonomik ve istanbul içinde kullanılacak 125 cc araştıranlar olmuştur.

    bayi arayıp sıfır fiyat alıcam bugün, bakalım sıfır fiyatları nasıl...




  • Arkadaşlar selamlar,

    bu konuyu 11 ay önce ben açmıştım. PCX, Nmax almak yerine SYM Fiddle almayı bütçe ve daha önceki kullanım deneyimlerime göre mantıklı bulup araştırma yapayım dedim, araya başka planlar girdi vs...

    bugün sıfır 125 i almaya karar verdim ve bayiye kaporasını da gönderdim. Çarşamba yada Perşembe günü motoru satın alıcam, alınca kaça aldığımı da yazarım.

    -alırken çıkan ek maliyetler,
    -arka çanta demiri
    -arka çanta
    -ön cam
    gibi ek donanım masraflarını da alım sonrasında sizlere bu konuda paylaşmayı ve "Fiddle 3 125 i" modeli ile ilgili verimli bir sayfa yapmayı düşünüyorum...

    ÖZELLİKLE belirteyim; Bu zamana kadar hiç sıfır motor almadım bu ilk sıfır motorum olacak, sıfır alma nedenim malesef 2. el fiyatlarının sıfır motorların fiyatlarının üzerinde olduğundan ve motor sahiplerini bu konuda ikna edemediğimden oluştuğunu belirtmek isterim...

    Nasip ve hayırlısı ile darısı tüm motor almak isteyenlerin başına olsun inşallah...




  • volkan_efe kullanıcısına yanıt
    Takip ettiğim bu sürecin senin adına en güzel şekilde bitmesine sevindim, hayırlı olsun güle güle güzel günlerde kullan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Eyvallah teşekkür ederim. Daha iyileri size nasip olur inşallah...



    Sağlıklı ve keyifli günler...
  • volkan_efe kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim, güzel ve detaylı incelemenizi beklerim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 2019 model SYM Fiddle 125 i (Enjeksiyonlu Euro 4 motorlu) Mat Siyah renk aracımı bayiden aldım. 2019 itibariyle fiddle 3 enjeksiyonlu Euro 4 motoru ve Arka disk freni ile çok ciddi iki büyük revizyonla satılmaya başlanmıştı. " 2018 modellerde karbüratörlü motor, arka fren kampana"

    Motor 12.500 TL nakit'e benim oldu. (Sahibinden.com'da 2018 model karbüratörlüler için 13.000 TL isteyenler var) Sıfır 2020 model olanlara ise 13.750 TL altında fiyat bulmak mümkün değil, bu nedenle benim için bu motor fiyat olarak çok iyi oldu...

    Motorun parasını vermek tabiki yeterli olmuyor, 425 TL Zorunlu Trafik Sigortası + 207 TL noter masrafına ödedim. Ruhsatı noterden aldım, Plaka numaralarım belirlendi, plaka bastırmak için şöförler odasına gitmek kaldı. şöförler odasına gittim, SÜPRİZZZZ motor plakası kalmamış, Kartal 'a bir sor dediler, motorun plakasını bastıramadım, ne yapacağım bilmiyorum odada ki arkadaşlar bu şekilde kullanma bayram sonrası kesin gelicek o zaman gel bastır dediler.... Plaka için de 24 TL ödeme yapacam o bekliyor...

    Motor da ik bakım 1.000 km'de yapılacakmış, ilk 300 km de tek kişi kullanmam ve 1.000 km de kayışı zorlamamam mesela yokuş çıkarken fazla zorlamamak, yokuş da durup kalkış yapmamak gibi motora yük bindirmeden kullanmam gerektiği söylendi. bunun dışında rodaj ile ilgili bir özel durum yok...

    1.000 km bakımı 120 TL, ön tekerin havası 28, arkanın 30 olması gerekiyormuş. (bunu da öğrenmişken yazayım buraya

    Motoru Bayiden teslim alınca Kadıköy kızıltoprak'dan Ümraniye merkez'e kadar kullandım, öncelikle fiddle 2 kullanmış biri olarak amortisörlerin gayet başarılı olduğu, titreşimin gayet az olduğunu söylemek isterim. Frenler çok başarılı, kadranda saat var, o ilk çalıştırırken gaz verip marşa basmak yerine frene basıp marşa bastığında motorun çalışmaya başlaması bile çok keyifli... ( bunlar + lar )

    Motorun ilk intiba olarak 3 eksiğini hemen yazayım;
    ilki kontak açıldığında far açılıyor bu aküye önümüzdeki kış ciddi sıkıntı olacak bir durum,
    ikincisi ise dörtlü flaşör ve motoru durdurmak için bir devre kesici anahtar direksiyon da yok. motoru anahtardan kapatmak zorundasın.
    üçüncü eksik ise sele altı bagajı, malesef XL tam kask almıyor :( mecburen arkaya çanta taktırmak zorundasın...

    ilk gün 25 km kadar kullanıp motoru garaja aldım, ben motoru aldım zaten yağmur çiselemeye başladı... Ben bereketli geldi demek istiyorum :) ilk 1.000 km yakıt tüketimi hesabı yapmayı düşünmüyorum. ama arada bir paylaşım yaparım.


    ilk olarak Arkaya çanta demiri ve Çanta ön tarafa da güzel bir rüzgarlık almak için araştırma yapma niyetim var.

    Arka çanta demiri yan sanayi olarak 150 TL ,
    Arka çanta Maxem SL 45 lt 200 TL (siparişini verdim )

    Ön rüzgarlık için GP kompozit marka 330 TL fiyat aldım. bayramdan sonra taktırırım büyük ihtimalle..

    bu süreçte sele için bir kılıf almayı da istiyorum ama görmeden almam, yani sele kılıfını interetten sipariş vermem...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_efe -- 21 Mayıs 2020; 22:25:26 >




  • volkan_efe kullanıcısına yanıt
    Hayirli olsun km yaptikca izlenimlerini bekliyoruz. Frenler hakkinda ne dusunuorsun test etme sansin oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,
    Dün 25 bugün de 20 km yol yaptım,

    Ben ön fren kullanan biriyim, 30 km uzerinde on fren kullanarak yavaşlıyor arka freni pek kullanmıyorum.

    Bu motorda arka fren disk olduğu ve combine fren sistemi olduğu için arka freni çok beğendim ve kullanmaya başladım.

    Bence çok iyi frenleri ve güzel bir amortisör sistemi var , eski karburatorlu kasalara göre hakikaten iyileştirilmiş diyebilirim. O motorları kullananların görüşlerini dikkate almamak lazım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çanta demiri takıldı, çanta montajı da yapıldı.

    Motorun son halinin fotolarıni ekliyorum. Maşallah.

    Çanta maxem 45 litre
    SYM Fiddle 3 125"i" Nasıldır?  i motoru Tecrübe eden varmı ?

    SYM Fiddle 3 125"i" Nasıldır?  i motoru Tecrübe eden varmı ?

    SYM Fiddle 3 125"i" Nasıldır?  i motoru Tecrübe eden varmı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dostlar motoru aldım, aynı gün istanbul da bahar yağmurları başladı....

    Çocuklarla isim bile koyduk motora ama garajdan çıkartamıyoruz :)

    Bu arada Ön cam bakıyorum, ön cam seti yok, olan da fırsat fiyatlar mı istiyor yoksa fiyatlar normal mi anlayamadım....

    GP Kompozit marka Cam kullanan varmı ? ürün nasıldır ? bağlantı parçaları kolay paslanıyormu ? vs.
  • volkan_efe kullanıcısına yanıt
    Oo hadi gözün aydın, bir umut başlıklara bakayım kırk yıl oldu belki güzel paylaşım yapan vardır diye geldim iyi de etmişim ortamı yeşillendirmişsin.

    Güle güle kullan kazasız belasız inşallah.

    İlk 1000km civarı didik didik tüketim hesabı yapma, yani yap ne yakıyor ne yakmıyor gör ama Sym'de tüketim motor rodajdan çıktıkça epey düşüyor ben Orbit ve Jet'de öyle gördüm.

    GP Kompozit' in ürünleri tatminkar bir fiyat/performansa sahip ama Jet'e aldığımız elcikli tur camı Jet'e uyumsuz çıktı, geri yollayıp daha düz olan modelini aldık, yine Honda ve Sym forumlarında GP Kompozit'ten ürün alıp uyumsuzluk yaşayan çok, iyice araştırmadan sipariş verme derim.

    Bu arada yasaklar biter bitmez motora atlayacaktım dediğin yağmurlar yüzünden bu hafta binemedim, demek senin yüzündendi!

    Rica etsem bu pazartesi beni bi sal şööyle bir Akçay'dan Ayvalık'a akayım, dellenmeme az kaldı!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.