Şimdi Ara

SW ler çarpışıyor (Megane3 SW, Pegeout 308 SW, Kia Cee'd SW) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
2
Favori
44.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ceed sağlamlık açısından Megane veya 308 den pek aşağı kalacağını zannetmiyorum. Benim aracım Cerato. 3 yıldan beri de en ufak bir sorun çıkarmadı. Ceed makyajlandı bu arada. Yakın zamanda sw olan model de makyajlanır. Türkiye de mevcut olan donanım seçenekleri makyajla beraber belki biraz daha genişler. Diğer taraftan sw araçlar yerine C-Max, Verso, Scenic de düşünün derim.
  • tergeney e paylaşımı için tşekkür ederim. Alternatif olarak önerdiğiniz araçlar benimde aklımdan geçmedi değil. gerçekten tam aile araçları. içlerinden secenikin yeni kasası ekimde gelecek ciddi olarak inceleyeceğim. C max çok pahalı geldi bana nereyse 50.000 tl üstünde fiatı. Verso ise dizel sıkıntısı var. 1,6 dizel yok. 2,0 dizeli varki bu da malumunuz üst vergi dilimine giriyor. Ancak scenicin megan SW daha geniş bağajı var. Eski kasa scenic dış görünümüni beğenmiyordum zaten. Yenisinin fotografları olan arkadaşar varsa paylaşırlarsa sevinirim.
  • arkadaşlar SW araçların dez avantaşları nelerdir acaba?

    Örneğin bağaj kısmından toz alırmı? virajda savurma yaparmı? Gürültü fazla olurmu vs? görüşler lütfen....
  • arkadaşlar 308 SW ile ilgili bir gazeteceinin incelemelesini buldum. eğer megane 3 sw içinde benzer bir inceleme bulursam siz SW severlerle paylaşacağım.

    Peugeot 308 SW Panoramic Premium 1.6 HD Test Merkezi

    Peugeot 308 SW, ekonomisi, genişliği, ferahlığı ve göze hoş görünen tasarımı ile ailelerin beklentilerine rahatlıkla cevap verebilecek bir otomobil.

    Tam bir aile otomobili 46.300 YTL-1.6 109 HP

    Bu otomobili satın almaya kalkarsanız eşinizin size hemen onay vereceğini söyleyebiliriz. Çünkü yapmış olduğumuz test sürüşü sırasında çevremizdeki tüm kadınlar bu otomobile beğeni dolu gözlerle bakıp inceledi. Ailelerin yüzünü güldürecek özellikleri ile ön plana çıkan Peugeot 308 SW, aynı zamanda aile babalarının da ilgisini çekecek özelliklere sahip.
    Öncelikle bu otomobilin görünümü göze son derece hoş görünüyor. Station Wagon karoserine rag- men 308 SW, yumuşak formları ile birlikte dinamik görünmeyi başaran bir otomobil. Arkaya doğru sportif bir şekilde inen tasarımı, gerek ön gerekse arkada kullanılan büyük aydınlatma grubu tasarımı ile 308 SW görünüm konusunda çekiciliğini artırıyor. Profilden bakıldığında bile hem sevimli hem de saldırgan bir ifadenin çok iyi harmanlandığının görüldüğü araç beğenilme konusunda sorunsuz.
    İç mekan özelliklerine göz attığımızda ise ferahlık en çok beğendiğimiz özellik oldu. Yüksek cam yapıları, büyük cam tavanı ve çok iyi seçilmiş iç mekan renkleri ile 308 SW, ferahlık konusunda eline su döktürmeyecek adaylar arasında yer alıyor.
    Genişlik konusunda da bir kusur bulmak çok zor. 308 SW'nin önde ve arkada sunulan yaşam alanı son derece başarılı. Arka tarafa bir çocuk koltuğu yerleştirildiği zamanlarda bile iki kişi için oldukça büyük bir yaşam alanı kalıyor. Arkaya doğru alışkın olduklarımızdan biraz daha fazla uzun bir araç olsa bile bu durum iç mekanda beklediğimizden daha az bir olumsuz etki yaratıyor.
    Olumsuz eleştiri toplayan unsurların başındaysa, ailenin diğer üyelerinde olduğu gibi direksiyon sistemi geliyor. Hissiz ve ince tasarımlı direksiyon simidi bu kadar çekim gücü yüksek bir otomobile hiç yakışmıyor. Ayrıca direksiyon sisteminin olduğu bölümde kullanılan plastik malzeme kalitesi ve bu bölümde gözümüze çarpan montaj hatalarından.

    İç mekan

    İç mekanda gözümüze çarpan bir başka eksiklikse arka koltuktaki çocuğunuzu kontrol edebilmek için bir dikiz aynası oldu. Peugeot'nun diğer modellerinde karşımıza çıkan bu aynanın bu otomobilde yer almıyor olması gerçekten de ilginç. Bagaj hacmi konusunda kapağı kaldırdığınız anda görenlerin ağzının açık kalacağı kadar iddialı bir kullanım alanının sunuluyor olması ise bu tip araçlar için normal. Fakat bu araçta bagaj hacminin tam olarak kullanılabiliyor olması herhangi bir tasarım aksaklığının olmaması ise önemli bir avantaj. Peugeot'nun diğer modellerinden de alışkın olduğumuz kokpit ve orta konsol tasarımında ise çok önemli bir sorun ve kullanılmayan bir detay bulunmuyor. Eşya gözlerinin sayısı açısından da beklentilere cevap vermeyi başaran 308 S W, ferah ve okunma düzeyi yüksek gösterge paneli tasarımıyla da beğenimizi kazanmayı başarıyor. Sürüş özelliklerine geçildiğinde ise bu otomobilde en çok merak ettiğimiz konu konfor oldu. Bol çukurlu, İstanbul'un ara yollarında yapmış olduğumuz sürüşlerde Peugeot 308 SW bu konuda beklediğimizden daha yüksek bir not olmayı başardı. Uzun gövdesine rağmen konfor özellikleri yüksek tutulan süspansiyon sistemi, kendinizi her zaman tertemiz bir asfaltın üzerinde gidiyormuşsunuz gibi hissettirerek en olumlu özelliklerinden birisini sergiliyor. Oldukça derin çukurlardan geçerken bile otomobil konfor özelliklerinden ödün vermiyor. Ferah bir kabinde yolculuk ediyor olmak da sürüş özelliklerine olumlu bir etki sağlıyor. Sürüş pozisyonunun istendiği gibi rahatlıkla ayarlandığı ve bu konuda da bir sorunla karşılaşmadığımız araçta başta da söylediğimiz gibi direksiyon simidi bu detaylara tam zıt bir görünüm sergiliyor. Hissiz ve boşlukların olduğu direksiyon sistemi de aracın yönlendirme kabiliyeti açısında biraz zayıf kalmasına neden oluyor.
    Park yardımcı sistemine kesinlikle ihtiyaç duyan araçlardan birisi olduğunu düşündüğümüz 308 SW'de aslına bakarsanız bu durumda bizi şaşırttı. Uzun gövdesine rağmen daha yapılan ilk sürüşte bile otomobilin nerede başlayıp nerede bittiği çok iyi görülüyor.

    Süspansiyon sistemi her zaman konfor sunuyor

    Yol tutuş yeteneği konusunda da konfor özellikleri ile beğenimizi kazanan süspansiyon sistemi üzerine düşen görevi yerine getiriyor. Limitlerini daha fazla zorladığımızda arkadan kayma eğilimi biraz tedirgin ediyor olsa bile bu otomobilin bu tip bir kullanıma maruz kalmayacağını bilmek bunu da sorunlar listesinden silmemize neden oluyor.
    Motor kaputunun altında yatan dizel üniteye rağmen limitlerin sınırında olsa bile ses yalıtımı da başarılı. Sert rüzgarlar eşliğinde yaptığımız sürüşler sırasında camlardan sızan rüzgar sesinin de son derece az olması bu otomobilin konfor özelliklerini artırıyor.
    Ekonomi özellikleri ile ön plana çıkan bir motora sahip olan Peugeot 308 S W, ekonomi beklentisi içinde olan aileleri bu alanda tam 12'den vuruyor. Tüketim sonuçları ile rekorlar kıran Peugeot'nun diğer modellerinde olduğu gibi 308 SW de cep dostu özellikleriyle ön plana çıkıyor. Ayrıca dizel motor performans konusunda da asla cılız kalmıyor. Hatta ortaya çıkan performans sonuçları bir çok otomobili rahatlıkla dikiz aynasından izleyeceği anlamına geliyor. Fren performansı konusunda da beklediğimizden çok daha iyi sonuçlara imza atan otomobilin, panik frenler sırasında direksiyon simidinde aşırı bir titreme yaşanması ise sanıyoruz test otomobiline özgü bir sorun. Çünkü böylesine bir titreşimin normal olması mümkün değil.
    Tüm bunlardan sonra otomobilin şanzımanı konusunda da bir iki söz etmemiz gerekirse bu araç ve diğer tüm Peugeot modelleri çok daha iyi bir şanzımanı ve kumanda grubunu hak ediyor diyebiliriz. Yolları belirsiz, tepkileri geç veren şanzıman diğerlerine göre daha iyi olsa bile yine istenin seviyede değil. Bu araçta tek motor ve tek şanzımanın sunulması da bir eksiklik. Otomatik şanzımanın sunulması konfor arayan aileler için aracın albenisini yükseltecek önemli bir donanım gibi görünüyor..

    Sonuç:
    Ülkemizde Peugeot 308 SW tarzı otomobillere çok büyük bir i ilgi gösterilmiyor olsa bile bu araç, ihtiyacı olan aileleri başarıyor. Göze hitap eden tasarımı, hoş görünen detayları, ferah, geniş ve kullanışlı iç mekanı 308 SVV'nin ailelerin yüzünü rahatlıkla güldüreceğini gösteriyor. Bunların yanında tüketim konusunda da son derece cimri olması, konforlu sürüşlere izin vermesi ve tatminkar performansı Peugeot 308 SVV'nin ülkemizde de önemli silahlarından. Murat TOSUN


     SW ler çarpışıyor (Megane3 SW, Pegeout 308 SW, Kia Cee'd SW)


     SW ler çarpışıyor (Megane3 SW, Pegeout 308 SW, Kia Cee'd SW)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mevzu -- 6 Ağustos 2009; 17:54:41 >




  • bu bilgilerde megane 3 SW basın bildiriminden alıntı


    "Aracın uluslararası basın deneme sürüşü, Paris'te gerçekleştirildi. Toplantıda verilen bilgiye göre, araç, haziran sonunda Avrupa'da, ekim ortasında ise Türkiye'de satışa sunulacak.

    İspanya'daki Palencia fabrikasında, Hatchback ve Coupe ile aynı üretim bandında üretilen Yeni Megane Sport Tourer, Türkiye'de 1.5 dCi 85 bg, 105 bg olmak üzere iki dizel ve 1.6 16V 110 bg benzinli motor seçenekleriyle, Expression ve Privilege olarak iki farklı donanım seviyesiyle satılacak.

    Araç, sınıfının en genişleri arasında yer alan 524 desimetreküplük hacim sunarken, kullanıma bağlı olarak bagaj hacmi yaklaşık 1.600 desimetrekübe çıkabiliyor.

    Araç, entegre iki farklı navigasyon sistemi olan ''Carminat TomTom'', karma ekranlı sayaç blokuna sahip torpido paneli, motor durdurulduğunda otomatik olarak kilitlenen ve araç çalışmaya başlayınca gaz pedalına basılır basılmaz kilidi açılan otomatik park freni ile 3D Sound by Arkamys ses sistemi ekipmanlarını sunuyor.

    Yeni Megane Sport Tourer, 2 yıla veya 30 bin kilometreye kadar uzatılan revizyon aralıklarıyla, bakım maliyetlerinin düşürülmesini sağlıyor. Araca, Türkiye'de 3 yıl/ 100 bin kilometre garanti uygulanacak."




  • Arkadaşlardan bazıları belki nerden çıktı bu SW takıntısı diye düşünebilirler. SW aracın çok amaçlı kullanılabilirliği beni bu araçlarla ilgilenmeye yöneltti. hem şehir içinde işime gidip geleceğim, hemde yılda birkaç kez ailemle uzun yolculuk yapabileceğim, ayrıca zaman zaman küçük yükler taşıyabileceğim bir araç olsun istiyorum. iki yada üç araç alma lüksüm yok. hadi aldık arac kapıda beklese dahi vergi ve sigorta giderlerinin aylık maliyetleri hepimizin malumu. Bu sebeple aşırı büyük kasalı araç (Grande Seceniz, Verso, vb) istemiyorum. Seçeceğim araç hem şehir içinde hemde şehir dışında başka araç ihtiyacı hissettirmemeli. buna en uygun secenek bu üç araç veya sizlerin önereceği diğer SW modeller olabilir. Benim son kullandığım araç sedan kasalı. bununla ekim-kasım ayına kadar idare edeceğim. Bu arada iyi bir karar verip SW kasalı bir araç almayı düşünüyorum. Biliyorsunuz bu modeller 35-40 tan aşağı değil (Şimdiye kadar hiç ikinci el eraç almadım bu yüzden o araç aldığımda da doğru karar vermezsem zararım katlanır diye düşünüyorum.) sizleden bilinçi ve samimi tavsiyelerinizi sürdürmenizi rica ediyorum. Bu arada yukarıdaki secenekler içinde şuan gönlümdeki birinci megane 3 SW nin iç göünümünden birkaç resim daha eklemek istedim. (Gerçi içi diğer meganlarla aynı)

     SW ler çarpışıyor (Megane3 SW, Pegeout 308 SW, Kia Cee'd SW)


     SW ler çarpışıyor (Megane3 SW, Pegeout 308 SW, Kia Cee'd SW)


     SW ler çarpışıyor (Megane3 SW, Pegeout 308 SW, Kia Cee'd SW)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mevzu -- 7 Ağustos 2009; 14:28:09 >




  • Valla megan 3 sw ile 308 sw nin ikisi de şahane arabalar. Ama Megan3 Sw bir adım daha önde bence.
  • Arkadaşlar Megane 3 SW nin tanıtım videosuna bayılacaksınız.
    Videonun adres linkini aşağıya yazdım. Linke tıklayarak tanıtım videosunu izleyebilirsiniz.
    Müziğin ve manzaranın etkisimidir nedir arabayı daha görmeden aşık oldum...
    Bu araba gelir gelmez yapışacağım. Reklamı izleyen arkadaşlar lütfen görüşlerinizi paylaşalım.

    www.renault.com/en/Vehicules/Pages/nouvelle-megane-estate.aspx?initCO2=219

     SW ler çarpışıyor (Megane3 SW, Pegeout 308 SW, Kia Cee'd SW)
    [



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mevzu -- 15 Ağustos 2009; 15:43:44 >




  • 308 sw nin özellikle koltuk düzeni ve ferah iç hacimi çok hoşuma gitti. Ancak olması gerektiğini düşündüğüm özellikler (ESP, CC, Perde Hava Yastıkları vs) ekleyince aracın fiyatı 47 bine dayanıyor Megane 3 Sw çok çekici bir tasarıma sahip. Ama Megane 3 Hb teki basıklık ve karanlık hissi sanki Sw modelinde de devam edicek gibi. Ceed Sw gerçekten benim hoşuma giden ve alınabilecek bir araç. Ama malesef onun da üst donanımda düz vites seçeneği yok. Ayrıca Kia nın 2. eldeki performansı ve sw araçların 2. eldeki performansı biraraya gelirse sonuç hüsran olabilir. Kullanmak için alıcam demeyin. İnsanın ne zaman paraya ihtiyacı duyacağı belli olmuyor. Benim son zamanlarda aklımda olan araç kesinlikle Verso. Fiyatı 39 bin den başlıyor ve donanımları ve motoru bana yeterli geliyor. Ayrıca Toyota kalitesi ve Adapazarı nda üretilmesi de bir ayrıcalık bence. Ama bizim Cerato henüz 30 binde en aşağı 3-4 sene ve 50-60 bin km kullanmam gerekiyor




  • Tergener bey size tekrar teşekkür ederim.
    sizde olmasanız forumuma selam veren yok. Çok tutarlı yorumlar yapmışsınız kianın 2. eli hele Sw 2. eli hüsran olabilir, yorumlarınıza aynen katılıyorum. üstelik fiyatıda hiç düşük sayılmaz. 308 SW hacim ve bağaj olarak en büyük SW. bağajı tamı tamına 674 Lt . SW de bağaj lideri. panaromik cam ile ferahlık mükemmel. ancak peco ikinci eli türkiyede tutulmuyor. fonksiyonlarına ve cam tavan olması nedeniyle fiyatı makul sayılır. göreceksiniz reno SW si için en baz haline bile 40.000 ustunde fiyat isteyecektir. Megan Sw de ise sizinde bahsettiğiniz gibi bağajı sedan otomobil bağajı kadar ancak var. Ayrıca ve üst tavanı bombeli, 308 deki gibi düz değil. bu durum hem sizin bahsettiğiniz basıklık havasını yaratması ve eşya yüklemede kıstlayıcı durum yaratacağı ortada. Ancak yinede bu bombeli basık tavan dışardan sportif bir hava kattığından (kısmen jip görüntüsü andırdığından hoşumada gidiyor.-basıklık durumunu gözardı edersek tabii. Bu durumda kia yı eledik kaldı reno ve 308 . bakalım bunlardan kim kalacak. Tergener bir kia kullanıcısı olarak kia Sw önermiyor. bu durumda kia yı elemiş bulunuyorum. Kaldı iki araç. bu arada tergenerin önerdiği verso yu inceledim bayidende görmüştüm. güzel ancak 1,6 dizel moturu yok. beim içinn dizel ve 1,6 olması şart. bu koşullarda versoyu alternatifler arasına katamıyorum. ama bana dersenizki 4d-4 dizel olanı var. hemen katayım. Diğer arkadaşlardan da katılım bekliyorum. lütfen okuyup geçmeyelim. foruma yorumlarınızla katılalım. benim forumumda herkesin görüşüne saygı duyulur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mevzu -- 9 Ağustos 2009; 0:22:01 >




  • bir renault kullanıcısı olarak megane 3 dıyorum ses sistemi görüntüsü ekonomikligiyle ön planda ayrıca megane 3 hb. de kullandım gercekten ses sistemi mükemmel cok zewkli ve fonksiyonel scenic verso tarzı araçların yol tutusu olarak pek ıyı olmadını söyleye bılırım cunku konfor için yumusak suspansıyon kullanılıo fazla yana yatıyor ben 10 yıldır 12 sw kullanıyorum daha bugune kadar yolda kaldıgımı hatırlamam karlı yollar dahıl we buyuk bır arıza acmadı bugune dek
  • Renault SW ve 308 SW her ikiside dizeldir. reno 105 beygir 308 ise 110 beygir. yakıt tüketimleri ise aynı sayılır. Ancak pegeot 2.eli çok deger kaybetmese hacim ve fonksiyonluk olarak tercih edilebilir. vwpa yorumundan anlaşılan dayanıklılığı ön plana çıkarmışki bu benimde en öncelikli kriterimdir. çünkü çogunlukla engebelli yolarda araç kullanıyorum. Tercih edeceğim araç sarsıntıya, hoplamaya-zıplamaya dayanıklı olmalı. Özellikle yollaroımızda hiç eksik olmayan tümseklerinin yüde doksanını farketmeyip ıskalayan biri olarak dayanıklılığa öncelik veriyorum. mekanik aksamın sağlam olması gerek. bu durumda 308 in mejanik dayanıklılığı hakkında pek bilgim yok. belki ön yargılı olacak ama megane 3 daha iyi olabilir diye düşünüyorum.
    hadi arkadaşlar yorumların devamı lutfen. Divan kardeş bir zahmet bu araçların teknik özelliklerinide siz ekleseniz diyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mevzu -- 9 Ağustos 2009; 13:03:02 >
  • Megane 3 güzel duruyor.Ama biraz daha bütçenizi zorlayın.Variant veya Volvo V50 ye bakın derim adları yeter.yok para durumu zayıfsa megane veya kiaa ceed alın.Kiada forumda alan ve memnun olmayan yok.
  • Valla volvo V50 sağlam araç ancak yedek parçası pahalı. malum devir ekonomi devri. Variant a ise gücü myetmez. normal şartlarda 40.000 geçmemem gerekiyor. ancak sevdiğim arac için en fazla 3-5 biraz daha çıkabilirim. fazlası üzer beni. ilgi, katılım ve tavsiyenize teşekkür ederim sami bey.
  • Megane henüz Türkiye'ye gelmedi ekimde gelecek sanırım ama genç olmama rağmen bu station wagon bana çok hoş geldi. Biraz yüksek olmasından da kaynaklanan güzel bir görünüşü var. (Hafiften jip gibi de duruyor diyebiliriz) 1.5dci 105 hp olan modeli en çok tutulacak gibi görünüyor. Fabrika verilerine göre çok da az yakıyor

    Diğerlerine kötü demiyorum hatta peugeot ve kia nın da kendine göre avantajları var ama benim gözümde şu anda en güzel görüneni megane 3 grand tourer.

    Tabi daha sağlıklı yorumları araç türkiye piyasasına girip yaygınlaştıktan sonra yapılabilir.
  • Eğer aracı alıp da 5-6 seneden önce satmayacağınıza inanıyorsanız o kadar uzun vadede 2.el zararı gözardı edilebilir. Gerçi Kia Ceed in düz vitesli olan donanım seviyesi biraz zayıf. Ama bu yıl sonuna kadar Hyundai de İ30 un Sw modelini getirecek diye bikaç yerde okumuştum. Mesela şu anda donanım olarak zengin olan İ30 Mode ESP 38 bin liste fiyatı var. Sw de aynı donanım en fazla 40 bin olur.
    quote:

    Orijinalden alıntı: uskudarlı

    Tergener bey size tekrar teşekkür ederim.
    sizde olmasanız forumuma selam veren yok. Çok tutarlı yorumlar yapmışsınız kianın 2. eli hele Sw 2. eli hüsran olabilir, yorumlarınıza aynen katılıyorum. üstelik fiyatıda hiç düşük sayılmaz. 308 SW hacim ve bağaj olarak en büyük SW. bağajı tamı tamına 674 Lt . SW de bağaj lideri. panaromik cam ile ferahlık mükemmel. ancak peco ikinci eli türkiyede tutulmuyor. fonksiyonlarına ve cam tavan olması nedeniyle fiyatı makul sayılır. göreceksiniz reno SW si için en baz haline bile 40.000 ustunde fiyat isteyecektir. Megan Sw de ise sizinde bahsettiğiniz gibi bağajı sedan otomobil bağajı kadar ancak var. Ayrıca ve üst tavanı bombeli, 308 deki gibi düz değil. bu durum hem sizin bahsettiğiniz basıklık havasını yaratması ve eşya yüklemede kıstlayıcı durum yaratacağı ortada. Ancak yinede bu bombeli basık tavan dışardan sportif bir hava kattığından (kısmen jip görüntüsü andırdığından hoşumada gidiyor.-basıklık durumunu gözardı edersek tabii. Bu durumda kia yı eledik kaldı reno ve 308 . bakalım bunlardan kim kalacak. Tergener bir kia kullanıcısı olarak kia Sw önermiyor. bu durumda kia yı elemiş bulunuyorum. Kaldı iki araç. bu arada tergenerin önerdiği verso yu inceledim bayidende görmüştüm. güzel ancak 1,6 dizel moturu yok. beim içinn dizel ve 1,6 olması şart. bu koşullarda versoyu alternatifler arasına katamıyorum. ama bana dersenizki 4d-4 dizel olanı var. hemen katayım. Diğer arkadaşlardan da katılım bekliyorum. lütfen okuyup geçmeyelim. foruma yorumlarınızla katılalım. benim forumumda herkesin görüşüne saygı duyulur...




  • 308 in arkası iğrenç olmus bence megane güzel duruyor ama onunda ıcı dandık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samilto
    Megane 3 güzel duruyor.Ama biraz daha bütçenizi zorlayın.Variant veya Volvo V50 ye bakın derim adları yeter.yok para durumu zayıfsa megane veya kiaa ceed alın.Kiada forumda alan ve memnun olmayan yok.

    Bu sınıfın liderinin açık ara Volvo V70 olduğu düşüncesindeyim.
  •  SW ler çarpışıyor (Megane3 SW, Pegeout 308 SW, Kia Cee'd SW)
  •  SW ler çarpışıyor (Megane3 SW, Pegeout 308 SW, Kia Cee'd SW)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.