Şimdi Ara

Suzuki Swift MT 1.3 MT 4x2 mi yada Renault Clio 3 Authentique 1.2 16V

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
5.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iki araba arasında kaldım. Çok fazla arabadan anlayan birisi değilim. İlk arabam olacak inşallah. Performans delisi değilim. Ekonomik olsun, arıza durumunda bakım giderleri makul olsun, kullanımı rahat birazcıkta konforlu olsun istiyorum. Genel düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler.

    Renault Clio 3 Authentique 1.2 16V (Yeni Kasa)
    Model : 2007
    Km: 33.000
    Renk: Siyah
    Fiyat: 18.000 YTL


    Suzuki Swift MT 1.3 MT 4x2
    Model: 2006
    Km: 30.000
    Renk: Turuncu
    Fiyatı: 18.000 YTL



  • bende swıft 4x2 kullanıyorum cok memnunum km 0.230 ykr yakıyor ekonomık tavsiye ederim
  • diğer ozellıklerı abs klıma 4 cam otomatık 2 adat onde aırbag bunlar mevcut 2006 30 bınde ıyı fıayt bılgın olsun 23500 2008 sıfrı verıyorlar kaza yoksa aracınızda alın derım 18 e varsa sıfırı tavsıye ederım dıyeceksınız kı neden cunku malesefkı swıftlerın ıkıncı elı cok agır satıyor hele bırde kazalıysa yardımcı olabıldıysem sevınırım bu arada ben 3 adet renault marka araba sahıbıyım kesınlıkle renaultta para vermem degmez cunku yaklasık 10 sene renault kullandım
  • Tabiki Suzuki...
  • Suzuki
  • Yeni Swiftler benim de çok hoşuma gidiyor. Swift diyorum ben de. Ama ikinci eli asla Clio ile boy ölçüşemez.
  • swiftlerin yol tutuşu çok kötü.. O kadar satan bir araba olmamasına rağmen 2 tane takla atmış gördüm.. Bence Clio iyidir. Hem ekonomik hemde daha konforlu bir arabadır
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Clio 4 1.2 vs İ20 1.2 mpi
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 2. eldeki dezavantajını saymazsanız;

    diğer türlü ben swfit derim.

    ayrıca;

    bir aracı takla atmış olarak görünmesi; o aracın yol tutuşunun kötü olduğuna karine değildir kanımca.

    aksi halde ; takla atmış mitsubishi evolarda var bol miktarda. evolarında mı yol tutuşu çok kötü oluyor o zaman?

    hangi şartlar altında takla attı bunu sorgulamak lazım.

    bir evo veya bir sti bile 100 km nin üstünde giderken lastiği patlarsa takla atabilir.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 19 Ekim 2008; 0:07:05 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    swiftlerin yol tutuşu çok kötü.. O kadar satan bir araba olmamasına rağmen 2 tane takla atmış gördüm.. Bence Clio iyidir. Hem ekonomik hemde daha konforlu bir arabadır


    Alla alla.Swift Sportlar çok iyi yol tutuyordu oysa.
  • swift içi son derece küçük bir araç. bagaj olayı neredeyse yok gibi.eğer tek kişi kullanacaksanız olur ama aileniz varsa hiç bulaşmayın.
    ben swifte bayılıyorum çok seviyorum hep istediğim araba demiyorsanız. bence clio
    saygılarımla..
  • Swift derim tabiki düşünme bile.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    2. eldeki dezavantajını saymazsanız;

    diğer türlü ben swfit derim.

    ayrıca;

    bir aracı takla atmış olarak görünmesi; o aracın yol tutuşunun kötü olduğuna karine değildir kanımca.

    aksi halde ; takla atmış mitsubishi evolarda var bol miktarda. evolarında mı yol tutuşu çok kötü oluyor o zaman?

    hangi şartlar altında takla attı bunu sorgulamak lazım.

    bir evo veya bir sti bile 100 km nin üstünde giderken lastiği patlarsa takla atabilir.

    hayırlı günler.

    Ben sadece gözlemimi söyledim + evet üç beş tane satılan swiftten 2 tane taklalı görünce insanda fikir oluşturur.. 4.sınıftaki çocuklara bile Fen dersinde gözlemin önemini söylüyorlar.. Ki testlerde de benim dediğim gibi söylüyor malesef Swifti Avrupalı rakiplerinden geri bir araç.. Bir Japon otomobili sever kişi olabilirsiniz ama bir aracı tanımadan etmeden beni yalanlıyamazsınız..

    At urban speeds the engine remains unobtrusive, and it’s no hardship rowing up and down the five gears using the short-throw gearshift, but there’s an edge of harshness to both the powertrain and the ride that is at odds with the rest of the car. From a mechanical and dynamic perspective it is still a vast improvement over the previous Swift, and acceptable for the class, but if it’s aiming for the top these shortcomings show how far Suzuki still has to come.

    http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Suzuki-Swift-1.5-GLX/214341/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 19 Ekim 2008; 0:20:15 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    2. eldeki dezavantajını saymazsanız;

    diğer türlü ben swfit derim.

    ayrıca;

    bir aracı takla atmış olarak görünmesi; o aracın yol tutuşunun kötü olduğuna karine değildir kanımca.

    aksi halde ; takla atmış mitsubishi evolarda var bol miktarda. evolarında mı yol tutuşu çok kötü oluyor o zaman?

    hangi şartlar altında takla attı bunu sorgulamak lazım.

    bir evo veya bir sti bile 100 km nin üstünde giderken lastiği patlarsa takla atabilir.

    hayırlı günler.

    Ben sadece gözlemimi söyledim + evet üç beş tane satılan swiftten 2 tane taklalı görünce insanda fikir oluşturur.. 4.sınıftaki çocuklara bile Fen dersinde gözlemin önemini söylüyorlar.. Ki testlerde de benim dediğim gibi söylüyor malesef Swifti Avrupalı rakiplerinden geri bir araç.. Bir Japon otomobili sever kişi olabilirsiniz ama bir aracı tanımadan etmeden beni yalanlıyamazsınız..

    At urban speeds the engine remains unobtrusive, and it’s no hardship rowing up and down the five gears using the short-throw gearshift, but there’s an edge of harshness to both the powertrain and the ride that is at odds with the rest of the car. From a mechanical and dynamic perspective it is still a vast improvement over the previous Swift, and acceptable for the class, but if it’s aiming for the top these shortcomings show how far Suzuki still has to come.

    http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Suzuki-Swift-1.5-GLX/214341/


    siz bir mühendislik bir kaç takla atmış swift gördünüz diye bir kalemde kötülüyorsunuz ama.

    üstelik arabayı almayı düşünen bir kişinin rüyalarına girecek kadar büyük bir kötülemeyle "aman almayın takla atarsınız"

    bilimde belirgin genel geçer gerçekler vardır. su nş de 100 derecede kaynar gibi. o yüzden gözlem önemlidir.

    ama her takla atan araç kötü yol tutar derseniz yanılırsınız.

    ayrıca koyduğunuz yazıyı türkçeye çevirirsek;

    yol tutuş için , sınıf standartlarında kabul edilebilir olduğu , eski swfite göre büyük bir ilerleme olduğu ,ama sınıfında en tepeye olması için daha çok çalışması gerektiği söylenmiş. bahsetiğiniz gibi çok kötü yol tutuşu var da demiyor; aman almayın takla atar da demiyor bu yazıda değilmi?

    kendi koyduğunuz yazıyada itirazını olmaz herhalde.

    ayrıca üslubunuz biraz sert buluğumuda ifade etmek isterim.

    ben kimseye yalancı demedim dememde.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 19 Ekim 2008; 0:30:47 >




  • Evet ortalamalarda.. Clio nun en üstte olduğun düşündüğümüz de, Swift bu konuda geride kalıyor.. Autocar Clioya yetişmesi için çalışması gerektiğini söylemiş bir anlamda.. Bakacak olursak:

    http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-driving/renault-clio-iii-2005442.html
    http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-driving/suzuki-swift-2004597.html

    Yahoo, Clioya 5 yıldız Swift e 3.5 yıldız vermiş yol tutuşta.. Ayrıca arkadaşın aradığı kriter olan komfordada Clio 1 yıldız önde




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 19 Ekim 2008; 0:38:00 >




  • clio yılın arabası seçilmişti yanılmıyorsam
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Evet ortalamalarda.. Clio nun en üstte olduğun düşündüğümüz de, Swift bu konuda geride kalıyor.. Bakacak olursak:

    http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-driving/renault-clio-iii-2005442.html
    http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-driving/suzuki-swift-2004597.html

    Yahoo, Clioya 5 yıldız Swift e 3.5 yıldız vermiş.. Ayrıca arkadaşın aradığı kriter olan komfordada Clio 1 yıldız önde






    değişik yerlere çekiyorsunuz konuyu.

    ben swiftin yol tutuşu cliodan iyidir demişmiyim?

    yada swfit cliodan daha konforludur demişmiyim?


    dememişim değil mi?


    ben ilk mesajımı sizin "takla atmış arabaların yol tutuşları kötü olur" genellemeniz üzerine yazdım.


    hatta 2 de örnek verdim ara sıra servise gittiğşmde takla atmış evolar görüyorum onlarda mı kötü yol tutuyor yani diyerek.

    ama ne ilk mesajda verdiğiniz paragrafta nede bu linklerde "aman swift almayın takla atıyor" diye bir metin yok.

    ortalamaların üzerinde bir yol tutuşu olduğu yazıyor. şayet 5 in ortası 2.5 ise swift 3.5 la ortalama üzerindedir.

    bana bu kadar sitem edip uzun uzun mesajlar yazacağınıza; ilk mesajınızda direkt bu linkleri vererek " clio şu sebepten daha iyi bu sebepten daha iyi" diye yazsaydınız; hem konuyu açan arkadaşa daha faydalı olmuş olurdunuz ;hemde parmaklarım akşam akşam yorulmazdı.

    yoksa ilk kelimede" 2 swift gördüm takla atmış bunların yol tutuşu çok kötü" demek yanlış.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 19 Ekim 2008; 0:47:12 >




  • Tamamda siz demediniz mi 2.el hariç Swift derim diye buradan ne anlaşılıyor? Yol tutuş dahil her konuda Swift in iyi olduğu anlaşılmıyor mu?
    Ben aslında konuyu sizin çektiğiniz yere çektim yani karşılaştırmaya ve yanlış olduğunuzu ispatladım


    Ama görüldüğü gibi ve ilk meajımda yazdığım gibi Corsa, Clio, 207, Punto, İbiza, Fabia vs arabaların yanında Swiftin yol tutuşu kötü.. Kötü.. Kötü Hemde çok kötü.. Verdiğim Swift testleri 2005 te yapılmıştı ve swift o zaman sınıfının ortalarındaydı.. Şimdi o sınıfın neredeyse yarısı yenilendi ve Swift malesef sonlarda..

    Sizin yanlış yönlendirmelerinizden uyandırdıktan sonra arkadaşı o kendisi benim verdiğim iki linke bakıp karşılaştırmasını kendisi yapabilir sizde "2.el hariç her türlü Swift derim" cümlelerini dayanaklarıyla sunarsanız sevinirim yoksa içi boş kalıyor.. Ben taklalı gördüm dediğimde siz bana itiraz edebildiniz ama ben bu cümleye itiraz edemiyorum çünkü arkası boş bir nevi dogma gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 19 Ekim 2008; 2:00:53 >




  • ne diyelim.siz ispatlamaya devam edin. benim gözümde hic bir sey ispatlamis degilsiniz. benim yazdiklarima degil kafanizdakilere göre cevap yaziyorsunuz.swift yol tutusta kötü olabilir ama kendi verdiginiz hic bir kaynakta takla tehlikesi yaratacak kadar kötüdür diye bir ibare yok. öyle elestiriyorsunuzki okuyan swiftler sürekli yoldan cikiyor saga sola savruluyor sanacak.verdiginiz hic bir linktede kötü demiyor ortalamalarda diyor. ama teste gerek te yok zaten.siz 2 tane takla atmis swift görmüssünüz ya bu herkese yeterli referanstir. ayrica 2 kisi haric herkes swift demis.ha ben neden swift dedim. dizayni bence daha sik motoru daha performansli oldugu icin. hayirli günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 19 Ekim 2008; 1:32:06 >
  • Ben her Swift yoldan çıkıyor demedim yol tutuşu kötü dedim ve 2 tane taklalı Swift gördüm dedim.. Takdir edersinizki bu kadar çok satmayan bir normal binek arabanın tarafımca 2 kez takla atılmış olarak görülmesi bende de kötü bir izlenim doğurdu


    O zaman siz arkadaşın yazdığı mesajıda okumayıp ezbere cevap veriyorsunuz ne yazıkki arkadaş performans beklentisi olmadığını açıkca yazmış
  • Clio herşeyden önce bir sınıf üsttedir ve bundan dolayı süspansiyon olsun ve birçok diğer alanlarda olsun clio swiftten farkını sınıfından dolayı belli eder ayrıca motoruda daha performanslıdır ki arkadaşlar güç farkı var diyecekler fakat swift normal kullanımda zor devirlenen bir motora sahip ve esnekliği daha kötü.
    Ayrıca clio daha sessiz bir iç mekana sahip tabi yine tercih beyeniler sonucu oluşan bir şeydir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.