Şimdi Ara

Suzuki Swift MT 1.3 MT 4x2 mi yada Renault Clio 3 Authentique 1.2 16V (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
5.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • suzuki derim
  • clio3 sevemedim, ne dizayn olarak ne kalite olarak. ismi reno diye satıyor,başka hiç bir artısı yok. swift daha kalite ve şekilli gözüküyor gözüme.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: froster2006

    Clio herşeyden önce bir sınıf üsttedir ve bundan dolayı süspansiyon olsun ve birçok diğer alanlarda olsun clio swiftten farkını sınıfından dolayı belli eder ayrıca motoruda daha performanslıdır ki arkadaşlar güç farkı var diyecekler fakat swift normal kullanımda zor devirlenen bir motora sahip ve esnekliği daha kötü.
    Ayrıca clio daha sessiz bir iç mekana sahip tabi yine tercih beyeniler sonucu oluşan bir şeydir.

    clio bir üst sınıfta falan değil yanlış bilgilendirme yapmayalım.
  • Arkadaşım ben kimseye yanlış bilgilendirme yapmam .Swift mini cooper daihatsu sirion yaris fiat500vb.ile aynı sınıftadır .
    Clio ise boyutları itibarıyle bir üst sınıftır ve gerçek referans yayın organları tarafındanda öyle değerlendirilmektedir ve kendi aralarında karşılaştırılmaktadırlar .Sınıf farkının doğal sonucu olarakta daha iyi bir araçtır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: froster2006

    Arkadaşım ben kimseye yanlış bilgilendirme yapmam .Swift mini cooper daihatsu sirion yaris fiat500vb.ile aynı sınıftadır .
    Clio ise boyutları itibarıyle bir üst sınıftır ve gerçek referans yayın organları tarafındanda öyle değerlendirilmektedir ve kendi aralarında karşılaştırılmaktadırlar .Sınıf farkının doğal sonucu olarakta daha iyi bir araçtır.


    hatalı biliyorsunuz forester arkadaşım;

    swift -mini cooper- sirion-yaris ile clio 3 aynı segmenttedir. ikiside b segmentidir.

    ben forumumuzu gayet yeterli bir referans ortamı olarak görüyorum.

    şüpheniz varsa bir konu açın swift ile clio farklı segmenttemi diye.

    suzukinin bir boy küçük arabası suzuki alto (maruti) dur hala sıfırı varmı bilemiyorum.

    saydıklarınızdan bir tek fiat 500 a segmentidir.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 19 Ekim 2008; 23:50:08 >




  • CLİO 1.2 vergi avantajı var SWIFT 1.3 olmasına rağmen 1342 cc olması lazım yani vergi avantajı yok ama eğlenceli bir otomobil CLİO ise daha çok aile otomobili.
  • İkinci eli ve servis-yedek parçayı düşünmüyorsanız swift daha mantıklı. ancak clio 1.4 98 hp deseydiniz o zaman clio yu seçin derdim.

    Clio'nun bir önceki kasasına 1.2 75 hp lik motor yeterli geliyordu.

    Ancak 1050 kiloluk clio 3 e 1.2 motor maalesef her yönden yeterli olmuyor. Şehiriçinde bu motor sadece yeterli ama fazlası değil. Biraz yüklenirseniz yakıtı da yükselebilir.

    Ayrıca yılda yapacağınız 200 ytl vergi karı için 1.2 motor almaya değmez. Benim de aracım 1.2 ancak çok şey beklememekle birlikte araç 960 kg olduğu için yeterli olabiliyor.

    Swiftin okuduğum testlerinde yol tutuşunun ortalamalarda olduğu, yakıt tüketiminin 7-7,2 lt civarında seyrettiği, iç mekanın dıştan göründüğü kadar dar olmadığı filan yazıyordu. Bence 92 hp lik motor swifte (kullanmadım ama) fazlasıyla yeterlidir ve swiftin sürüşünün cliodan çok daha keyifli olacağı aşikardır.

    Bir de yol tutuştan bahsedilmiş. Yol tutuşta clio lider değildir. Bu sınıfın yol tutuş lideri fiestadır. Daha sonra corsa gelir.

    Renault modelleri konforlu süspansiyonlarıyla bilinir. Dolayısıyla renault modellerinin yoltutuş iddiası yoktur.

    Japon arabalaları sürüş dinamiklerinde ve konfor konusunda avrupalı rakiplerinden hep geri kalmıştır. Bunun yanında japonlar sorunsuzluk, performans ve motor sessizliği konularında avrupalılardan GENELLİKLE öne geçiyor. Ancak bunun yanında japon üretimleri dayanıklıdır, hareketli veya hareketsiz parçaları, elektronik parçaları (nasıl yapıyorlar bilmiyorum) uzun yıllar sorun çıkarmıyor. suzuki de bi japon devi ve uzun yıllar beklenmedik sorunlar çıkarmayacağını düşünüyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: froster2006

    Clio herşeyden önce bir sınıf üsttedir ve bundan dolayı süspansiyon olsun ve birçok diğer alanlarda olsun clio swiftten farkını sınıfından dolayı belli eder ayrıca motoruda daha performanslıdır ki arkadaşlar güç farkı var diyecekler fakat swift normal kullanımda zor devirlenen bir motora sahip ve esnekliği daha kötü.
    Ayrıca clio daha sessiz bir iç mekana sahip tabi yine tercih beyeniler sonucu oluşan bir şeydir.


    1.2 Renault motorunun 1.3 Suzuki motorundan daha performanslı olduğuna emin misiniz? Farklı sınıflarda olduklarını söylemenize değinmiyorum bile.
  • Bide Clio her yerde var,Suzuki hiç görmedik.Ben olsam Suzuki alırım.Başkalarından bi farkım olsun de mi
  • Bence tam tersine hangi araç çok satılıyorsa onu alırım. Hem 2. elde kolay gider, hem de yedek parçada en azından temin açısından sıkıntı yaşanmaz. (10 yıl sonrasından bahsediyorum).
  • Arkadaşım konu açmaya benim açımdan gerek yok ben referans olarak türkriyedeki dergilere değil yabancı daha ciddi literatürü referans olarak alıyorum bizim yayınlarımız neredeyse herşeyi karşılaştırıyor o açıdan belli bir kaç şey haricinde itibar edilecek çok fazla şeyleri yok .
    Ayrıca aralarında 25-30 cm kadar boyut farkı olan araçları ben değil bu referans yayınlar kendi aralarında karşılaştırıyorki biz dahi en fazla 8-10 cm boyut farkı olan mondeo passat insignia vb. araçları nasıl büyüklük olarak bu konuşulan araçlara nazaran çok daha yakın olmasına rağmen ne 5 serisi ne e serisi nede A6 ile karşılaştırmıyorsak ki bu araçlar bu karşılaştırmayı prestij olarak çok daha fazla hak ediyorlar bahsi geçen araçlar arasınadaki ayrım çok daha, fazla su götürmez şekilde farklı olduğu işin gerçek uzmanları tarafındanda ortaya konmaktadır.
    Ayrıca daha iyi performans gösterediğine deyindiğim renault motoru özellikle normal tüketici için gereken günlük kullanım için motorun karakterine daha iyi uyan vites oranları ki esnekliği suzuki motorundan çok daha iyidir bir açıdanda çok uzun olarak seçilmiş vites oaranları yüzündenesnekliği oldukça zayıftır. İlaveten suzukinin bu motoru güç ve tork karakteri açısından hiç te parlak olamayan değerlere sahip olmasının yanısıra belkide asıl alanı motosiklet olan bu markabelkide buradan gelen motor karakteri sonucu motor gücünün gerçek verimini yüksek devirlerde yansıtmaktadır.Her zaman sayısal olarak yüksek motor gücü 1+1 =2 olduğu gibi daha iyidir anlamına gelmemektedir.Micranın 88hp lik motoru bunu en açık örneği olup bunu sayısal olarak düşük gücüne rağmen swiftten çok çok daha iyi olan günlük performansıyla ki ara hızlanma ve motor performansı olarak günlük kullanıma uygunluğu bunun açık bir örenğidir.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.