Şimdi Ara

SUZUKI SWIFT FUN CLUB (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.613
Cevap
90
Favori
213.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayırlı olsun. 2011 model 1.2 kullandım. fabrika verilerini gördüm. motor sessiz olduğu için diğer sesler öne çıkıyordu. kışın trim sesi artıyor.
  • suzukii2015 S kullanıcısına yanıt
    Aynı sıkıntıdan bende muzdariptim. 2009 1.5 at kelebekleri temizlettim. Bujileri degistirdim. Bobinlere baktirdim. En son subap ayari yaptırdıktan sonra düzeldi.Lpg taktırdıktan 20 30 bin in sonra yaptırmak lazimmis. 150 ustaya 150 rektefeciye toplam 300 e mal oldu. Bu subaplar şim li. Onun taslanmasi ve defalarca ölçülerek yapılması lazım. Dikkat et buna.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sanctuary33 kullanıcısına yanıt
    Aynı tip seslidir bilmem amabenim aradım sade vardı. Sanki metal bir parça boşta ve oraya buraya çarpıyor gibi bir ses. Çözümü mersinde bir usta buldu. On balataların orada bir şey varmış tornacida onu taslatmis ses kesildi şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bekirden B kullanıcısına yanıt
    Benim aracında 2009 1.5 at bagaj lambası var. Sağ üst tarafta küçük bir lamba. Senin lamba çalışmıyor olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neanderhal N kullanıcısına yanıt
    Benim ustamda sesin balatalardan geldiğini söyledi.balatalar özelliğini kaybetmişti zaten değiştirince ses felan kalmadı.arabayı da sattık ama artık alan arkadaş sessiz tıkırtısız bir arabaya biniyor en azından:)
  • 1999 2000 model hatcback swift ler nasıl arkadaşlar
    İzmirde parça tamir Vs sıkıntı olurmu
    Yakıt nasıldır.
    Lütfen yardım bu h.sonu alacağım nasipse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yokmu yardımcı olabilecek bir arkadaş
  • hamidowic kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Benim ilk aracım idi. Hatta ilk kaza yaptığım araçtır. Son derece sağlamdır. Bakmayın öyle ince cılız gözüktüğüne. Emsallerine taş çıkarır. %100 tecrübeyle sabittir.
    Yedek parçası ucuz değildir. 10.000 - 15.000 fiyat bandı bir araca göre biraz pahalıdır. Muadilini bulursanız sorun yaşanmaz sanırım.
    Benim araçtaki tek sıkıntım klimanın olmaması ve gövdede korozyonun başlaması idi. Çiziklerden dolayı ilk sahibinden aldığım aracı keyfe keder boyatmıştım fakat tavanda korozyon başladığı için takasa verip sıfır araç almıştım.
    Az yakar fakat Lpg gerektirir mi size göre değişir. Ayda 1.000 Km ve altı yol yapacaksınız Lpggye gerek yok. Bir sefer Sx 4 ümü bakıma götürdüğümde takasa verdiğim swifti görmüştüm. Benden sonraki sahibi Lpg taktırmış sanırım. Lpg kaynaklı piston arızasından dolayı serviste motor yapılıyordu.

    Tercih ederken düşük km de, boyası temiz ve klimalı bir model bulursanız kaçırmayın hemen alın.

    Saygılar.




  • 2013 model otomatik Swift'e araba D konumumda iken yol bilgisayarında arabanın o an hangi viteste olduğunu görmek mümkün mü? Ben bir tane Dsg Audi'de görmüştüm. Otomatak vites ama arabanın D konumunun yanında kaçıncı viteste olduğu da yazıyordu. Mesela D1,D2 gibi. Bizim arabalarda var mı acaba öyle bir şey?
    Bir de bu arabadaki L ve 2 vitesleri ne işe yarıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @taforadeon
    teşekkürler istediğim cevapları verdiğiniz için.

    iyi günler
  • Merhaba.
    Ben geçen hafta 2013 model makyajlı kasa bir Swift aldım. Yaklaşık bir haftadır ara ara kullandım ve hem alacaklara fikir olması için hem de karşılaştırma için düşüncelerimi yazmak istedim. Daha önce 1.2 benzinli Clio ve 1.33 benzinli Auris kullandım. Clio hakkında olumlu pek düşüncem yok. En azından 1.2 benzinlisinde sıkıntı yaşadım diyeyim. Araba 2014 Aralık çıkışlıydı ama genel manada sanki 2005 sınıfındaydı. İç mekan kalitesi ve görüntüsü gerçekten çok basit. Pazarda satılan ucuz oyuncaklar gibi diyebilirim. Ayrıca kış gelince arabanın her yerinden trim sesleri fırladı. Bagajdan gelen gıcırtıyıysa hiç kesemedim. Motor 1.2 olduğu için yolda gitmiyordu. Bir sefer Antalya'dan İzmir'e gittik. Yokuşlarda 3. viteste bile zorla çıktık. Otobanda ne kadar bassak da 150'yi geçmedi(5 kişi). Yakıt konusunda ise çok iyi. LPG taktırdım ve şehiriçi 17 krş falan yakıyordu. Motor sesini içeri fazlasıyla alıyordu. Genel manada 6 ay kadar kullandığım Clio'dan memnun kalmadım.
    Toyota Auris ise klasik Toyota ama tabi o da Toyota'nın en ucuzu olduğu için eksiği çoktu. Onun da iç dizaynı değişik. Sanki minibüs konsolu gibi bir havası var. Onun haricinde motor olarak Clio'dan farklı değil. Çekişte zayıf ama daha kaliteli ve daha sessiz.
    Swift ise bir haftadaki tecrübeme göre aradığım araba bu dediğim cinsten. İç dizaynı bence Clio ve Auris'ten daha güzel. Motor 1.2 olmasına rağmen daha güçlü ve sessiz. Trim sesi bunda da var ama artık dikkat etmiyorum. Galiba bu segment arabaların hepsinde var. Otomatik vites olması da ayrı bi keyif tabiki. Ben son bir yılda Clio, Auris ve Swift kullandım. Bunlardan içime sinen sadece Swift oldu. Eğer tercih yapacaksanız Swift bence en iyisi. Tabi bu kişiye göre de değişir. Mesela Clio'nun içini çok beğenen de var. Tamamen zevk meselesi. Ben Swift'i gerçekten çok sevdim. Hem kullanımı kolay. Hem içi dışı güzel ve şirin. Akşam evde otururken çıkıp bi tur atayım diyorum mesela.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hamidowic kullanıcısına yanıt
    Araç ile aklınıza takılan her şeyi sorabilirsiniz.

    Saygılar.
  • Avrupada özellikle İngiltere de TR de yolda gördüğümüz Clio, Corsa ve Polonun toplamı kadar Suzuki Swift görmek mümkün. Sebebi bu olsa gerek.

    Saygılar.
  • taforadeon kullanıcısına yanıt
    Neyin sebebi bu anlamadım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupada çok satılan bir araç olmasına rağmen TR de az satılıyor ve tutuluyor.
  • Ben de 2008 clio symbol dizel araç almıştım 5 ay kullanıp sattım(İlk arabam) Baktım olmuyor tekrar araç alayım dedim ramide 2000 swift hb denk geldi ve aldım. symbolün verdiği rahatlığı ve zevki vermiyor hatta donnım olarak da çok yakın lpg olmasına rağmen hiçbir sorun olmadı çok şükür 17000km yol kat ettim tık demedi..
  • taforadeon kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle. İnternette videolarını izledim. Hep yabancı. Türkçe video çok az. Ama Türkiye'de az olması da bi yönden iyi. Herkeste olmayan ender arabalardan birine biniyoruz. Clio varken kafamı nereye çevirsem gözüme çarpıyordu. Şimdi Swift görmeye çalışıyorum yollarda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ErcanD. E kullanıcısına yanıt
    2000 modelini bilmiyorum ama son kasaları gayet güzel. Konfor az ama genç biri için spor olması daha iyi bence. Benim kayınpederde de 2006 model Clio vardı. Sanki o bile yeni Clio'lardan iyi gibiydi. Clio'dan sonra resmen Renault bitti gözümde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio bagaj avantajı dışında pek bir avantajı yok. Reno aracımı yetkili servise götürdüğümde 2000den 2007 arası serisine 90ların doğan şahini ne ise 2000 li yılların da bu. Beş para etmez ama leblebi gibi satıyor denildi. Peugeot olsun test imkanım oldu. Fransız araçlara karşı da bir soğuma oldu.

    Toyota Suzuki Mazda gibi japon araçları kullandığımda gerçek anlamda arabalarının dolu ve bazı ince detaylarına kadar düşünüldüğünü gördüm. 2000 model araca ayarlanabilir far elektrikli aynalar enjeksiyon vs koyulmuş 2000 model cliolarda devir saati bile yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozk991

    2013 model otomatik Swift'e araba D konumumda iken yol bilgisayarında arabanın o an hangi viteste olduğunu görmek mümkün mü? Ben bir tane Dsg Audi'de görmüştüm. Otomatak vites ama arabanın D konumunun yanında kaçıncı viteste olduğu da yazıyordu. Mesela D1,D2 gibi. Bizim arabalarda var mı acaba öyle bir şey?
    Bir de bu arabadaki L ve 2 vitesleri ne işe yarıyor?

    Bizim araçlarda kaçıncı viteste olduğunu yazmıyor. Sadece D olarak gösteriyor.

    L ve 2 konumlarıda ihtiyaca göre kullanımda fayda sağlıyor.
    L konumunda araç vites değiştirmiyor 1.viteste kilitleniyor.
    Ben durağan trafikte L ye alıp kullanıyorum. Böylece araç kısa mesafede gereksiz vites yükseltip alçaltmıyor ve daha az yoruluyor. Zaten bu konumda maksimum 40 50 km arası hız yapabiliyor.
    Aynı zamanda çok dik bir rampa çıkmanız gerekirse yine L konumu çok işe yarıyor, gereksiz vites değişimini önlemiş olup sorunsuz tırmanıyorsunuz.

    2 konumuda sanırım maks 2. Vitesi görüyor. Birkere çok dik ve bozuk bir yolda iniş yaparken kullanmıştım motor freninden iyi bir şekilde yararlanmanızı sağlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.