Şimdi Ara

Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
983
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Süpersporttan nakeda geniş bir ürün yelpazesine sahip olan GSX ailesinin en yeni üyesi GSX-S1000GT, Türkiye'de satışa sunuldu. Suzuki GSX-S1000GT'nin fiyatı 229.900 TL olarak açıklandı.



    Yepyeni GSX-S1000GT’nin kalbinde, tıpkı ailenin naked üyesi GSX-S1000’de olduğu gibi süperspor performansı sunan 999 cc hacimli, dört zamanlı DOHC, sıvı soğutmalı sıralı dört silindirli motor bloğu yer alıyor. 152 beygir güç ve 108 Nm tork üreten motorun eksantrik mili, supap yayları, debriyaj ve egzoz sisteminde yapılan yenilikler, daha dengeli perfomans sunarken, Euro 5 emisyon standartlarını yerine getiriyor. Tamamen yeniden tasarlanmış kompakt 4-2-1 egzoz sistemi, toplayıcının arkasında Suzuki Egzoz Ayarlama (SET) sistemine ve susturucuya, katalitik konvertörlere sahip.



    Yeni elektronik gaz kelebeği gövdeleri de, rölanti hızı kontrolü ile güç çıkışı özellikleri arasında daha iyi bir denge kurulmasına yardımcı olarak her koşulda en iyi kontrolü sağlıyor. Bununla birlikte uzun sürüşlerde ve özellikle de yoğun trafikte kalındığında yorgunluğu azaltmaya yardımcı olacak şekilde tasarlanan Suzuki Debriyaj Destek Sistemi (SCAS) sayesinde yumuşak yavaşlama ve vites küçültmek de çok daha kontrollü ve rahat hale geliyor.



    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Kaydırmalı kavrama, negatif motor torkunu azaltmak ve yüksek devirde vites küçültürken motor freni etkisini azaltmak için zaman zaman devreden çıkıyor. Böylece tekerleğin kilitlenmesinin önüne geçilirken, daha yumuşak bir yavaşlama sağlanıyor. Bunun yanı sıra, Çift Yönlü Hızlı Vites Değiştirme (Quick Shift) Sistemi (ON/OFF ayarlarıyla), debriyaj kolunu çekmeden daha hızlı, daha yumuşak, daha güvenli vites yükseltme ve küçültme sağlıyor. Vites değiştirme kolaylığı, azalmış yorgunluk ve vites küçültme sırasında otomatik ara gazı işlevi bir araya gelerek son derece tatmin edici bir deneyim yaratıyor.



    Ayrıca Bkz.2023 Acura Integra ortaya çıktı: Şimdilik bir prototip



    Yeni modelde göze çarpan en önemli gelişmeler arasında teknolojileri de yer alıyor. Suzuki Akıllı Sürüş Sistemi (S.I.R.S.) özellikleri ile göz kamaştırıyor:




    • Suzuki Güç Modu Seçici (SDMS), uzun turlarda veya daha kısa ve heyecan verici bir sürüşte GT’nin güçlü performansının tadını çıkarmayı sağlıyor. Bununla birlikte, kötü yollarda sürerken veya uzun mesafeli bir turun sonunda yorgunken, sürücüyü farklı koşullarda daha iyi desteklemek için üç farklı karakteristikte çıkış modu sunuyor.

    • Suzuki Çekiş Kontrol Sistemi (STCS), daha geniş 5 mod ayarı (+ OFF) seçeneği sunuyor. Ayarlar üzerinde ince kademeli kontrol, sistemin ister tek başına ister bir artçıyla birlikte ister yük taşıyarak, isterse kötü hava koşullarında sürüş olsun, gerçek bir GT motosikletin üstün olmasının beklendiği farklı sürüş koşullarına daha iyi uyum sağlamasını sağlar. Bu da sürücüye daha fazla güven aşılarken, stresi ve yorgunluğu azaltıyor.

    • Yeni ride-by-wire elektronik gaz kontrol sistemi, gaz kelebeği hareketi ile motor çıkış özellikleri arasındaki ilişkiyi SDMS modlarının her birine uyacak şekilde daha hassas bir şekilde kontrol ediyor. Önceki mekanik sisteme göre daha basit, daha hafif ve daha kompakt olan bu sistem, doğal tepki ve doğrusal kontrol sağlarken kontrol edilebilirliği artırıyor.

    • Hız sabitleyici (Cruise control), sürücünün gaz kolunu kullanmadan belirli bir hızı korumasını sağlarken, uzun mesafeler kat ederken yorgunluğu azaltıyor.

    • Suzuki Kolay Marş Sistemi, marş düğmesine tek bir çabuk basışla motoru çalıştırıyor.

    • Düşük Devir Yardımı işlevi, SCAS ile birlikte çalışacak ve durur konumdayken harekete geçişi daha yumuşak ve kolay hale getirecek şekilde güncellenmiştir.



    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Suzuki GSX-S1000GT, sahip olduğu elektronik donanımlarla da sürüş keyfini artırıyor. Sürüş için gerekli olan tüm bilgileri veren parlaklığı ayarlanabilir TFT LCD gösterge paneli, özel grafikler ve mavi arka aydınlatmalı kolay okunur tasarımıyla sürücünün görüşüne sunuluyor. 6,5 inç TFT LCD çoklu bilgi ekranı, SUZUKI mySPIN uygulamasının akıllı telefon bağlantı özelliklerini desteklemek üzere tasarlandığından sürücü, kablosuz LAN ve Bluetooth kullanan iOS veya Android işletim sistemli bir akıllı telefon bağlayabiliyor ve LCD ekranın sol tarafındaki özel USB çıkışını kullanarak akıllı telefonunu şarj edebiliyor.



    LCD ekran; hız, devir, tur süresi modu, saat, ortalama ve anlık yakıt tüketimi, akü voltajı, kilometre sayacı, çift günlük kilometre sayacı (A-B), çekiş kontrol modu, bakım hatırlatıcısı, vites konumu, SDMS modu, su sıcaklığı, Quick Shift (AÇIK/KAPALI), akıllı telefon bağlantı durumu ve şarj seviyesi, menzil ve yakıt göstergesi bilgilerini gösteriyor. Ekranı çevreleyen LED uyarı ışıklar ise sinyaller, uzun far, boş vites, arıza, ana uyarı, ABS, çekiş kontrol sistemi, düşük voltaj uyarısı, soğutma suyu sıcaklığı ve yağ basıncı bilgilerini kolay bir görünürlükle sürücüye iletiyor.



    Suzuki GSX-S1000GT Teknik Özellikleri




    • Uzunluk                           2.140 mm

    • Genişlik                           825 mm

    • Yükseklik                        1.215 mm

    • Dingil mesafesi              1.460 mm

    • Yerden yükseklik          140 mm

    • Sele yüksekliği               810 mm

    • Boş ağırlık                      226 kg

    • Motor tipi                       4 zamanlı, 4 silindirli, sıvı soğutmalı, DOHC

    • Çap x strok                     73,4 mm x 59,0 mm

    • Motor hacmi                  999 cc

    • Sıkıştırma oranı            12.2:1

    • Yakıt sistemi                  Enjeksiyon

    • Marş sistemi                   Elektrikli

    • Yağlama                          Islak karter

    • Şanzıman                         6 vitesli senkromeç dişli

    • Süspansiyon ön              Teleskopik ters çatal, helezon yay, yağlı amortisörler

    • Süspansiyon arka          Bağlantılı, helezon yay, yağlı amortisör

    • Çatal açısı/İz genişliği    25°/100 mm

    • Ön fren                            Çift disk

    • Arka fren                        Disk

    • Ön lastik                          120/70ZR17M/C (58W), tubeless

    • Arka lastik                     190/50ZR17M/C (73W), tubeless

    • Marş sistemi                   Elektronik ateşleme (transistörlü)

    • Yakıt deposu                  19,0 litre

    • Yağ kapasitesi               3,4 litre





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Suzuki GSX-S1000GT Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri









  • isterse havada kuş tutsun hiç bir motosiklet 4 tekerin verdiği konforu veremez! hele 229 bin tl ye alınacak bir motosiklet arabaya kıyasla hiç bir şekilde veremez. 250-260 bin verip konforlu bir araba almak bence daha mantıklı hiç olmaz ise kış aylarında rahat kullanırsın

  • böyle güzel motorları alacak para kalmadı kimsede

  • dreamblue35 D kullanıcısına yanıt
    İkisi aynı şey değil be Reis.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • YaKuBuX kullanıcısına yanıt

    hocam illa motosiklet kullanacaksam bu motoru gene almam varsın daha kötüsü olsun bu motosiklete bu para verilmez

  • Süpers…naked… 229… EXİT!

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Memleket ne hale geldi....

  • Kıskanılan durumumuza bakın 2 tekerli araç alamaz olduk. Teşekkürler…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Güzel makine ben beğendim

  • Zabıtalar bunu beğendi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Suzuki demek, sorun yok demek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 229 bin ne kadarda ucuz. 🤦‍♂️

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ben sevmiyorum bu tarz motorları racing turing arasında sıkışmış birde suzuki gerçekten pahalı avrupada da pahalı.

  • tasarım kawasaki ye ne kadar da çok benziyor

  • yok hacı ne yamaha'da stok var ne suzuki de önce stok sroununu düzeltsinler sonra bakarız alıp almayacağımıza. ben showroom'a gidince motoru göreceğim öyle alacağım uzaktan olmuyor böyle.

  • bi böbrek yetiyor mu?

  • O konuda haklısınız.Şu an hiç bir şey değerinin karşılığı değil zaten maalesef.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dreamblue35 D kullanıcısına yanıt

    Ömründe bisikletten başka iki tekerli görmemişsin. Boş konuşma. Millet aptal tabi 400-500bin boşuna BMW motorlara Kawasaki'lere para veriyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 silindir 152 beygir!!! Şeytan işi bu 🔥🔥🔥

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.