Şimdi Ara

SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya (92. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.032
Cevap
50
Favori
829.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • slm hocam sen bu isi bilion sunu tam bi yazsanda anlasak sana zahmet olmassa...kullandim araba yolda bozuldu servise biraktim en yakinda suzuki vardi girdim salona begendim arabayi ve aldim inan hicbir sey sormadim ciktim 2,0L 5D 4A/T JLX-E SE Exclusive aldim...simdi bu 4 h 4hock 4l lock nedir bunlar nerde nasil kullancaz ha bide hangi viteste mesela d3 2 veya l hangisinde bu 4h 4 lock mock bunlari :)hangi viteste bunlari kullancam yazarsan sevinirim...simdilik d3 de gidip geliom :)burda zaman cok kisitli da :)
  • kemal arkadasim su vites olayini sordum bi anlatsaydin sana zahmet
  • Ben otomatik vites kullanmıyorum ama işleyiş olarak pek fark yok;

    Arazi moduna yönelik temel bilgiler;(Bu bilgilerin hepsi geçmiş sayfalarda mevcuttur)

    -------
    Peki Full Time Single Mode ve Full time 4WD Mode ne demektir?
    Bizim kullandıklarımız,TR ye ithali yapılanların hepsi en üst model ve Full Time 4WD yani çift aktarmalı transfer kutusuna sahip,bu da çeşitli yol ve yol dışı kullanımlarda gücü gerekli duyulduğunda manuel olarak dağıtmakta,çekiş kaybı yaşandığında(çakıl,kar) 4H-L ile orta differansiyeli kilitliyoruz,ciddi off road durumları gerektiren durumlarda ise ,yani yüksek tork,düşük kontrollü sürat, 4L-L pozisyonuna alarak max çekiş ve verimlilik elde ediyoruz.

    4H-Tam zamanlı sürekli çekiş modu (47:53 oranlı)
    4H-L Orta differansiyel kilitli pozisyon
    4L-L Orta differansiyel kilitli ve 50:50 dağılım poz.
    N-Neutral ise sadece araç çekilirken tüm sistemleri off yaparak kullanılıyor.
    *Burada orta differansiyel olarak belirtilen transfer kutusudur ve tektir.


    Full-time Single-Mode ise Gücün ön ve arka tekerleklere asfaltta max tutunması için değişik yol şartlarında eşit olarak paylaştırılmasıdır.Off road a musait değildir.Bu alternatif de Amerika,Avustralya ve bazı ülkelerde de sunulmaktadır.

    -----

    Sonuç olarak da d (drive) konumunu,gerekli yol şartlarına göre arazi moduna entegre edip,aracı hissederek,gereksimine göre kullanmak da kullanıcının maharetine kalmış ve tecrübe ile gelişmiş bir olaydır.

    örneğin 4L-L poz(sert,dik,taşlık tırmanış,çamur,..)gibi durumlarda d1 veya d2 konumunda kullanmak o anki gereklilikle ilgili konudur,d1 ile yol alabileceğin durumları d2 de kaldırabilir ...diğer örnek kumla ilg sürüşte patinaja düşmemek için yüksek vitesle ve sabit torkla ilerlemek gerekir,durma,yavaşlama ve vites değişimleri saplanmalara sebep olur




  • Madem konu açıldı sizlerle dökümantasyon olarak arazide nasıl davranmamız gerekir ve hangi modda araçlarımızı kullanmamız gerekliliği ile ilgili kendi hazırladığım /derlediğim bilgileri paylaşayım;
    (Bunları isteyene özel mesaj atmadan,yalvartmadan,takla attırmadan,.... o anladı kendisini)


    ARAZİ KULLANIMI

    Aracı arazi vitesine geçirmek için aracı durdurun,arazi vitesi bozuk taşlı ve çamurlu
    yollarda (yüksek devir), Çok bozuk satıhlı ve iniş-çıkışlar için (ağır devir) konumuna getirerek sürüşünüzü yapın.
    4H ve 4L'nin kullanım alanları ile ilgili çok temel iki madde var aslında .Patinaja düşüldüğünde zorlanılacak durumlarda Sadece çekişi arttırmak; Şöyle ki ; Buz ve kum gibi patinaja düşüldüğünde zorlanılacak satıhlarda aracı 4H konumunda kullanmak en mantıklı çözümdür.Zira 4L'ye alınırsa tekerlek başına düşen tork artacak ve bu da patinaj eğilimini arttıracaktır.Kar ve çamur gibi daha çok çekiş daha çok tork gereken yerlerde ise aracı 4L konumuna alıp lastiklere iletilen torku sürünme oranı ile katlayıp büyütmek amaçlanmalıdır.

    N -(Boş) Park esnasında bu pozisyonda bırakılmaz,araç kayabilir.

    4H -(Normal sürüş pozisyonu.) Kuru asfalt ,sıkıştırılmış hafif kar,çakıl ,düz sığ çamur,çimen .Bu pozisyonda patinaj hasara sebep olur.

    4H-L -4H den daha iyi bir çekiş gücüne ihtiyaç duyulduğunda kullanılır,örn çok kaygan zeminde(ıslak çimen),yumuşak hafif kar,ıslak ve buzlu yol,derin kum .Bu pozisyonda dar kavis ve dönemeçte kullanmak zarar verir ve zorluk hissedilir. Islak kaldırımda kullanmak sakıncalı , buzda patinajı engellemek için H de gidilmelidir zaten 4H diff kilitli mod kullanılır.


    4L-L -Düşük hızda yüksek tork.4H-L den dana düşük hız ve torka(çekiş) gerek duyulduğunda kullanılır. Örn: dik rampa iniş-çıkışlarında , kaygan yokuşta ,derin çamur, donmamış kar bataklık,kayalık, … ESP devre dışı kalır.Bu pozisyonda dar kavis ve dönemeçte kullanmak zarar verir ve zorluk hissedilir.Islak kaldırımda kullanmak sakıncalı. kum aracı çok zorlayan bir zemindir, en mantıklısı L de yüksek vitesleri seçmektir , aracın kataloğunda da böyle yazar 4L (low range) , 4H (high range) e göre, tekere aktarılan torku aracın cinsine göre 2-3misli (bazı araçlarda daha da fazla) artırıyor. Tabii tork bu kadar artarken hız düşüyor. Bu da sizin normal 4H ile cok dik bir rampayı zorlanarak çıkarken (hatta çıkamazken) 4L ile çok rahat çıkabilmenizi sağlıyor. Bu durum batak bir çamurda ve kumda da aynı. Aracın normal gücünün yetmediği yerde 4L onu bir canavara çeviriyor.

    Virajsız dik/düz rampada : 4L-L iniş/çıkış Dif.Lock kullanılabilir ( ! Kar ve buz olmayacak ! )
    Çamur inişlerinde : Direksiyon hareketi ve dönüş gerektirdiğinden Dif.Lock kullanılması sakıncalı olabilir.
    Kar ve Buz inişlerinde :Dif Lock tehlike yaratır,normal 4H konumunda iniş makul
    ** Kumda ve Buz : 4H-L yüksek vites
    * Çamur ,donmamış Derin Kar : 4L-L düşük vites
    Kaygan ve Islak zemin : 4H veya 4H-L





    Zor Tırmanış :4L-L
    Islak Çimen,Hafif Kar :4H-L
    Bataklık,Kaya :4L-L

    *Çamur/Donmamış Kar ; ihtiyacın olan şey tekerleklere mümkün olduğunca yüksek tork iletmektir.Bunu
    sağlamak için sürünme oranı dediğimiz crawl ratio nun en yüksek değere ulaşması gereklidir.Sürünme oranı üç
    dişlinin oranının çarpımından meydana geldiği için;
    -Vites oranı
    -Ağır devir oranı(4L)
    -Son dişli oranı(ayna dişlisi)
    Burada son iki kriter sabit,birincisi değişken olduğundan bizi kurtaracak olan birinci parametredir.Basit
    matematikle çarpımların sonucu çarpılanlarla doğru orantılı olduğundan bu değeri en yüksek olarak almalıyız ki
    yüksek bir sonuç çıksın.Yani birinci viteste,ağır devirde ve iyi bir dişli oranına sahip olan aracın sürünme oranı
    eğer lastikleri satıha uygunsa(MT) mutlaka bulunduğun yerden çıkartır.Aynı durum donmamış kar için de
    geçerlidir.
    **Buzda ve kumda isen,iş tamamen değişir.Bu sefer mümkün olduğunca aracı patinaja düşürmemeye
    uğraşmalısın.Çünkü buzda ve kumda patinaj bir numaralı düşmandır,bir kere düştün mü traktör aramaya
    başlaman gerekebilir(özellikle kumda).Bunu sağlamak için de deminki teorinin tam tersini kullanmalıyız.Mümkün
    olduğu kadar düşük oran,yani yüksek sürat.Bu da satıhın el verdiği kadar yüksek vites(2.3.vites olabilir),mutlaka
    ve mutlaka 4H konumunda ve düşük basınçlı lastikler ile sağlanır.Karda olduğu gibi kumda da 4L'ye
    alınmamalı,belli bir devrin altına düşülmemeli (kabaca gaz kesmemeli) ve aracı stabilite kaybına asla
    uğratılmamalı(ani direksiyon hareketleri).Bu tür davranışlar amatör bir sürücü tarafından uygulandığında aracın
    olduğu yerde dört tekerlekten patinaja düşmesi kaçınılmazdır.

    KUMLA İLGİLİ
    en zor soru ; kum ne çamura ne buza ne kara ne ıslak çimene benzer en gevşek ve lastik yanaklarına
    uygulanan sürtünme kuvvetinin en fazla olduğu zemindir kum. Dolayısıylagüç kaybının en yüksek yaşandığı
    yerdir.Benim kumda tecrübe ettiğim bir kaç konu var bunlar
    1- Kumda otomatik vitesin avantajlı olduğuna inanıyorum. Çünkü özellikle, kumda saplanıp kalma (benim için en
    azından) vites değiştirme sonrası takip eden metrelerde gerçekleşiyor.Bununda nedeni vites değiştirme sırasında 1
    den 2 ye yada 2 den 3 e geçerken boşta geçtiği süre içinde tork sıfırlanır.buda ani güç kaybı ve tutnma kaybına
    neden olur. otomatik viteste bu süre yok denecek kadar az olduğundan vites değişimi sırasında tork kaybı
    yaşanmaz.Haliyle tutunmadada kayıp yaşanmaz.Ama dahada önemlisi pilotajdır.
    2- Hızlanma imkanı varsa ve menzil uzunsa 4H kullanıp yüksek hızda ve yüksek viteste kullanmak gerekir.
    3- Kısa mesafede ise az tork ile düşük devirle 4L kullanılması daha uygun geliyor bana.Vites mümkün olduğunca
    yüksek olmalı (2.vites ve üzeri 2500 - 3000 devir civarı)
    4- rampalara kum tepeciklerine mümkün olduğunca hızlı girip araca ivme vermek gerekir.
    Bunlar benim doğru bildiklerim ve tecrübe ettiklerim. Ama mutlaka farklı yöntemleri olan da vardır




    Ana kural “Push” gerekli pozisyonlarda araç durdurulmalı,

    Nden4H- araç duruyor,şanzıman boşta,fren ve debriyaja basılıyor,düğme 4H ye..
    4Hden4HL- araç durduğunda ve hareket halinde olabilir,ön tekerlek düz,hız 80km den az.
    4HLden4LL araç duruyor,şanzıman boşta,fren ve debriaja basılıyor,düğme 4LL ye
    4LLden4HL araç duruyor,şanzıman boşta,fren ve debriaja basılıyor,düğme 4HL ye
    4HL den 4H araç durduğunda ve hareket halinde olabilir,ön tekerlek düz,hız 80km den az..
    4H den N araç duruyor,şanzıman boşta,fren ve debriyaja basılıyor,düğme N in sonundaki işarete getiriliyor,gösterge yanıp sönene ve ikaz duyulana kadar 5sn basılı tut

    * Uygun olmayan transfer düğme konumunda tüm 4WD gösterg.yanar ve ses duyulur.
    * Araç harek halindeyken 4H-4HL değiş zor ise düğm çevrildk sonra aracı hızlandırmayı ya da
    yavaşlatmayı dene
    * Kuru ve ser yüzeylerde 4HL ve 4LL de kullanma
    * Kuru Asfalttan çıktığında arazi durumuna göre düğme mod.kullan.
    * 4WD mod göstergesi yanıp sönerken aracı kullanma ve şunu yap;deb.bas N konumuna
    al,transfer düğm önceden seçilen konuma getir,trsf düğm yeniden kullan

    Crawl ratio:
    Şudur olay;manuel şanzımanda 40:1,otomatik şanzımanda 30:1 ve üstü ise aracın
    oranı,gerçek anlamda arazide yeterli altyapıya sahip demektir.Çamurda mümkün
    olduğunca yüksek olmalıyken,buzda-kumda olabildiğince düşük olmalıdır.Yani çamurda 1.
    vites 4L , kumda 2-3 hatta lastikler çok büyük değilse ve motor gücü yeterliyse 4. vites
    ve 4H.

    Diferansiyel Kilidini Açıkalayalım ; Merkezi diferansiyel LSD (Limited-Slip Differential)
    Araçların dönebilmesi için paralel iki tekerleğin farklı hızlarda dönebilmesi gereklidir. Araç 4x4 ise dönüşlerde ön tekerleklerle arka tekerleklerde birbirinden farklı hızlarda dönebilmelidir.
    Diferansiyeller kendine bağlı iki Aks (ortada ise şaft) ı hem aynı yönde (ortada ise ters)
    hemde farklı devirlerde dönebilmesini sağlarlar. Çünkü bu zorunluluktur. 4H-L ne işe
    yarar?Bu durumda ön ve arka akslar birbirine kilitlendiğinden örneğin arkada bir teker
    çamurda veya karda patinaja düştüğünde ön aksı da devreye aldığından önde çekiş kaybı
    olmayan (örneğin kuru) zemindeki tekerin aracı kurtarmasını sağlar.Bunun 4L-Lock ile
    alakası yoktur,4L konumu devir ve tork ile ilgilidir.
    Kazın ayağı arazi şartları (buz, çamur, havada kalma ) gibi durumlarla değişir , bu
    diferensiyeller başımıza bela olur çünkü tüm gücü saglam zemine tutunan lastik yerine
    kaymaya meyilli olanlara yönlendirirler. öyleyse bu durumlarda diferansiyeli iptal etmek
    gerekir biz buna lock yada kilit diyoruz.
    Kaldığımız zor durumdan kurtulduğumuzda bu diferansiyel olayını normale çevirmez isek
    aktarma organlarında (aks, şaft,vites kutusu, arazi vites kutusu , mafsallar ) farklı hızlarda
    dönemedikleri için kasılmalar meydana gelmeye başlar bu kasılmalar aşınmaya dahada
    kötüsü kopmalara kırılmalara sebep olur.
    Kurallar şöyle ;
    1- Def.kilidini düze ve sağlam yolda kesinlikle kullanmayın.
    2- '' '' ancak 4x4 lerin ihtiyaca cevap vermediği durumlarda kullanın.
    3- '' '' düz poz.kullanın,kesinlikle dönüşlerde kullanmayın, viraj almayın.

    Bilmem fayalı olabildim mi?




  • arkadaşlar bildiğiniz gibi 2006 model 5 kapılı suzuki vitaramdan rölantide külbütör kapağı kısmından sürtme sesi gibi bir ses geliyor. Kapağı söktüğümde ses dağıldığı için tam tespit yapamadım ama büyük ihtimal zincirin üst kısmına basan üçgen şeklindeki lamaya rölantiye düşünce sürtmesinden geliyor gibi. sizlerdede aynı sıkıntı varmıdır varmıdır acil yardım bekliyorum
    Rolantidedinlediğiniz zaman sizinkiledende geliyormu lütfen yardımcı olurmusunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elcondor06 -- 20 Haziran 2012; 22:16:33 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    Bilmem fayalı olabildim mi?

    Teşekkür ederiz.
  • arkadaşlar kimse aracının sesini dinleyip yorum yapamadımı? Yada bir fikri olan yokmu
    hiç hareket yok ölmüş bu forum yazık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcondor06

    arkadaşlar bildiğiniz gibi 2006 model 5 kapılı suzuki vitaramdan rölantide külbütör kapağı kısmından sürtme sesi gibi bir ses geliyor. Kapağı söktüğümde ses dağıldığı için tam tespit yapamadım ama büyük ihtimal zincirin üst kısmına basan üçgen şeklindeki lamaya rölantiye düşünce sürtmesinden geliyor gibi. sizlerdede aynı sıkıntı varmıdır varmıdır acil yardım bekliyorum
    Rolantidedinlediğiniz zaman sizinkiledende geliyormu lütfen yardımcı olurmusunuz.

    Bende öyle bir ses yok.
  • Slm Dostlarım,bende suziki vitara hastasıyım,amma hala kullanmak ve almak nasip olmadı,bu arabanın da acemisiyim donanımı hakkında bilgiye sahip değilim,2. elininde satarken zor olduğunu biliyorum,bu arabayı çoğu zaman şehirde amma sadece 1 ay köy de kullanacağım,bir tane buldum buraya linkini atıyorum,2000 model jlx buldum,şuna bir bakın dostlarım,eğer sizden onay gelirse almaya gideceğim,eğer sizlerden geçer not almazsa ,onca masraf yapıp ta gitmeye değmez diye düşünüyorum,nihayetinde kredi çekip alacağız ben bir memurum,imkanlarım geniş değil,saygılar


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-suzuki-suziki-vitara-1-6-4x4-kazasiz-tamamina-kredi-kullanma-ve-takas-90123507/detay




  • İstanbul Çağlayan Suzuki Servisinde Beytullah ustaya bir baktır. İyisini kötüsünü söyler.
    Tüplü olması sorun yaratır mı bilemiyorum. Sızdırmazlık testi yaptır. Bir de test sürüşü yap.
    Yol tutuş, vites vs. araçtan çıkan sesleri dinle. Beğenirsen 20.000 teklif et.
    Kolay gelsin.
  • arkadaşlar bir araba daha buldum bu da İzimirde,buna da bir göz atmanız mümkünmüdür?hala alamadım bir suziki vitarajlx offf





    http://www.arabaooyyo.com/car-detail/?language=17&domain=27&make=Suzuki&model=Vitara&trim=1.6&url=http%3A%2F%2Fwww.araba.com%2F%2F22272962%2FSuzuki-Vitara-16-JLX-4X4
  • Suzuki'nin DH'de üvey evlat gibi Diğer Markalara itilmiş olması gerçekten hoş değil.

    Uzun süredir birçok başlık altında dile getirdik ama hala yöneticilerden ses çıkmıyor.

    Markalar altında Suzuki'yi de görmek istiyorum.

    DH'yi tavsiye ettiğim birçok arkadaşım Suzuki ile ilgili başlıkları bulamadıklarını dile getiriyorlar.

    Suzuki Markalar altında yer almadıkça DH'yi protesto ediyorum !
  • Kardeşler 2002 model suzuki grand vitara Jlx 7 2.7 buldum 2002 model alırsam beni tatmin edermi araçtan beklentim konforlu olması vede ağır olmayan arazi koşullarında beni yormaması anlayan arkadaşlarım cevaplarsa sevinirim şimdiden Saygı ve teşekkürlerle.
  • Walla benim bı grand vitaram yok ama sunu Soliye bilirim jlx7 2.7 nin şasesi uzun o yüzden biraz sıkıntı yarata bilir onun dısında pek bı eksisi olmdini düşünüyorum yakıt sarfiyati dısında tabi ;) tam bir aile ve uzun yol aracı güvenli we konforlu ;) Hayirlisi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izzo
    Kardeşler 2002 model suzuki grand vitara Jlx 7 2.7 buldum 2002 model alırsam beni tatmin edermi araçtan beklentim konforlu olması vede ağır olmayan arazi koşullarında beni yormaması anlayan arkadaşlarım cevaplarsa sevinirim şimdiden Saygı ve teşekkürlerle.

    izzo,
    Bulduğunuz araç temiz kullanılmış, motoru, şasesi ve mekanik aksamı sorunsuz ve fazla yıpranmamışsa, tam bir kalabalık aile aracıdır.
    Toprak, çakıl, patika, uygun lastiklerle karlı-buzlu, yol olsun diye açılmış-düzenlenmiş her zeminde sizi götürür, ÜZMEZ !
    Motor kağıt üzerinde; 2700cc V6 (6 silindir) 173HP bir motor.
    Yakıt sorununu kaliteli bir (Prins-VSI, BRC, Telefelex-GFI, Lovato) LPG kiti ile çözersiniz.
    Geriye bir tek yıllık motorlu taşıt vergisi (MTV) kalır. AMA o da sorun DEĞİL.

    ŞÖYLE Kİ;
    2700 için ödemeniz gereken motorlu taşıt vergisi (MTV), araç kasko değerinin %5'inden büyükse,
    MTV'yi bir alt dilimden yani 2000-2500cc motor hacmi diliminden ödersiniz.

    http://www.tsrsb.org.tr/sayfa/kasko-deger-listesi/ nde
    2002 model SUZUKI Grand Vitara XL-7 2.7'nin kasko değeri 20.050TL olarak görülüyor.
    %5'i 1.002,5 TL eder.

    2002 model (7-11 yaş) motor hacmi 2700cc olan bu aracın 2012 yılı için ödenmesi gereken MTV'si 2.421TL.
    ANCAK kasko değerinin % 5'i olan 1.002,5TL < 2.421 TL olduğundan,
    bir alt dilim olan 2.000-2.500cc hacimli motorların MTV'si kadar ödenir.

    YANİ 1.449TL AMA DURUN 1 DAKİKA !

    2002 model 2700cc SUZUKI Grand Vitara XL-7'nin kasko değerinin % 5'i olan 1.002,5TL HALA < 1.449 TL.
    O halde 2 alt diliminden, yani 1.800-2.000cc hacmli motorların MTV'si kadar ödenir.
    YANİ 2012 için yıllık 965 TL
    Bu ay ödenmesi gereken miktar bunun da yarısı: 482,5 TL




  • Walla bana biraz fazla geldi 2002 model bı araba için. 2005 model 2.0 a binmek daha ii bence :) 2005 1.6 larin 160 YTL ucuz ucuz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 kişilik, güvenli, her türlü YOL koşulunda ilerleyebilecek, 4x4 bir araca ihtiyac varsa,
    O araç 2700 cc olmasına rağmen MTV'si, araç SANKİ 1800cc imiş gibi ödeniyorsa, daha ne olsun?
    1600 cc atmosferik motor, 5-kapılı G.V'ya yetersiz kalır.
    Yeterli gücü sağlamak için surekli yüksek devirlede kullanmak gerekir ki bu da motoru yıpratır, ömrünü kısaltır.

    2005 model, 2000cc, 5-kapılı G.V.'larin da 2012 için ödenmesi gereken MTV'si, 2002 model, 2700cc'ninki ile aynı: 965 TL (yıllık)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 13 Temmuz 2012; 19:19:47 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bundan haberim yoktu bı hesaplama yapmamıştım 1.6 yi mtv den dolayı tercih edilir die dedim 2005 le 2002 werqisi ayniysa aralarında sadece yakıt farkı olucak ozaman teknoloji oltam pek bı farkı oldunu sanmiyorum... Sonuçta gv de bence yas we km sorunun olmamalı araçta bı sorun yoksa her türlü yol koşulunda yürür :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013'te Grand Vitaranın yeni kasası gelecek diyorken, GV sadece makyajlandı. Casus fotoları...


     SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya


     SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya
  • Ön tampon, ön panjur makyajlanmş, sis farlarına led halka eklenmiş, 18 inç jantlar eklenmiş, 2.4 litre 4 silindir 165 PS güç 225 Nm tork üreten benzinli motor kullanılmaya devam edilecek.

    Aracın içinde veya donanımında ise herhangi bir makyaj ve değişiklik yok.

    Daha fazla foto için:http://www.rushlane.com/2013-suzuki-grand-vitara-suv-launched-in-japan-as-escudo-photos-1239370.html



     SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya


    edit: belki karartılmış arka camlar da donanıma eklenmiş olabilir.

     SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaganss -- 13 Temmuz 2012; 23:39:22 >




  • 
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.