Şimdi Ara

Susurluk Yorsan Park Haline Carpma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
2.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 24
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 16 saat 49 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • oup59 (9 mesaj) aalpan (8 mesaj) esmerce (3 mesaj) spacewolf (3 mesaj) topaz42 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) Mobil (15 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4241 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Basa Not: Sahsima yapilan iyi (helal olsun, adamsin vb.) veya kotu (tirsmissin, kacmissin, korkmussun, vicdan yapmissin, aklin neredeyd vb.) yorumlara teker teker cevap vermeyecegim. Diger mesajimda yazdigim gibi olayin savunulacak bir yani yok. Baskasinda gorsem vay da.ll.ma, vay s.r.fsiz diyecegim isi kendim yapmis bulundum. Herkese yorumlari ve fikirleri icin en basindan tesekur ederim. Herkesin gorusu de tavsiyesi de hem kabulumdur hem de degerlidir benim icin. Umarim diger arac sahibine bir sekilde ulasip olayi temizlerim. Sonuclari da buradan paylasirim. Malum forum resim gormeden hicbir seye inanmiyor.

    Herkese merhaba,

    Dun pek nahos bir olaya sebep oldum. Susurluk Yorsan dinlenme tesisinde park halinden geri cikarken geri gorus kamerasinda diger araci son anda gorup frene bastim ama diger araca temas ettim. Aractan inip baktim. Birsey goremedim ve yoluma devam ettim. Aslinda bu dikkatsizligin ve direk gitmemin sebebi bu esnada aracta esimle tartisiyor olmam ve buna bagli ruh halim. Bahane degil ama oluyor iste.

    Bugun kendi arabama tekrar baktigimda bagaj kapaginda hafif bir ezilme gordum. Boya dokulmesi vs. yok. Sanirim diger aracta da birseyler olmustur.

    Ne demeye oradan direk ayrildim bilmiyorum. Ama oldu bir kere. Susurluk Yorsan tesisini arayip birileri haber birakti mi diye sordum. Kendi telefonumu da biraktim.

    Buraya da bu konuyu aciyorum. Bu baslik oldukca yaygin kullaniliyor. Belki bir sekilde olayi goren duyan olur. Aracin marka ve modeli aklimda ama plakayi not etmedim ve su an hatirlamiyorum. Kamera da yokmus sanirim. Tesisten plakayi da ogrenemedim.

    Emniyete bir dilekce verip olayi anlatmayi ve tarifime uyan olaya yonelik bir kayit gelirse bana ulasilmasini isteyecegim.
    Karsi tarafta kucuk buyuk ne olduysa karsilamak istiyorum. Alanen vurup kacti sekline soktum kendimi.Icime oturdu.

    Olay Bilgileri:
    ---------------
    Yer Susurluk Yorsan Tesisi
    Zaman: Aksam ustu
    Diger araba: Sedan (Marka ve Modeli malum simdilik buraya yazmayacagim)
    Benim araba: Pickup

    Eger bir sekilde bu olaya benzer bir olaya ait haberi olan duyan olursa lutfen bana ozel mesaj yoluyla ulasilsin.

    Olayi, kisiyi ve arabanin fotograflarini dogrulayip olusan hasari karsilamak istiyorum. Trafik sigortam ve kaskom mevcut. Eger ufak bir durumsa nakit olarak halledilip tatliya baglanir.

    Not1: Konu kesinlikle ciddidir. Troll, csb vs. degildir. Bos yorumlar yerine faydali tavsiyelere acigim.

    Not2: Yoneticilerden ricam eger konu yeri burasi degilse bile birkac gun burada kalmasi. Bu bolum daha cok ziyaretci aliyor. Sonra ilgili yere tasirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oup59 -- 19 Eylül 2015; 16:13:07 >



    |
    |




  • Yarbay
    5249 Mesaj
    Vur bekleme sonra konu aç... İyiymiş


    Eksiler buradan
  • Yüzbaşı
    566 Mesaj
    Helal olsun...
    |
    |
  • Yarbay
    4241 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-7F882BB31

    Helal olsun...
    Konuya beklenen yorumlar geliyor. Bunda sorun yok. Eyvallah. Bu durumda yapilabileceklere iliskin yorumlar da gelir umarim. Yaptigimin savunulacak bir tarafi da yok. Konu zaten her turlu yoruma acik. En azindan konu yukarida yer alir. En kotu durumda Emniyete verecegim dilekceden belki bir haber cikar diye bekleyecegim.
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    13740 Mesaj

    Düşünce yapınız güzel ancak 10 yıllık tecrübeme dayanarak direksiyonda iken asla kimseyle tartışmayın gerekirse eşiniz ya da her kim olursa; araçtan ayrılana kadar mümkünse duymamazlıktan gelin olmuyorsa aracı durdurun, karşı taraf için sinir bozucudur ama herkesin güvenliği adına gerekli birşeydir.
    oup59 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2153 Mesaj
    Önce tırsıp kaç sonra vicdan yap.
    Alenen vurup kaçmış sin yazık karşı tarafa
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Merhaba.
    İnandırıcı gelmedi.
    Allah yakınlarınıza sabır versin.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Merhaba.
    Bu durumu bir daha yaşamamak için borç batağına sürüklenmek pahasına eşime araç satın aldım.
    Artık kendi aracımda huzur içindeyim.
    |
    |
    esmerce kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    13748 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Düşünce yapınız güzel ancak 10 yıllık tecrübeme dayanarak direksiyonda iken asla kimseyle tartışmayın gerekirse eşiniz ya da her kim olursa; araçtan ayrılana kadar mümkünse duymamazlıktan gelin olmuyorsa aracı durdurun, karşı taraf için sinir bozucudur ama herkesin güvenliği adına gerekli birşeydir.

    Tartışmamak için her şeyi yapın. Gerekirse susun. Ama benim arkadaşın yaptığını sakın yapmayın. Arkadaş memleketten İstanbul'a gelirken yolda kardeşiyle tartışmış. Ama ne tartışma. O kadar sinirlenmiş ki, Kırıkkale'de arabadan indirmiş. Basıp gelmiş İstanbul'a. Kardeşi de kalan yolu otobüsle gelmiş.

    Bazen gülmek istediğimde arkadaşa tekrar tekrar anlattırıyorum bu olayı. O da sağolsun. Kırmıyor. Anlatıyor.




  • Kurmay Yarbay
    13740 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Tartışmamak için her şeyi yapın. Gerekirse susun. Ama benim arkadaşın yaptığını sakın yapmayın. Arkadaş memleketten İstanbul'a gelirken yolda kardeşiyle tartışmış. Ama ne tartışma. O kadar sinirlenmiş ki, Kırıkkale'de arabadan indirmiş. Basıp gelmiş İstanbul'a. Kardeşi de kalan yolu otobüsle gelmiş.

    Bazen gülmek istediğimde arkadaşa tekrar tekrar anlattırıyorum bu olayı. O da sağolsun. Kırmıyor. Anlatıyor.

    Dahası var; bir defasında arabayı yıkamaya benzinliğe gittim, yıkama uzun sürdü bitince yoruldum. Kenarda oturmuş dinlenirken önümden geçen minibüsü durdurup arabayı unutup minibüsle eve gittim.




  • Yarbay
    13748 Mesaj

    Siz de iyi uçmuşsunuz yani.
    |
    |
    esmerce kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    13740 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Siz de iyi uçmuşsunuz yani.

    valla aşağı yukarı 20 sene önceki olay, ama hala yakın arkadaşlar arasında yaşanmış efsaneler tadında anlatılıyor
    |
    |
  • Yarbay
    34484 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Siz de iyi uçmuşsunuz yani.

    valla aşağı yukarı 20 sene önceki olay, ama hala yakın arkadaşlar arasında yaşanmış efsaneler tadında anlatılıyor

    Alıntıları Göster
    geçen ay susurluktan geçerken yasa'da durdum, daha arabadan inerken yanımdaki fiat 500l nin arka kapısını açan teyze kapıyı geçirdi bizimkine, kucağında da çocuk vardı bişey demedim ama gözünün önünde kendi aracıma baktım, diğer tarafımda da x5 vardı ona geçirseydi nolacaktı kim bilir, benim araçta hasar olmadı
    |
    |




  • Yüzbaşı
    976 Mesaj
    Neden oradayken beklemedin ?
  • Yarbay
    2368 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ah güzel istanbul

    Neden oradayken beklemedin ?
    Daha dün, aracıma park yerinde vurup, aracından inip, göz ucuyla bakıp, sonra kendi aracını kontrol edip, bir şey olmamış gibi yoluna devam eden bir insanın mağduruyum kardeşim.


    O göz ucuyla sadece çamurlukta bir bombe görüp önemsemezken... Başkasının malına zarar verdiğini düşünmeyip, kendi aracını kontrol ederken...

    Bugün bir ustaya gittim, 700 lira istiyor çamurluğa... Bakalım 250 isteyene yaptıracağım ama sonuç pek de iyi olmayacak...

    Ön far ayağı arkadan çatlamış, farın kendisi en az 1000 lira...

    Ön sol (çarptığı yerdeki) gündüz farı yanmıyor, umarım sadece soket çıkmıştır yerinde, yoksa ayrı masraf...


    Biliyor musunuz; bu saatten sonra yapabileceğiniz bir şey yok. Kusura bakmayın ama buraya gelip, vicdanınızın sesine yenik düşüp durumu kendi açınızdan "Ben en azından" demeniz sizi belki rahatlatır... Amam evine gittiğinde o da karısıyla tartıştı çünkü canı sıkkın, çünkü hiç bir suçu yokken, hele de okullar açıldığında çocuğuna yapacağı masraf için kenara koyduğu paranın böylesi bir insan tarafından heba edilmesine sıkkın... Biliyor musunuz, o insan dünden beri yüzü gülmüyor "cana geleceğine, mala gelsin" tesellisi ona yetmiyor çünkü gücünün sınırlarını zorlayıp, uzun yıllar sorunsuz binmeyi hedefleyen o adam şimdi aracını nasıl yaptıracağını düşünüyor. Gece yattığında şükür duası eden o adam 2 gecedir ön farın değişmemesi için dua ediyor; çünkü far değişirse getireceği maddi yük sıkıntı; ha olmadı... Aman bir daha sorun yaşamayalım diye aldığımız yeni i6' ları satarız, masrafı karşılarız...

    Siz rahat olun sevgili kardeşim; ben çevredeki her esnafın dükkanına tek tek gider onlardan yardım isterim, plakayı bulabilmek umuduyla... Rahat ol kardeşim, ben sanayi esnafıyla muhattap olurum, sen olmak istemesen de... Rahat ol kardeşim, sen hanımınla tartışırsın, sonra unutursun ama ben senin yerine 2 gündür evimde asık suratla dolaşırım... Rahat ol kardeşim, ben senin yerine aracıma kamera alamadığım için vicdan azabı da hissederim... Ve rahat ol kardeşim, böyle davranan insanlar gelip bizi buldukça, kasko masko hikaye, onun faturasını da ben öderim... Rahat ol, sen çocuğunun rızkını düşünmeye devam et, ben benimkinden kısarım... Kısacası; ortak olarak sorunu çözebileceğimiz yere bütün yükü ben çekerim ve kendimi de haklı gösteremem...

    Evet, ben o vatandaş değilim kardeşim, şimdi o vatandaş olduğumu varsayın lütfen... Siz kapıma gelseniz, ne yapmam gerekir? Bana yaptığınızdan dolayı hayatım boyunca affetmem, ama olması gerektiği zamanda olması gerekeni yapmadığınız için aracınızın plakasını alıp hakkınızda polise suç duyurusunda bulunacağım dediğimde siz n'aparsınız? Çünkü siz gelmeseniz o masraf benim cebimden çıkacaktı, beni öylece bırakıp giden sizsiniz ve masrafın sizden çıkması nasıl bir duygu, en azından o tedirginlik nasıl bir duygu yaşamanız gerekli. Merak etmeyin, o adam sormuştur, soruşturmuştur ve bir sonuç alamayacağını görünce de umudunu kaybetmiş, şimdi evde kara kara düşünüyordur. Araç içi kameralara bakıyordur. Kim bilir belki (tıpkı benim gibi) aracını satmayı düşünüyordur, araçsız olmak daha iyidir diyerek.




  • Binbaşı
    1131 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan

    Daha dün, aracıma park yerinde vurup, aracından inip, göz ucuyla bakıp, sonra kendi aracını kontrol edip, bir şey olmamış gibi yoluna devam eden bir insanın mağduruyum kardeşim.


    O göz ucuyla sadece çamurlukta bir bombe görüp önemsemezken... Başkasının malına zarar verdiğini düşünmeyip, kendi aracını kontrol ederken...

    Bugün bir ustaya gittim, 700 lira istiyor çamurluğa... Bakalım 250 isteyene yaptıracağım ama sonuç pek de iyi olmayacak...

    Ön far ayağı arkadan çatlamış, farın kendisi en az 1000 lira...

    Ön sol (çarptığı yerdeki) gündüz farı yanmıyor, umarım sadece soket çıkmıştır yerinde, yoksa ayrı masraf...


    Biliyor musunuz; bu saatten sonra yapabileceğiniz bir şey yok. Kusura bakmayın ama buraya gelip, vicdanınızın sesine yenik düşüp durumu kendi açınızdan "Ben en azından" demeniz sizi belki rahatlatır... Amam evine gittiğinde o da karısıyla tartıştı çünkü canı sıkkın, çünkü hiç bir suçu yokken, hele de okullar açıldığında çocuğuna yapacağı masraf için kenara koyduğu paranın böylesi bir insan tarafından heba edilmesine sıkkın... Biliyor musunuz, o insan dünden beri yüzü gülmüyor "cana geleceğine, mala gelsin" tesellisi ona yetmiyor çünkü gücünün sınırlarını zorlayıp, uzun yıllar sorunsuz binmeyi hedefleyen o adam şimdi aracını nasıl yaptıracağını düşünüyor. Gece yattığında şükür duası eden o adam 2 gecedir ön farın değişmemesi için dua ediyor; çünkü far değişirse getireceği maddi yük sıkıntı; ha olmadı... Aman bir daha sorun yaşamayalım diye aldığımız yeni i6' ları satarız, masrafı karşılarız...

    Siz rahat olun sevgili kardeşim; ben çevredeki her esnafın dükkanına tek tek gider onlardan yardım isterim, plakayı bulabilmek umuduyla... Rahat ol kardeşim, ben sanayi esnafıyla muhattap olurum, sen olmak istemesen de... Rahat ol kardeşim, sen hanımınla tartışırsın, sonra unutursun ama ben senin yerine 2 gündür evimde asık suratla dolaşırım... Rahat ol kardeşim, ben senin yerine aracıma kamera alamadığım için vicdan azabı da hissederim... Ve rahat ol kardeşim, böyle davranan insanlar gelip bizi buldukça, kasko masko hikaye, onun faturasını da ben öderim... Rahat ol, sen çocuğunun rızkını düşünmeye devam et, ben benimkinden kısarım... Kısacası; ortak olarak sorunu çözebileceğimiz yere bütün yükü ben çekerim ve kendimi de haklı gösteremem...

    Evet, ben o vatandaş değilim kardeşim, şimdi o vatandaş olduğumu varsayın lütfen... Siz kapıma gelseniz, ne yapmam gerekir? Bana yaptığınızdan dolayı hayatım boyunca affetmem, ama olması gerektiği zamanda olması gerekeni yapmadığınız için aracınızın plakasını alıp hakkınızda polise suç duyurusunda bulunacağım dediğimde siz n'aparsınız? Çünkü siz gelmeseniz o masraf benim cebimden çıkacaktı, beni öylece bırakıp giden sizsiniz ve masrafın sizden çıkması nasıl bir duygu, en azından o tedirginlik nasıl bir duygu yaşamanız gerekli. Merak etmeyin, o adam sormuştur, soruşturmuştur ve bir sonuç alamayacağını görünce de umudunu kaybetmiş, şimdi evde kara kara düşünüyordur. Araç içi kameralara bakıyordur. Kim bilir belki (tıpkı benim gibi) aracını satmayı düşünüyordur, araçsız olmak daha iyidir diyerek.

    konu açıp cabalamaniz erdemli davranış ama mesele tam olarak bu
    |
    |




  • Yarbay
    2950 Mesaj
    Bahsettigin durumu anlayabiliyorum. O ainirle bir de araçla sahibiyle uhtasip iyice sinir harbi yaşayacaktın. Ayrica burda vurup kacmissin oyle mi yapilir diyenlerin neredeyse tamaminin aynı şekilde davranacagini bilmek enteresan.
    |
    |
  • Yarbay
    4241 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Soylediklerinizde karsi ciktigim tek bir nokta yok.

    Sigortacim yine bu forumda cesitli konularda herkese yardimci olan @spacewolf tur. Durumu kendisine de ilettim. Pazartesi gunu hem yorsana hem de balikesir emniyetine resmi olarak basvuru yapacagiz. Ne yazikki olay aninda oradan ayrilmis olmamdan oturu Su an kisiyi bulmak icin elimden me geliyorsa onu yapabiliyorum. Baska da birsey elimden gelmiyor. Amacim kendimi rahatlatmak degil. Ama yaptigim hatayi bir sekilde telafi etmeye ugrasiyorum . Zaten derdim kaskom bozulmasin sigorta policem artmasin vs da degil. Kisiye ulasirsam degismesi gereken ne varsa serviste orjinali ile degismesini saglayacagim .

    @aalpan @spacewolf @risaytemha @memocan2468
    |
    |
    Bahsedilenler: aalpan, memocan2468, spacewolf, risaytemha kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    3676 Mesaj
    Konuya yazan herkese selamlar.

    Forumda beni tanıyan dostlarıma , kardeşlerime ve büyüklerime hitaben yazıyorum.

    Değerli oup59 hocamızla poliçesini teslim ederken tanışma fırsatı yakaladım.bazılarınızın düşündüğü gibi bundan korkucak veya kaçacak bir insan değil kendisi.

    Benimlede iletişime geçmesi ne kadar ciddi olduğunu gösteriyor bu konuda.

    Hemen yapacağımız şeyi anlatayım. Bugün susurluk emniyetinden bir memur arkadaşımıza ulaştım. Durumu belirttim ve ricami kırmadı yarın tesislerde kamera kayıtlarına bakmaya gidecek. Ardından plaka kodu tespiti yapabilirse benimle paylaşıcak ve bende karşı tarafa ulaşacağım.

    Lakin , kimseyi mağdur etmeyelim derken iyi niyetli insanları zor durumda bırakamam.

    Aracında bir hasar varsa bulunduğu şehirde benim söylediğim yere yönlendireceğim ve inceleteceğim. Oup59 hocamızın aracıyla uyan hasar varsa kendisine bildireceğim.

    Dürüst insanlar hala var arkadaşlar , herkesi bencil zannetmeyin.
    |
    |




  • Yarbay
    2127 Mesaj
    Arabada kavga etmeyin cok onemli
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.