Şimdi Ara

sürüş zevki nedir? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
1
Favori
6.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sürüş zevki budur.

     sürüş zevki nedir?
  • öncelikle sürüş zevki subjektif bir kavramdır. yani kişiden kişiye değişkenlik gösterebilir. size zevkli gelen araç bana, bana zevkli gelen araç size zevkli gelmeyebilir. renk-zevk meselesi anlayacağınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fezalii

    bence sürüş zevki demek az trafikte gideceğin yere ne çok hızlı ne çok yavaş istediğin tempoda, önündeki arkandaki sürücünün tacizine uğramadan, yoldaki olası bonus çukurları atlatmak için sağ sol yapmak zorunda kalmadan gitmektir,

    altındaki araç bu kriterler sağlandıktan sonra önem kazanmaya başlar, hatta bence bu noktadan sonra bile pek bir önemi yoktur, teklemeden götürsün yeter


    bencede aynen katılıyorum. Araba isteği kadar mükemmel olsun sıkışık bir trafikte sürüş zevkinin içine edilir.
  • Sürüş zevkini insignia da yakaladım artık darısı arkadan itişli bmw ile daha iyi bir şekilde ilerlemeye......
  • şürüş zevki bir bayanı direksiyon başında orgazm edebilmektir
  • bana görede street racing tarzı araçlarla alınan hazdır sürüş zevki. Tercihen atmosferik devir çeviren bi motora sahip oldumu tadından yenmez . Biliyorum her yol type-r ' a çıkıyor ama yapcak bişi yok
  • Şehir içinde yumuşak direksiyon olacak, kolay manevra.

    Virajlarda net direksiyon tepkileri.

    Gİt dediğimde durmaya ısrar etmeyecek.

    Yola yapışacak.

    İyi bir kokpiti olacak.
  • Sert süspansiyon, yere yakın oturma konumu, kısa vites aralıkları, devir çeviren bir atmosferik motor... uzar da uzar
  • ilginç bir olgu gerçekten....

    her türlü konforu olan lüksü olan güçlü bir araç gayet kötü sürüş Zevkine sahip olabilir...Evet basınca gider , istediğinizde durabilir, bakışları üstüne de çekebilir ama o yolu direksiyonu hissetmek, verdiği tepkiler ve sesiyle eğlenceli anlar yaşamak. . Araçla bir süre sonra bütünleşmiş hissi olması başka bir şey....

    performanslı ve eski nesil araçların sürüş zevki şimdiki araçlarda yok diye yakınıyor bir çok profesyonel insan.. Eskiden direksiyon destek sistemleri, elektronik zımbırtılar, çift kavrama vitesler (onun da verdiği zevk ayrı tabi) ayarlanıp süspansiyonlar...aşırı besleme, öksüz yetim motorlar... Bunlar eskiden yoktu o nedenle evet araç daha konforsuz daha hükmedilmeye muhtaçtı ama daha zevkliydi.... şimdi elektrik motorlar yaygınlaşmaya başlıyor s..çtığımızın göstergesidir....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 12 Kasım 2011; 18:40:37 >




  • yüzünde salak bir gülümseme oluyorsa sürüş zevki o dur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade1978

    SÜrüş zevkini anlatmak uzun sürer siz en iyisi bi BMW kiralayın...

    +1
  • yol tutusu yüksek araba,kısa durus mesafesi tepkilere hızlı cevap veren bir araç, atmosferik motor....
  • tarif edilemez, yaşanır,
    ama hep daha iyisi vardır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Sert süspansiyon, yere yakın oturma konumu, kısa vites aralıkları, devir çeviren bir atmosferik motor... uzar da uzar

    O zaman size benim aracımı vereyim. 99 model mazda 323. Gerçi imzanızdaki araçta benzer kararkterde ama olsun.

    -Odun üzerinde gidiyormuş hissi veren süspamsiyon
    -Kasayı yere sürtecekmiş hissi veren oturma konumu
    -Hareket ettikten sonra farkında olmadan 4. vitese gelme imkanı
    -Anında 5bin devire çıkan yalama olmuş kıvamında motor.
  • BMW
  • Leon'umla yaşadığım duygudur. Düzgün bir yol olunca herkesin 50-60 la girdiği viraja mesela Basın express çobançeşme ayrımındaki virajına ben 110-120 ile giriyorm. Arabanın o yola yapışması ve hafiften arkasını kaydırmasıyla esp ışığının yandığını görmek hoşuma gidiyor. Tabi ki her zaman böyle olmayabilir yoldan da çıkabilirim ama heyecanlanmak hoşuma gidiyor. Ara hızlanmalarım hiçbir sollamada eyvah dedirtmemesi zevkli.
  • YOLA YAPIŞMADIR....
  • kullanım zewki 320d diyen cıkarsa vurucam kendimi
  • Sürüş zevki bence hiç kullanmadım ama RR Vogue'dur.

    -Konfor
    -Güçlü bir motor
    -Lüks iç mekan
    -İlgi çekici dış tasarım
    -Saygı duyduracak kadar prestij
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Araba dediğin hızlanırken ve dururken hoplamayacak, virajlarda fazla gaz kestirmeyecek. Gaza basınca gitmemezlik yapmayacak, çok sert hızlanmasa da derinden ve güçle hızlansa da tercihim olur. Son olarak, sürüş zevkini vermesi için sadece direksiyon, süspansiyon ve mekanik de yetmez. Aracın iç mekanı da beni sarmalı, dar olmamalı fakat yayla gibi de istemem. Kaliteli ve iyi yalıtımlı bir kokpit ile kayda değer bir ses sistemi de sürüş zevkimi arttıran unsurlar olacaktır. Galiba bu tanımlara BMW 3, Audi A4, Mercedes C serisi türünden araçlar uyuyor. Bundan fazlası çok müthiş olur, daha azındaysa hep bir şeyler eksik olur.

    Ancak bu kadar guzel anlatilabilirdi

    Arabayla yasamis, sevismis, ihtirasin her damlasi var
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.