Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Sürekli arızalanan veya ayıplı üründe iade hakkı | Tüketici Haklı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
45
Cevap
6
Favori
3.367
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> Sürekli arızalanan veya ayıplı üründe iade hakkı | Tüketici Haklı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4288 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tivale's

    Azamş servis süresi geçtiği için Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım ama KVK yı mı şikayet etmem lazım Satıcı Hepsiburadayı mı?
    Hepsiburadayi ediyorsunuz hocam servisi değil. Hiç beklemeyin servis süresi geçtiği gün direk açın şikayeti.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2076 Mesaj

    Parça temini için geçen süreyi bekleme süresinden saymayabiliyorlar, çok şanslıymışsınız yada sizin hakem heyeti çok iyi çalışıyor
    |
    |
    Paetzold kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Referanslarım
  • Yarbay
    4288 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion20

    Parça temini için geçen süreyi bekleme süresinden saymayabiliyorlar, çok şanslıymışsınız yada sizin hakem heyeti çok iyi çalışıyor
    Öyle bir kural yok. 20 gün boşa verilmiyor bu servislere. Parçani bu sürede tedarik edeceksin edemezsen değişim veya para iadesi kullanicinin kararina kalmiş.
    _____________________________
  • Yarbay
    2076 Mesaj

    Kural yok da uygulayan da pek yok maalesef, şu şikayet birimleri olmasa bu işler zaten çok zor.
    |
    |
    Paetzold kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Referanslarım
  • Er
    7 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TrkShnnn

    Mesut Bey acaba altı ay içinde arıza oluşan ayıplı bir ürünü kendimizden kaynaklı olmadığının ispatı için teknik servise vermemiz gerektiği söyleniyor satıcılar tarafından. Servisin form düzenlemesi gerekli şeklinde. Ancak teknik servise gidildiğinde sadece onarım yapılabileceği söyleniyor herhangi bir form düzenleyip kullanıcı hatası yoktur denmiyor.Teknik servise versek ve garanti dahili işlem görüp yani kullanıcı kaynaklı olmadığı ve cihazın tamir edilmesi durumunda seçimlik haklarımız ortadan kalkıyor mu ? Bunu sormamda ki amaç İstanbul'da yoğunluktan dolayı ortalama altı ay süren bir hakem heyeti süreci var. Bu süre zarfında maddi durumu iyi olmayıp telefonsuz kalanlar olabilir. Telefonu tamire verip, yaptırıp, hem oluşan ayıbın kullanıcı kaynaklı olmadığını hem de kullanım açısından alıp kullanmak istenirse; hakem heyetine başvuruyu yapsak sonuç nasıl olur ? Cevabınız için teşekkür ederim. Aydın Bey'e iletebilirseniz sorumu bir daha ki programda çok memnun olurum.
    ?
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Bir ölü pixel çıktı ürünümde kapul etmediler geçen hafta cevap geldi



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.