Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Sürekli arızalanan veya ayıplı üründe iade hakkı | Tüketici Haklı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
45
Cevap
6
Favori
3.369
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> Sürekli arızalanan veya ayıplı üründe iade hakkı | Tüketici Haklı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1206 Mesaj
    Bu tür bilgilendirmeler artmalı. Teşekkürler..
    |
    |
  • Misafir Üyelik
    59925 Mesaj
    madiamark tan note 9 aldım,üzerine koruma camı taktılar,cam kendiliğinden 3 ay da çatladı,götürdüm bunlar garantiye girmez diye geri çevirdiler.Satılan her ürün kusurluysa geranti iade işlemi yapımıyormu,kanunlar kişilere göremi uygulanıyor.Bu bilgi not olarak düşülüp maida marktan alışverişlerde dikkat edilmesi önerilir.
  • Teğmen
    113 Mesaj
    Tüketici hakları ikinci el alışverişte de geçerli mi?
    |
    |
  • Yarbay
    3015 Mesaj
    Keşke tüketici hakem heyetleride bilgili olsa herşeye ret veriyorlar kanundan haberleri yok.
    |
    |
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    Haklarımız olsa da pek de kullanmaya mümkün bırakmayan sözleşmeler maddeler var. Tamire gönderdiğim onca elektronik aletimi 2.kere göndermiyorum bile artık. Kullanıcı hatasından gına geldi sanki özellikle istiyoruz. Güzel güncel bir video olmuş olsa da derdimize pek de çare olamıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1284 Mesaj
    tüketicinin hakkı ürünü baştan satın almamaktır.
    satın almama hakkın vardı. aldın. bak neler oldu.
    haklarından tamamen feragat ettin. sokakta dönüp bakmayacağımız adamın tenezzülüne gülümsüyoruz. değişim olsaymış alırmış da filan... neye hakikaten ihtiyacın varsa onu al ... tüm reklamlara hayır de...
    |
    |
    _____________________________
    teknik nimetler: Canon 7D 10-20;18-270 ve 100mm Samsung Galaxy 510F; Jeep Renegade 2014
  • Yarbay
    7180 Mesaj
    peki diyelim otomobil aldık arabanın 2.ayında aküsünde sorun çıktı arabayı iade edip paramızı alabiliyormuyuz? arıza var arıza var yani motor beyin şanzıman mı yoksa merkezi kilit sistemi, akü, far lambası vs bile arızalansa bu hak oluşuyormu? ucu çok açık bir kavram gibi duruyor sanki
    |
    |
  • Yüzbaşı
    644 Mesaj
    HTC canlı sohbette böyle bir sohbet geçti bir aydır telefon kvk da parça beklendiği için 20 iş günü kanunu geçerli değil diyor böyle bir şey var mı gerçekten?

    S : Telefonun bedel iadesini istiyorum.
    Hasan Ç. : Telefonunuzun durumunu KVK yetkili servisten inceledik şuan parça bekliyor
    S : Biliyorum parça beklendiğini ama 1 aydır telefonduz yaşıyorum ben
    S : Para iade hakkımı kullanmak istiyorum
    S : yoksa Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım
    Hasan Ç. : KVK'yı aramanız gerekmektedir . Bu konu ile ilgili durumu bildirmeniz gereklidir malesef para iadesi için dosya açımı yapamıyoruz
    S : Nasıl açamıyorsunuz 20 iş günü kanunu var
    Hasan Ç. : yedek parça bekliyor ise bu prosedür gereği 20 iş gününü kapsamıyor bu yüzden KVK 'ya yaptırım uygulayamıyoruz malesef
  • Yüzbaşı
    656 Mesaj

    Kaderimizde parazit olmakta varmış



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    MaFiAMaX kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Gigabyte 990FXA-UD3 | Asus 560 Ti DirectCU II | AMD Phenom 955 BE | Thermalright Ultra 120 Rev. C Soğutucu | Gskill Ripjaws 1600 MHz 2x4gb CL 9 DDR 3 | HEC Cougar 700Watt PSU | Dark Knight Kasa | AOC V22+ Monitör
  • Emekli Admin
    12778 Mesaj
    Tüketici hakem heyeti ile bugüne kadar bir kez muhatap oldum. Bağlı bulunduğum ilçenin kaymakamlığına giderek başvuru yaptıktan sonra, sorunlu ürünü göndermem için amca mı demeliyim yoksa dede mi bilmiyorum (zar zor konuşan yaşlı birisinin ses tonuydu), beni aradı ve İstanbul Karaköy'de bir iş hanına ait adres verdi.

    Bu zat-ı muhterem meğerse ürüne ret veya onay verecek olan bilirkişi'nin ta kendisiymiş. Ürünü gönderdim ama sağ olsun, buradan yaşıyorsa kendisine selam ediyor ve ellerinden öpüyorum, ürüne ret vererek beni 300tl gibi bir zarar sokmuştu.

    Türkiye'de hak, hukuk, kanun, tanıyan firmalar varsa onları tenzih ediyor ve saygılarımı sunuyorum. Bunların dışında hangi firma varsa, Allah o firmalardan ürün alan tüketiciye sabır versin.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    339 Mesaj

    2 Hafta itiraz süresi var, bilir kişi red hakkın var.
    Yol bisikletiyle 13.000 km yol yaptım 15 aylık bisiklete ücret iade çıktı.
    ama asıl önemli olan evrakları net toplamak.
    |
    |
    BeyazBüyü kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    725 Mesaj
    Sonuç kağidi ikametgah adresine ptt ile geliyor. Ben ikametgah adresimde oturmuyorum arkadaşimda kaliyorum. Bu durumda ne olacak? Ve tüketici mahkemesi hakkinda bilgisi olan var mi 6800 tl üzeri ürünler icin oraya gitmek gerekiyor o nasil yapiliyor?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    158 Mesaj
    Arkadaşlar bir sorum olacak şimdi ben güç kaynağı aldım sorunlu çıktı serviste değişim yapıldı şimdi gene sorun çıkartıyor psu bunu gönderip iade isteyebilirmiyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Schlaf -- 8 Ocak 2019; 9:29:45 >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    220 Mesaj
    Mediamarkt'tan HTC 10 almıştım 4 kere servise göndermeme rağmen daha da bozularak gelmişti cihaz. Tüketici mahkemesine, fatura sahibi (annem) aracılığıyla başvurdum. 1.5-2 Ay içerisinde para iadesi kararı çıktı ve kurtulduk. Bu arada servis de Teleservice Ataşehir'di; inatla 0 cihaz değişimi kararı çıkarmadılar 1.5 Ay parça beklettiler,yedek telefon da varmediler. O nedenle Teleservice ve HTC aman diyorum, HTC 10'u ne kadar çok sevsem de...

    LG V30+ aldım sırf LG'de yaşadığım müşteri memnuniyeti ve ses konusundaki yetenekleri nedeniyle.
    |
    |
  • Yarbay
    3226 Mesaj
    Vaaay dhde faydalı bir şey görüyorum helal :))



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    FAKE IT TILL YOU MAKE IT
  • Yarbay
    2829 Mesaj

    yok.

    video'da ne dedi abimiz? size uygun fiyattan yedek parça temin etmek zorunda. stokta tutmuyorsa siz niye adamın hatasını bekleyesiniz ki? 20 iş günü dolar, parayı istersiniz. 20 iş günü içinde size bildirmek zorunda tamiri bitti diye. öyle çakallar da var, adamlar yapmıyorlar, 25 gün sonra arıyorsunuz noldu diye hazır telefon gelin alın diyorlar. yok öyle iş.
    |
    |
    Tivale's kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    108 Mesaj

    mediamarktan bende (asla) bir daha alışveriş yapmayacağım 6-7 ay olmadan ölü piksel çıkan monitörü değiştirmeyip 3 ay monitör onlarda kaldı. Resmen billur geçtiler ben aramasam bilgi bile vermeyeceklerdi olmadı gelin alın diye
    |
    |
    DH Misafiri kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2702 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: daytone1











    Ben olayı çözemedim. Telefon cebinizde yamuldu ve bundan firma mı sorumlu sizce?
    |
    |
    _____________________________
    Faiz yiyenler ancak şeytan çarpmış olanın kalkışı gibi kalkarlar. Bu onların: "Alım satım da ancak faiz gibidir." demelerinden dolayıdır. Oysa Allah alış verişi helal, faizi haram kılmıştır. Kime Rabbinden bir öğüt gelir de faize bir son verirse, artık geçmişi kendisine, işi de Allah'a aittir. Kim faize geri dönerse artık onlar ateşin halkıdır, orada sürekli kalacaklardır. Allah, faizi yok eder de, sadakaları artırır. Allah, günahkâr kafirlerin hiç birini sevmez. (Bakara 2/275-276).




  • Yüzbaşı
    644 Mesaj
    Azamş servis süresi geçtiği için Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım ama KVK yı mı şikayet etmem lazım Satıcı Hepsiburadayı mı?
    _____________________________
  • Yarbay
    4304 Mesaj
    Bir önceki LG G2 telefonumu servise vermiştim. Garantiside bitiyordu. LG Türkiye servisi sözde. 20 günde parça temin edemediler tabi bir o kadarda sorumsuz servisti. 21. gün direk hayem heyetine verdim. Servis para iademi alacağimi düşünerek LG G4 vermek istedi tabi kabul etmedim. Hakem heyetide para iadesi kararı verdi. Paramı temiz şekilde aldım
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
son dakika
google reklamları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
izmir web tasarım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,504
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.