superonline aboneliğimi iptal etmiştim bir ay önce. iptalden sonra bana bir mail yolladılar ve verdikleri kodla yurtiçi kargo'dan ücretsiz olarak modemi kargolamam gerektiğini söylediler. iptal ettiğimin ertesi günü kargoya verdim. gece bir mail atmışlar, neymiş modem ellerine ulaşmamış 250 tl modem parasını ödemem gerekiyormuş. yurtiçi kargo takip no'su elimde sorguladım kargonun teslim edildiği yazıyordu. hemen aradım dedim böyle böyle, karışıklık olmuş olabileceğini ve tekrar bakacaklarını bildirdiler. beş gün içinde döneceklermiş.
eğer kargo kağıdını kaybetseydim muhtemelen ihale başıma kalacaktı. CİMER'e filan da yazmayı düşünüyorum. başına böyle bir şey gelen var mı? covid 19 karantina günlerinde bu yaptıkları uyanıklıktır ve büyük ayıptır.
Benzerini ben de yaşamıştım Superonline'dan çıkarken ama benimki daha son fatura kesilmeden hallolmuştu. Superonline online işlemlerine girip Ayarlar -> Taleplerim kısmında "Cihaz İadesi Bekleniyor" gibi bir şey yazıyordu bende. Yurtiçi Kargo ile yollamıştım, teslim edildiğini de öğrenmiştim. Aradım Superonline'ı, gün içinde düzelttiler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme