Şimdi Ara

Superonline Kota Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
1.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar AKK kullanmadığım halde olması gerekenden düşük müşteri hizmetleride teyit ediyor ama ne iadesi oluyor, nede düzeltmesi ben anlamadım bu işten birşey. 500 mb kullanmışım 11 gb düşmüş gözüküyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsaglam -- 3 Nisan 2017; 15:4:57 >



  • wifi ağına başkası giriyor olabilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Torrent programı vs. var ise senden habersiz upload yapıyor olabilir. Kotaya upload hızı da dahil ediliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yok arkadaşlar sistemsel hata 500mb kullanıma 11,5 gb kullanımı var müşteri hizmetleri sistemsel hata diyor ama gbları iade etmiyor. Ayrıntılı kullanım detayıda çıkmıyor internetden
  • arkadaşlar müşteri hizmetlerinin demesine göre 31 mart da yaptığım 12 gb kullanım nisan 1 kotamdan düşmüş bunuda 12 saatlik kullanımlar halinde sisteme yansıtılması olarak ifade diyorlar, sözleşmede böyle bir durum göremedim. Bu durum yasal mı bilgi verirmisiniz?
  • aynı dürüm bendede oldu 5gb imi yok yere yedi tahüt bittigi gibi direk süper online direk süperoffine oluyor kpattırıp kablonete geçicem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsaglam

    arkadaşlar müşteri hizmetlerinin demesine göre 31 mart da yaptığım 12 gb kullanım nisan 1 kotamdan düşmüş bunuda 12 saatlik kullanımlar halinde sisteme yansıtılması olarak ifade diyorlar, sözleşmede böyle bir durum göremedim. Bu durum yasal mı bilgi verirmisiniz?

    23:58 gibi modemi kapatıp 5 saniye bekleyip tekrar açmanız gerekirdi. ileride bunu yaparsanız sorun yaşamazsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DenizGalaxy


    quote:

    Orijinalden alıntı: cemsaglam

    arkadaşlar müşteri hizmetlerinin demesine göre 31 mart da yaptığım 12 gb kullanım nisan 1 kotamdan düşmüş bunuda 12 saatlik kullanımlar halinde sisteme yansıtılması olarak ifade diyorlar, sözleşmede böyle bir durum göremedim. Bu durum yasal mı bilgi verirmisiniz?

    23:58 gibi modemi kapatıp 5 saniye bekleyip tekrar açmanız gerekirdi. ileride bunu yaparsanız sorun yaşamazsınız

    Böyle birşey yapmam gerektiği bana firma tarafından iletilmedi, sözleşmedede yazmıyor, bu durumun yasal açıdan sorguluyorum şuan teknik olarak değil, yasal mı bu işlem?
  • kesinlikle yasal degil tahüt de yazıyormu böyle bişi altına imza attıgınız üründe yazıyormu teknik aksaklılar ile ilgili bişi yok modemi kapatın vs diye oda yok yani süperonline gözüme süperoffiline oluyor ttnet fiber daha iyi
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.