Şimdi Ara

SuperOnline İzmir Ping Sorunu (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
828
Cevap
8
Favori
36.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    Her IP aldığınızda 25tl yazmaz. Aldığınız IP'yi kaç gün kullandıysanız gün bazında hesaplayıp faturaya yansır. Aylık 25tl üzerinde para ödenmez sonuçta. MH genelde Ip alıp iptal etmeyi önlemek için verilen talmat gereği her IP'de 25tl yazar der. Hesabınızdan güncel fatura bilgilerinize bakınca görürsünüz. Bu arada statik IP aldığınızda PS4'deki sorun devam ediyor muydu ve ping değerlerinde bir düzelme var mıydı?
    Düzelme olmadıysa kablo veya router değiştirme yöntemini deneyin. Bir de router'ın arkasındaki delikten ince bir şey ile 5-10 saniye basılı tutarak router'a hard reset atın. Sonra ölçümleri tekrar yapın. Daha önce sordum ama yanıt vermemişsiniz, SoL aboneliğiniz VDSL veya ADSL değil fiber mi?
    Merhaba..fiber abonesiyim..50 mbps paket var..gerçi artık herkese 50 MBps tanımladılar..onu da söyledim MH ye..bize ayıp olmuyor mu, ben 130 TL verip aynı hizmeti alıyorum diyorum..yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar..

    Sabit ip olarak evet aynen öyle dedi..3 gün değiştirdim diyelim, 73 TL .10 gün değiştirdim 250 TL..böyle bir mantık olabilir mi..hergünü 1 ay sayıyor..

    Pek bir fark göremedim..dediğim gibi 213 bloğundan ip denk geldi.. önceki 84 tü..

    TV nin hdr sini hem TV den hem PS4 ten kapadım..biraz hız farketti sanki..ama ping olarak aldığım değerler hala aynı..45 -50 İstanbul sunucuları için konuşuyorum.

    TV nin HDMI 2 soketine bağlıyım..fark eder mi..

    Yani artık sinekten yağ çıkarmaya çalışıyorum.saçma bile gelse her şeyi düşünüyorum..

    Onun dışında ethernet kablosuyla ilgli ne yapacağımı açıkça bilmiyorum..şu an 15 metrelik bir kablo sözkonusu..tam mesafe 12 metre kadar..ama bir Cat6 da bu metreler sorun olmaz diye düşünüyorum..o dediğin adaptörden alabilirim..onun dışında aklıma bir şey gelmiyor artık..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miraclescape

    https://www.zambullo.de/fernseher/lg-sj800v-im-test-review-und-testbericht-zum-lg-premium-tv-sj800v-der-sj-reihe.html


    Şöyle bir test buldum. Tv bu senin heralde. Başka bulamadım araştırınca. Almanca, google translate den çevirince, hdr açıkken input lag 74ms. Oyun modunda input lag 14ms. Tv yi Oyun moduna alıp oynayın. Yoksa gecikme 74ms gibi gözüküyor. Hdr yide kapatın. Büyük ihtimal yaşadığınız sorun bundan.

    Zaten Türkiye den bağlandığınız için 50 ms ping den daha iyi ping alamazsınız oyun içinde. Almanya batısı bir ülkeden bağlanmanız lazım 10ms ping için.
    Çok teşekkürler ya..harbiden zahmet etmişsin..süper oldu bu..ben de son çare TV ayarlarına bakarken aklıma gelmişti.. dün TV den ve PS4 ten hdr yi kapattım..bir fark oldu gerçekten..

    Bunun üstünde biraz daha durmak istiyorum..TV nin hangi HDMI portundan giriş yaptığımız farkeder mi acaba..ben hdmi2 den bağlandım..HDMI kablosu da PS4 le gelen standart kablo..daha kalitelisi var mıdır bilmiyorum..

    Çok teşekkürler tekrar..;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANTİ BUG

    8 mb adsl den 35 mb vdsl'e geçtim oyunlarda minimum ping 150 nereden bulaştım bu firmaya üstüne bir şekilde ikna olup üst pakete geçtim yeni evde oturuyorum kablolarda "0" sıkıntı dün gece 50.kez müşteri hizmetlerini aradım gene 50.kez aynı şeyi yaptılar modem güncelleme/resetleme, cmd yi aç pingwww.turkcell.com.tr ping 20 packet loss 0 bunu bahane edip sorun yok diyorlar, tam bir kepazelik

    Şikayet var'a yazdım 500 ping normaldir diye cevap yazıyorlar, kendi sitelerinden şikayet kaydı oluşturuyorum 2 gün sonra çözümlendi yazıp şikayeti kapatıyorlar, BTK'ya şikayet yazıcam önceki çözümlenmiş şikayeti kapatmadıkları için yazamıyorum.
    Daha önce yazmıştım..bu konularda Turkcell network ekibinden birine ulaşmak cumhurbaşkanına ulaşmaktan zor..

    Çok basit 3 prosedürleri var..

    1-modem yazılım güncelleme..
    2-hız ölçümü..
    3- yok..

    2 taneymiş..

    Bunları yapıp, normal diyorlar..modemle ilgili şikayet edersen, ya da başka bir konuda çok ısrarcı olursan, eve bir Superonline ekibi gelip, evdeki modemin yanına gidip, telefonunu çıkarıp hız testi yapıyor (sanki biz bilmiyoruz onu)

    Normal diyor..raporuna da onu yazıyor..sonra sana mail geliyor.."sorununuz çözümlenmiştir" diye..

    @superonlinedestek e Twitter dan neler yazmadım.. hepsine cevap veriyorlar..ama boş..asla gelip ne hatlara bakıyorlar..ne tesisata bakıyorlar..

    Parasını vereyim, uzman gönderin dedim..yok..

    Kesinlikle yalnızsınız..çözümsüzsünüz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Daha önce yazmıştım..bu konularda Turkcell network ekibinden birine ulaşmak cumhurbaşkanına ulaşmaktan zor..

    Çok basit 3 prosedürleri var..

    1-modem yazılım güncelleme..
    2-hız ölçümü..
    3- yok..

    2 taneymiş..

    Bunları yapıp, normal diyorlar..modemle ilgili şikayet edersen, ya da başka bir konuda çok ısrarcı olursan, eve bir Superonline ekibi gelip, evdeki modemin yanına gidip, telefonunu çıkarıp hız testi yapıyor (sanki biz bilmiyoruz onu)

    Normal diyor..raporuna da onu yazıyor..sonra sana mail geliyor.."sorununuz çözümlenmiştir" diye..

    @superonlinedestek e Twitter dan neler yazmadım.. hepsine cevap veriyorlar..ama boş..asla gelip ne hatlara bakıyorlar..ne tesisata bakıyorlar..

    Parasını vereyim, uzman gönderin dedim..yok..

    Kesinlikle yalnızsınız..çözümsüzsünüz..

    Alıntıları Göster
    Bugün aradım lafı eveleyip geveledikten sonra lafı gene modemi güncellemeye getirdi, 52. kez modemi güncelleyerek görüşmeyi sonlandırdılar.




  • ANTİ BUG kullanıcısına yanıt
    ADLS ve VDSL hizmetinde kontrol SoL'de değil. Onlar da TT'nin eline bakıyorlar. Ancak kendi fiber altyapısı üzerinde sorun yaşıyorsanız sonuna kadar gidin ve ortalığı ayağa kaldırın.
  • superegoid S kullanıcısına yanıt
    MH'nin davranış tarzları konuştuğu kişinin konuya hakim olduğunu hissetiğinde farklı oluyor demek ki. Router ayarlarıyla oynamak isteyen olursa sert bir şekilde yaptığım bir sürü ayar var ve bunların bozulmasını istemiyorum diyerek reddediyorum. Ben de ilk abonelik zamanlarımda bir sorunla ilgili görüşürken router ile alakalı bir konu olmamasına rağmen varsayılan ayarlara getirrmiş konuşurken sonrasında iki saat ayar ile uğraşmıştım. Sonra akıllandım, görüşmeye başlarken ikaz ediyorum, kesinlikle router ayarlarına bulaşmayın diye.
    Sizin yapmanız gereken 2 önemli aşama var. Birincisi, bir adet notebook vs bulup düzgün ölçümler yapıp sonuçları burada yazarak daha sağlam bir değerlendirme yapabilmek. İkincisi ise notebook ile sonuçlar kötü çıkarsa MH'yi arayıp router değişikliği talep etmek. Router değişiminden sonra sonuçları tekrar değerlendirmek. PS4 ile yapılan ölçümlere güvenmediğimden şu anda size keisnlikle kablo değiştirin veya Powerline kullanın sorununuz çözülür diyemiyorum. Sonuç olarak PS4 dışında güvenilir ölçümler gerekiyor.
    Çevrenizde bilgisayardna anlayan birisi varsa forumda Kullanıcı Adı ve Parolayı alma yöntemleri mevcut, bu şeilde bilgileri aldıktan sonra kendiniz düzgün bir router alarak daha saplıklı bi ev ağı kurabilirsiniz.

    Diğer bir yöntem de; aboneliğinizi birkaç gün dondurun. Siz 3 ay dondurma istiyorum deyin. Bir yıl içinde 2 defa maks. 3 aylık dondurma hakkınız var. Yani dondurduğunuzda ha bir gün ha 3 ay istemişsiniz fark etmeyecek. 2-3 gün sonra telefon ederek dondurduğum aboneliğini açmak istiyorum diyerek tekrar aktif hale getirin. Bu işlemde şöyle bir sonuç oluyor; Dondurma talebinizle birlikte hattınızın tüm bağlantısı ve bölgesel cihazlardaki bağlantılar kesiliyor. Tekrar aktif edildiğinde bu bağlantılar bir daha yapılıyor. Yani sanki sıfırdan başvurmuşsunuz gibi tüm işlemler tekrar yapılıyor. Bu esnada farklı bir hat ve cihaza denk gelebiliyorsunuz. Mevcut bağlantınızdan daha stabil bir bağlantınızın olma olasılığı yüksek. En azından şu ankinden daha kötü olamaz. Geçen yaz yaşadığım ping dalglanması sorununu bir nebze düzeltmelerine rağmen tam istediğim gibi değildi yine. Ve, bu yöntemi kullandım. Hattım aktif olur olmaz anında sabit IP aldım. O günden beri hiçbir sıkıntım yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zulu123 -- 28 Nisan 2020; 13:17:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    ADLS ve VDSL hizmetinde kontrol SoL'de değil. Onlar da TT'nin eline bakıyorlar. Ancak kendi fiber altyapısı üzerinde sorun yaşıyorsanız sonuna kadar gidin ve ortalığı ayağa kaldırın.
    Hocam artık insan çileden çıkıyor telefonu açıyorum 2 lafı eveleyip geveliyor modemi güncelliyor kapatıp açıyor komut sisteminden sitelerine yolladığım sinyal değerlerini bahane edip olayın üstünü kapatıyorlar.
    Dün gene karşıma bir kadıncağız çıktı hızla ping arasındaki farkı bile bilmiyor.
    En son modemin üzerine benzin döküp aleve vericem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ANTİ BUG kullanıcısına yanıt
    müşteri temsilcisine teknik birimle konuşmak istediğini söyle yoksa sorunu anlatmana imkan yok...
  • ANTİ BUG kullanıcısına yanıt
    MH'de bazen o tür deneyimsiz kişilerle karşılaşma ihtimali var. Ancak diğer ISS'lere nazaran SoL MH çok çok iyi. Ben de çok uğraştım bu arkadaşlarla ve onların sınırlarını, nereden itibaren ve tür sorunları başka birime aktarabildiklerini, sorunu ifade ederken inisiyatifi sürekli elinizde bulundurmanız gerektiğini ve kendinizin sorunla ilgili ön hazırlıkları yapmış ve fikren hazır şekilde MH'yi aramanız gerektiğini yaşayarak öğrendim. Ülkemizde MH'lerin hepsi sorunlu ancak en iyilerinden biri SoL MH. Artık gerisini siz tahayyül edin. Bir ara TTNet kullanırken ben de benzer bir sorun yaşamıştım. VDSL/ADSL bağlantıda FAST ve INTERLEAVED şeklinde iki bağlantı tipi vardır. Genelde santralden işi sağlama almak ve bağlantı kopmalarıyla ikide bir uğraşmayalım diye interleaved moduna alırlar ilk abonelikte. Ancak bu modun 15-20ms gibi artı ping ekleme hediyesi :) vardır. Benim hattında otomatik bu mod ile açılmıştı. Bu modu fast yaptırmak için uğraşmaya başladım. Ancak bu modların ne olduğunu, ne işe yaradığını, nereden ayarlandığını anlatabilecek kimseyi bulamadım. Üşenmeden santrale kadar gittim. İlgili mühendis hızın iyiyse karıştırma ne pingi, ne fast'i tarzı gibi bişeyler geveledi. Sonra fark ettim ki adam ekranda neyi nasıl ayarlayacağını bilmiyor. Taaa genel merkezden hazır hat yapılandırma dosyası vermişler orada sadece hızı ayarlayıp hattını varsayılan değerlerle yapılandırıyor. Oradan iş çıkmayınca MH ile de zaten defalarca görüştüğümden işi yazılı şikayete çevirdim. BTK üzerinden şikayetlerime 4-5 defa saçma sapan cevapler geldi. Üşenmeden her cevaba karşılık vererek şikayetimin sürekli aktif olmasını sağladım. En sonunda sorun işten anlayan bir birime gitmiş sanırım. Siz Tivibu kullanıyorsunuz, hat stabilitesini sağlamak için mecburen interleaved modu otomatik olarak kullanılıyor tarzı bir yanıttı. Buna cevaben Tivibu görüntü kesilmesi vs. olursa razıyım, siz fast moda alın bağlantı kesilmeleri olursa kesinlikle arıza kaydı açtırmayacağım dedim. Birkaç gün sonra modemden kontrol ettiğimde fast moda geçmişti ve ping İzmir içi 7ms olmuştu. Ve, kopma sorunu da yaşamamıştım aboneliğim sonlanana kadar.




  • Ankaradayım bugün sabahtan beri normalde 5 senedir 56 ping ile oynadığım lolde 160-170 ping arasındayım :D delirmek üzereyim acaba biri mi kullanıyor internetimi diye şüpheye düşüyorum.
  • Superonline Valve için Sırbistan ile peering yapmış. vie.valve.net pinginde değişme oldu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogulcanbb

    Superonline Valve için Sırbistan ile peering yapmış. vie.valve.net pinginde değişme oldu mu?
    evet eskişehir sol fiber 60-70lerden 50ye düştü luxembourg 50-55 di o aynı
  • https://gameserverping.com/dota2

    bu linktede test et...
  • Bugün tespit ettiğim bir gelişme; İzmir-İstanbul ping değerleri önceden 17-120ms arası değişiyordu. Bugün 10-15 arası olduğunu gördüm. Yaklaşık 5ms civarında bir iyileşme var. SoL ping sorunlarını toparlamaya çalışıyor sanırım. Son zamanlarda farklı bölgelerden benzer olumlu haberler geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu123

    Bugün tespit ettiğim bir gelişme; İzmir-İstanbul ping değerleri önceden 17-120ms arası değişiyordu. Bugün 10-15 arası olduğunu gördüm. Yaklaşık 5ms civarında bir iyileşme var. SoL ping sorunlarını toparlamaya çalışıyor sanırım. Son zamanlarda farklı bölgelerden benzer olumlu haberler geliyor.
    Evet hocam, Eskişehir-İstanbul içinde çalışmaları olacakmış normalde Ankaradan aktarmalı gidiyordu.
  • AKonFire A kullanıcısına yanıt
    Eleştirileri dikkate almaları olumlu bir gelişme bence... Olumsuzlukların yanı sıra olumlu gelişmeler olduğunda tebrik etmek lazım gelir... :) İzmir - İstanbul için bir 5ms daha düşürürlerse tam kıvamına gelir diye düşünüyorum...
  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    8msden aşağısı zor izmir-istanbul

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzmir'deki ping sorunu hala çözülmedi. Başka bir ilçeye taşınmama rağmen hala 14-17 ms arası değerler alıyorum.

    Siteleri geç açma ve içeriği gecikmeli yükleme sorunu da devam ediyor. CGN ve IP bloğuyla alakalı bir problem. Statik IP satın almak dışında bir çözüm bulamadım. Statik IP alındığında, CGN'den çıkıp başka bir IP bloğuna yönlendiriyor ve sorun çözülüyor.

    TTNET Fiber'den SOL'e daha iyi ping için geçmiştim ama hem ping kötüleşti (özellikle yurtiçi sunucularda), hem de stabil bir bağlantı için ayda 25 liraya statik IP almak gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 4 Eylül 2020; 15:23:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Castle Bravo kullanıcısına yanıt
    quote:

    TTNET Fiber'den SOL'e daha iyi ping için geçmiştim ama hem ping kötüleşti (özellikle yurtiçi sunucularda), hem de stabil bir bağlantı için ayda 25 liraya statik IP almak gerekiyor.


    Büyük bir tercih hatası olmuş. Başkalarının aldatıcı mesajlarına göre geçtiniz herhalde. Aldatıcı yazdım çünkü Turkcell/superonline daha iyi ping sunuyor diyenlerler sadece sözde konuşurlar, ortaya kanıt sunamazlar. Yıllardır tartıştığım için belirtiyorum. Hatta bir ara superonline fiber konusunu TT fiber sonuçlarıyla donatmıştım. Gerçi daha sonradan mesajlarımın çoğunu editlemiştim. Çünkü çok fazla "sözde" sallayan vardı. Yine de son mesajlarımı ve sonuçları bıraktım. Artık banane kafasındayım. Ama şunu söylemeliyim ki, eski Turkcell savunucuları bile dediğime geldi.

    https://forum.donanimhaber.com/superonline-yurt-disi-cikislari--136956022-16




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Castle Bravo

    İzmir'deki ping sorunu hala çözülmedi. Başka bir ilçeye taşınmama rağmen hala 14-17 ms arası değerler alıyorum.

    Siteleri geç açma ve içeriği gecikmeli yükleme sorunu da devam ediyor. CGN ve IP bloğuyla alakalı bir problem. Statik IP satın almak dışında bir çözüm bulamadım. Statik IP alındığında, CGN'den çıkıp başka bir IP bloğuna yönlendiriyor ve sorun çözülüyor.

    TTNET Fiber'den SOL'e daha iyi ping için geçmiştim ama hem ping kötüleşti (özellikle yurtiçi sunucularda), hem de stabil bir bağlantı için ayda 25 liraya statik IP almak gerekiyor.
    Tracing route to google.com [172.217.17.238]
    over a maximum of 30 hops:

    1 <1 ms 1 ms 1 ms 192.168.1.1 [192.168.1.1]
    2 7 ms 5 ms 6 ms host-92-45-128-1.reverse.superonline.net [92.45.128.1]
    3 4 ms 4 ms 4 ms 10.36.5.66
    4 18 ms 17 ms 18 ms 10.40.141.49
    5 18 ms 18 ms 18 ms 10.40.140.41
    6 134 ms 19 ms 20 ms 10.38.210.57
    7 29 ms 29 ms 28 ms 209.85.242.141
    8 27 ms 26 ms 26 ms ber01s08-in-f238.1e100.net [172.217.17.238]

    Balçova'dan google.com tracert değerleri yukarıdadır. Aslında İzmir içi ping değerleri yüksek değil. Tracert sonuçlarındaki 2. ve 3. IP'ler İzmir içindeki SoL sunucuları. Sonrasında gelen 10'lu IP'ler ise İStanbul. Önceleri speedtest yaparken 2. sıradaki sunucuya ping değerlerini veriyordu, şimdi ise 4 sıradaki sunucunun ping değerlerini yansıtıyor. Normalde 5-6ms olan ping değerleri 17-18ms gibi yansıyor. CGN olayı da sanki bir şans gibi. Ben daha CGN IP'sine denk gelmedim. Şu anda da normal dinamik IP tahsis edilmiş durumda. Kullandığım paketler platin olarak geçen 50 ve üzeri olan paketler. Altına düşünce internet kalitesi fark eder mi bilemiyorum. Önceleri kurumsal aboneliğim vardı, belki ondan CGN'ye düşmüyorum diye tahmin ediyordum ancak şu anda bireysel abonelik kullanıyor olmama rağmen CGN sorunum olmadı şu ana kadar. Sizin tracert değerleriniz de yukarıdakine benzer ise ping sorununuz yok diyebilirim. Siteleri geç ama ve içeriği geç yükleme sorununu ben yaşamayorum ancak bölgesel başka bir sorundan ya da kullandığınız cihazdna kaynaklı olabilir. Bazen araştırınca sorunun nedeni çok saçma sapan bir yerden çıkabiliyor. :)

    Sonuç olarak evet İzmir'de tüm ISS'leri kapsayan genel bir sorun var ancak yine de en iyi hizmeti SoL vermeye devam ediyor. Ben de çok gittim geldim, alternatifler araştırdım. SoL'den devam etmeye karar verdim. Kötünün iyisi ancak İzmir'den daha iyi hizmet alabilecek başka ISS yok maalesef.




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.