Şimdi Ara

Superonline İle Yaşadığım Garip Sıkıntı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar internet bağlantım ile alakalı yaşadığım garip ve sebebini anlayamadığım sorunu dile getirmek istiyorum.

    Superonline kullanıcısıyım, yaklaşık 13 aydır kullanmaktayım ve ilk bir kaç ay hiçbir sıkıntımız yoktu. Sonrasında bağlantı kopmaları yaşamaya başladık, sık sık modemde DSL ve Internet ışıklarının yanmadığını gördük; kendimiz çözmeye çalıştık veya Superonline çağrı merkezinden destek aldık. Çağrı merkezi ile yaptığımız konuşmalarda, modeminize sinyal gönderiyoruz, güncellemesini yapıyoruz gibi söylemlerin ardından bazen sorun anında çözüldü bazen ise durum çözülemeyip arıza ekibi gönderdiler.

    Gelen arıza ekibi, binanın girişinde kontrollerini yapıyor ve bina girişine kadar arızanın olmadığının tespitini yapıp, kablolamanızı kontrol ediniz diye sms atıp gidiyor. Benim bu noktada aklıma takılan soru şu: biz Superonline'dan önce TTnet kullanıyorduk, ancak böyle sorunları sürekli olarak, hatta neredeyse hiç, yaşamıyorduk aynı kablolara rağmen. İşin diğer bir ilginç yanı, arıza ekibinin attığı bu sms den sonra genelde internet bağlantımızın sağlanıyor olmasıdır. Yani arayıp söylenmek istesek çağrı merkezine, bir şekilde sorun kısa süreli olarak hallolmuş oluyor.

    Bir başka ilginç olay bugün yaşandı. Modemi bağlamış olduğumuz telefon soketinin hemen yanında bulunun TV uydu çıkışının tamiri sırasında içerdeki kabloyu hareket ettirmemiz sonucu internetimizi yine gitti. Yine aynı şekilde çağrı merkezini aradık 5 dakikada çözdüler. Madem kabloyu oynatınca bir şekilde internet bağlantımız gitti, çağrı merkezinin güncelleme vs işlemleriyle nasıl geri geldi?

    Bu tarz sorunları sürekli yaşamaktayım, haftada 2-3 kez yaşadığımız olmakta, telefon soketinden çıkan kablo hiçbir ayrışma veya eklemeye uğramadan direk modeme bağlanmakta. TTnet de kullandık, böyle sorunları sürekli yaşadığımızı hatırlamıyorum. Başka internet sağlayıcısına geçmek istedim ama malum taahhüt meselesi önüme çıktı.

    Bilgisi, fikri olan var mıdır bu konuda?







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.