Şimdi Ara

SÜPERONLİNE FİBER DE TAAHHÜT BİTEN ÜYELER (146. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: alico4153 , milliyan Daha Az
2 Kayıtlı Üye ve 2 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
11.218
Cevap
253
Favori
674.174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
100. Sırada  bugün en iyi #50
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Size son durumları, SOL ve VODAFONE uygulamalarını özetlemek istedim ;

    8 Şubat 2019 tarihinde sonlanacak SOL aboneliğim için SOL ile görüştüm ;

    100mibt 150gb'lık mevcut aboneliğimi uzatıp, uzatamayacağımı sordum, yeni tarifeleri sordum :

    1- Mevcut kampanyam devam etmediği için uzatma yapılmıyor,
    2- Bana önerilen tarife 24mbit veya 25mbit hızlarda limitsiz bağlantı,
    3- 50 ve 100 mbitlerin KOTALI olduğu, eğer kota dolarsa internetimin kesileceği,

    söylendi.

    SOL MH'ye bu bedellerle çok üye kaybedeceklerini, hatta az sonra beni de kaybetmiş olacaklarını ilettim. Ellerinden bir şey gelmiyormuş, açık kampanya ve tarifeler bu şekildeymiş.


    VODAFONE'u aradım tabi ki takiben ;

    SÜPER AİLE isimli, 100mbit 200gb'lık tarifeye geçiş yapıp, yapamayacağımı sordum,

    Alt yapı kontrollerinden sonra geçiş yapabileceğimi ve zaten VODAFONE abonesi olduğumdan 5-TL indirimli ödeme yapacağımı, ilk yıl 74,90-TL, ikinci yıl 84,90-TL ödeyeceğimi ve aylık 6,90 modem kirası alınacağını söylediler.

    500-TL'ye kadar CAYMA bedelini karşılıyorlar ek olarak.


    ABONELİK kaydımı oluşturdular, bu aşamada SOL ile görüşerek İPTAL işlemini yapmamı, ekipler geldiğinde SİNYAL'in kesilmiş olması gerektiğini ilettiler.

    *Ancak ekipler ne zaman arayacak kim bilir, malum Vodafone'a çok atlama var bu aralar, o yüzden hemen aramayı düşünmüyorum. Ekipler beni aradığında ve her şey tamam dediklerinde SOL'ü arayıp, iptal edeceğim.

    Bu anlatılanlara ek olarak söylenecek pek bir şey yok.



    SOL iyi kazanmış demek ki, ben SOL'e 99,90-TL ödüyordum 150gb AKK'lı tarife için, şuan 200gb AKK'lı tarife (ocaktan sonra AKK kalkacak) daha az ödeyeceğim.

    SOL'un mantığını çözemedim, amaç ne acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerros

    Size son durumları, SOL ve VODAFONE uygulamalarını özetlemek istedim ;

    8 Şubat 2019 tarihinde sonlanacak SOL aboneliğim için SOL ile görüştüm ;

    100mibt 150gb'lık mevcut aboneliğimi uzatıp, uzatamayacağımı sordum, yeni tarifeleri sordum :

    1- Mevcut kampanyam devam etmediği için uzatma yapılmıyor,
    2- Bana önerilen tarife 24mbit veya 25mbit hızlarda limitsiz bağlantı,
    3- 50 ve 100 mbitlerin KOTALI olduğu, eğer kota dolarsa internetimin kesileceği,

    söylendi.

    SOL MH'ye bu bedellerle çok üye kaybedeceklerini, hatta az sonra beni de kaybetmiş olacaklarını ilettim. Ellerinden bir şey gelmiyormuş, açık kampanya ve tarifeler bu şekildeymiş.


    VODAFONE'u aradım tabi ki takiben ;

    SÜPER AİLE isimli, 100mbit 200gb'lık tarifeye geçiş yapıp, yapamayacağımı sordum,

    Alt yapı kontrollerinden sonra geçiş yapabileceğimi ve zaten VODAFONE abonesi olduğumdan 5-TL indirimli ödeme yapacağımı, ilk yıl 74,90-TL, ikinci yıl 84,90-TL ödeyeceğimi ve aylık 6,90 modem kirası alınacağını söylediler.

    500-TL'ye kadar CAYMA bedelini karşılıyorlar ek olarak.


    ABONELİK kaydımı oluşturdular, bu aşamada SOL ile görüşerek İPTAL işlemini yapmamı, ekipler geldiğinde SİNYAL'in kesilmiş olması gerektiğini ilettiler.

    *Ancak ekipler ne zaman arayacak kim bilir, malum Vodafone'a çok atlama var bu aralar, o yüzden hemen aramayı düşünmüyorum. Ekipler beni aradığında ve her şey tamam dediklerinde SOL'ü arayıp, iptal edeceğim.

    Bu anlatılanlara ek olarak söylenecek pek bir şey yok.



    SOL iyi kazanmış demek ki, ben SOL'e 99,90-TL ödüyordum 150gb AKK'lı tarife için, şuan 200gb AKK'lı tarife (ocaktan sonra AKK kalkacak) daha az ödeyeceğim.

    SOL'un mantığını çözemedim, amaç ne acaba?
    peki vodafone'un bu akn li paketleri 1 ocaktan sonra ne olacak.

    size limitsiz mi hizmet verecekler.

    akn kalkıyor sonuçta.

    vodafone yetkilileri de cevap verirlerse sevinirim.




  • Superonline hiç umursamıyor....Anlam veremiyorum. Mh bile iptal işlemi istiyorsanız hemen kayıt oluşturalım diye konuşuyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç bir müşteri temsilcisinin bir halt bildiği yok. 24 mb limitsiz 50 gb adil kullanım kotalı olan şu anki tarifemin yılbaşından itibaren taahhüt süresinin bitimine kadar hız düşmeden aynı şekilde devam edeceği söylendi. ama buradaki yorumlara bakarsak 50 gb'dan sonra internet kesilecek. Hangisi doğru acaba ?
  • Pacey57 P kullanıcısına yanıt
    24-25 mbitlerde kesilme yok, limitsiz devam edecekler.

    50-100 mbitler mevcut AKKler kalkacak, taahhüt sonuna kadar limitsiz devam edecekler,

    Yeni abone olup 50-100 alırsanız, kota koyacaklar, kota dolunca internet kesilecek.
  • Hocam cevap için teşekkürler. Bu durumda ayın 1 ide 31 i de 24 mbit hızdan devam edeceğiz. Gerçi 6 aylık taahhüt kaldı pekde bir avantaj yok.
  • Merhabalar,

    Ben de 3'ü bir arada kampanyasından 25 Mbit 35 GB aknli kullanıyorum. Haliyle16 ya düşüyor dolunca, nispeten iyi. Beraberinde 4K sagem ve tv+ aile paketi, ayrıca 100 dk hy ve sol telefona 74,90 ödüyorum. Taahhüt 2019 Temmuz da bitiyor.

    Konuyu biraz taradım da, yeni tarifelerde sadece 24 mbit internete bu miktarı öderim gibi gözüküyor.

    Gözümü kararttım, acele etmeyeceğim. Taahhüt sonuna kadar böyle devam. O tarih için de Sol'denmantıklı bir teklif gelmezse Vodafone mantıklı bir seçim gibi gözüküyor şu an. Bakalım yeni yıl neler gösterecek...
  • Sol kapatma talimatı verince, ikna ekibi daha kabul edilebilir teklif veriyor sadece. Mh hikaye bazen siteden pahalı teklifleri bile oluyor. İknayı deneyip olmazsa kapatıcam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • theory of a dead man kullanıcısına yanıt
    Bana niye kapatıyorsun diye soran bile olmadı, bırakın iknayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civcivx

    Bana niye kapatıyorsun diye soran bile olmadı, bırakın iknayı.
    Direk mi kapattılar? Bana söylenen şu taahhüt bitince faturaları ayırın. (5i bir yerde abonesiyim). Faturalar ayrılınca sol abone merkezine gelin kimliğinizle kapatma işlemini yapın. 3 gün içerisinde sizi arayacaklar son bir teklif verecekler. Kabul etmezseniz modem ve tv plus cihazı bize getireceksiniz süreç sonlanacak.



    Bu şekilde anlatıldı ve bu şekilde daha iyi teklif alan kişiler var bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • theory of a dead man kullanıcısına yanıt
    Ben arayıp sordum, 1 ay sonra aboneliğim bitiyor teklifleriniz nedir diye. Işte 24 Mbps teklif edildi şu an 100 Mbps kullandığım fiyata. O halde aboneliğimi bitireyim dedim. Tamam deyip kayıt aldılar. Telefonu kapatınca SMS geldi, iptal formunu ve kimlik fotokopisini fakslayın diye. Ertesi gun Faks çektim, o gün kapandı. Akşam Vodafone geldi bağladı gitti. Bir iki güne modem ve gpon cihazını SOL bayisine teslim edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 20 Aralık 2018; 0:39:48 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civcivx

    Ben arayıp sordum, 1 ay sonra aboneliğim bitiyor teklifleriniz nedir diye. Işte 24 Mbps teklif edildi şu an 100 Mbps kullandığım fiyata. O halde aboneliğimi bitireyim dedim. Tamam deyip kayıt aldılar. Telefonu kapatınca SMS geldi, iptal formunu ve kimlik fotokopisini fakslayın diye. Ertesi gun Faks çektim, o gün kapandı. Akşam Vodafone geldi bağladı gitti. Bir iki güne modem ve gpon cihazını SOL bayisine teslim edeceğim.
    taahüt bitimine 1 ay kala aboneliğinizi mi iptal ettiniz.öyleyse taahhüt bozma cezası olmadı mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cce -- 20 Aralık 2018; 11:32:35 >
  • cce kullanıcısına yanıt
    Bu ayın ve Ocak ayının faturası olarak 170 TL ödeyeceğim SMS ile bildirildi. Başka bir ceza falan yok. Faturası kesilince Vodafone'a göndereceğim, kendi faturalarından mahsup edecekler. 500 TL.ye kadar cayma bedelini karşılıyor Vodafone.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civcivx

    Ben arayıp sordum, 1 ay sonra aboneliğim bitiyor teklifleriniz nedir diye. Işte 24 Mbps teklif edildi şu an 100 Mbps kullandığım fiyata. O halde aboneliğimi bitireyim dedim. Tamam deyip kayıt aldılar. Telefonu kapatınca SMS geldi, iptal formunu ve kimlik fotokopisini fakslayın diye. Ertesi gun Faks çektim, o gün kapandı. Akşam Vodafone geldi bağladı gitti. Bir iki güne modem ve gpon cihazını SOL bayisine teslim edeceğim.
    Muhtemelen aranacaktınız beklemediniz. Sizin görüştükleriniz zaten saçmasapan teklifler veriyor. Örneğin ikna için arayanlar 89 tl lik 25mbit sınırsıza 45 tl teklif vermişler. Ben tv+ olmasa değiştiricem de o teklifi görmek istiyorum tv+ dan çok memnunum.
  • theory of a dead man kullanıcısına yanıt
    Bana ilk görüşmemde 24 ve 35 Mbpsten bahsettiler. 100 Mbps kullanıyorum, attan inip eşeğe mi bineyim dedim. 100 Mbps kesinlikle tekliflerde yok, 50 bile yok deyip ama bu 24 Mbps platin paket, 100 Mbps ile aynı hızı alırsınız falan gibi saçmalamaya başlayınca, hemen iptal kaydı açın dedim.
  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    Aslında size Platin paket ile 'e kadar arasındaki farkı anlatmaya çalışmışlar ki gerçekten ciddi fark vardır. 100 mbps kullanıp da yurtdışına bir vesileyle çıkıp gelenler, oralarda 16mbps internet hızıyla nasıl 100mbps'den daha iyi internet deneyimi yaşadıklarını anlatırlar. Yerli 'e kadar internetlerimizi 1/4 * internet hızınız hesabıyla gerçekte aldığınız internet kalitesini bulabilirsiniz.
  • theory of a dead man kullanıcısına yanıt
    Siz iptal ettiniz mi?
    Bende 5i 1 kullanıyorum.
    TV plus aktif kullanıyoruz.

    Muadil olarak hangi sağlayıcıya geçebiliriz hocam?


    Kablonet veya Tivibudan başka seçenek yok gibi.

    Veya mi box vs alıp, internet üzerinden mi izlesem diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mechatronik -- 20 Aralık 2018; 13:23:40 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerros

    24-25 mbitlerde kesilme yok, limitsiz devam edecekler.

    50-100 mbitler mevcut AKKler kalkacak, taahhüt sonuna kadar limitsiz devam edecekler,

    Yeni abone olup 50-100 alırsanız, kota koyacaklar, kota dolunca internet kesilecek.
    "Yeni abone olup 50-100 alırsanız, kota koyacaklar, kota dolunca internet kesilecek."

    diyorsunuz da anlamıyorum halen akn ibareli paket satıyorlar.Mesela vodadone fibermax'da var.

    Ne olacak bu AKN'li paketler neden hala aknli paket satılıyor.Şimdi aldık diyelim 1 0caktan sonra bu paketler limitsize mi dönecek , öyle bir mallık yapmazlar sanırım.
  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    Böyle bir şeyi ilk defa duyuyorum. Yurt dışındaki internet kalitesi daha iyi olabilir ona sözüm yok ama yurt içindeki bir firmanın buradaki müşterilerine verdiği internet hizmetini "kaliteli" ve normal olarak ayırması gibi bir durum varsa, orada zaten durmam. Çünkü mesela aynı binada birisi "kaliteli" internet paketine, diğeri normal internet paketine üye ise, aralarındaki ayrımı kendi merkezinden bilerek yapacak demektir. Çünkü geri kalan her şeyleri ortak, her şey aynı hat üzerinden geçiyor.

    Her neyse, az önce sayfalarında gördüm, 100 Mbps "kaliteli" internete tam tamına 299 TL! istiyor SOL. Diyecek başka sözüm yok.
  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    "Ne kadar ekmek o kadar köfte" diye bu durumu açıklayan çok güzel bir sözümüz vardır. 100 mbps "kaliteli" internet için taahhütlü fiyat koymuş bir ISS'in (hemen hemen tüm ISS'lerde benzerdir aşağı yukarı, 3 . taraf alternatif internet hizmeti verdiğini iddia edenler hariç) size 80tl'ye 100 mbps "kaliteli" internet vereceğine gerçekten inanıyor musunuz yoksa bunu temenni mi ediyorsunuz?
  • 
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.