Şimdi Ara

SUPERONLINE'DAN ADİL KULLANIM KOŞULLARI : LİMİTSİZE DE LİMİT !!! (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.936
Cevap
7
Favori
287.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sonunda internet konusunda tüketici bir hareketini gördük bence bu superonline sınırlı kalmasın ttnet içinde birşeyler yapalım superonline ne umutlarla beklemiştim ama yalan beklemişim supero. iptal etcekler başka bir net alırken tahhütsüz alsınlar neyin ne olcağı belli olmuyor
  • Ben de en kısa sürede bi deste A4 kağıt alıp sitedeki tüm posta kutularına tek tek bırakacağım.

    Facebookta da paylaşmışlar metinleri ve resimleri.

    Bu işin peşini bırakmayalım. Bir çok medya ve haber sitesine mail attım, 4-5 haber sitesinde yayınlandı şimdiden.

    Daha fazla kişiye sesimizi duyurmamız lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacer

    Ben konu ile ilgili ne yapılabilir diye danışmak için tüketiciler birliğine danıştım.
    http://www.tuketiciler.org/

    Aldığım mesaj aşağıdaki gibidir.

    Sayın ( ben ), sözleşmelerdeki haksız şartlar tüketiciyi bağlamaz. Firmanın tek yanlı bu uygulaması hukuka aykırıdır. Hakkınızı aramak için;
    İkamet ettiğiniz kaymakamlıktaki Tüketici Sorunları İlçe Hakem Heyeti'ne bir dilekçe ile başvuruda bulunabilirsiniz. Dilekçe örnekleri sitemizde mevcuttur. 2010 yılı için, 938,75 TL�sına kadar İlçe Hakem Heyeti kararları bağlayıcı olup, mahkeme ilamı niteliğinde ve icra kabiliyetini haizdir. Hakem Heyeti kararını doğru bulmayan taraf 15 gün zarfında Tüketici Mahkemesi'ne itirazda bulunabilir. Başvuru dilekçesine, mal veya hizmetle ilgili fatura, sözleşme, ödeme belgesi, servis fişi, garanti belgesi, yazışmalar, (varsa) vd. belgeler eklenir. Bu müracaatlar ücretsiz olup, sadece Tüketici Mahkemesinde dava kaybedildiği takdirde; mahkeme masrafı ve karşı tarafa avukat ücreti ödenmesi söz konusu olabilir.

    Ayrıca firmanın bu uygulamasını Reklam Kurulu'na ve Bilgi Teknolojileri ve İletişi Kurumu'na da yazılı olarak şikayet etmelisiniz.

    İadeli taahhütlü bir mektup, teyit belgeli faks, vd. yollarla satıcıya "ihtarname" göndererek, yasal yollara başvuracağınızı belirttikten sonra, alacağınız cevaba göre yukarıdaki mercilere başvurmalısınız.

    Derneğimizin Sorumluluğu:

    Not: Başvuru merkezimiz tarafından yukarıda verilen bilgiler tavsiye niteliğindedir. Her hangi bir yargı niteliğinde olmadığı ve yetkili makamların bu konudaki kararlarında bir standart bulunmadığı için farklı sonuçlar alınması durumunda derneğimizin sorumluluğu bulunmamaktadır.

    Dernek çalışmalarımıza katkı için;

    Faaliyetimiz ve girişimlerimiz hakkında bilgilendirilmeyi arzu ediyorsanız şayet, sikayet@tuketiciler.org ve bilgi@tuketiciler.org adreslerine bu talebinizi bildirmenizi öneriyoruz.

    Üye olmak istiyorsanız:http://www.tuketiciler.org/?com=member.form

    Bağışta bulunmak istiyorsanız: 212.524 82 82 veya tuketici@tuketiciler.org

    Saygılarımızla,



    Aydın Ağaoğlu

    Tüketiciler Birliği

    Başvuru Merkezi

    aydin@tuketiciler.org


    Sevgiler....

    Bu arada Reklam kurulu şikayet adresi :http://rok.org.tr/basvuru.asp




    Teşekkürler. Bu şekilde alınacak bir kararda ortaya çıkan sonuç eminimki bir çok kişi için emsal de teşkil edecektir.

    Bunun sonucunda da hepimiz hiçbir bedel ödemeden hatta modemleri bile geri vermeden Superonline Fiber Internet bağlantı aboneliğimizi fesh edebiliriz. Daha da sağlam bir kapak düşünemiyorum.




  • Arkadaşlar bu adamların yaptığının tam karşılığı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDAKİ KANUN ile aşağıdaki maddede belirtilen durumdur.

    AYIPLI HİZMET

    Madde 4/A - (Ek madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./5. md.)

    Sağlayıcı tarafından bildirilen reklam ve ilanlarında veya standardında veya teknik kuralında tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da yararlanma amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren hizmetler, ayıplı hizmet olarak kabul edilir.

    Tüketici, hizmetin ifa edildiği tarihten itibaren otuz gün içerisinde bu ayıbı sağlayıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, sözleşmeden dönme, hizmetin yeniden görülmesi veya ayıp oranında bedel indirimi haklarına sahiptir. Tüketicinin sözleşmeyi sona erdirmesi, durumun gereği olarak haklı görülemiyorsa, bedelden indirim ile yetinilir. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 4 üncü maddede belirtilen şartlar çerçevesinde tazminat da isteyebilir. Sağlayıcı, tüketicinin seçtiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

    Sağlayıcı, bayi, acente ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren, ayıplı hizmetten ve ayıplı hizmetin neden olduğu her türlü zarardan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Sunulan hizmetin ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.

    Daha uzun bir süre için garanti verilmemiş ise, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile ayıplı hizmetten dolayı yapılacak talepler hizmetin ifasından itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Ayıplı hizmetin neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Ancak, sunulan hizmetin ayıbı, tüketiciden sağlayıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diablo

    Ben de en kısa sürede bi deste A4 kağıt alıp sitedeki tüm posta kutularına tek tek bırakacağım.

    Facebookta da paylaşmışlar metinleri ve resimleri.

    Bu işin peşini bırakmayalım. Bir çok medya ve haber sitesine mail attım, 4-5 haber sitesinde yayınlandı şimdiden.

    Daha fazla kişiye sesimizi duyurmamız lazım.




    Turk.internet.com'a e-mail attım ama yayınlamadılar. Superonline'ın sitesimiydi o? Siz de deneyin bir ordan

    Bu arada konuyla ilgili tepki facebook grubunu hatırlatıyım:
    http://www.facebook.com/group.php?gid=370912814935

    Bu arada çıktı alıp apartmanda posta kutularına koymanız için bilgilendirici yazımız (ben 50 tane bastım bile)


    quote:

    Orijinalden alıntı: hasli


    SUPERONLİNE-QUİCKNET-TELLCOM Abonelerinin dikkatine;

    Sadece belirli sitelerde hizmet veren ve reklamlarında sınırsız, hızlı, ekonomik olması ile dikkatleri üzerine çeken Superonline 15 NİSAN 2010 tarihi ile adil kullanım koşulları adı altında yeni bir uygulamaya geçme kararı almıştır.http://www.superonline.net/yardim/adil.aspx

    Uygulama sınırsız-limitsiz-kotasız olarak reklamı yapılan ve satılan hizmetin 15 Nisan 2010 tarihi ile download hızınızın 5Gb katı, upload hızınızın da 10Gb katı kadar kota getirmektedir. Bir örnek vermemiz gerekirse 10Mbit sınırsız Superonline kullanıcısı 15 Nisan sonrasında 10mbit X 5Gb = 50Gb download* yaparsa ve/veya 1Mbit X 10Gb=10Gb upload yaparsa kotayı astığı günden itibaren 512 kbps download,128 kbps upload(20 kat yavaş) hızlarını sonraki fatura dönemine kadar kullanmak zorunda kalacaktır.

    Sözleşme süresi dolan kullanıcılar istedikleri an aboneliklerini iptal edebilecekleri gibi sözleşmesi henüz dolmamış ya da yeni başlamış olan aboneler de Telekomünikasyon Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliği'nin 19/3 maddesi gereğince abonelik sonlandırma için başvurabileceklerdir.

    Telekomünikasyon Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliği'nin 19/3 maddesi şunu belirtmektedir:
    Abonelik Sözleşmesinin Feshinde Takip Edilecek Usul

    Madde 19 — Aboneler, abonelik sözleşmesini feshetmek istedikleri takdirde, bu taleplerini ilgili işletmecinin iletişim adresine/tam yetkili bayiye yazılı olarak veya müşteri hizmetlerini arayarak ya da internet aracılığıyla bildirirler. Yazılı bildirimde abonenin kimliğini ispatlaması suretiyle abonelik sözleşmesi feshedilir.

    Müşteri hizmetleri birimi aranarak ya da internet aracılığıyla yapılan bildirimlerde abonenin kimlik bilgilerine ek olarak varsa daha önceden belirlenmiş güvenlik şifresi istenebilir. Abonenin hizmet alımı, bildirimin yapıldığı gün durdurulur. Hizmet alımının durdurulmasını müteakiben aboneler on gün içerisinde işletmecinin iletişim adresine veya tam yetkili bayiye yazılı bildirimde bulunurlar. Süresinde bildirimde bulunmayan abonelerin sözleşmeleri işletmeci tarafından feshedilmeyerek hizmet sunumuna devam edilebilir.

    İşletmeci tarafından abonelik sözleşme koşullarında değişiklik yapıldığının aboneye bildirilmesinden sonra, abone herhangi bir tazminat ödemeden sözleşmeyi feshedebilme hakkına sahiptir. İşletmeciler, sözleşmede yapılacak değişiklikler yürürlüğe girmeden en az bir ay önce abonelerini bilgilendirmekle ve söz konusu değişikliklerin abone tarafından kabul edilmemesi halinde abonelerin herhangi bir tazminat ödemeden sözleşmeyi feshedebilme haklarının bulunduğunu bildirmekle yükümlüdürler.

    Özetle yeni sözleşme koşullarını kabul etmeyecek kullanıcılar, Telekomünikasyon Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliği 19/3 maddesi gereğince aboneliklerini hiçbir tazminat ödemeden feshedebilirler.

    Superonline’ın bu kararı sonrası abonelerin yoğun tepkisi sonucu müşteri hizmetleri kilitlenmiştir. Şikâyetlerinizi 444 222 0 nolu müşteri hizmetlerine veya hizmet@superonline.net mail adresine iletebilirsiniz.

    *50Gb download 10Mbit abone için yeterli izlenimi uyandırabilir ancak 10Mbit hız ile saatte ortalama 4Gb download yapılabildiği hesap edilirse bir gün içerisinde kotanızı doldurabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhantomX -- 17 Mart 2010; 16:43:50 >




  • Ben superonline çalışanıyım sorun neydi arkadaşlar ?
  • Facebook grubuna katılım çok az salak salak grupların yüzbinlerce üyesi var iken superonline fiber abonesi olsun yada olmasın sektörde böyle bir haksızlığın diğer firmalar tarafından uygulanmaması için tüm internet kullanıcıları birlik olmalıdır.
    http://www.facebook.com/group.php?gid=370912814935

    Katılın arkadaşlarınızı davet edini, müşteri hizmetleri ve haber sitelerine mailler atın arkadaşlar. Ben hepsini yaptım herkes üzerine düşüne yapsın. Birlikte olursak sesimiz daha kolay duyulur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeRSeRi_GFB

    Ben superonline çalışanıyım sorun neydi arkadaşlar ?



    sorun yok aga sen dewam et
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeRSeRi_GFB

    Ben superonline çalışanıyım sorun neydi arkadaşlar ?


    Sorun mu?? Ne sorunu??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marcoxx


    quote:

    Orijinalden alıntı: SeRSeRi_GFB

    Ben superonline çalışanıyım sorun neydi arkadaşlar ?


    Sorun mu?? Ne sorunu??



    8 sayfa sorun var arkadaş sorun mu var diyo yaw .... gerci profesyonel olmayan ve acemice yönetilen ve daha 3 ay önce benle 24 ay lık bir sözleşme imzalayan ve bunu şimdi bozmak isteyen bir şirket olan superonline dan... çalışan kişilerinde profesyonel olmasını beklemek bizim hatamız...

    3 ay sözleşmesine bağlı kalamayan bir şirketten hiç bişey olmaz......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mathayus -- 17 Mart 2010; 17:05:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diciotto

    Facebook grubuna katılım çok az salak salak grupların yüzbinlerce üyesi var iken superonline fiber abonesi olsun yada olmasın sektörde böyle bir haksızlığın diğer firmalar tarafından uygulanmaması için tüm internet kullanıcıları birlik olmalıdır.
    http://www.facebook.com/group.php?gid=370912814935

    Katılın arkadaşlarınızı davet edini, müşteri hizmetleri ve haber sitelerine mailler atın arkadaşlar. Ben hepsini yaptım herkes üzerine düşüne yapsın. Birlikte olursak sesimiz daha kolay duyulur.



    evt kesinlikle katılıyorum salak salak gruplar var binlerce üyesi var burda biz birlik olmadık tanıdıgız herkesi cagirin ben listemdeki bütün download'çuları :D çagırdım

     SUPERONLINE'DAN ADİL KULLANIM KOŞULLARI : LİMİTSİZE DE LİMİT !!!




  • Şaka yapıyor sanırım arkadaş.. Sorun mu dedi biri? Hani? Nerde?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeRSeRi_GFB

    Ben superonline çalışanıyım sorun neydi arkadaşlar ?


    Eger gercekten superonlıne calısanı ısenız en azından bu baslık altındakı bırkac sayfayı soyle hızlıca gozden gecırerek sorunun ne oldugnu tam olarak tespıt edebılırsınız ancak ben yıne de ısımı garantıye alıp sıze buradan da durumu ozetleyecegım.Superonlıne ın 15 nısanda yururluge koymayı planladıgı adıl kullanım kosulları hem adıl degıldır hem de bastan berı reklamlarınızda sınırsız-lımıtsız-kotasız olarak topladıgnız abonelerınıze buyuk bır ayıptır.Gayesı ne olursa olsun,sozlesme yapmıs oldugnuz ve 15 nısan oncesı sıze abone olmus olan tum kullanıcılarınıza sozlesmede belırttıgnız ve reklamlarda haykırdıgnız sartları yerıne getırme yukumlulugunuz bulunmaktadır.Bunu gereklı kademelere ulasabıleceksenız lutfen ustlerınıze de ıletınız,yok sız de bızım gıbı ancak musterı hızmetlerı ıle gorusebılmekteysenız bıze tek faydanız superonlıne calısanı dahı ısyan ettı derdırtecek bır maılı hizmet@superonline.net e iletmeniz olacaktır.

    Facebook grubunuza bırcok kullanıcı ne yazık kı dahıl olamayacak cunku cogu kullanıcı henuz bu uyugulamadan dahı haberdar degiller.Abone merkezlerının adıl kullanım kosullarını duydukları bıle yok.Acıkcası sırf 19/3 madddenın zorunlulugundan 15 martta bu acıklama yapılmıs,henuz kendılerı dahı konuya hakım degıller.Cok amatorce bır fıkır ıcerıgnın ne oldugu dahı anlasılmadan yonetım kurulu tarafından bır cozum yolu olarak kabul edılmıs ve acele bır sekılde servıs edılmıs.Bu kadar tepkı sonrası en azından bu kararı alanlar bız ne yaptık dıye dusunmeye baslamıslardır.

    Sorun sadece kapasıtenın yetersızlıgı ıse 100mbit lik leri iyilestirme calismaları suresınce abonelerın de onayını alarak daha dusuk hızlara gecırerek bu darbogazdan cıkmak varken ,zeka kupu yonetıcıler bu kotaları koyarak sorunu basıtce sessız bır bıcımde cozebıleceklerını dusunmusler.Guzel ulkemızde guclu fırmaların sozunun padısah fermanı kabul edılmedıgını gorebılecegımız gunlerı de yasamak hepımıze nasıp olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasli -- 17 Mart 2010; 17:11:54 >




  • Dün Bir hışımla Konuşuldu fakat bugün oldukça sakin ortalık..
    1 milyon salak bulabilirim desek gelip mlllet gruba katılır ama bu tip durumlarda kimse duyarlı olmuyor.Bugün superonline yarın bir başkası.En pahalı interneti kullanmak yetmiyormuş gibi eziliyoruz birde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeRSeRi_GFB

    Ben superonline çalışanıyım sorun neydi arkadaşlar ?


    Hiç sanmam bir SOL çalışanının buraya gelip yazılanlara cevap verebilecek kadar delikanlı olabileceğini
  • @charnel
    Aynen arkadaşım, katılıyorum sana..
  • Sorun yok sadece fiber teknolojileri hakkında aramızda münazara yapıyoruz
  • quicknet'te durum aynımı.

    ben yıllardır ttnet müşterisiyim hergün söver sayardım ttnet'e ama superonline'ın yaptığını görünce yani 8 limitsiz tarifesinde bile günlük 50 gb download yapabilirsiniz.inş. ttnet'e örnek olmaz superonline.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skynet

    quicknet'te durum aynımı.

    ben yıllardır ttnet müşterisiyim hergün söver sayardım ttnet'e ama superonline'ın yaptığını görünce yani 8 limitsiz tarifesinde bile günlük 50 gb download yapabilirsiniz.inş. ttnet'e örnek olmaz superonline.

    Olay zaten Quiknet'de.. Hiç sanmıyorum, TT böyle bir muamele görünce kendisi de yapmak isteyecektir.
  • arkadaşlar donanımhaberdede bi gurup kuralım , imza kısmınada bu konuyla ilgili link verelim sitedeki herkes görsün , bu bölümü gören var görmiyen var çunki
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.