Şimdi Ara

Superonline aldatmacası...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 86 gün 3 saat 43 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • addictive (6 mesaj) Guest-C0609E675 (2 mesaj) Mode03 (2 mesaj) Stones (1 mesaj) cavit63 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • MErhaba arkadaşlar, geçen ay superonline'a geçmemle başlayan hikayeyi anlatmaya başlıyorum...

    Ağustos ayının ilk günü, superonline satış temsilcisi kapıma geldi ve beni SoL'a geçmeye ikna etti. Önerisi 25gb akk + 100dk her yöne telefon dakikası toplamda 50,50TL dedi, bende kabul ettim.

    Ertesi gün kurulum oldu, adsl'i kullanmayın dendi, kullanmadık, telefonunuz bir kaç gün içerisinde taşınır dendi.

    Nihayet 4-5 gün sonra telefon hattım taşındı, fiberi kullanmakta da sıkıntı yok, ancak 25gb'tı aşmama rağmen hız düşmedi. Durumdan işkillenip online işlem merkezine baktım, "fiber hıza devam" kampanyası görünüyor. İnceledim, 25gb dolunca +10TL ile 50gb'lık pakete, 50gb dolunca +10TL ile 100 gb'lık pakete geçiyor, 100gb dolduğunda o hız dahilinde başka paket olmadığı için 3mbps'te düşüp ay sonuna kadar devam ediyormuş. Ben internet faturam 45TL gelecek diye beklerken +20TL ile toplam 65TL oluyor her ay...

    Bununla ilgili müşteri hizmetlerini aradım, 25GB'tan sonra hızımın düşeceğini ve kesinlikle ekstra bir faturalandırma olmayacağını belirtti. Bende inanmayarak da olsa tamam dedim. Ancak durumun böyle olduğunu öğrenince MH'ye itiraz ettim ve geçen aya dair ekstra ücretlendirmeyi MH'nin yanlış bilgilendirmesinden dolayı iptal ettiler...

    Ancak, yanlış bilgilendirme bir noktaya kadar kabul, diyorm ki beni "fiberini seç" kampanyasına geçirin ben her ay 5TL fazla ödemeye razıyım, yeter ki sabit olsun, kem küm ediyorlar, şikayet kaydı bıraktım bekliyorum bakalım.

    Yanlız bardağı son taşıran damla az önce gerçekleşti. Mail kutuma baktığımda, eski adsl internet sağlayıcım, eylül ayına ait faturayı göndermiş :s Aradım, itiraz ettim, diyor ki hala bizde görünüyorsunuz. Teknik olarak bu hizmeti almamın imkansız olduğunu, aboneliğimin iptalini ve son aya dair gönderilmiş faturamın iptalini istedim. Bakalım ne olacak. Böyle bir durumu da ilk defa görüyorum hadi hayırlısı...

    Turkcell markasına güvenerek geçmiştim ama, şu an tam olarak hissettiğim ve yaşadığım şey hayal kırıklığı, yazıklar olsun diyorum...



    |
    |




  • Superonline'a diger operatorden fatura geldigini bildirin ve uzerine size telefonda vaad edilen seylerin yapilmadigini bildirin. Ses kayitlarindan hersey cikar zaten. Son bir senenin kayitlarini tutuyorlar.
  • bende forumdan bir müşteri temsilcisinin numarını aldım aradım. kimlik fotokopisi istedi geçiş için (ttnetten-superonline a) yolladım, ertesi günü açılır dedi açılmadı.

    çarşamba aradım en son telefonlarada çıkmıyor adam. hala şifre gelecek telefona göya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: addictive

    MErhaba arkadaşlar, geçen ay superonline'a geçmemle başlayan hikayeyi anlatmaya başlıyorum...

    Ağustos ayının ilk günü, superonline satış temsilcisi kapıma geldi ve beni SoL'a geçmeye ikna etti. Önerisi 25gb akk + 100dk her yöne telefon dakikası toplamda 50,50TL dedi, bende kabul ettim.

    Ertesi gün kurulum oldu, adsl'i kullanmayın dendi, kullanmadık, telefonunuz bir kaç gün içerisinde taşınır dendi.

    Nihayet 4-5 gün sonra telefon hattım taşındı, fiberi kullanmakta da sıkıntı yok, ancak 25gb'tı aşmama rağmen hız düşmedi. Durumdan işkillenip online işlem merkezine baktım, "fiber hıza devam" kampanyası görünüyor. İnceledim, 25gb dolunca +10TL ile 50gb'lık pakete, 50gb dolunca +10TL ile 100 gb'lık pakete geçiyor, 100gb dolduğunda o hız dahilinde başka paket olmadığı için 3mbps'te düşüp ay sonuna kadar devam ediyormuş. Ben internet faturam 45TL gelecek diye beklerken +20TL ile toplam 65TL oluyor her ay...

    Bununla ilgili müşteri hizmetlerini aradım, 25GB'tan sonra hızımın düşeceğini ve kesinlikle ekstra bir faturalandırma olmayacağını belirtti. Bende inanmayarak da olsa tamam dedim. Ancak durumun böyle olduğunu öğrenince MH'ye itiraz ettim ve geçen aya dair ekstra ücretlendirmeyi MH'nin yanlış bilgilendirmesinden dolayı iptal ettiler...

    Ancak, yanlış bilgilendirme bir noktaya kadar kabul, diyorm ki beni "fiberini seç" kampanyasına geçirin ben her ay 5TL fazla ödemeye razıyım, yeter ki sabit olsun, kem küm ediyorlar, şikayet kaydı bıraktım bekliyorum bakalım.

    Yanlız bardağı son taşıran damla az önce gerçekleşti. Mail kutuma baktığımda, eski adsl internet sağlayıcım, eylül ayına ait faturayı göndermiş :s Aradım, itiraz ettim, diyor ki hala bizde görünüyorsunuz. Teknik olarak bu hizmeti almamın imkansız olduğunu, aboneliğimin iptalini ve son aya dair gönderilmiş faturamın iptalini istedim. Bakalım ne olacak. Böyle bir durumu da ilk defa görüyorum hadi hayırlısı...

    Turkcell markasına güvenerek geçmiştim ama, şu an tam olarak hissettiğim ve yaşadığım şey hayal kırıklığı, yazıklar olsun diyorum...

    Yanlış anlamadı isem siz Adsl hizmetini aldığınız servis sağlayıcı ile iptal işleminizi yaptırmamışsınız. Bu işlemi SOL üstlenmiyor , sadece telefon taşıma talebinizi imzaladığınız talep formu ile gerçekleştiriyor. Siz kullanmasanızda ADSL fatura gelmesi iptal işleminiz gerçekleşene kadar normal. Telefonunuz taşınsa bile adsl bakır kablodan sinyal göndermeye devam edecektir. Gecikmeden hangi servis sağlayıcı ise iptal başvurunuzu yaptırın. Tarife kısmına gelince , söylenecek bir şey yok haklılığınızda. Ben 50mb fiber hıza devam bağlantı yaptırdım. Bana daha makul geldi. Smile için 83 tl ödüyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hodoras

    quote:

    Orijinalden alıntı: addictive

    MErhaba arkadaşlar, geçen ay superonline'a geçmemle başlayan hikayeyi anlatmaya başlıyorum...

    Ağustos ayının ilk günü, superonline satış temsilcisi kapıma geldi ve beni SoL'a geçmeye ikna etti. Önerisi 25gb akk + 100dk her yöne telefon dakikası toplamda 50,50TL dedi, bende kabul ettim.

    Ertesi gün kurulum oldu, adsl'i kullanmayın dendi, kullanmadık, telefonunuz bir kaç gün içerisinde taşınır dendi.

    Nihayet 4-5 gün sonra telefon hattım taşındı, fiberi kullanmakta da sıkıntı yok, ancak 25gb'tı aşmama rağmen hız düşmedi. Durumdan işkillenip online işlem merkezine baktım, "fiber hıza devam" kampanyası görünüyor. İnceledim, 25gb dolunca +10TL ile 50gb'lık pakete, 50gb dolunca +10TL ile 100 gb'lık pakete geçiyor, 100gb dolduğunda o hız dahilinde başka paket olmadığı için 3mbps'te düşüp ay sonuna kadar devam ediyormuş. Ben internet faturam 45TL gelecek diye beklerken +20TL ile toplam 65TL oluyor her ay...

    Bununla ilgili müşteri hizmetlerini aradım, 25GB'tan sonra hızımın düşeceğini ve kesinlikle ekstra bir faturalandırma olmayacağını belirtti. Bende inanmayarak da olsa tamam dedim. Ancak durumun böyle olduğunu öğrenince MH'ye itiraz ettim ve geçen aya dair ekstra ücretlendirmeyi MH'nin yanlış bilgilendirmesinden dolayı iptal ettiler...

    Ancak, yanlış bilgilendirme bir noktaya kadar kabul, diyorm ki beni "fiberini seç" kampanyasına geçirin ben her ay 5TL fazla ödemeye razıyım, yeter ki sabit olsun, kem küm ediyorlar, şikayet kaydı bıraktım bekliyorum bakalım.

    Yanlız bardağı son taşıran damla az önce gerçekleşti. Mail kutuma baktığımda, eski adsl internet sağlayıcım, eylül ayına ait faturayı göndermiş :s Aradım, itiraz ettim, diyor ki hala bizde görünüyorsunuz. Teknik olarak bu hizmeti almamın imkansız olduğunu, aboneliğimin iptalini ve son aya dair gönderilmiş faturamın iptalini istedim. Bakalım ne olacak. Böyle bir durumu da ilk defa görüyorum hadi hayırlısı...

    Turkcell markasına güvenerek geçmiştim ama, şu an tam olarak hissettiğim ve yaşadığım şey hayal kırıklığı, yazıklar olsun diyorum...

    Yanlış anlamadı isem siz Adsl hizmetini aldığınız servis sağlayıcı ile iptal işleminizi yaptırmamışsınız. Bu işlemi SOL üstlenmiyor , sadece telefon taşıma talebinizi imzaladığınız talep formu ile gerçekleştiriyor. Siz kullanmasanızda ADSL fatura gelmesi iptal işleminiz gerçekleşene kadar normal. Telefonunuz taşınsa bile adsl bakır kablodan sinyal göndermeye devam edecektir. Gecikmeden hangi servis sağlayıcı ise iptal başvurunuzu yaptırın. Tarife kısmına gelince , söylenecek bir şey yok haklılığınızda. Ben 50mb fiber hıza devam bağlantı yaptırdım. Bana daha makul geldi. Smile için 83 tl ödüyordum.

    Download hızı olarak ne kadar gösteriyor yani 50 mbps hattan ne kadar hız alabiliyorsunuz ?




  • Ben propaket'e gecmeden once saniyede ortalama 50mbit hizla 5.5 mbyte indiriyordum, su anda 20mbit propaket var onunda indirme hizi 2.2-2.3mbyte arasinda.

    Edit speedtest.net sonucu, Istanbul'dan Londra'ya baglanti olarak

     Superonline aldatmacası...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C0609E675 -- 7 Eylül 2012; 19:25:09 >
  • Güncelleme:

    Yaptığım şikayetler, bir şekilde merkeze ulaştı, yetkili birisi beni aradı, internet aboneliğimi iptal edeceğini, daha sonra istediğim abonelikten tekrar bağlantı yapılacağını, bu nedenle cezai bedel ödemeyeceğimi, ancak böyle bir fatura çıkarsa, onu da bayiiye ödeteceğini açıkladı. Ardından 10 dakika sonra internetim kesildi, 3 saat sonra teknik ekip gelip yeni kurulum gerçekleştirdi. İnternetim aktif, sabit numaram için hala bekliyorum.

    Bir de bayii aramış dün, bana memnuniyet anketi yapıyor kendi çapında. Dedim ki, sizin amacınız ancak abonelik satmak, bana hiç bir şekilde ADSL'in kapanmayacağını, kendim iptal ettirmem gerektiğini söylemediniz. Söylemiş olsaydınız, ben zaten iptal ettirir, şu an böyle sıkıntı yaşamazdım dedim. Efendim haklısınız, bayiimize gelin görüşelim diyorlar.

    İşte size bayii denen temsilcinin bir marka değerini ne denli harcayabileceğinin örneği. Arayan yetkiliye de aynı şeyi söyledim. Bayii durumdan bi haber, anca abonelik satma peşinde. Zaten şu işleri bir halledeyim, tamamen çözeyim, bayii hakkında genel merkeze okkalı bir şikayet dilekçesi yazacam...

    Adana'da superonline fiber bağlatacak olan arkadaşlara sesleniyorum, kapıda anlatılanlara inanmayın, internetten araştırın, müşteri hizmetleri bile bilmiyor çoğu şeyi, ona göre tercihinizi yapın, boşu boşuna başınız ağrımasın.

    @hodoras,

    Başta da bahsettiğim gibi, bilgilendirme düzgün yapılmış olsa amenna, ama işte eksik bilginin müşterileri getirdiği nokta burası malesef. Bende telefon ve internet olarak aylık yaklaşık 105TL gibi bir ücret ödüyordum, SoL ile 55TL filan ödeyeceğim. Benim için şu an öncelik ücretlendirmede, o yüzden, yoksa başka tarifeler de avantajlı olarak kullanılabilir...




  • Banada müşteri temsilcisi internetinizide biz taşıyoruz deyince kabul edip bende süperonline geçmiştim fakat internetimin kapanmadıgını görüp müşteri hizmetlerini aradıgımda sadece telefon hattını taşıdıklarını internetin kendimiz tarafından kapatılması gerektigini söyledi bende ertesi gün hemen internetimi gidip kapattırdım müşteri temsilcileri satmak için sallıyorlar sakın inanmayın ben agustosun 11inde süperonline geçtim ayın 16.sında ttnetimi gidip kendim kapattırdım
  • Siz en azından 5 gün sonra kapattırmışsınız, benim yeni haberim oldu, yani yaklaşık 1,5 ay sonra. Ayıkla pirincin taşını durumundayım şu an...
  • Gerek Superonline bayileri, gerek kapınıza gelen kişiler aslında ne kadar çok müşteri toplanırsa o kadar çok prim alacaklarından başka bir şeye odaklı değiller sanıyorum.

    Zaten avantajlı paketlerinizle insanlar size geçiyor. Er ya da geç olsun temiz olsun.

    Ben görüyorum ki Superonline de yeterli müşterileri kazandıktan sonra fiyatlarını normale çekecek gibi. Gidişat bunu gösteriyor.

    24 ay taahhüt ile İlk 6 ay 9.99 daha sonraki aylar 95 liradan 8mbit limitsiz paket aldım. Şu an 8'inci aydayım. 7'inci ayda faturam 95 geldi, 8'inci ayda 111,80. Telefon açtım sabit fiyat garantisi ile 95 lira idi, Adsl'ye yansıtılan zammı bana da yansıtmışsınız dedim. Müşteri temsilcisi bir şeyler söylenip durdu. İnanın ne dediği anlaşılmıyordu. Yok 6 ay 9.99 kullanmışım, 7'inci ayda indirim yapılmış 95 ödemişim sonra normale dönmüş. Yahu dedim ne diyorsunuz siz? Ben sabit fiyat garantisi ile aldım bu paketi, ne indirimi neyden bahsediyorsunuz derken kapadım telefonu. Ne yaptıklarını anlamak gerçekten güç..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stones_

    Gerek Superonline bayileri, gerek kapınıza gelen kişiler aslında ne kadar çok müşteri toplanırsa o kadar çok prim alacaklarından başka bir şeye odaklı değiller sanıyorum.

    Zaten avantajlı paketlerinizle insanlar size geçiyor. Er ya da geç olsun temiz olsun.

    Ben görüyorum ki Superonline de yeterli müşterileri kazandıktan sonra fiyatlarını normale çekecek gibi. Gidişat bunu gösteriyor.

    24 ay taahhüt ile İlk 6 ay 9.99 daha sonraki aylar 95 liradan 8mbit limitsiz paket aldım. Şu an 8'inci aydayım. 7'inci ayda faturam 95 geldi, 8'inci ayda 111,80. Telefon açtım sabit fiyat garantisi ile 95 lira idi, Adsl'ye yansıtılan zammı bana da yansıtmışsınız dedim. Müşteri temsilcisi bir şeyler söylenip durdu. İnanın ne dediği anlaşılmıyordu. Yok 6 ay 9.99 kullanmışım, 7'inci ayda indirim yapılmış 95 ödemişim sonra normale dönmüş. Yahu dedim ne diyorsunuz siz? Ben sabit fiyat garantisi ile aldım bu paketi, ne indirimi neyden bahsediyorsunuz derken kapadım telefonu. Ne yaptıklarını anlamak gerçekten güç..

    Aynen dediğiniz gibi, resmen ortalığı karıştırıp geriye çekiliyorlar, böyle bir saçmalık olamaz.

    Fiyat konusunun pek değişeceğini sanmıyorum önümüzdeki 6-8 yıl boyunca. Altyapıları hala kısıtlı ve hız konusunda şu an TTNET SoL ile rekabet eder durumda. Şahsen fiyat avantajı olmasa aldığım adsl hizmetinden herhangi bir memnuniyetsizliğim yoktu...

    MH'yi aradıysanız, nefesinizi boşuna tüketmeyin. Ben aradım bilgi almak için, kendi yetiştirdikleri, kendileri için çalışan elemanların, güncel kampanya ve tarifeden haberi yok, varın siz düşünün.

    O nedenle sikayetvar.com'dan şikayet bırakmayı deneyin, sanıyorum daha yetkili biriyle görüşebilirsiniz.

    Ayrıca, MH'nin size yönelik geçen 1 yıl içerisinde herhangi bir yanlış bilgilendirmesi varsa, MH'yi ararken kullandığınız numarayı ve yaklaşık bir tarih aralığı hatırlıyorsanız, yanlış bilgilendirmeden doğan fazla ücretlendirmeyi geri alabiliyorsunuz. Peşini bırakmayın derim...




  • Bugün Doping ADSL'e superonline'ın gönderdiği bilgilendirme formuyla başvurdum, bakalım ne sonuç çıkacak...

    Form şöyledir ki:


    Sayın xxx



    5xxx müşteri numaralı aboneliğinize ait 322xxx numaralı telefonunuz 07.08.2012 09:06:13 tarihinde tarafımıza taşınmıştır.



    Taşınan bir numaranın üzerinde bulunan tüm hizmet ve servislerin , numaranın taşındığı andan itibaren eski operatör tarafından iptal edilmesi gerekmektedir.Zira tüm operatörler için belirlenen resmi süreç bu şekildedir.



    Konu hakkında diğer internet servis sağlayıcı ile irtibata geçmenizi önemle rica ederiz.



    Saygılarımızla,

    TURKCELL SUPERONLINE

    Tüm soru, teknik sorun ve görüşleriniz için, hizmet@superonline.net adresine e-posta gönderebilir ya da 0 850 222 0 222 numaralı telefondan Turkcell Superonline Müşteri Hizmetleri'ne 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz.




  • Güncelleme: Doping Adsl dün gece itibari ile aboneliğimi iptal ettiği bilgisini içeren bir sms gönderdi. Ancak faturayla ilgili herhangi bir gelişme yoktu.

    Faturayla ilgili doping adsl'in kendi kanalından iptal için başvurdum. Eylül ayına ait faturayı iptal edeceklerine dair açıklamayı bu sabah beni arayan temsilciden aldım. Her ne kadar ağustos ayı için olan kısıma itiraz ettiysem de dinletemedim. Zaten buradan sonra bilgilendirme eksiği bulunduğundan dolayı suçlu olan kısım SoL'dur. Yaklaşık 40TL'min tanzimi için tekrar SoL'e başvuracağım, bakalım bu sefer ne olacak???
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.