2 hafta önce tahaaütüm bittiği için iptal işlemlerine başladım işlemleri yapan adam numaranıza kod gelecek bunla kargolayacaksınız dedi. 1 hafta önce hattımın kapatıldığı modemi en yakın şubeye teslim edin mesajı geldi. Şubeye gittiğimde kesinlikle modemi teslim alamayacaklarını söylediler bana kod verilmediğini söyleyince bir kod verip yolladılar bu koda kargolamayı yaptım. Kargom 2 gün sonra onlara ulaştı ve teslim alan kişi belli ona rağmen hergün modemimi teslim etmem gerektiği hakkında mesaj geliyor üstüne teslim etmezsem modem ücretini alacaklarını söylüyorlar müşteri hizmetlerinide aktif aboneliğim olmadığı için bağlanamıyorum muhattap olacağım bir allahın kulu yok ne yapmam gerekiyor delirmek üzereyim modem ücretini verebilecek durumum şuan hiç yok |
_____________________________
|