Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (370. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.034
Cevap
198
Favori
984.439
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 368369370371372
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mdarcan M kullanıcısına yanıt
    Ne yaman çelişkidir ki bu iş sözde yapanlar herşeye garanti verirler ama koruma sonrası hassas yıkama yapılmasını isterler,aracınızı benzinliklerde,fırça ile,araç yıkayıcıları ile yıkatmayın derler.



    Park yeriniz ağaçlıksa yapılacak bir şey yok,bazen öyle ki kuşların yoğun konuşlandıkları ağaçlar çifte tehlike oluşturuyor ,en azından bunlara dikkat edilebilir :)



    Şunu önemle herkes için tekrar etmek istiyorum,eğer aracınızda kaliteli bir koruma varsa ve mecbursanız gönül rahatlığı ile ön cama güneşlik koyup güneş altına bırakabilirsiniz,özellikle yazın ege ve güney sahillerindeki ağaç reçineleri hava sıcaklığı ile doğru orantılı olarak tehlike saçıyor.Kuş pisliklerini de önce su ile yumuşatarak temizleyin,tırnak vs sert cisimlerle kazımayın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    Fatura kalemleri;



    İşçilik 234.

    Atık filtre bedeli 2 tl

    Motor yağ kanal temizliği 130.

    Yağ filtresi 28.86

    Hava filtr 80.35

    Polen filtr 86.98

    Tapa 1.73

    Bakım kimyasalları 25.50

    Cam suyu 5.90

    Motor yüzey temizleme 4.99



    Filtreler Subaru Made in Japan (Polen ve Hava filtr pahalı sayılır)



    Yağ kendileri koysaydı 55TL/lt

    Merhaba,
    Ben Nisan başıydı sanırım 800 TL ye 45000 bakım yaptırmıştım araç 39 000 KM deydi.
    800 TL içinde motor temizliği de vardı. Yağı onlar vermişti Total :) Bakalım eksiltme olacak mı?
  • descartes46 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yağ eksiltme olacağını sanmıyorum dediğim gibi makul seviyede her araç eksiltir.

    Şu an bendeki seviye seviye çubuğundaki iki noktanın (delik) 0.7 - 0.8 mm kadar üstünde(5lt) ben de gözlemleyeceğim.



    Alt ←————○----○—|———————→Üst

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar ben de bugün aranıza katıldım.

    2015 Premium XV aldım. Bu orta konsolda ekran olan modelden.

    Tekirdağ'dan aldım İstanbul'a getirdim.

    Kullanımı çok keyifli, vites geçişleri sıkınıtısız. Sürüşünü çok beğendim.

    Yokuş yukarı topuklasan da biraz zor tepki veriyor. Şu ana kadar gördüğüm tek eksi nokta bu belki ama benim için çok önemli değil çünki çok atik kullanan birisi değilim. Sadece şu çıkarımı yaptım kendime bu araba ile zorlamayacaksın şayet sollama zamanın kısa ise.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gucluu

    Evet arkadaşlar ben de bugün aranıza katıldım.

    2015 Premium XV aldım. Bu orta konsolda ekran olan modelden.

    Tekirdağ'dan aldım İstanbul'a getirdim.

    Kullanımı çok keyifli, vites geçişleri sıkınıtısız. Sürüşünü çok beğendim.

    Yokuş yukarı topuklasan da biraz zor tepki veriyor. Şu ana kadar gördüğüm tek eksi nokta bu belki ama benim için çok önemli değil çünki çok atik kullanan birisi değilim. Sadece şu çıkarımı yaptım kendime bu araba ile zorlamayacaksın şayet sollama zamanın kısa ise.

    Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermez inşallah....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • gucluu G kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun güle güle kullanın. Fiyat ve km bilgisi paylaşırsanız bizim de piyasadan bilgimiz olur. Sorularınız olursa buradan yardımcı oluruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gucluu G kullanıcısına yanıt
    Hoşgeldiniz.Hayırlı olsun,iyi günlerde kullanın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gucluu

    Evet arkadaşlar ben de bugün aranıza katıldım.

    2015 Premium XV aldım. Bu orta konsolda ekran olan modelden.

    Tekirdağ'dan aldım İstanbul'a getirdim.

    Kullanımı çok keyifli, vites geçişleri sıkınıtısız. Sürüşünü çok beğendim.

    Yokuş yukarı topuklasan da biraz zor tepki veriyor. Şu ana kadar gördüğüm tek eksi nokta bu belki ama benim için çok önemli değil çünki çok atik kullanan birisi değilim. Sadece şu çıkarımı yaptım kendime bu araba ile zorlamayacaksın şayet sollama zamanın kısa ise.

    CVT şanzımanda vites yok ki
    Güle güle kullanın




  • gucluu G kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun, evet sollamalarda mesafeyi iyi ayarlamak gerekiyor. Benim gibi bir önceki aracınız dizel ise, alışmak biraz zaman alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha tecrübeli xv kullanıcısı olan arkadaşlar da hak verecektir bu sollamalarda kick Down(hızlı biçimde gaza sonuna kadar basmak) yaparak daha rahat sollama yapabilirsiniz. Ama yine de eski araç dediğim gibi dizel ise yine de hantal kalıyor. Hatta bu konuyu 1ay sonra servise gittiğimde özel olarak ve hatta usta ile günlük kullandığım güzergahta denemeyi rica etmeyi planlıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mstfing

    Daha tecrübeli xv kullanıcısı olan arkadaşlar da hak verecektir bu sollamalarda kick Down(hızlı biçimde gaza sonuna kadar basmak) yaparak daha rahat sollama yapabilirsiniz. Ama yine de eski araç dediğim gibi dizel ise yine de hantal kalıyor. Hatta bu konuyu 1ay sonra servise gittiğimde özel olarak ve hatta usta ile günlük kullandığım güzergahta denemeyi rica etmeyi planlıyorum

    Neden böyle bir isteğiniz var, bir sorun olduğunu mu düşünüyorsunuz ?
    Bence tamamen normal bir durum bu hantallık, her ne kadar zincir kullanılmış olsa da CVT şanzımanın teknolojisi gereği biraz hantallık hep olacaktır. Ayrıca gaz pedalını bastırdıktan sonra ( dibine kadar değil ) hafif bırakmak kasnağın farklı konuma geçmesine neden olur ve araçta hafif bir atılma hissedersiniz; o esnada tekrar pedalı bastırırsanız (ama daha az bastırarak) araç oldukça güzel hızlanıyor. Fakat anında bir ataklık asla yok, CVT şanzıman genellikle aşk veya nefret ilişkisi yaratır :)
    Boxer motor teknolojisi de her zaman yüksek devir sever; XV de az beygir ve az tork sahip olacak şekilde dizayn edilmiş bir motora sahip olduğu için beklentiyi törpülemek ve diğer özelliklerine yoğunlaşmak daha sağlıklı olacaktır:)




  • caretta9 C kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum,kademeli ivme Cvt nin ruhunda var,bazen Cvt Boxer a hükmediyor,gerektiğinde de Boxer Cvt ye.Ben 5000 6000 devirlerde motorun çok iyi işler çıkarabildiğini biliyorum.Motor ve Cvt uyumu çok önemli,yakıt ekonomisine çok büyük katkısı var.En son bakıma gittiğimde serviste bakıma gelen ve Uzun yolda Söke İzmir arası 4.2 ortalama yakalayan bir araç sahibi ile tanıştım,gözümle gördüm.

    Kullanım tarzı çok önemli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    Geçen hafta Ödemiş İzmir arası 98 km hiç durmadan Gaziemir servise girdim.Servis sorumlusu Okan beye gösterdim.Ortalama 4,6 yı gösteriyordu.Fotoğrafını çekti.2600 km ortalamam da 6,8
  • esers E kullanıcısına yanıt
    Her haftasonu İzmir-Çeşme-İzmir yapıyorum,hafta içinde şehirde pek kullanmıyorum benim de 6.8 ortalamam hiç değişmedi.Ankara-İzmir arası kısmı 80/90 kmh hızlarda 4.3 leri görmüşlüğüm var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar sakin kullanmak da eşyanın yani markanın tabiatına aykırı, motor, "nasılsa bana pek ihtiyaç yok" deyip uyuyakalacak bir gün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caretta9

    Bu kadar sakin kullanmak da eşyanın yani markanın tabiatına aykırı, motor, "nasılsa bana pek ihtiyaç yok" deyip uyuyakalacak bir gün

    Az yaksın diye sakin kullanmıyorum ,yolun bir kısmı hız limitlerinin üzerinde geçiliyor, otoyolda sakin kullanmak da pek mümkün değil..sonuçta bir Subaru kullanıyoruz,sağ şerite yakışmayacak bir marka ,hep bu bilinçle hareket ediyorum :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazen trafiğin gereği ara hızlanmak gerekiyor işte hantallık derken bunu ifade etmeye çalıştım. Sizin de dediğiniz gibi gaza hafif basıp bırakıp, tekrar basmak deviri yükseltiyor, dediğim gibi alışıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mstfing

    Bazen trafiğin gereği ara hızlanmak gerekiyor işte hantallık derken bunu ifade etmeye çalıştım. Sizin de dediğiniz gibi gaza hafif basıp bırakıp, tekrar basmak deviri yükseltiyor, dediğim gibi alışıyoruz

    Bize Forester XT gerekli :)
  • Onu kullanmadım ama, özelliklerini şöyle bi okuduğumda süper bi makine, harika olurmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 368369370371372
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.