memnun oldum abiciim THY ne is yapiosun? pilot felan mi
pilot degilim ama ucuyorumstewart
guzel
ya cilikkacim birde su motorun altındakı koruma parcası varya buyuk olan plastık sanırım onu benım hanım altını yereurunca dusurmus sanırım o pahalı bır parcamı acba
pahali mi degilmi bilmiom!! bende var ondan satarim istersen servise sor ne kadar yari fiyatina veriyim
bu ceza nedir ya arkadaslar anlamadim
o öyle 2 günde bir ceza alıyo... yakında toptan atarlar...
quote:
Orjinalden alıntı: valo
bu ceza nedir ya arkadaslar anlamadim
Merhaba,
Stilo ilk çıktığı zamanlarda Brava Sx im vardı ve Stilo yu çok beğenmiştim,ancak test sürüşünde performansını hiç beğenmemiştim,Brava nın 1090kg luk kasasında bile alt devirleri çok zayıf olan motor Stilo da varlığını iyice unutturmuştu.Aslında şuan olsa alırdım ama o zamanlar performans çoğu şeyden önemliydi benim için.Piyasaya ilk çıktığında sınıflar ötesi bir donanıma sahipti ve antifiat cılar müthiş donanımının bomboş rakiplerine getirdiği 2-3 milyarlık fiyat fazlalığıyla Stilo yu "çok pahalı" araç ilan ederek piyasasını etkilediler,Tofaş ta Bravo da olduğu gibi hatalı satış-eksik reklam politikasıyla satışlarda hayalkırıklığı yaşadı.. Yeni Bravo ise gerek dizayn ve kalite,gerekse teknolojisiyle adından epey sözettirecek..
İyi günler..
quote:
Orjinalden alıntı: esmerce
Merhaba,
Stilo ilk çıktığı zamanlarda Brava Sx im vardı ve Stilo yu çok beğenmiştim,ancak test sürüşünde performansını hiç beğenmemiştim,Brava nın 1090kg luk kasasında bile alt devirleri çok zayıf olan motor Stilo da varlığını iyice unutturmuştu.Aslında şuan olsa alırdım ama o zamanlar performans çoğu şeyden önemliydi benim için.Piyasaya ilk çıktığında sınıflar ötesi bir donanıma sahipti ve antifiat cılar müthiş donanımının bomboş rakiplerine getirdiği 2-3 milyarlık fiyat fazlalığıyla Stilo yu "çok pahalı" araç ilan ederek piyasasını etkilediler,Tofaş ta Bravo da olduğu gibi hatalı satış-eksik reklam politikasıyla satışlarda hayalkırıklığı yaşadı.. Yeni Bravo ise gerek dizayn ve kalite,gerekse teknolojisiyle adından epey sözettirecek..
İyi günler..
Alt devirleri hangi 1.6 16v arabanın iyi ki.
sen üst devirlerden bahset .4000 gibi....
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
quote:
Orjinalden alıntı: esmerce
Merhaba,
Stilo ilk çıktığı zamanlarda Brava Sx im vardı ve Stilo yu çok beğenmiştim,ancak test sürüşünde performansını hiç beğenmemiştim,Brava nın 1090kg luk kasasında bile alt devirleri çok zayıf olan motor Stilo da varlığını iyice unutturmuştu.Aslında şuan olsa alırdım ama o zamanlar performans çoğu şeyden önemliydi benim için.Piyasaya ilk çıktığında sınıflar ötesi bir donanıma sahipti ve antifiat cılar müthiş donanımının bomboş rakiplerine getirdiği 2-3 milyarlık fiyat fazlalığıyla Stilo yu "çok pahalı" araç ilan ederek piyasasını etkilediler,Tofaş ta Bravo da olduğu gibi hatalı satış-eksik reklam politikasıyla satışlarda hayalkırıklığı yaşadı.. Yeni Bravo ise gerek dizayn ve kalite,gerekse teknolojisiyle adından epey sözettirecek..
İyi günler..
Alt devirleri hangi 1.6 16v arabanın iyi ki.
sen üst devirlerden bahset .4000 gibi....
Evet 16v motorların birçoğu alt devirlerde zayıf doğru ama Brava da alt devirler çok zayıftı,alt devirlerde çok sessiz ve ekonomikti ama 4000devirdeyse tam tersine birden patlama yaşanıyordu bu andan itibaren sportif bir sesle çok iyi devirleniyordu yani motor bir bakıma bana çift karakterli gelirdi,bu özelliğinden dolayı motor yağını 0-30 Mobil 1 le değiştirmiştim alt devirler biraz daha canlanmıştı,4000 devirden itibaren devir kesiciye kadar hiç çekiş kaybı oluşmuyordu.Bu arabayla yüksek devirli kullanımlarda 110 beygirlik Megane ları 150km/h den sonra geçebiliyordum ama şehiriçinde 2200 devirin altına düşünce sanki motor yarı yarıya güç kaybediyordu. Bu durum karşılaştırmalı yerli-yabancı kaynaklı testlerdede bahsedildi ve bu yüzden düşük hızlarda yüksek viteslerde özellikle Astra dan bariz fark yerdi.
bende yorumlarınıza bir ek getireyim bende cok araba sürdüm ama bu arabanan beni daha kırmızıda gecedn olmadı kaldıki hızlanmadaki olayda sürat artıgında bu arabadaki kontrol yol tutuş ve yol hissettirme olayı coğu arabaya fark atar opel astra dahil bu arbanan daha gecen mercedes E200 94 model 190 dan sonra yolda bir gidiş geliş olan bir yol sellektör yaptım ama yol vermedi onun için bu makine gercekten cok başarılı benim gözümde
quote:
Orjinalden alıntı: güray535
bende yorumlarınıza bir ek getireyim bende cok araba sürdüm ama bu arabanan beni daha kırmızıda gecedn olmadı kaldıki hızlanmadaki olayda sürat artıgında bu arabadaki kontrol yol tutuş ve yol hissettirme olayı coğu arabaya fark atar opel astra dahil bu arbanan daha gecen mercedes E200 94 model 190 dan sonra yolda bir gidiş geliş olan bir yol sellektör yaptım ama yol vermedi onun için bu makine gercekten cok başarılı benim gözümde
Doğrudur. Brava da 4000dd de 144Nm tork üreten motor Stilo da 4000dd de 145Nm tork üretiyor ancak motorlar arasındaki fark 1Nm den ziyade tork bandındaki iyileştirmelerle Brava ya oranla alt devirlerin biraz daha canlı hale getirilmesiydi,buda karma tüketimde eski motora oranla yaklaşık 0.7- 1 litre daha az benzine ihtiyaç duymasını sağladı. Benim Stilo yu testim uzun bir düzlükte 110km/h ye kadar sürmüştü,Brava dan sonra hissettiğim motorun alt devirlerinin daha güçlü olduğuydu ancak bu seferde yüksek kasa ağırlığı altında eziliyor gibiydi.
Önceki iletimde asıl kastetmek istediğim hızlı kalkışlardaki yetersizlik değildi,örneğin şehir içinde 2. viteste 1500-1800 devir civarında ağır ağır giderken yan yana geldiğim bir Astra Focus ile aynı anda tam gaz yaptığımızda Astra yla Focus un göstere göstere uzaklaştığını görüyordum ve 3 arkadaşımda daha Brava vardı onlardada durum aynıyıydı,hatta Focus ve Astra sı olan arkadaşlarla arabaları değiştiriyorduk sonuç yine aynıydı ancak üst devirlerdeyken özellikle 4000 devir civarlarında aynı şeyi yaparsan ayrı,örneğin Akhisar-İzmir yolunda yarıştığım 1.8 Passat ı geçtikten sonra molalarda Passat ın sürücüsü "araçta modifiye mi var?" diye sormuştu!
Bu araçların kontrol rahatlığı ve konforları rakiplerinden iyidir,hatta Brava-Bravo serisinde kullanılan direksiyon Doblo lardada kullanılmaktadır ve ticari araç olmasına rağmen çoğu kompakt otomobilden daha başarılı yönlendirmeye sahiptir.Fiat ın tepkileri net direksiyonu ile konfor odaklı sessiz ve yumuşak amortisörleri uzun yolda kontrol kolaylığı ve sarsıntısızlığı garanti eder.
bende bu görüşlerine katılıyorum
kesinlikle bende esmerceye katılıyorum araba alt devirlerde sakin 4000 den sonra yerinde duramıyor. burada stilo için güzel aksessuarlar ve yedek parça için internette bildiğiniz adresler varmı ? yazarsanız hepimiz yararlanırız.....
bende pek gömedim ama siyah düldül diye bir yer var ordan yararlana bilirsin belki stilom .com diye
dün yine tıkanan polen filtremi değiştirdim. tam 47 ytl tuttu. yarısından çoğu işçilik. bunu daha ucuza maletmenin bir yolu yok mu? bir yere gittim bu tür işler için işçilik almayan, stilo filtresi yoktu, zaten olsa da stiloya işçilik alırdık çünkü onun filtresi zor takılıyo dedi... dün bir de benim arabanın garantisini uzattım 2 yıl. normal fiyatı 500 küsur idi. ama koç indirimiyle 280 ytl ye geldi. ayda 10 milyona 2 yıl daha garanti. süper... hem de 12 ay taksitle yaptılar...