Şimdi Ara

SteamKO anvil sorunlu mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 7 tane +6 rogue chitinden hic biri 7ye gecmedi. Her gun basardim 3-4 tanesinden biri 7ye gecerdi. Bunun gibi olay yasayan var mi?
    Server cypher

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Anvil yüzünden oyunu bıraktım bugün. Arkadaşla beraber başladık son serverda 1 hafta oldu. Elimde +6 çift el giga, +6 hanguk, +3 normal giga ve +3 exp İron İmpact vardı. 2 tane +7 maul yaktım, sonra İmpact'ı bastım yandı, bu yandıysa giga kesin geçer dedim bastım ve o da yandı. Sonra hırs yaptım +6 çift el giga ve +6 hanguk swordu
    bastım ikisi de yandı. Niyetim İ. İmpact'ı basmaktı sadece, diğerlerini basmayı hiç düşünmüyordum ama diğer itemlere de ellemeden edemedim. Kısacası anvil 1 haftada verdiğini 5 dakikada misliyle geri aldı benden.
  • Ne hayatlar söndü anvilde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir tane ib istedim serverin ilk haftalarında ucuzdu pazarda 3m'den 12 tane aldım hepsi +6 olamadan yandı. Neyse dedim şansım yokmuş 5 gün daha para kastım ertesi gün 60mden +6 aldım premium ile gelen Trina + BUS ile salladım +7'ye gene yandı şu an amaçsız amaçsız kiralık itemlerle dolaşıyorum.
  • ben FS yi +4e atarken yandı hayattan sogudum..
  • çok değil quest bowu +6 ya denedim bi de trinayla
  • millet +9 basıyor catir catir. siz nasıl basamiyorsunuz anlamiyorum. bugu var o kadar youtube da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    party bug ve item kiralama sorusu
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH | equ*

    Ne hayatlar söndü anvilde

    ah ah. videoya cekeydim neler yaktigimi
  • Dusman basina. Moradonda anvilin 50m yakinindan gecemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Numan -- 19 Şubat 2016; 21:46:28 >
  • https://www.youtube.com/watch?v=eBYq6eUfDw0

    Anvil sorunlu diyen arkadaşlara magic anvilden cevap niteliğinde hareket.Hadise cypher serverında yaşanmıştır.İnsanın eli titremez mi arkadaş
  • Şimdi anvike bazıları şans işi diyor da bu kişiler acaba anvilin olasılık üzerine çalıştığını düşünüyor mu? Sistemi bu şekilde düşünmeyenleri hariç tutarak bir konudan bahsetmek istiyorum. Varsayalım +7 den +8 e geçme olasılığı %10. Yani 10tane +7 den bir tanesi +8 olacak diyelim. Eğer öncesinde bastığınız 5 tane +7 de yandıysa olasılığımız son 5 item kalınca %20 olacaktır. Son 2 item kalınca ise bu oran %50 ye kadar çıkacaktır ki trina %20 etkiliyorsa bu durumda %60 orandan bahsedebiliriz. Eğer dediğim gibi +8 olma olaslığı %10 ise öncesinde yaktığımız 9 itemden sonra 10. itemin +8 olma olasılığı trina ile %120 dir. Ama resmi bir oran paylaşımı olmadığı varsayarsak ntt game den, bu durum varsayımdan öteye gidemiyor. %1 ise öncesinde 99 item yakmamız gerekecek. Yine varsayalım oran %10 olsun. Ama ya high class vr middle class ayrımı yapıyorsa anvil? bu durumda shard basmak istediğimizi düşünelim ama 10 tane +7 shard lazım bize. Çünkü anvilin shard öncesi basılan wooden staffları(low class) yok saydığını farzettik. Ki bu da yeni açılan serverlarda çok büyük bir masraf demek.

    Trust me, I am an engineer who has low math knowledge. So, if I am wrong, düzeltin beni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SALIGIA

    Şimdi anvike bazıları şans işi diyor da bu kişiler acaba anvilin olasılık üzerine çalıştığını düşünüyor mu? Sistemi bu şekilde düşünmeyenleri hariç tutarak bir konudan bahsetmek istiyorum. Varsayalım +7 den +8 e geçme olasılığı %10. Yani 10tane +7 den bir tanesi +8 olacak diyelim. Eğer öncesinde bastığınız 5 tane +7 de yandıysa olasılığımız son 5 item kalınca %20 olacaktır. Son 2 item kalınca ise bu oran %50 ye kadar çıkacaktır ki trina %20 etkiliyorsa bu durumda %60 orandan bahsedebiliriz. Eğer dediğim gibi +8 olma olaslığı %10 ise öncesinde yaktığımız 9 itemden sonra 10. itemin +8 olma olasılığı trina ile %120 dir. Ama resmi bir oran paylaşımı olmadığı varsayarsak ntt game den, bu durum varsayımdan öteye gidemiyor. %1 ise öncesinde 99 item yakmamız gerekecek. Yine varsayalım oran %10 olsun. Ama ya high class vr middle class ayrımı yapıyorsa anvil? bu durumda shard basmak istediğimizi düşünelim ama 10 tane +7 shard lazım bize. Çünkü anvilin shard öncesi basılan wooden staffları(low class) yok saydığını farzettik. Ki bu da yeni açılan serverlarda çok büyük bir masraf demek.

    Trust me, I am an engineer who has low math knowledge. So, if I am wrong, düzeltin beni.

    Ya deliriyorum böyle cevaplar okuyunca. Ya %10 her zaman %10 sen bişi yakınca o %20 olmuyo. Bi itemin geçme oranı %10sa eğer sen bi item yakınca o %20 olmaz




  • Delirme. Olasılığın ilk konularıdır bunlar. 3 şıktan 1 inin doğru olma olasılığı %33.33333'dür. Birinin yanlış olduğunu bilirsek kalan iki seçenekten her biri %50 ihtimalle doğrudur. Ayrıca bir şey yakınca değil bir şeyler yakınca dedim. Anvilin olasılık üstüne çalıştığını varsaydım. Matematikle açıklamaya çalıştım. %10 her zaman %10 kalamaz eğer matematksel olarak yaklaşırsan. 10 itemde 1 tane demektir %10 ve bu sabit kalamaz. Senin bu %10 her zaman %10'dur demen tıpkı ya tutar ya tutmaz demek gibi. Aynı mantıktan (senin mantığından) yola çıkarsak, matematiği yok sayarsak, biraz önce dediğim gibi ya olur ya olmaz. Yani hayatta her şey 50%50'dir. Super loto bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 70 Quest bowu bussla dümdüz bastım +6 oldu. Bazıları trinayla +6 atıyor yanıyor. Şans
  • Kalan son itemleri de gümlettim. 1 haftadır harcadığım emek boşa gitti. Dün gece zaten batma derecesine gelmiştim, şimdi de elimde kalan bir kaç itemi anvile yedirdim ve oyunu bıraktım. Ya dünden beri 8 tane item bastım +6 hiçbiri geçmedi 7'ye, 3 tane de ardarda +4'e geçerken yandı, nasıl bir şey bu çözemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SALIGIA

    Şimdi anvike bazıları şans işi diyor da bu kişiler acaba anvilin olasılık üzerine çalıştığını düşünüyor mu? Sistemi bu şekilde düşünmeyenleri hariç tutarak bir konudan bahsetmek istiyorum. Varsayalım +7 den +8 e geçme olasılığı %10. Yani 10tane +7 den bir tanesi +8 olacak diyelim. Eğer öncesinde bastığınız 5 tane +7 de yandıysa olasılığımız son 5 item kalınca %20 olacaktır. Son 2 item kalınca ise bu oran %50 ye kadar çıkacaktır ki trina %20 etkiliyorsa bu durumda %60 orandan bahsedebiliriz. Eğer dediğim gibi +8 olma olaslığı %10 ise öncesinde yaktığımız 9 itemden sonra 10. itemin +8 olma olasılığı trina ile %120 dir. Ama resmi bir oran paylaşımı olmadığı varsayarsak ntt game den, bu durum varsayımdan öteye gidemiyor. %1 ise öncesinde 99 item yakmamız gerekecek. Yine varsayalım oran %10 olsun. Ama ya high class vr middle class ayrımı yapıyorsa anvil? bu durumda shard basmak istediğimizi düşünelim ama 10 tane +7 shard lazım bize. Çünkü anvilin shard öncesi basılan wooden staffları(low class) yok saydığını farzettik. Ki bu da yeni açılan serverlarda çok büyük bir masraf demek.

    Trust me, I am an engineer who has low math knowledge. So, if I am wrong, düzeltin beni.

    hocam her item için sistem resetleniyor ve tekrar %10 oluyor sistemi şöyle düşünün sen anvilde starta bastıgında 1-10 kadar bir say ıseçiyorsun ve o sayıyla anvilin seçtigi sayı aynı gelrise item geçiyor ve buda her item için aynı oluyor yani her defasında % 10 oluyor. mesala trina ile bastıgınız zaman size 2 tane sayı seçtirmiş oluyor osalılık arttırmak için böyle düşünürseniz sistemi analyabilirsiniz




  • SALIGIA kullanıcısına yanıt
    Dostum olasılık hesabını bilmiyorsan bunu yazı tura atmak gibi düşün. Sen parayı üç kere attın üçünde de yazı geldi. Dördüncü atışın için yazı gelme ihtimali azalır, tura gelme ihtimali artar mı? Artmaz. Daha önce ne gelmiş olursa olsun her attığında yazı gelme ihtimali de, tura gelme ihtimali de %50dir. Upgrade için de bu geçerli. 100 tane de yakmış olsan 101.de +8e geçme ihtimali %10dur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SALIGIA

    Delirme. Olasılığın ilk konularıdır bunlar. 3 şıktan 1 inin doğru olma olasılığı %33.33333'dür. Birinin yanlış olduğunu bilirsek kalan iki seçenekten her biri %50 ihtimalle doğrudur. Ayrıca bir şey yakınca değil bir şeyler yakınca dedim. Anvilin olasılık üstüne çalıştığını varsaydım. Matematikle açıklamaya çalıştım. %10 her zaman %10 kalamaz eğer matematksel olarak yaklaşırsan. 10 itemde 1 tane demektir %10 ve bu sabit kalamaz. Senin bu %10 her zaman %10'dur demen tıpkı ya tutar ya tutmaz demek gibi. Aynı mantıktan (senin mantığından) yola çıkarsak, matematiği yok sayarsak, biraz önce dediğim gibi ya olur ya olmaz. Yani hayatta her şey 50%50'dir. Super loto bile.

    Olasılığın konularıdır bunlar doğru ama yanlış konulara odaklanıyorsun. 1. upgrade X 2. upgrade Y değişkenine bağlı olasılıkların değişkenleri ise bunlar AYRIK olaylardır. X*Y durumu olabilmesi için birbirlerine bağlı olmaları gerekir. Dersi yanlış dinlemişsin.

    Düşünüş şeklin yanlış ama bence bu kadar item yakıp sonra basanlarda da bir iş var. Anvil bence sabit bir oran ile çalışmıyor. Verilen upgradelere göre oranı artırıyo veya düşürüyor. Yoksa 10 sene oldu mutlaka deneme yanılma ile anlardık oranları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AC DC

    quote:

    Orijinalden alıntı: SALIGIA

    Delirme. Olasılığın ilk konularıdır bunlar. 3 şıktan 1 inin doğru olma olasılığı %33.33333'dür. Birinin yanlış olduğunu bilirsek kalan iki seçenekten her biri %50 ihtimalle doğrudur. Ayrıca bir şey yakınca değil bir şeyler yakınca dedim. Anvilin olasılık üstüne çalıştığını varsaydım. Matematikle açıklamaya çalıştım. %10 her zaman %10 kalamaz eğer matematksel olarak yaklaşırsan. 10 itemde 1 tane demektir %10 ve bu sabit kalamaz. Senin bu %10 her zaman %10'dur demen tıpkı ya tutar ya tutmaz demek gibi. Aynı mantıktan (senin mantığından) yola çıkarsak, matematiği yok sayarsak, biraz önce dediğim gibi ya olur ya olmaz. Yani hayatta her şey 50%50'dir. Super loto bile.

    Olasılığın konularıdır bunlar doğru ama yanlış konulara odaklanıyorsun. 1. upgrade X 2. upgrade Y değişkenine bağlı olasılıkların değişkenleri ise bunlar AYRIK olaylardır. X*Y durumu olabilmesi için birbirlerine bağlı olmaları gerekir. Dersi yanlış dinlemişsin.

    Düşünüş şeklin yanlış ama bence bu kadar item yakıp sonra basanlarda da bir iş var. Anvil bence sabit bir oran ile çalışmıyor. Verilen upgradelere göre oranı artırıyo veya düşürüyor. Yoksa 10 sene oldu mutlaka deneme yanılma ile anlardık oranları

    hayır dostum şöyle düşün. 1-10 arasinda sayilar olsun. diyelim upgrade succedd olmasi icin sayilarin 9 ya da 10 gelmesi gelmesi lazim. İşlemci her seferinde sayi sana random bir sayi üretsin. İlk sefer de 9 ya da 10 gelebilir ya da 10.sefer de gelebilir. İtem yakarak sadece sayi üretiyorsun aslında, 1-5-6-4-9-2-10 vs...

    Belkide kullaniciya bagli olasilik da eklemişlerdir. İşte oyunu zevkli yapanda bu, bilinmezlik :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SecurityMJ -- 20 Şubat 2016; 11:03:43 >




  • AC DC A kullanıcısına yanıt
    Hocam ilk mesajımda da dediğim gibi yanlışsam düzeltin. Bu şekilde yanlışımı söylediğiniz için teşekkür ederim. En azından yukarıdaki arkadaş gibi hiç bir şey sunmadan sadece delirmediniz. Dersin üzerinden 5 yıl geçmiş ve günlük hayatta da pek kullanmadığım için unutukuyor ister istemez. Newton-Gauss, Chi kare vs su an bana sadece şahıs isimlerinden ibaret . Bilgiler unutuluyor kullanılmakdıkça. Düzelttiğiniz için teşekkür ederim.

    Ayrıca ben anvilin random degil de belli bir oranla çalıştığına inanlardanım. 10 sene sonra ilk kez stram ile tekrar başladım oyuna ve oynadığım zamanlarda şahit olduğum şu olay buna sebeptir. (Fire Drake öncesi);

    https://www.youtube.com/watch?v=FdXc_a3NvvY

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.