Şimdi Ara

Starcraft 2 Patch 1.2 notları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
3.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S. YıLDıZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: S. YıLDıZ

    Zerg'de ultralisk gerçekten gereksiz bir ünite... Full upgrade'lerini yapınca biraz daha iş görüyor ama temiz upg'siz bir şekilde götürürseniz çerez oluyor. Hani meat shield babında önden sürüp arkadan banelings yada muta'larla kemiririm niyetine iyi gidebilir ama sonuçta pahalı... Her ırkın o fiyattaki ünitesiyle karşılaştırıldığında zayıf kalıyor bencede... Hydra'ya buff gelmedi hiç, armor'ı çok zayıf pert oluyor gidiyor... Cooldown'ı düşük olması biraz daha kullanılabilir kılıyor onu ama yine yetersiz... Ben en başından beri diyorum Zerg ırkı anti-air konusunda zayıf, Muta harici etkili hiçbir birimi yok. Özellikle early game'de Banshee giden adama sefil oluyor Zerg kolay çözümü yok yani... Scout'la diyeceksin adam hemen kapattı kapıyı ne scout'luyosun... Abicim kim ne derse desin Zerg'i şuanda kurtaran Muta ve Banelings'dir... Onlar biraz zayıf olsa Zerg çöp olur...

    overlord speed alıp 1 tane overlord u sacrifice edip scoutluyosun veya changeling ile scoutluyosun.scouting konusunda zerg zayıf değil.Genel map vision ve map kontrol açısından da en iyi ırk zergdür ayrıca


    O senin dediklerini yapana kadar adam 75 tane banshee basıyor... Early game'den bahsediyorum ben... Early game'de gelen saldırılara karşı scout yapamıyorsun...

    banshee rush lar oyuna ilk başladığımda benim için de büyük bir sorundu açıkcası ama şuan için öyle değil.Örneğin bir terran ın banshee rush gelebileceğini anlamak için illa ki tech lab lı starport u görmene gerek yok,oyun başında drone un ile scout ettiğinde 2 gaz görüyorsan bu kesin banshee rush dır,veya geçen oyunda terran oyuncusunun birinin bana yapmaya çalıştığı gibi mass banshee dir,bunu da queenler ile rahatça durdurabilirsin.Early game de scout yapamamak açıkcası mevcut duruma çok bağlı bir konu,yani ne early game de çok iyi scout yapabiliyoruz diyebilirim nede hiç yapamıyoruz derim.Mesela bir protoss oyuncusuna overlord hızı almadan overlord scouting yapamazsın,ama adam fast expo gidip natural ının önünü kapatıyorsa muhtemelen hiç stalker ı veya sentry si olmayacaktır overlord ile scout edebilirsin.Scout etmekten kasıt illaki karşıdaki oyuncunun tüm base ini görmek değildir,genelde bütün terran oyuncuları oyunun başında girişini kapatır ve overlordların ile scout edemezsin marinelerden dolayı,yalnız adamın ramp ine göndereceğin 3 4 zergling bile sana adamın ne yaptığı hakkında tam bilgi verebilir.Barracks da reactor ve siege tank ateşi mi gördün mesela,muhtemel bi marine tank timing push gelecektir vs vs yani ihtimaller çok o yüzden zerg ün early game scouting i için ne iyi ne kötü diyemeyeceğim,lakin mid ve late game de scouting açısından ben şuana kadar herhangi bir sorun yaşamadım.Early game de scouting açısından en avantajlı ırk terran sayılır o da zerg e karşı,çünkü bildiğiniz gibi protoss map in istediği herhangi bir kısmına tech binası saklayabiliyor.Protoss da kötü sayılır early game scoutunda,observer çıkarana kadar baya zaman geçiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sargeist -- 6 Aralık 2010; 0:04:43 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: S. YıLDıZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: S. YıLDıZ

    Zerg'de ultralisk gerçekten gereksiz bir ünite... Full upgrade'lerini yapınca biraz daha iş görüyor ama temiz upg'siz bir şekilde götürürseniz çerez oluyor. Hani meat shield babında önden sürüp arkadan banelings yada muta'larla kemiririm niyetine iyi gidebilir ama sonuçta pahalı... Her ırkın o fiyattaki ünitesiyle karşılaştırıldığında zayıf kalıyor bencede... Hydra'ya buff gelmedi hiç, armor'ı çok zayıf pert oluyor gidiyor... Cooldown'ı düşük olması biraz daha kullanılabilir kılıyor onu ama yine yetersiz... Ben en başından beri diyorum Zerg ırkı anti-air konusunda zayıf, Muta harici etkili hiçbir birimi yok. Özellikle early game'de Banshee giden adama sefil oluyor Zerg kolay çözümü yok yani... Scout'la diyeceksin adam hemen kapattı kapıyı ne scout'luyosun... Abicim kim ne derse desin Zerg'i şuanda kurtaran Muta ve Banelings'dir... Onlar biraz zayıf olsa Zerg çöp olur...

    overlord speed alıp 1 tane overlord u sacrifice edip scoutluyosun veya changeling ile scoutluyosun.scouting konusunda zerg zayıf değil.Genel map vision ve map kontrol açısından da en iyi ırk zergdür ayrıca


    O senin dediklerini yapana kadar adam 75 tane banshee basıyor... Early game'den bahsediyorum ben... Early game'de gelen saldırılara karşı scout yapamıyorsun...

    banshee rush lar oyuna ilk başladığımda benim için de büyük bir sorundu açıkcası ama şuan için öyle değil.Örneğin bir terran ın banshee rush gelebileceğini anlamak için illa ki tech lab lı starport u görmene gerek yok,oyun başında drone un ile scout ettiğinde 2 gaz görüyorsan bu kesin banshee rush dır,veya geçen oyunda terran oyuncusunun birinin bana yapmaya çalıştığı gibi mass banshee dir,bunu da queenler ile rahatça durdurabilirsin.Early game de scout yapamamak açıkcası mevcut duruma çok bağlı bir konu,yani ne early game de çok iyi scout yapabiliyoruz diyebilirim nede hiç yapamıyoruz derim.Mesela bir protoss oyuncusuna overlord hızı almadan overlord scouting yapamazsın,ama adam fast expo gidip natural ının önünü kapatıyorsa muhtemelen hiç stalker ı veya sentry si olmayacaktır overlord ile scout edebilirsin.Scout etmekten kasıt illaki karşıdaki oyuncunun tüm base ini görmek değildir,genelde bütün terran oyuncuları oyunun başında girişini kapatır ve overlordların ile scout edemezsin marinelerden dolayı,yalnız adamın ramp ine göndereceğin 3 4 zergling bile sana adamın ne yaptığı hakkında tam bilgi verebilir.Barracks da reactor ve siege tank ateşi mi gördün mesela,muhtemel bi marine tank timing push gelecektir vs vs yani ihtimaller çok o yüzden zerg ün early game scouting i için ne iyi ne kötü diyemeyeceğim,lakin mid ve late game de scouting açısından ben şuana kadar herhangi bir sorun yaşamadım.Early game de scouting açısından en avantajlı ırk terran sayılır o da zerg e karşı,çünkü bildiğiniz gibi protoss map in istediği herhangi bir kısmına tech binası saklayabiliyor.Protoss da kötü sayılır early game scoutunda,observer çıkarana kadar baya zaman geçiyor


    Söylediklerinin çoğunda haklısın ama yine de hani kapıyı kapatan bir Terran ve biraz geç refinery yapmış olabilir... Gönlün rahat bir şekilde düşündüğün birime gidemiyorsun, önlemler almak durumunda kalıyorsun ve gereksiz ekonomi gidiyor böyle şeylere... Ama bir Terran için böyle birşey yok işte... Mule atacağına bi scan atıyor "hee tamam spire yapmış muta basar bu" diyosun... Terran oyuncusu için oyunlar daha risksiz geçiyor yani.. Mesela sen Muta gidersin en fazla adamı şaşırtacak, adam 2 turret diker 3-4 marine'le seni sokmaz içeri... Ama o sana bir drop yapıyor bi de stim'i verdi mi oooah evlere şenlik... Yani Zerg için oyun her zaman daha zor... Bu kesin abi, APM'in de konsantrasyonun da daha fazla olması gerek... Ben Zerg olunca daha çok kasılıyorum... Terran'la oynarken daha rahat...
    _____________________________

    Hardcore "PC" Gamer...
    Turquie, tu dois Atatürk a dieu et le reste a Atatürk! Daniel Dumoulin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S. YıLDıZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: S. YıLDıZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: S. YıLDıZ

    Zerg'de ultralisk gerçekten gereksiz bir ünite... Full upgrade'lerini yapınca biraz daha iş görüyor ama temiz upg'siz bir şekilde götürürseniz çerez oluyor. Hani meat shield babında önden sürüp arkadan banelings yada muta'larla kemiririm niyetine iyi gidebilir ama sonuçta pahalı... Her ırkın o fiyattaki ünitesiyle karşılaştırıldığında zayıf kalıyor bencede... Hydra'ya buff gelmedi hiç, armor'ı çok zayıf pert oluyor gidiyor... Cooldown'ı düşük olması biraz daha kullanılabilir kılıyor onu ama yine yetersiz... Ben en başından beri diyorum Zerg ırkı anti-air konusunda zayıf, Muta harici etkili hiçbir birimi yok. Özellikle early game'de Banshee giden adama sefil oluyor Zerg kolay çözümü yok yani... Scout'la diyeceksin adam hemen kapattı kapıyı ne scout'luyosun... Abicim kim ne derse desin Zerg'i şuanda kurtaran Muta ve Banelings'dir... Onlar biraz zayıf olsa Zerg çöp olur...

    overlord speed alıp 1 tane overlord u sacrifice edip scoutluyosun veya changeling ile scoutluyosun.scouting konusunda zerg zayıf değil.Genel map vision ve map kontrol açısından da en iyi ırk zergdür ayrıca


    O senin dediklerini yapana kadar adam 75 tane banshee basıyor... Early game'den bahsediyorum ben... Early game'de gelen saldırılara karşı scout yapamıyorsun...

    banshee rush lar oyuna ilk başladığımda benim için de büyük bir sorundu açıkcası ama şuan için öyle değil.Örneğin bir terran ın banshee rush gelebileceğini anlamak için illa ki tech lab lı starport u görmene gerek yok,oyun başında drone un ile scout ettiğinde 2 gaz görüyorsan bu kesin banshee rush dır,veya geçen oyunda terran oyuncusunun birinin bana yapmaya çalıştığı gibi mass banshee dir,bunu da queenler ile rahatça durdurabilirsin.Early game de scout yapamamak açıkcası mevcut duruma çok bağlı bir konu,yani ne early game de çok iyi scout yapabiliyoruz diyebilirim nede hiç yapamıyoruz derim.Mesela bir protoss oyuncusuna overlord hızı almadan overlord scouting yapamazsın,ama adam fast expo gidip natural ının önünü kapatıyorsa muhtemelen hiç stalker ı veya sentry si olmayacaktır overlord ile scout edebilirsin.Scout etmekten kasıt illaki karşıdaki oyuncunun tüm base ini görmek değildir,genelde bütün terran oyuncuları oyunun başında girişini kapatır ve overlordların ile scout edemezsin marinelerden dolayı,yalnız adamın ramp ine göndereceğin 3 4 zergling bile sana adamın ne yaptığı hakkında tam bilgi verebilir.Barracks da reactor ve siege tank ateşi mi gördün mesela,muhtemel bi marine tank timing push gelecektir vs vs yani ihtimaller çok o yüzden zerg ün early game scouting i için ne iyi ne kötü diyemeyeceğim,lakin mid ve late game de scouting açısından ben şuana kadar herhangi bir sorun yaşamadım.Early game de scouting açısından en avantajlı ırk terran sayılır o da zerg e karşı,çünkü bildiğiniz gibi protoss map in istediği herhangi bir kısmına tech binası saklayabiliyor.Protoss da kötü sayılır early game scoutunda,observer çıkarana kadar baya zaman geçiyor


    Söylediklerinin çoğunda haklısın ama yine de hani kapıyı kapatan bir Terran ve biraz geç refinery yapmış olabilir... Gönlün rahat bir şekilde düşündüğün birime gidemiyorsun, önlemler almak durumunda kalıyorsun ve gereksiz ekonomi gidiyor böyle şeylere... Ama bir Terran için böyle birşey yok işte... Mule atacağına bi scan atıyor "hee tamam spire yapmış muta basar bu" diyosun... Terran oyuncusu için oyunlar daha risksiz geçiyor yani.. Mesela sen Muta gidersin en fazla adamı şaşırtacak, adam 2 turret diker 3-4 marine'le seni sokmaz içeri... Ama o sana bir drop yapıyor bi de stim'i verdi mi oooah evlere şenlik... Yani Zerg için oyun her zaman daha zor... Bu kesin abi, APM'in de konsantrasyonun da daha fazla olması gerek... Ben Zerg olunca daha çok kasılıyorum... Terran'la oynarken daha rahat...

    Bazı arkadaşlar katılmayabilir ama ben de zerg oynamanın diğer iki ırka göre daha zor olduğunu ve daha çok pratik gerektirdiğini düşünüyorum.Mid game den sonra ilgilenmen gereken o kadar çok şey oluyor ki creep yay,bütün hatcherylere larva spamla,karşı tarafı scout et,overlordları stratejik bir şekilde yerleştir,her zaman karşı taraftan 1 tane daha fazla base e sahip ol ve bunu savun vs vs uzar gider bu.Mesela ben overlordları olası bi dropshipe göre yerleştirmeme rağmen oyun içindeki meşguliyetimden dolayı çoğu zaman bu dropshipler minimapte görünse bile farkedemiyorum.Mutalisk konusuna gelirsek,ben mutaların artık terran a karşı harrasment işlevini tamamen kaybettiğini düşünüyorum.Mineral line a konulan 2 tane missile turret bile 15-20 mutayı rahat tutabiliyor,rahat tutabiliyor derken burada kastettiğim şey marineler stimpackleyip gelene kadar oyalıyor mutaları ki bu da işçi harrasment ını engellemek için yeterli oluyor.Mutalar benim için terran a karşı şuan sadece tank ve medivacleri avlamak için bulundurduğum üniteler,diamond 1800+ oynuyorum ve mutalarla terran a harrasment yapamıyorum yapabilen varsa duymak isterim taktiklerini.Zerg ün terran a karşı pek harrasment şansının olduğunu düşünmüyorum,en güzel alternatif olan mutalar 2-3 missile turret tarafından kolayca alt edilebiliyor,öte yandan terran ın zerg e karşı olan harrasment çeşitliliği ve bunları yapmasındaki kolaylık gerçekten sinir bozucu.Aynı anda 2-3 expoya yapılan droplar,raven ile turret bırakmalar,vikingler ile o stratejik olarak yerleştirilmiş overlordları avlamak vs.Hele hele lost temple da terran a karşı oynuyorsanız,thor drop,siege tank drop,marine drop işinizi ilk 10 dakikada kolayca bitirebiliyor.Geçenlerde lost temple da oynadığım bir oyunda rakibin aynı anda 2 taraftan birden high ground abuse etmesi ve zerg ün buna karşı çaresizliği gerçekten sinir bozucuydu.İşin kötü tarafı terranın bunları çok basit bir şekilde yapabilmesi ama zerg ün bu taktiği savuşturması için kendini çok kasması gerektiğidir.FoxeR denen cheese abuser sayesinde de artık terranların %90 ı all in marine scv rush,o da olmadı mass marine tank geliyor.Bu oyunda marineden daha saçma bir ünite yok,t1 olup bu kadar kullanışlı ve cost efficient başka bir ünite daha yok,zergling i counterlar,baneling i counterlar,roach u counterlar,hydralisk i ,mutalisk i hepsini counterlıyor tabiki medivac,stimpack ve basit bir micro management ile.Fungal growth da bu noktada yine kullanışsız kalıyor siege tank ın infestorları outrange lediğini hepimiz iyi biliyoruz.T1 olan bir ünitenin early game mid game ve late game de kısacası oyunun tüm periyotlarında aşırı derecede kullanışlı olması sizce de mantıksız değil mi?Hangi t1 ünitesi marine kadar kullanışlı?Zerg ün larva butonunu ayarlayacağına,bunker ın yapım süresini 35 den 30 a düşüreceğine blizzard artık bu tarz komik değişiklerle değil de biraz yapıcı ve mantıklı çözümlerle oyunu dengelemesi gerekir.Roach un range i 1 artırıldı ve tüm terran protoss oyuncuları ağladı,hala da ağlıyorlar ve blizzard ın gözyaşlarına dayanamadığını hepimiz çok iyi biliyoruz özellikle de ağlayan kısım çoğunluktaysa
    _____________________________




  • Mutualisk'in rakibe zarar vermekten ziyade rahatsız ederek zaman kazandırması amaç benim anladığım kadarıyla. Kritik kütleye ulaşamadıkları sürece ciddi bir tehdit oluşturmuyorlar ve marine'e karşı ancak balmumunun ateşe dayanabildiği kadar dayanabiliyorlar. Kritik kütleye ulaşmasına da kimse üst seviyelerde size izin vermez.

    Fakat harita kontrolü sağlanmasında ve rakibin time pushlarının engellenmesinde faydalı. Yani rakibin SCV hattına dalınca mecburen size doğru yürüyen / yürümeye hazırlanan marineler geri dönüyor. Siz bu arada yayılabilirsiniz, tech çalışabilirsiniz ya da daha fazla ünite üretebilirsiniz. Onun dışında arkadaşın dediği gibi, şu kadar muta yaptım rakibi sileceğim iddası biraz mesnetsiz kalıyor.

    İki GSL'i Zerg kazanmış olabilir ama ben de Zerg'in diğer ırklara göre zayıf olduğunu düşünüyorum. Heart of Swarm'a kadar da bu durum değişir mi emin değilim. Belki bugün radikal bazı değişiklikler yapsa Blizz, sonra HoS çıktığında işler daha da karışabilir. Hydra'nın mutlaka çöp olmaktan kurtarılması gerekiyor. Bir de bence larva spawn zamanı bir miktar düşürülmeli. Hatchery 250 mineral olabilir bir başka öneri. Başka bir takım şeyler düşünülebilir. Ama mevcut durumda şu bir gerçek ki Zerg oyuncusunun rakibinden daha yetenekli olmadığı sürece maç kazanması bir hayli zor.
    _____________________________




  • Peki SC1 oynamış olanlar patch konusunda konuşabilir mi?
    _____________________________

    Hiperaktif Bilgisayar Kullanıcısı @ 40°
  • Ya bu blizzardın balance ekibinde kimler çalışıyor cidden kafayı yicem. Düzelmesi gereken yüzlerce şey varken bunker,fungal growth, larvalar filan nasıl bi kafanın aklına gelebilir? Ben artık düzelticekler şu zergi diyorum adamların uğraştığı şeylere bak. Ultralisk basana salak gözüyle bakılan starcraftmı olur lan?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Aegwynn- -- 6 Aralık 2010; 22:49:55 >
    _____________________________
  • Maşallah ne kadar rahat konuşuyor bazı arkadaşlar. Terran çok kolay, bas marine bitsin gitsin. Hiç maç izlemiyorsunuz heralde! Gosu seviyesindeki terranların nasıl anası ağlıyor mikro yapacam diye. Zergler bassın salsın ling baneleri... SOnra muta çık, adamı çıkarma basinden, yayılda yayıl... Terran başta baskı kuramazsa zaten alamıyor çoğu oyunu. Ling en az marin kadar etkili bir unit. Hızlı lingler oyun başı hakim herşeye. Sonrasında 3 kuruşa çevir bane bak keyfine. Terranın anası ağlasın o marini sağa şu marini sola çekecem diye. Ayrıca başta zler çok ağladı bırakında biraz diğerleri ağlasın. Ağlamayana meme yok.
    _____________________________
  • Some of the changes we’re working on implementing:

    Bunker build time reduction removed as previously noted

    Fungal Growth’s terrestrial limitation has been removed and the ability once again affects air units

    It will once again be possible to hold down a key to repeat a hotkey command


    bazı degisiklikleri blizz geri almıs

    http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/1306100875
    _____________________________
  • En önemli değişiklikleri geri almış.

    Sanırım gelen tepkiler üzerine aldılar. İyi de olmuş bu 3 değişikliği de geri almaları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musAKka -- 7 Aralık 2010; 12:04:40 >
    _____________________________

    Hiperaktif Bilgisayar Kullanıcısı @ 40°
  • Güzel olmuş. Infestor a çok alışmıştım :-)
  • Oh çok şükür:)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaraMaraT

    Some of the changes we’re working on implementing:

    Bunker build time reduction removed as previously noted

    Fungal Growth’s terrestrial limitation has been removed and the ability once again affects air units

    It will once again be possible to hold down a key to repeat a hotkey command


    bazı degisiklikleri blizz geri almıs

    http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/1306100875

    Haha durmak yok ağlamaya devam Blizzard çok şefkatli hiç dayanamıyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz196


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaraMaraT

    Some of the changes we�re working on implementing:

    Bunker build time reduction removed as previously noted

    Fungal Growth�s terrestrial limitation has been removed and the ability once again affects air units

    It will once again be possible to hold down a key to repeat a hotkey command


    bazı degisiklikleri blizz geri almıs

    http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/1306100875

    Haha durmak yok ağlamaya devam Blizzard çok şefkatli hiç dayanamıyor.


    sende şikayet et istersen zergi olduğu gibi kaldırsınlar TvT oynarsınız artık hep turnuvalardaki gibi
    _____________________________




  • gls de protosslar akıllara zarar oynamaya başladı ya. Jinro avrupa stili ile oynadığından koreli p lere ters geldi stili galiba :)
    _____________________________
  • Arkadaşlar patch i yükleyebildiniz mi?
    Şu anda hangi versiyon ile oynuyorsunuz?
    1.1.3 mi 1.2 mi?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heavyy

    Arkadaşlar patch i yükleyebildiniz mi?
    Şu anda hangi versiyon ile oynuyorsunuz?
    1.1.3 mi 1.2 mi?



    şuanda EU sürümlerde 1.1.3 patch var sadece US olanlar patchi deniyorlar ve sonra sıra bıze gelecek. Manuel indirme içinde aşağıdaki linki tıklayıp daha hızlı indirirsiniz. Yeni patch eklenince aşağıdaki listeyede eklenecektir.

    StarCraft II için Blizzard'ın yama indirme sayfası
    _____________________________
  • Büyük ihtimalle yarınki GSL finalinden sonra yayınlayacaklar patchi
    _____________________________
    Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YoK

    Büyük ihtimalle yarınki GSL finalinden sonra yayınlayacaklar patchi


    bencede GSL nin bitmesini bekliyorlar
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Aegwynn-


    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz196


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaraMaraT

    Some of the changes we�re working on implementing:

    Bunker build time reduction removed as previously noted

    Fungal Growth�s terrestrial limitation has been removed and the ability once again affects air units

    It will once again be possible to hold down a key to repeat a hotkey command


    bazı degisiklikleri blizz geri almıs

    http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/1306100875

    Haha durmak yok ağlamaya devam Blizzard çok şefkatli hiç dayanamıyor.


    sende şikayet et istersen zergi olduğu gibi kaldırsınlar TvT oynarsınız artık hep turnuvalardaki gibi


    Niye genelleştiriyorsun, bana ne ne oynanırsa oynansın. Hatta ben tvt izlemektende oynamkatanda nefret edeerim. En zevkli match up tvzdir. Benim komiğime giden zler hep ağlıyorlar, baştan beri. O kadar buff ve karşı ırklara nerf geldi. 2 gsl şampiyonu z, hala QQ. Hepsi ideal olsun, oyun zevkli olsun. Takım mı tutuyoruz yoksa nolacak.
    _____________________________




  • lahana turşusuyla perhizemi başladınız
    quote:

    Orijinalden alıntı: YoK

    Hydra oyunda resmen çöp maalesef. Tier 1 ünite olan Marineler bile daha etkili hydralardan. Hydralar tek mass voide karşı etkililer. Phonex e hızı yetmiyor. Banshee ye de öyle BC karşısında eriyorlar. Carrier karşısında hiç şansları yok. Broodlordlara rangeleri yetmiyor. Bütün Tier 3 üniteler hydraları eritebiliyor.

    Bana göre de toss a buff a hiç gerek yok. Mesela Stalker. Voide sal carrier a sal bc ye sal blink at gir broodlordların altına. Mutaları sinek gibi vuruyorlar. Oyunda bir çok ikili kombinasyon denedim (Roach - Corrupter) (Roach- Muta) (Bane - Muta) (speedling-muta) (marine-siege tank)vsvs hiç biri Colosus+Stalker kadar etkili değil. Eğer colosusları stalkerların korumasında tutabilirseniz (thermal lance şart) haritanın bir ucundan öbür ucuna kayıp vermeden gitmeniz çok kolay.

    Phonexler zaten zerglerin belalılarındandı bi de süresi kısaltınca iyice can sıkacak. Blizzard forumlarında biri güzel yazmış . Phonex + DT = Dead Zerg



    quote:

    Orijinalden alıntı: YoK

    Hydra tamamen çöp demek haksızlık olur ama Hydra yapabilmek için pool-lair-hydralisk den ilave olarak da işe yaraması için grooved spines upgradeini yapmanız ve sürekli creep üretmeniz gerekiyor. Hepsi de fazla gaz ve zaman isteyen şeyler. Siz 1 tane hydra çıkarana kadar rakip çoktan siege tank veya aşırı miktarda warp gate ünitesi veya hız upgradeli baneling veya speedling yapabilir . Bu da hydrayı tier1 marine den pek farklı kılmıyor benim gözümde
    _____________________________

    Gol attıktan sonra , çok fazla sevinmeyin çocuklar, rakip takıma ayıp olur.-Süleyman SEBA-




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.