Şimdi Ara

SSANGYONG REXTON W TÜRKİYE'DE... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
181
Cevap
7
Favori
44.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kyronun yerini tutmuş mu?? bence hayır korando çok küçük rexton çok büyük kyron ortasıydı ve iyiydi bu motorlada gayet giderdi ciddi anlamda otomatiği çeker mi diye düşünüyorum 1.6 tdi passata bile çekermi diye bu kadar düşünmemiştim en azında 180 bg falan olsaydı zevk verirdi şimdi jipim var param yok demek gibi olmuş illaki birisi sana atar yaptığında karşılık vermek isteyeceksin otomatik şanzıman ve bu güç ile captivaların sorentoların oyuncağı olursun...
  • kyron 1956 kg, rexton 1961 kg ağırlık fabrika verisi yani kyron da pek küçük bir araç değil ...
    4 yıldır kyron sahibiyim ... motor ve şanzımandan en ufak sıkıntı ve yetersizlik yaşamadım diyebilirim ...
    Kısacası araçlara dışarıdan bakanlar için sorento ve captiva ya rakip olabilir mi gibi bakış açısı normal sayılabilir ama emin olun sorento da captiva da bu araçlara rakip olamaz ... Lakin ikinci el ve distribütörün sağlam duruşu konuları derseniz o konuda birşey diyemem ama saf araçları karşılaştırmaya kalkarsanız ne sorento ne captiva yaklaşamaz bu araçlara ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuzsuzDELiBEKiR -- 6 Ağustos 2012; 14:06:40 >
  • Rodius' un dörtçeker sistemi hakkında bilgisi olan var mı?

    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.turkcar.com/2013-yeni-ssangyong-rexton-w-turkiyede/

    En boşu bile dolu. Bu araca "Captiva killer" diyorum!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesut4.bahtiyar

    Rodius' un dörtçeker sistemi hakkında bilgisi olan var mı?

    Saygılar.

    %50 ön %50 arka yada %40 ön %60 arka olan orta differansiyelli kilit sistemi vardır.


    uk ye baktımda 2.7 si 20bin euro 45. bin tl türkiyede 145 bindi rexton w de olsa olsa 22 bin euro yani 45-50olur.

    alayım diyorum da devletemi çalışacağım deyip vazgeçiyorum .
  • GokhanHizal Arkadaşım verdiğin linkteki haberi açalım iznin ile...




    SSangYong geçtiğimiz yıllarda iflas, zarar gibi olumsuz haberlerle sık sık gündeme geliyordu. Koreli firma artık krizden kurtuldu ve atağa geçti. Action isimli küçük SUV modelini üretimden kaldırdı, yerine Korando isimli daha modern çizgilere sahip bir model koydu. Benzer şekilde Action’dan türetilen pickup modelin tasarımını önemli ölçüde değiştirerek Korando Sports olarak sunmaya başladı. Sıra markanın büyük SUV modeline olan Rexton’a geldi.

    İlk nesil Rexton 2001 yılında yollara çıkmıştı. 2006 yılında 2. nesli merhaba demişti. Rexton’un 3. nesli ise 2010 yılında tanıtılmıştı. Tasarımıyla oldukça ağırbaşlı gözüken ve motor seçenekleri Türkiye gibi ülkeler için yüksek vergi dilimine girip geri planda kalan bir model olduğundan SSangYong büyük SUV’u Rexton’tu yıl içerisinde yeniledi. Yenilenen Rexton’un motor kaputundaki W harfinden yola çıkarak aracın adı Rexton W olarak belirlendi. Ağustos ayı itibariyle Rexton W Türkiye’de satışa sunuldu.

    Rexton W’nin tasarımında modern unsurlar dikkat çekiyor. LED’li ön ve arka farlar, aynalardaki sinyaller, gündüz farları, standart sis farları gibi tüm far seçeneklerinin standart olarak sunulduğu araçta arka bagaj kapağı üstü spoiler, yan basamaklar, tavan yük barı gibi aksesuarlar standart olarak sunuluyor.

    Güvenlik donanımı standartları karşılayacak şekilde belirlenmiş. Sürücü, yolcu ve yan hava yastıkları, isofix çocuk koltuğu bağlantı noktaları, hız sabitleyici, ESP, ABS, HDC, ARP, FTCS ve BAS standart listesinde.

    Yenilenmeden önce 2.7 litrelik dizel motorlarla satılan Rexton Türkiye’de yüksek ÖTV dilimine düşüyordu. Rexton artık Korando ve Korando Sports’ta da yer alan 2.0 litre e-XDI dizel motorla satılıyor. Bu motor Mercedes-Benz’den alınan 5 ileri otomatik şanzımanla yada 6 ileri düz şanzımanla tercih edilebiliyor.

    Rexton W selefine göre yakıt tüketiminde %14 daha ekonomik bir araç. 6 ileri manuel vites seçeneği sadece arkadan itişli seçenekte sunuluyor. Bu modelin şehir içi tüketimi 9.4 lt, şehir dışı tüketimi ise 6.3 lt olarak belirtilmiş. Otomatik vitesse hem arkadan itişli hemde 4×4 seçeneklerde sunuluyor. Otomatik vitesli Rexton W’lerin şehir içi tüketimleri 9.9 lt, şehir dışı tüketimleri ise 6.7 lt.


    Yeni SSangYong Rexton W Teknik Özellikleri
    •Motor hacmi: 1998 cc
    •Maksimum güç: 155 PS@4000 d/d
    •Maksimum tork: 360Nm@1500-2800 d/d
    •Maksimum hız: 175 km/s (otomatik), 173 km/s (manuel)
    •CO2 salınımı: 206 gr/km (otomatik), 196 gr/km (manuel)
    •Ağırlık: 1985 kg (otomatik), 1960 kg (manuel)
    •Uzunluk: 4755 mm
    •Genişlik: 1900 mm
    •Yükseklik: 1840 mm (tavan çıtası ile)
    •İz Genişliği (Ön/Arka): 1570 / 1570 mm
    •Askı Mesafesi (Ön/Arka): 885 / 1035 mm
    •Dingil Mesafesi: 2835 mm
    •Yaklaşma Açısı: 28 derece
    •Uzaklaşma Açısı: 25,5 derece
    •Rampa Açısı: 22,5 derece
    •Min. Yerden Yükseklik (Ön/Arka): 250 / 216(IRS :260) mm
    •Min. Dönme Yarıçapı: 5,7 m




    Yeni SSangYong Rexton W Fiyat Listesi
    •Rexton W e-XDI 2.0 4×2 MT 79.500 TL
    •Rexton W e-XDI 2.0 4×2 AT 89.000 TL
    •Rexton W e-XDI 2.0 4×2 AT LX 93.500 TL
    •Rexton W e-XDI 2.0 4×4 AT 95.500 TL
    •Rexton W e-XDI 2.0 4×4 AT LX 99.500 TL




  • 4x4 donanimli versiyonundan (beyaz) bir tane satin aldim.
    Ankara Gencler'den bu hafa teslim alacagim. Bir sure kullandiktan sonra gozlemlerimi yazarim.
    Neden tercih ettim:
    1 motor hacmi 2.0 litre, OTV si goreceli olarak dusuk
    2 ic hacmi ve bagaji buyuk
    3 şasili araclari seviyorum
    4 7 koltuklu
    5 surekli 4 ceker degil
    6 motorunu tanimiyorum ama şanzumani mercedesten bildigim guvenilir bir unite
    7 karavan cekmeye uygun
    8 kışın karlı havarda kullanmak icin uygun
    9 daha once KIA sorento ve Santa Fe kullaniyordum. Kore araclarina guvenirim.

    http://m.youtube.com/watch?v=8MZva8heQnM

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1962rustu

    4x4 donanimli versiyonundan (beyaz) bir tane satin aldim.
    Ankara Gencler'den bu hafa teslim alacagim. Bir sure kullandiktan sonra gozlemlerimi yazarim.
    Neden tercih ettim:
    1 motor hacmi 2.0 litre, OTV si goreceli olarak dusuk
    2 ic hacmi ve bagaji buyuk
    3 şasili araclari seviyorum
    4 7 koltuklu
    5 surekli 4 ceker degil
    6 motorunu tanimiyorum ama şanzumani mercedesten bildigim guvenilir bir unite
    7 karavan cekmeye uygun
    8 kışın karlı havarda kullanmak icin uygun
    9 daha once KIA sorento ve Santa Fe kullaniyordum. Kore araclarina guvenirim.

    http://m.youtube.com/watch?v=8MZva8heQnM




    Aracınız hayırlı,uğurlu bereketli olsun,

    Ssang'ın amiral gemisini almışsınız

    hemde 4x4

    Allah yolunuzu açık etsin

    en kısa zamanda iyi bir inceleme bekleriz




  • yakıtını merak edıyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1962rustu

    4x4 donanimli versiyonundan (beyaz) bir tane satin aldim.
    Ankara Gencler'den bu hafa teslim alacagim. Bir sure kullandiktan sonra gozlemlerimi yazarim.
    Neden tercih ettim:
    1 motor hacmi 2.0 litre, OTV si goreceli olarak dusuk
    2 ic hacmi ve bagaji buyuk
    3 şasili araclari seviyorum
    4 7 koltuklu
    5 surekli 4 ceker degil
    6 motorunu tanimiyorum ama şanzumani mercedesten bildigim guvenilir bir unite
    7 karavan cekmeye uygun
    8 kışın karlı havarda kullanmak icin uygun
    9 daha once KIA sorento ve Santa Fe kullaniyordum. Kore araclarina guvenirim.

    http://m.youtube.com/watch?v=8MZva8heQnM




    Hayırlı uğurlu olsun,
    Kaça maloldu öğrenebilirmiyiz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1962rustu

    4x4 donanimli versiyonundan (beyaz) bir tane satin aldim.
    Ankara Gencler'den bu hafa teslim alacagim. Bir sure kullandiktan sonra gozlemlerimi yazarim.
    Neden tercih ettim:
    1 motor hacmi 2.0 litre, OTV si goreceli olarak dusuk
    2 ic hacmi ve bagaji buyuk
    3 şasili araclari seviyorum
    4 7 koltuklu
    5 surekli 4 ceker degil
    6 motorunu tanimiyorum ama şanzumani mercedesten bildigim guvenilir bir unite
    7 karavan cekmeye uygun
    8 kışın karlı havarda kullanmak icin uygun
    9 daha once KIA sorento ve Santa Fe kullaniyordum. Kore araclarina guvenirim.

    http://m.youtube.com/watch?v=8MZva8heQnM




    hayırlı olsun




  • Bisiklet güzel.
  • ilk defa far tasarımını beğendim...
  • yenıbosna showroom una gıttım baktım.dıreksıyon harıc guzel arac.test aracı yoktu...
  • Aracı 3 gün önce aldım ve 140 km yol yaptım.
    İlk izlenimlerim:

    1. KIA Sorento EX-Force'dan sonra, dikkat çekici biçimde sessiz. İçeriden motor sesi gayet az duyuluyor. Benzinli araç kullandığımı hissediyorum.
    2. KIA Sorento EX-Force'dan sonra, süspansiyonu mükemmel. Hem daha yumuşak, hem de virajda yatmıyor. Hem önde hem de arkada viraj çubuğu var.
    3. KIA Sorento EX-Force'dan sonra çok yavaş. Sorento kalkışta asfaltı tırmalardı.
    4. KIA Sorento EX-Force gibi, kabin içinde trim sesi yok.
    5. Şanzuman Mercedes W140'dan tanıdığımız 5 ileri şanzuman. Dış kutusu ve konstrüksiyonu aynı. Hatta vites kolu yanındaki W/S düğmesi bile.
    6. Arka travers kolları birinci nesil ML ile aynı. Bağımsız süspansiyon. Hatta ön travers ve helezonlar da ML.
    7. Arka diferansiyel birinci nesil ML ile aynı.
    8. Üçüncü koltuk sırası yüzünden bagaj yükleme platformu yaklaşık 15cm daha yüksek.
    9. Daha kaliteli bir radyo olabilirdi, ama sesi iyi.
    10. Koltuk ısıtması yok.
    11. Aynalar büyük. Manevra kolaylığı sağlıyor.
    12. Sadece arkada park sensörü var.
    13. Kendiliğinden kararan ayna var.
    14. Döşeme, iç malzeme ve işçilik gayet iyi.
    15. Üçüncü koltuk sırası yüzünden bagaj perdesi yok.
    16. Soğutma fanı viskos kaplinli değil, fan müşirine bağlı elektrikli fan. Gürültü seviyesini düşürmüş.
    17. Kapı fitilleri detaylı ve hassas. Rüzgar sesi almıyor.
    18. Silecekler AEROTWIN. Yüksek hızda camdan ayrılmıyor.
    19. Turbo ünitesi motordan uzakta, kolay müdahale edilebilir bir noktaya konumlanmış.
    20. Torpido gözü küçük.
    21. 50km/h hıza çıkınca kapılar otomatik olarak kilitleniyor.
    22. 2400dd da 120 km yapıyor.
    23. Ankara-Istanbul yönünde Konutkent-İzmit arası otoyol (110km/saat sabit hız), İzmit-Yalova arasında kalabalık trafik ve birçok trafik lambasında dur kalk olmak üzere ortalama 7.9 l/100km normal eurodiesel.
    24. İstanbul şehiriçi trafiğinde 100km ve çevre yolunda 150km ve Istanbul-İzmit arasında 100 km karma yakıt tüketimi ortalama 9.8 lt/100 km Shell GTL diesel.
    25. Izmit-Ankara arasında 110-120km hızlarla zorlamadan 8.9 l/100 km
    26. Sonuç olarak öyle etkileyici bir ekonomi yok. Olması gerektiği gibi.
    27. Uzun yolda çok rahat ve sessiz. Etkileyici. 140 km hızda bile gayet konforlu. Yeni olduğu için daha fazlasını denemedim. Hava rüzgarlı değildi. Rüzgardan ne derece etkilendiğini ölçemedim.
    28. Klima iyi soğutuyor. Fakat çekişi olumsuz etkiliyor.

    Keşke ÖTV ve benzin fiyatı baskısı olmasaydı ve 3.2 lt benzinli modelini kullanabilseydik. Kullanım kılavuzundan gördüğüm kadarıyla benzinlisinde M104 Mercedes motoru var.

    Genel sonuç: Fiyat-fayda ilişkisi: İYİ

    2000 km yi geçtim.
    29. Uzun yolda hızlı kullanımda da rahat. Ankara Konutkent-Bursa Organize Sn. Bölgesi 3 saat. Sürekli 150-170 km arası sürüş.
    30. Gece farlar problemsiz.
    31. Yakıt tüketimi katalog değerinden çok farklı. Yavaş hızlı çok farketmiyor. Uzun yolda 9-10 lt/100 km. Katalogdaki uzun yol ortalaması 6.8 lt bence imkansız.
    32. Rampada kalkışta 3-4 vites arasında kararlı değil. 4'e geçiyor sonra tekrar 3'e düşüyor, sonra tekrar 4'e geçiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1962rustu -- 19 Ekim 2012; 22:59:11 >




  • Rüştü bey hayırlı olsun öncelikle ...
    3.5-4 yıldır Kyron sahibiyim ve memnunum ancak model yenillemek istediğimden Rexton düşünüyorum şu aralar.
    Sanırım 99.500 liste fiyatı olanı aldınız. Liste fiyatı üzerinden ne kadar indirim yaptılar size ?
  • ben bi üniversite öğrencisi olarak

    babamın ssanyong kyron 2011 aldığı gün isyan etmiştim araç full + full sadece koltuk arkalarında ekran yok .... napim sevmedim arkadaş bi kere aracın içi dar

    1.85 boy ve 85 kiloyum sıgamıyorum arkaya ve öne beni boğuyor bu arabayı görenler çin malımı diyor ona uyuz oluyorum ayrıca , tasarımı kötü , motor sesi kötü , ekranlar renkli değil ona ney deniyordu unuttum

    bize krediyle 80 bin liraya mal oldu o fiyata mis gibi arabalar alınırdı ah baba ahhh

    neymiş mercedes sansıman , diferansiyel yok o yok bu varmış

    ayrıca araç 120 den sonra savruluyor yani bildiğin devrilcek yani hız yapamıyorsun , direksiyon sertleşme yok

    satsan şimdi imkanı yok satamazsın 2. eli hiç yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyysanadiyom -- 23 Eylül 2012; 21:18:03 >




  • Rüştü bey hayırlı olsun. Listeden ne kadar geri geldiler?

    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam liste fiyatıyla aldım.
    İndirim yapmıyorlar çünkü araç yok, talep var.
  • Motorun MB ile ilgisi yok. Sanıyorum İtalyan VM Motori tarafından geliştirilmiş bir motor.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.