Şimdi Ara

SSANGYONG KORANDO SPORTS TÜRKİYEDE... (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
447
Cevap
3
Favori
97.638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araç çok çekici duruyor. Umarım hayal kırıklığına uğramam. Benim 2007 focus um var onu satıp bu aracı almayı düşünüyorum.
    Bakalım kısmet.
  • Bu resimdeki iç konsol sanırım Türkiyede satılan aracın iç konsolu olabilir

    Edit:İç mazlemesi fena değil gibi




     SSANGYONG KORANDO SPORTS TÜRKİYEDE...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f-a-t-i-h -- 29 Mart 2012; 21:46:20 >
  • Bu videomuz Gezenbilirden Sabri abimizin Actyon Sports'u ile çekmiş olduğu bir video

    Araç 180 km hıza 3100-3200 devir civarı ulaşıyor

    Araçta duyduğunuz ses klima sesidir






  • Ben de opel vectra aracımla 220 km hızla resim çekmiştim satarken ilana eklemiştim. kaç kişi aradı hemşerim ben polisim ceza yazmak için aradım diye :) (2002 den 2006 senesine kadar binmiştim, 94 modeldi hayatımda o zamana kadar kulladığım en zevkli arabaydı)

    Öyle bir durum gelmez inşaallah başınıza :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEZ_TEX -- 31 Mart 2012; 9:31:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Ben de opel vectra aracımla 220 km hızla resim çekmiştim satarken ilana eklemiştim. kaç kişi aradı hemşerim ben polisim ceza yazmak için aradım diye :) (2002 den 2006 senesine kadar binmiştim, 94 modeldi hayatımda o zamana kadar kulladığım en zevkli arabaydı)

    Öyle bir durum gelmez inşaallah başınıza :))

  • arkadaşlar , sakat indirimi ile araç alınacağı için bir arkadaşım Dodge nitro sunu satıyor..


    63.000tl 2008 model, 92.000km de ( forum kullanıcıları için pazarlık payı vardır. )

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-dodge-duzenli-mengerler-bakimli-temiz-nitro-sxt-kazasiz-80379834/detay/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    4x2 bu araç kullanılmaz. Ruhuna aykrıı. Zaten araç kıçı toplamaz virajda, ufak bir yağmurda savrulur tehlikeli. Araziye falan da girilmez.

    4x4 olmalı... Bu yükseklikle bu büyük cüsse ile...

    Bir de binek alıp İstanbulda ne yapacaksın bununla?

    Bu trafik sorunu olmayan kırsal kesim aracı.

    İstanbulda çok var görüyorum ne akla hizmet alındığına şaşıyorum

    Eski kasası resmen içimi kaldırıyordu ön ve arka tipiyle şimdiki kasanın önü güzel olmuş arka kısım yine ucube gibi. Gelelim aracın yol tutuşuna aracı Nevşehir-alanya arasında kullandım seydişehir sonrası torosları tırmanırken ve inserken ilerlenen yolları bilen bilir ben bir araçlar bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum. Birçok virajda sınırları zorladım 120-130 km ile çok ciddi virajlara girdim esp muazzam işe yarıyor ve araç yolda hiç yatma eğilimi göstermiyor. Güney Korelilere bakış açım değişti bu araçtan sonra. Kesinlikle göründüğü gibi değil binmek lazım.

    Yeni modeli süper olmuş arkası hariç. Fiyatı bedava ihtiyacı olanın kaçırmaması gereken bir araç şaka gibi 45.000 liraya üfürükten araçlara 50bin lira istenen bir ülkeden bu güçte ve kalitede bir araç marka takıntısından dolayı yine araçtan anlayanların sahip olabileceği bir model olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    4x2 bu araç kullanılmaz. Ruhuna aykrıı. Zaten araç kıçı toplamaz virajda, ufak bir yağmurda savrulur tehlikeli. Araziye falan da girilmez.

    4x4 olmalı... Bu yükseklikle bu büyük cüsse ile...

    Bir de binek alıp İstanbulda ne yapacaksın bununla?

    Bu trafik sorunu olmayan kırsal kesim aracı.

    İstanbulda çok var görüyorum ne akla hizmet alındığına şaşıyorum

    Eski kasası resmen içimi kaldırıyordu ön ve arka tipiyle şimdiki kasanın önü güzel olmuş arka kısım yine ucube gibi. Gelelim aracın yol tutuşuna aracı Nevşehir-alanya arasında kullandım seydişehir sonrası torosları tırmanırken ve inserken ilerlenen yolları bilen bilir ben bir araçlar bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum. Birçok virajda sınırları zorladım 120-130 km ile çok ciddi virajlara girdim esp muazzam işe yarıyor ve araç yolda hiç yatma eğilimi göstermiyor. Güney Korelilere bakış açım değişti bu araçtan sonra. Kesinlikle göründüğü gibi değil binmek lazım.

    Yeni modeli süper olmuş arkası hariç. Fiyatı bedava ihtiyacı olanın kaçırmaması gereken bir araç şaka gibi 45.000 liraya üfürükten araçlara 50bin lira istenen bir ülkeden bu güçte ve kalitede bir araç marka takıntısından dolayı yine araçtan anlayanların sahip olabileceği bir model olmuş.

    Hangi aracı kullandınız Actyon Sports'umu kullandınız başka bir araç mı?

    Actyon Sports ise ESP yok ondan soruyorum yanlış anlamayın




  • @fatih ben araç kötü demiyorum yanlış anlaşılmasın, ama İstanbulda park problemi olan şehirli insan için, Polo gibi araçlar kullanması daha mantıklı, bu araçlar İstanbulda Çatalcalı için, Silivrili için , Tuzlalı için iyi olur da, Beylikdüzünde yaşayan, Bayrampaşada yaşayan, Merterde yaşayan vatandaşıma göre değil...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    @fatih ben araç kötü demiyorum yanlış anlaşılmasın, ama İstanbulda park problemi olan şehirli insan için, Polo gibi araçlar kullanması daha mantıklı, bu araçlar İstanbulda Çatalcalı için, Silivrili için , Tuzlalı için iyi olur da, Beylikdüzünde yaşayan, Bayrampaşada yaşayan, Merterde yaşayan vatandaşıma göre değil...

    Yok benim kullanımım farklı

    Kullanım amacına bağlı olarak değişebilir bu durum

    Ben şehiriçi aracımı çok fazla kullanmıyorum zaten genelde İstanbul trafiğinin yoğunluğundan dolayı erken saatte çıkıp geç saatte geri dönerim

    Bugün örneğin Üsküdara gittim trafiği çekmemek için atladadım taksiye gittim

    Onun dışında balığa giderim sabah 4.5'ta trafik yokken gideceğim yere giderim akşam dönerim

    İstanbul dışı bir yere hafta sonu gezmeye gideriz sabah erken saat gideriz akşam geç saat döneriz

    Birde yazları Karadeniz ve Akdenizde akrabalarımız olduğundan yüklü ve uzun bir yola gidiyoruz bizi ancak bu araba kesiyor

    Neyse onu geçelimde şu arabayı gidip gören yok mu yahu nedir ne değildir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    4x2 bu araç kullanılmaz. Ruhuna aykrıı. Zaten araç kıçı toplamaz virajda, ufak bir yağmurda savrulur tehlikeli. Araziye falan da girilmez.

    4x4 olmalı... Bu yükseklikle bu büyük cüsse ile...

    Bir de binek alıp İstanbulda ne yapacaksın bununla?

    Bu trafik sorunu olmayan kırsal kesim aracı.

    İstanbulda çok var görüyorum ne akla hizmet alındığına şaşıyorum

    Eski kasası resmen içimi kaldırıyordu ön ve arka tipiyle şimdiki kasanın önü güzel olmuş arka kısım yine ucube gibi. Gelelim aracın yol tutuşuna aracı Nevşehir-alanya arasında kullandım seydişehir sonrası torosları tırmanırken ve inserken ilerlenen yolları bilen bilir ben bir araçlar bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum. Birçok virajda sınırları zorladım 120-130 km ile çok ciddi virajlara girdim esp muazzam işe yarıyor ve araç yolda hiç yatma eğilimi göstermiyor. Güney Korelilere bakış açım değişti bu araçtan sonra. Kesinlikle göründüğü gibi değil binmek lazım.

    Yeni modeli süper olmuş arkası hariç. Fiyatı bedava ihtiyacı olanın kaçırmaması gereken bir araç şaka gibi 45.000 liraya üfürükten araçlara 50bin lira istenen bir ülkeden bu güçte ve kalitede bir araç marka takıntısından dolayı yine araçtan anlayanların sahip olabileceği bir model olmuş.

    Hangi aracı kullandınız Actyon Sports'umu kullandınız başka bir araç mı?

    Actyon Sports ise ESP yok ondan soruyorum yanlış anlamayın

    Evet actyon sports modeli fakat esp vardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    4x2 bu araç kullanılmaz. Ruhuna aykrıı. Zaten araç kıçı toplamaz virajda, ufak bir yağmurda savrulur tehlikeli. Araziye falan da girilmez.

    4x4 olmalı... Bu yükseklikle bu büyük cüsse ile...



    pick-upları geçin mitsubishi pajero , nissan patrol gibi hardcore arazi araçları bile günlük kullanımda zaten 2 çeker kullanılır .gerektiğinde 4 çekere alınıp kullanılır. hepsinde 2h-4h-4L seçenekleri olur. 4h ve 4L pozisyonunda torku sabit oranlarla akslar arasında paylaştırır.

    Bu tip araçlar sürekli 4 çeker kullanılırsa asfalt kullanımında araba kararsızlaşır, normalde 12 metre dönüş çapı olan arabanın dönüş çapı 15-16 metreye çıkar, yakıt tüketimi artar, performansı azalır. Tutar yanı yoktur.

    audinin quatrosu o da gerçek quatrolar yani q7-a6-a8de kullanılan sistemler, subaru'nun simetrik awd'si, bmw xdrive, mercedes 4matic gibi torku akslar arasında sürekli değişken oranlarla dağıtan bir sistem olmadıkça sürekli 4 çeker araba kullanmak eziyet olur. Bu araçlar her ne kadar full time 4x4 diye pazarlansalar da gerekmedikçe torkun %90'i tek bir akstadır yani pratikte 2 çeker araç kullanmaktan farklı değildir.

    bir de her iki sistemi birleştiren gerektiğinde değişken dağıtıp gerektiğinde kiltleyen mercedes g class ve range rover -land rover modelleri var ama onların da zaten fiyatlarından ne kadar özel üretimler oldukları belli oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 1 Nisan 2012; 2:26:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    4x2 bu araç kullanılmaz. Ruhuna aykrıı. Zaten araç kıçı toplamaz virajda, ufak bir yağmurda savrulur tehlikeli. Araziye falan da girilmez.

    4x4 olmalı... Bu yükseklikle bu büyük cüsse ile...

    Bir de binek alıp İstanbulda ne yapacaksın bununla?

    Bu trafik sorunu olmayan kırsal kesim aracı.

    İstanbulda çok var görüyorum ne akla hizmet alındığına şaşıyorum

    Eski kasası resmen içimi kaldırıyordu ön ve arka tipiyle şimdiki kasanın önü güzel olmuş arka kısım yine ucube gibi. Gelelim aracın yol tutuşuna aracı Nevşehir-alanya arasında kullandım seydişehir sonrası torosları tırmanırken ve inserken ilerlenen yolları bilen bilir ben bir araçlar bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum. Birçok virajda sınırları zorladım 120-130 km ile çok ciddi virajlara girdim esp muazzam işe yarıyor ve araç yolda hiç yatma eğilimi göstermiyor. Güney Korelilere bakış açım değişti bu araçtan sonra. Kesinlikle göründüğü gibi değil binmek lazım.

    Yeni modeli süper olmuş arkası hariç. Fiyatı bedava ihtiyacı olanın kaçırmaması gereken bir araç şaka gibi 45.000 liraya üfürükten araçlara 50bin lira istenen bir ülkeden bu güçte ve kalitede bir araç marka takıntısından dolayı yine araçtan anlayanların sahip olabileceği bir model olmuş.

    Hangi aracı kullandınız Actyon Sports'umu kullandınız başka bir araç mı?

    Actyon Sports ise ESP yok ondan soruyorum yanlış anlamayın

    Evet actyon sports modeli fakat esp vardı.

    O araçta ESP yok bakmayın yol tutuşu çok iyi araçtır ama maalesef ESP yok




  • ebd ile karıştırmış sanırım arkadaş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    4x2 bu araç kullanılmaz. Ruhuna aykrıı. Zaten araç kıçı toplamaz virajda, ufak bir yağmurda savrulur tehlikeli. Araziye falan da girilmez.

    4x4 olmalı... Bu yükseklikle bu büyük cüsse ile...

    Bir de binek alıp İstanbulda ne yapacaksın bununla?

    Bu trafik sorunu olmayan kırsal kesim aracı.

    İstanbulda çok var görüyorum ne akla hizmet alındığına şaşıyorum

    Eski kasası resmen içimi kaldırıyordu ön ve arka tipiyle şimdiki kasanın önü güzel olmuş arka kısım yine ucube gibi. Gelelim aracın yol tutuşuna aracı Nevşehir-alanya arasında kullandım seydişehir sonrası torosları tırmanırken ve inserken ilerlenen yolları bilen bilir ben bir araçlar bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum. Birçok virajda sınırları zorladım 120-130 km ile çok ciddi virajlara girdim esp muazzam işe yarıyor ve araç yolda hiç yatma eğilimi göstermiyor. Güney Korelilere bakış açım değişti bu araçtan sonra. Kesinlikle göründüğü gibi değil binmek lazım.

    Yeni modeli süper olmuş arkası hariç. Fiyatı bedava ihtiyacı olanın kaçırmaması gereken bir araç şaka gibi 45.000 liraya üfürükten araçlara 50bin lira istenen bir ülkeden bu güçte ve kalitede bir araç marka takıntısından dolayı yine araçtan anlayanların sahip olabileceği bir model olmuş.

    Hangi aracı kullandınız Actyon Sports'umu kullandınız başka bir araç mı?

    Actyon Sports ise ESP yok ondan soruyorum yanlış anlamayın

    Evet actyon sports modeli fakat esp vardı.

    O araçta ESP yok bakmayın yol tutuşu çok iyi araçtır ama maalesef ESP yok



    Kardeş esp vardı çok eminim. Tecrübesiz biri değilim babam oto alım satımı yapıyor bu nedenle onlarca esp'li araç kullandım. Esp ışığı yada tuşu hatırlamıyorum ama araç kesinlikle esp'liydi.




  • Çok güzel bir araç olmuş eski kasası hiç hoşuma gitmiyordu. Tercih edilebilir, bu fiyata bu özelliklere sahip araç bulmak imkansız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    4x2 bu araç kullanılmaz. Ruhuna aykrıı. Zaten araç kıçı toplamaz virajda, ufak bir yağmurda savrulur tehlikeli. Araziye falan da girilmez.

    4x4 olmalı... Bu yükseklikle bu büyük cüsse ile...

    Bir de binek alıp İstanbulda ne yapacaksın bununla?

    Bu trafik sorunu olmayan kırsal kesim aracı.

    İstanbulda çok var görüyorum ne akla hizmet alındığına şaşıyorum

    Eski kasası resmen içimi kaldırıyordu ön ve arka tipiyle şimdiki kasanın önü güzel olmuş arka kısım yine ucube gibi. Gelelim aracın yol tutuşuna aracı Nevşehir-alanya arasında kullandım seydişehir sonrası torosları tırmanırken ve inserken ilerlenen yolları bilen bilir ben bir araçlar bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum. Birçok virajda sınırları zorladım 120-130 km ile çok ciddi virajlara girdim esp muazzam işe yarıyor ve araç yolda hiç yatma eğilimi göstermiyor. Güney Korelilere bakış açım değişti bu araçtan sonra. Kesinlikle göründüğü gibi değil binmek lazım.

    Yeni modeli süper olmuş arkası hariç. Fiyatı bedava ihtiyacı olanın kaçırmaması gereken bir araç şaka gibi 45.000 liraya üfürükten araçlara 50bin lira istenen bir ülkeden bu güçte ve kalitede bir araç marka takıntısından dolayı yine araçtan anlayanların sahip olabileceği bir model olmuş.

    Hangi aracı kullandınız Actyon Sports'umu kullandınız başka bir araç mı?

    Actyon Sports ise ESP yok ondan soruyorum yanlış anlamayın

    Evet actyon sports modeli fakat esp vardı.

    O araçta ESP yok bakmayın yol tutuşu çok iyi araçtır ama maalesef ESP yok



    Kardeş esp vardı çok eminim. Tecrübesiz biri değilim babam oto alım satımı yapıyor bu nedenle onlarca esp'li araç kullandım. Esp ışığı yada tuşu hatırlamıyorum ama araç kesinlikle esp'liydi.

    Ah keşke dediğin gibi ESP olsa ama yok çünkü aynı aracı ben kullanıyorum ve alırken tekerine kadar araştırdım

    Maalesef 4x4 en lüksünde bile yok

    Bu da Ssangyong'un donanım listesi buradanda görülebilir

     SSANGYONG KORANDO SPORTS TÜRKİYEDE...

    Ha onun dışında bir pickup'a göre makaslı olmadığı için yol tutuşu şaşırtıcı derecede iyi




  • Hocam donanım listesini bilmiyorum ama bindiğim actyon sport kamyonette esp vardı. Aracı sürerken elektronik sistemin müdahalelerini kesinlikle hissedebiliyordum. Eski modellerin donanımında vardır mutlaka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Hocam donanım listesini bilmiyorum ama bindiğim actyon sport kamyonette esp vardı. Aracı sürerken elektronik sistemin müdahalelerini kesinlikle hissedebiliyordum. Eski modellerin donanımında vardır mutlaka.

  • bu topik çoook pasif tabii ben de bunlardan biriyim bu gün 1 nisan korando sports bayilerde.........
    ama bir kişi bile izlenim yazmamış ben hariç.......
    yaşlı l200 ümle ssangyong bayisinin önünden sabah köyüme giderken 12 gibi henüz yoktu
    dönüşüm 5 gibiydi
    bayide bütün albenisiyle beyaz ko sports yerini almıştı ben ona baktım o bana baktı ama duramadım yakından inceleyemedim
    kızım evde beni proje ödevi için acil bekliyordu
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.