Şimdi Ara

SSANGYONG KORANDO SPORTS TÜRKİYEDE... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
446
Cevap
3
Favori
97.647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man520hn

    bu e-XDİ motor nedir? özellikleri nelerdir? bilen varsa açıklasın lütfen.

    Özelliklerini bilmemekle beraber

    Daimler firmasına ait bir motor olduğu duymuştum burada doğrular nitelikte

     SSANGYONG KORANDO SPORTS TÜRKİYEDE...


    Daha önceleri Mercedes teknolojisi kullanıyorlardı halen bazı araçlarında mevcut oda burada

     SSANGYONG KORANDO SPORTS TÜRKİYEDE...




  • eskiden ssyang musso lar vardı onlardada e350 motoru vardı sanırım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mihmander

    bu araçlar ruhsat ta ticarimi? yoksa hususi mi görünuyor??

    köprüde, radarda, her yıl muayaene
    ile uygrasma bunlarda da var mı?

    Evet maalesef bu arabada kamyonet gözüküyor ruhsatta fakat avantajı yok mu var!

    Dedikya araç 2.0 motor eğer kamyonet değilde binek olsaydı vergisi yıllık 2 Bin TL nin üzerinde olacaktı

    Kamyonet olduğu için aradaki 1000 TL farktan muafsınız yani yarı yarıya vergi ödüyorsunuz

    Her yıl muayenede olsa vergiden dolayı her türlü avantajlıyız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f-a-t-i-h -- 21 Mart 2012; 18:39:46 >
  • Aracın dışı eskisine göre oldukça gösterişli olmuş fakat iç tasarımını korando gibi yapsalarmış keşke daha fazla ilgi toplardı. Fiyatlarıda rakiplerine göre makul düzeyde ..
  •  SSANGYONG KORANDO SPORTS TÜRKİYEDE...
  •  SSANGYONG KORANDO SPORTS TÜRKİYEDE...
  • Half-Top kabinle gayet güzel oluır.
  • Her türlü iyi bir alternatif olacak bı araç.
  • Actyon Sports'ta arka diz mesafesi dar geldi bana göre.Her ne kadar DH standartı olan 190 cm boyum olmasada dar geldi.Ama Korando yakışıklı olmuş.Actyon'u zaten baya beğenmiştim bakalım bu nasıl olacak.
  • otomatik versiyonun tüketimi bir hayli başarılı.
  • Aracın ön ve arkalar disk fren mevcut kullandığım Actyon Sports ve bu korando sports'ta öyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccecy

    Bu araçları böylesine fiyatlarla görünce insanın çıldırası geliyor. Punto dizel otomatik 43650, Jazz benzin otomatik 44000. Şu arabayı söksen çıkan malzemeyle punto ve jazz'ın ikisinden yapılır mı yapılmaz mı? :)

    +1
  • actyon sports un farları çirkindi böyle daha güzel olmuş
  • sıfırını alamam ama ben buaracın seneye bir yaşındakini alırım dedeeeeeeeeeeeee
  • Bu ön tasarımı güzel bir arka tasarımla bütünleyip SUV versiyonu sunsalar +10 bin bile konsa SsangYong mevcut Türkiye satışlarına göre çok satar.
  • 0-100 değerini bulabilen varmı

    keşke esp ve yan havayastıkları opsiyon olsaymış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    0-100 değerini bulabilen varmı

    keşke esp ve yan havayastıkları opsiyon olsaymış

    O değere bende bakındım göremedim

    Uzakdoğulular bir video yüklemiş korando sports için




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f-a-t-i-h -- 21 Mart 2012; 22:20:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scanh

    Bu ön tasarımı güzel bir arka tasarımla bütünleyip SUV versiyonu sunsalar +10 bin bile konsa SsangYong mevcut Türkiye satışlarına göre çok satar.

    suv oldu mu ötvsi %10dan yüzde 80'e çıkıyor,

    araba hiç değişmese bile 40 binlik fiyatı 65'e çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: scanh

    Bu ön tasarımı güzel bir arka tasarımla bütünleyip SUV versiyonu sunsalar +10 bin bile konsa SsangYong mevcut Türkiye satışlarına göre çok satar.

    suv oldu mu ötvsi %10dan yüzde 80'e çıkıyor,

    araba hiç değişmese bile 40 binlik fiyatı 65'e çıkıyor.

    Arka tasarımı makyajlayıp şık bir (harici takılabilen) arka kabin yapılsa yine ticari vergi diliminden güzel olur.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.