Şimdi Ara

Sportive de Fırsatlar Katlanarak Artıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
3.504
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sportive mağazalarında ve online alışverişte katlanarak artan indirim başladı!
    Hemen online alışverişe başlamak için Tıkla!


    Sportive de Fırsatlar Katlanarak Artıyor







  • Arkadaşlar merhaba,

    Herkesin kararına kesinlikle saygılı olduğumu üzerine basarak söylemekle birlikte alacağınız ürüne acil ihtiyacınız yoksa sportive'den uzak durulmasını hatırlatmak için konuya geldim. Zira birkaç ay önce kızım için almış olduğum spor ayakkabı tecrübesinde kendileriyle ilgili biraz sıkıntılarım oldu. Sahip olduğu hak/hakları bilen bir tüketici olmasam süreç daha da farklı şekilde gerçekleşebilirdi. Kısaca anlatmak gerekirse alışverişim aşağıdaki şekilde oldu.

    1. GÜN - Kızıma spor ayakkabı aldım. (Sitelerinde hiçbir üründe ne zaman kargoya verileceği ile ilgili bir bilgi yok. Bunu sonradan öğrendim, aşağıda anlatacağım.)

    4. GÜN - Alışverişimin 4. gününde ürünün kargoya verilmediğini gördüm. Müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede; ürünlerin kargoya teslim sürelerindeki maksimum sürenin 5 iş günü olduğunu, konuyla ilgili hiçbir şey yapamayacağını öğrendim. Kesinlikle ürün tedariğini, tahmini kargo teslim sürelerini kısaltma yönünde bir işlem yapamayacaklarını, o "maksimum" dedikleri süre sonunu beklemem gerektiğini söylediler. Ben de websitelerinin "footer" denilen alt menüsünden kontrol ederek bu bilgiye ulaştım. Daha önce de dediğim gibi ürünlerin bulunduğu sayfada herhangi bir kargoya teslim süreleri mevcut değil. Yeni koymuşlarsa bilemem, zira az daha hukuki sürecin başlayacağı bir yola doğru adım atmıştık kendileriyle.

    5. GÜN - Alışverişimin 5. günü öğlen saatlerinde de ürünün kargoya verilmediğini öğrenince tekrar müşteri temsilcisi ile görüşme ihtiyacı hissettim. Aldığım cevap yine aynı kibarlıkta(!) idi, beklemem gerektiği yönünde kuru bir bilgi ile telefonu kapattım. (Bu arada belirtmem gerekiyor; 4. günde de, 5. günde de yaptığım görüşmelerde ürün tedariğinin hızlandırılması talebimle ilgili kayıt açtırdım.)

    5. GÜN SON DAKİKALAR - Müşteri olarak ne yaptıysam yardımcı olmayacak şekilde bir yaklaşıma sahip bir firma için beyan ettikleri sürenin bitmesini beklerden bir de ne göreyim. Sipariş sayfamda sipariş durumu güncellenerek "Faturalandı" ibaresiyle karşılaştım. Herhalde birazdan kargoya verilir beklentisiyle bugün de geçti.

    6. GÜN - Sipariş sayfasında "Faturalandı" olarak aynen duran siparişimle ilgili tekrar bir telefon görüşmesi yaptım. Artık böyle bir müşteri memnuniyeti anlayışı olan bir firmadan ürün almak istemediğimi, siparişimin iptal edilerek ürün bedelinin tarafıma iade edilmesini istediğimi belirttim. Daha önce hiçbir şekilde yardımcı olmayan müşteri temsilcisi beni yine şaşırtmadı ve Faturası kesilen bir ürünle ilgili iade işlemi yapamayacaklarını, o ürünün kargoya verilmekten başka çareleri olmadığını söyledi. Ben de bütün bu olanlar üzerine kesinlikle o ürünün kargoya teslim edilmesini istemediğimi, bana beyan ettikleri yasal süre zarfında ürünü kargoya teslim etmedikleri için hukuki yollara başvursam her türlü sıkıntıyla karşılaşacakları yönünde bir eposta attım kendilerine. Ancak bu epostaya cevap olarak "Siparişiniz hazırlanmış olup Mng Kargo Firmasına tarafınıza gönderilmek üzere teslim edilmiştir." şeklinde bir yanıt aldım.

    7. GÜN - Tüketici olarak yasal hakkımı açıkça belirtir bir şekilde kendilerine eposta ile cevap verdim. Bu eposta içeriğini aşağıda direk olarak paylaşıyorum. Ancak bu aşamadan sonra sonuç alabildim. Açıklama gereksinimine bile ihtiyacım olmayan yasal hakkımda bile sıkıntı çıkarmaya çalıştıkları için kendilerine teşekkür ediyorum. E-ticaret hayatlarında başarılar dilerim.


    SONUÇ: Dinsizin hakkından imansız gelir!
  • Sportive mağazalarında ve online alışverişte katlanarak artan ZAMLAR başladı!
    Hemen online alışverişe başlamamak için Tıklamayın kaçın!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imax1 -- 20 Şubat 2019; 16:28:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi sportive yagmurluk aldım siz almayın diye yazıyorum.
  • İndirim çığ gibi büyümüyor mu bu sefer, beğenmedim..
  • IYZICO ile ödeme geri gelsinn
  • Indirimi bindirimi bilmiyorum da, günlük spor ayakkabida kıtlık var lan. 41 numara bi ayakkabı bulamadım kendime. 150 liradan 400 liraya kadar baktım da 1 tane stok bulamadım hiç bir yerde.
    Süperstar dan gazelle ye, Roma dan suedeye, Nike modellerine varana kadar hepsine baktım.
    Sportive, instreet, boyner, marka park, süper step hepsi boş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu Allahın belası firmadan uzak durun 3 adet eşofman altı aldım göndermediler tedarik edemiyoruz diye.. tam 10 tane vardı stokta..
    2 hafta bekletip tedarik edemedik üzgünüz diye yazdılar.. batar bunlarda yakında..
  • Katlanıp cebimize giriyor.
  • Arkadaşlar merhaba,

    Herkesin kararına kesinlikle saygılı olduğumu üzerine basarak söylemekle birlikte alacağınız ürüne acil ihtiyacınız yoksa sportive'den uzak durulmasını hatırlatmak için konuya geldim. Zira birkaç ay önce kızım için almış olduğum spor ayakkabı tecrübesinde kendileriyle ilgili biraz sıkıntılarım oldu. Sahip olduğu hak/hakları bilen bir tüketici olmasam süreç daha da farklı şekilde gerçekleşebilirdi. Kısaca anlatmak gerekirse alışverişim aşağıdaki şekilde oldu.

    1. GÜN - Kızıma spor ayakkabı aldım. (Sitelerinde hiçbir üründe ne zaman kargoya verileceği ile ilgili bir bilgi yok. Bunu sonradan öğrendim, aşağıda anlatacağım.)

    4. GÜN - Alışverişimin 4. gününde ürünün kargoya verilmediğini gördüm. Müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede; ürünlerin kargoya teslim sürelerindeki maksimum sürenin 5 iş günü olduğunu, konuyla ilgili hiçbir şey yapamayacağını öğrendim. Kesinlikle ürün tedariğini, tahmini kargo teslim sürelerini kısaltma yönünde bir işlem yapamayacaklarını, o "maksimum" dedikleri süre sonunu beklemem gerektiğini söylediler. Ben de websitelerinin "footer" denilen alt menüsünden kontrol ederek bu bilgiye ulaştım. Daha önce de dediğim gibi ürünlerin bulunduğu sayfada herhangi bir kargoya teslim süreleri mevcut değil. Yeni koymuşlarsa bilemem, zira az daha hukuki sürecin başlayacağı bir yola doğru adım atmıştık kendileriyle.

    5. GÜN - Alışverişimin 5. günü öğlen saatlerinde de ürünün kargoya verilmediğini öğrenince tekrar müşteri temsilcisi ile görüşme ihtiyacı hissettim. Aldığım cevap yine aynı kibarlıkta(!) idi, beklemem gerektiği yönünde kuru bir bilgi ile telefonu kapattım. (Bu arada belirtmem gerekiyor; 4. günde de, 5. günde de yaptığım görüşmelerde ürün tedariğinin hızlandırılması talebimle ilgili kayıt açtırdım.)

    5. GÜN SON DAKİKALAR - Müşteri olarak ne yaptıysam yardımcı olmayacak şekilde bir yaklaşıma sahip bir firma için beyan ettikleri sürenin bitmesini beklerden bir de ne göreyim. Sipariş sayfamda sipariş durumu güncellenerek "Faturalandı" ibaresiyle karşılaştım. Herhalde birazdan kargoya verilir beklentisiyle bugün de geçti.

    6. GÜN - Sipariş sayfasında "Faturalandı" olarak aynen duran siparişimle ilgili tekrar bir telefon görüşmesi yaptım. Artık böyle bir müşteri memnuniyeti anlayışı olan bir firmadan ürün almak istemediğimi, siparişimin iptal edilerek ürün bedelinin tarafıma iade edilmesini istediğimi belirttim. Daha önce hiçbir şekilde yardımcı olmayan müşteri temsilcisi beni yine şaşırtmadı ve Faturası kesilen bir ürünle ilgili iade işlemi yapamayacaklarını, o ürünün kargoya verilmekten başka çareleri olmadığını söyledi. Ben de bütün bu olanlar üzerine kesinlikle o ürünün kargoya teslim edilmesini istemediğimi, bana beyan ettikleri yasal süre zarfında ürünü kargoya teslim etmedikleri için hukuki yollara başvursam her türlü sıkıntıyla karşılaşacakları yönünde bir eposta attım kendilerine. Ancak bu epostaya cevap olarak "Siparişiniz hazırlanmış olup Mng Kargo Firmasına tarafınıza gönderilmek üzere teslim edilmiştir." şeklinde bir yanıt aldım.

    7. GÜN - Tüketici olarak yasal hakkımı açıkça belirtir bir şekilde kendilerine eposta ile cevap verdim. Bu eposta içeriğini aşağıda direk olarak paylaşıyorum. Ancak bu aşamadan sonra sonuç alabildim. Açıklama gereksinimine bile ihtiyacım olmayan yasal hakkımda bile sıkıntı çıkarmaya çalıştıkları için kendilerine teşekkür ediyorum. E-ticaret hayatlarında başarılar dilerim.


    SONUÇ: Dinsizin hakkından imansız gelir!

    quote:

    Sayın ilgili,

    Bir önceki epostamda da belirttiğim üzere müşterinin mağduriyeti üzerine yapmış olduğu şikayetteki talebini de dikkate almadığınız ve kargoyu yola çıkararak bir kere daha mağdur ettiğiniz için teşekkür ediyorum. Bundan sonraki süreç yasal hakkımı aramam şeklinde olacak. Bugün itibariyle iade talebime olumsuz yanıt vermenizden dolayı; bugünden başlayarak kargonun adresime ulaşması, kargo şubesinde 3 gün beklemesi, ardından kargonun tekrar tarafınıza ulaşması için geçecek takribi 9-10 günlük süre zarfında oluşacak yasal faiz ve avukat masraflarımı karşılamak durumunda kalacağınızı özellikle belirtmek istiyorum. Firmanızın bu siparişteki sorunu sadece gecikme değil, müşteri memnuniyetini hiçe sayarak dalga geçici bir üslupla hareket edişiniz ve müşterinin sorunu çözme çabasıyla size ulaşması esnasında alay edercesine sergilemiş olduğunuz tavırlarınızdır. Bilmenizi isterim.




  • sku kullanıcısına yanıt
    Sportive'in konusu ne zaman açılsa bu mesajı yapıştırıp gidiyorsun ama geçen sefer de sen aynısını yaptıktan sonra 800 liraya 2 tane spor ayakkabısı aldım bilgin olsun :)

    Kendini boşa yorma,küçük düşürme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetbayram5

    Sportive'in konusu ne zaman açılsa bu mesajı yapıştırıp gidiyorsun ama geçen sefer de sen aynısını yaptıktan sonra 800 liraya 2 tane spor ayakkabısı aldım bilgin olsun :)

    Kendini boşa yorma,küçük düşürme.
    Hayırlı uğurlu olsun size. Kendimi yormuyorum, aksine bu firma yetkilisi forumda ısrarla konu açıp mesajımı görmezden geldikçe her yeni konusunda paylaşasım geliyor.
    Bu arada yaşadığım bu olumsuz tecrübeyi forum üyeleriyle paylaştığımdan dolayı kendimi küçük düşürdüğümü sanıyorsanız siz yanılıyorsunuz. Yaşınızı bilmiyorum ancak 35 yaşında, aile babası bir forum üyesi olarak bile karşımdakine böyle hitap etmezdim, onu belirtmek isterim.

    Her Sportive konusunda bu mesajı paylaştığımı görmenize rağmen alışveriş yaptıysanız ne mutlu size. Demek ki mesajımı dikkate alıp alışveriş yapmayan üyelerin yanında sizin gibi alışveriş yapanlar da var. O zaman sorun nedir?




  • Daha önce 1 kere sportive'den alışveriş yapma hatasına düştüm. Almadan önce firma yetkilisinin forumda açtığı konuyu okudum verdiği cevaplara göre 2 gün içinde kargo garantisi verdikleri hızlı gönderili ürünlerden bir sepet oluşturup sipariş verdim. 2 gün içinde hiç bir gelişme olmadı bende forumdan firma yetkilisine yazdım sipariş numaramı verdim inceledikten sonra siparişimde ki bir ürünün stoklarında kalmadığını o yüzden beklediğini eğer istersem o ürünü iptal edip gönderebileceklerini söylediler. Tamam dedim doğal olarak ancak firma elinde olmadığını belirttiği ürünü günlerce satmaya devam etti. Bunu firma yetkilisine belirttiğimde hiç bir cevap alamadım. Forumda şikayetler arttıkça kimseye cevap yazmamaya başladı. Ayrıca siparişim 10. günde ancak kargolandı. Fiyatlarını bilemem ancak berbat bir müşteri hizmetleri, berbat bir hizmet anlayışları var. Eğer benim acelem yok beklerim derseniz fiyatı uygunsa alın ama hediye vs. gibi kısıtlı zamanınızın olduğu durumlarda kesinlikle sözlerine inanıp sipariş vermeyin.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.