|
Bildirim
|
Arkadaşlar merhaba,
Herkesin kararına kesinlikle saygılı olduğumu üzerine basarak söylemekle birlikte alacağınız ürüne acil ihtiyacınız yoksa sportive'den uzak durulmasını hatırlatmak için konuya geldim. Zira birkaç ay önce kızım için almış olduğum spor ayakkabı tecrübesinde kendileriyle ilgili biraz sıkıntılarım oldu. Sahip olduğu hak/hakları bilen bir tüketici olmasam süreç daha da farklı şekilde gerçekleşebilirdi. Kısaca anlatmak gerekirse alışverişim aşağıdaki şekilde oldu. 1. GÜN - Kızıma spor ayakkabı aldım. (Sitelerinde hiçbir üründe ne zaman kargoya verileceği ile ilgili bir bilgi yok. Bunu sonradan öğrendim, aşağıda anlatacağım.) 4. GÜN - Alışverişimin 4. gününde ürünün kargoya verilmediğini gördüm. Müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede; ürünlerin kargoya teslim sürelerindeki maksimum sürenin 5 iş günü olduğunu, konuyla ilgili hiçbir şey yapamayacağını öğrendim. Kesinlikle ürün tedariğini, tahmini kargo teslim sürelerini kısaltma yönünde bir işlem yapamayacaklarını, o "maksimum" dedikleri süre sonunu beklemem gerektiğini söylediler. Ben de websitelerinin "footer" denilen alt menüsünden kontrol ederek bu bilgiye ulaştım. Daha önce de dediğim gibi ürünlerin bulunduğu sayfada herhangi bir kargoya teslim süreleri mevcut değil. Yeni koymuşlarsa bilemem, zira az daha hukuki sürecin başlayacağı bir yola doğru adım atmıştık kendileriyle. 5. GÜN - Alışverişimin 5. günü öğlen saatlerinde de ürünün kargoya verilmediğini öğrenince tekrar müşteri temsilcisi ile görüşme ihtiyacı hissettim. Aldığım cevap yine aynı kibarlıkta(!) idi, beklemem gerektiği yönünde kuru bir bilgi ile telefonu kapattım. (Bu arada belirtmem gerekiyor; 4. günde de, 5. günde de yaptığım görüşmelerde ürün tedariğinin hızlandırılması talebimle ilgili kayıt açtırdım.) 5. GÜN SON DAKİKALAR - Müşteri olarak ne yaptıysam yardımcı olmayacak şekilde bir yaklaşıma sahip bir firma için beyan ettikleri sürenin bitmesini beklerden bir de ne göreyim. Sipariş sayfamda sipariş durumu güncellenerek "Faturalandı" ibaresiyle karşılaştım. Herhalde birazdan kargoya verilir beklentisiyle bugün de geçti. 6. GÜN - Sipariş sayfasında "Faturalandı" olarak aynen duran siparişimle ilgili tekrar bir telefon görüşmesi yaptım. Artık böyle bir müşteri memnuniyeti anlayışı olan bir firmadan ürün almak istemediğimi, siparişimin iptal edilerek ürün bedelinin tarafıma iade edilmesini istediğimi belirttim. Daha önce hiçbir şekilde yardımcı olmayan müşteri temsilcisi beni yine şaşırtmadı ve Faturası kesilen bir ürünle ilgili iade işlemi yapamayacaklarını, o ürünün kargoya verilmekten başka çareleri olmadığını söyledi. Ben de bütün bu olanlar üzerine kesinlikle o ürünün kargoya teslim edilmesini istemediğimi, bana beyan ettikleri yasal süre zarfında ürünü kargoya teslim etmedikleri için hukuki yollara başvursam her türlü sıkıntıyla karşılaşacakları yönünde bir eposta attım kendilerine. Ancak bu epostaya cevap olarak "Siparişiniz hazırlanmış olup Mng Kargo Firmasına tarafınıza gönderilmek üzere teslim edilmiştir." şeklinde bir yanıt aldım. 7. GÜN - Tüketici olarak yasal hakkımı açıkça belirtir bir şekilde kendilerine eposta ile cevap verdim. Bu eposta içeriğini aşağıda direk olarak paylaşıyorum. Ancak bu aşamadan sonra sonuç alabildim. Açıklama gereksinimine bile ihtiyacım olmayan yasal hakkımda bile sıkıntı çıkarmaya çalıştıkları için kendilerine teşekkür ediyorum. E-ticaret hayatlarında başarılar dilerim. SONUÇ: Dinsizin hakkından imansız gelir! |
Bi sportive yagmurluk aldım siz almayın diye yazıyorum.
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imax1 -- 20 Şubat 2019; 16:28:9 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|