Şimdi Ara

Sözleşme imzalamadığım D-Smart benden 40 TL ücret istiyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
429
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. 2019 başında n11 üzerinden yerel bir satıcıdan d-smart yıllık modül satın aldım.(90 TL) Hiçbir sözleşme imzalamadım yalnızca modülü satın aldığım n11 satıcısına kimliğimin fotoğrafını gönderdim.

    1 yıl boyunca sorunsuz kullandım.

    1 hafta önce 2020 yılına girmeden D-smarttan aradılar taahhüt uzatmak istiyorlar. Ben de ilgilenmediğimi aboneliğimi iptal etmek istediğimi söyledim. İşlemleri başlattıklarını söylediler. Benden ıslak imzalı abonelik iptal dilekçesi yollamamı istediler. Ben abone olduğumda bile birşey imzalamadım ne alakaysa. Neyse tamam dedim nasıl olsa iptal işlemi başladı birkaç güne yollarım dedim. Bugün baktım ki 2020 ocak ayı faturası yollamışlar bana. Ellerinde kimlik fotokopimden başka birşey olmadan nasıl bana fatura kesebiliyorlar anlamadım. Bir de almadığım hizmetin faturasını nasıl kesiyorlar? Fatura dediğin ay sonu kesilir. Ay başı fatura kesmek hangi beynin ürünü?

    Tc kimlik numarama faturalandırma yapmışlar. E devletten kontrol ettiğimde 40 TL fatura görünüyor. 40 TL ödeyemeyecek durumda değilim ama bu sahtekarlığa göz yummayacağım. Thh ye başvuracağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bir daha da bu şirketin hiçbir hizmetini kullanmam kullandırtmam. Tez zamanda batarlar umarım.

    Netflix abonelik sirasında elektronik ortamda koşulları (sözleşme iste) kabul etmemizi istiyor. Bu adamlar en başta şartlarını açık açik belirtiyor. 2 ay üst üste netflix aboneliğimi iptal etmeyi unuttum ve 70-80 TL kullanmadığım hizmete para ödedim. Buna 1 gr üzülmedim sinirlenmedim. Çünkü adamlar her şeyi şeffaflıkla söylüyorlar zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesele 40 TL değil anlayacağınız. Müşteriyi yolunacak kaz olarak gören bir şirketin ders almasını istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun hocam, tutumunu tebrik ediyorum, thh gelişmelerini bizimle paylaşırsan sevinirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim ederim hocam gelismeler oldukça paylaşırım burdan. Ben şunu merak ediyorum. Bu adamların elinde herhangi bir sözleşme yok. Yani resmi olarak müşterileri bile değilim aslında. Ben bu faturayı ödemediğim taktirde ne yapabilirler merak ediyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.