Şimdi Ara

SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
194
Cevap
8
Favori
19.109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ayarları arttırmak yerine azalttım aracımdaki üst devirlerdeki silkeleme vs. kalmadı

     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)

     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)




  • Güle güle kullan.
    :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Güle güle kullan.
    :)))

    Teşekkür ederim :)
  • Merhaba
    LOVATO EASY FAST model ecu da O2 sensörününe baglamamızın yakıtta bir etkisi varmıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vedohan -- 24 Aralık 2012; 21:47:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperfaal

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Yakıtın normal olup olmadığını bilmek için benzin yakıtını bilmek lazım.
    Örnek hesap;
    100 kmt. 10LT benzin
    100kmt. 12LT lpg normal bunun dışındaki yakıtlar az dahi olsa normal değil.

    hocam bişey sormak istiyorum şimdi yaklaşık 15 gündür otomatik kalibrasyonla dolaşıyorum bir sıkıntımda kalmadı peki şimdi bu araç yaksın ama gitsin diyebileceğim bir ayarı varmıdır benim mimgasın arayüz programında . teşekkürler

    Merhaba

    Araçta sıkıntı kalmadığına sevindim. arzu ederseniz biraz zenginleştirebilirsiniz. ama ihtiyac yoksa tavsiye etmem


    evt işte bende tam olarak onu diyorum zengnleştirmek :):):): bu işlemi benm haritada neyle oynarsam yapabilirm birde tavsiye etmem dediniz. bunun zararları nedir teşekkür ederim şimdiden .




  • Merhaba;

    Verirseniz zengin olur + :))
    Alırsanız fakir- :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Merhaba;

    Verirseniz zengin olur + :))
    Alırsanız fakir- :))

    :):):):): işte bende bunun hala haritanın neresinden yaptığımı yada yapacağımı sormuştum haritadan da kastım mimgasın size yolladığım ekran görüntüleri :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperfaal

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Merhaba;

    Verirseniz zengin olur + :))
    Alırsanız fakir- :))

    :):):):): işte bende bunun hala haritanın neresinden yaptığımı yada yapacağımı sormuştum haritadan da kastım mimgasın size yolladığım ekran görüntüleri :)))




     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperfaal

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Merhaba;

    Verirseniz zengin olur + :))
    Alırsanız fakir- :))

    :):):):): işte bende bunun hala haritanın neresinden yaptığımı yada yapacağımı sormuştum haritadan da kastım mimgasın size yolladığım ekran görüntüleri :)))




     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)


    çok teşekkür ederim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperfaal

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperfaal

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Merhaba;

    Verirseniz zengin olur + :))
    Alırsanız fakir- :))

    :):):):): işte bende bunun hala haritanın neresinden yaptığımı yada yapacağımı sormuştum haritadan da kastım mimgasın size yolladığım ekran görüntüleri :)))




     SORUN SÖYLEYELİM KENDİ AYARINIZI YAPIN (PROGRAM HK)


    çok teşekkür ederim :)

    Kolay gelsin.




  • Merhabalar,

    Çok faydalı paylaşımlar var, teşekkürler.

    Benim aracım 1.5 Mazda-323 1999 model. Bildiğiniz gibi LPG dönüşümlerde Mazda Fakirleşmesi sebebiyle sorunlar yaşıyorum.

    Bu araç ayarları için tecrübeli arkadaşlardan yardım rica ederim.
  • hocam zavolli içinde paylaşımlarınzı bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Seydiekici -- 29 Aralık 2012; 19:14:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trim

    Merhabalar,

    Çok faydalı paylaşımlar var, teşekkürler.

    Benim aracım 1.5 Mazda-323 1999 model. Bildiğiniz gibi LPG dönüşümlerde Mazda Fakirleşmesi sebebiyle sorunlar yaşıyorum.

    Bu araç ayarları için tecrübeli arkadaşlardan yardım rica ederim.

    Merhaba

    Mazda fakirleştirme seceneği mazdalar için değildir 2. vitesten 3 vitese gecerken silkeleme yapan araçlarda kullanılan bir secenektir. japon araçlarda ve alman araçlarda değerleri farklıdır.
  • Orijinalden alıntı: Trim

    Merhaba

    Mazda fakirleştirme seceneği mazdalar için değildir 2. vitesten 3 vitese gecerken silkeleme yapan araçlarda kullanılan bir secenektir. japon araçlarda ve alman araçlarda değerleri farklıdır.




    O zaman benim yaşadığım problem Mazda Fakirleşme değil. Çünkü vites ile bir alakası yok, 2.500 devir ile 3.000 devir arasında arabanın teklemesi ve gaz kesintisi gibi bir durum söz konusu. Bahsi geçen araçlarda hangi marka LPG dönüşüm yapılırsa yapılsın bu sorun yaşanıyor ve sadece ince ayar yapıldığı zaman düzeliyor.

    Bu konuda nasıl bir ince ayar yapmam gerekir?

    Not: araçta Atiker Fast kit takılı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Trim -- 30 Aralık 2012; 15:22:20 >
  • Orijinalden alıntı: Trim

    Orijinalden alıntı: Trim

    Merhaba

    Mazda fakirleştirme seceneği mazdalar için değildir 2. vitesten 3 vitese gecerken silkeleme yapan araçlarda kullanılan bir secenektir. japon araçlarda ve alman araçlarda değerleri farklıdır.




    O zaman benim yaşadığım problem Mazda Fakirleşme değil. Çünkü vites ile bir alakası yok, 2.500 devir ile 3.000 devir arasında arabanın teklemesi ve gaz kesintisi gibi bir durum söz konusu. Bahsi geçen araçlarda hangi marka LPG dönüşüm yapılırsa yapılsın bu sorun yaşanıyor ve sadece ince ayar yapıldığı zaman düzeliyor.

    Bu konuda nasıl bir ince ayar yapmam gerekir?

    Not: araçta Atiker Fast kit takılı.

    Ayarlarını gönder yorum yapalım.
  • Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Orijinalden alıntı: Trim

    Orijinalden alıntı: Trim

    Merhaba

    Mazda fakirleştirme seceneği mazdalar için değildir 2. vitesten 3 vitese gecerken silkeleme yapan araçlarda kullanılan bir secenektir. japon araçlarda ve alman araçlarda değerleri farklıdır.




    O zaman benim yaşadığım problem Mazda Fakirleşme değil. Çünkü vites ile bir alakası yok, 2.500 devir ile 3.000 devir arasında arabanın teklemesi ve gaz kesintisi gibi bir durum söz konusu. Bahsi geçen araçlarda hangi marka LPG dönüşüm yapılırsa yapılsın bu sorun yaşanıyor ve sadece ince ayar yapıldığı zaman düzeliyor.

    Bu konuda nasıl bir ince ayar yapmam gerekir?

    Not: araçta Atiker Fast kit takılı.

    Ayarlarını gönder yorum yapalım.

    Ustam formun diger safasında bi soru sormuştum yanıt alamadım adresini buraya ekleyim diye düşündüm.

    http://forum.donanimhaber.com/m_18819079/mpage_53/key_/tm.htm




  • Merhaba ;
    Sorunuza cevap yazdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Merhaba ;
    Sorunuza cevap yazdım.

    Ustam bir tek benim sorunun cevabını göremedim. yazdım demişsiniz ama sanırım. cavplar karıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrfj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Merhaba ;
    Sorunuza cevap yazdım.

    Ustam bir tek benim sorunun cevabını göremedim. yazdım demişsiniz ama sanırım. cavplar karıştı.

    Merhaba ;

    Özür dilerim haklısın karıştırmışım. Map basınçını sormuşsunuz.

    Araçın manifolttaki kendi basınçıdır.

    Rolantide 0,25 ile 0,45 arasında olabilir. ani gaz basmalarda yükselir . Basınç yükselince araça daha fazla yakıt gider basınç ani gazlarda yükselmez ise araçın çekişli zayıf olur.

    MAP Düzgün yerden alınmalı yanlış yerden alınırsa araçta çekiş sorunu olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    quote:

    Orijinalden alıntı: mrfj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    Merhaba ;
    Sorunuza cevap yazdım.

    Ustam bir tek benim sorunun cevabını göremedim. yazdım demişsiniz ama sanırım. cavplar karıştı.

    Merhaba ;

    Özür dilerim haklısın karıştırmışım. Map basınçını sormuşsunuz.

    Araçın manifolttaki kendi basınçıdır.

    Rolantide 0,25 ile 0,45 arasında olabilir. ani gaz basmalarda yükselir . Basınç yükselince araça daha fazla yakıt gider basınç ani gazlarda yükselmez ise araçın çekişli zayıf olur.

    MAP Düzgün yerden alınmalı yanlış yerden alınırsa araçta çekiş sorunu olur.

    Cevabınız için teşekkür ediyorum. Arabamın çok gaz yaktığını düşünüyordum. Benim arabam rölantide 4 dğerini gösteriyordu. Son ayarda ralantide map değeri 3 e indirildi. Vitese alınca yine 4 civarına geliyor (Otomatik vites D ye alınca). Çekişte önceye nazaran bi değişiklik hissetmedim desem yeridir. Ama anladığım kadarayla rölantide 4 gösterirken 3 e indirilmesi yakt değerini azaltan bi faktör olacak gibi. Peki sizce bu azalış hangi oranda olur. yada olur mu?




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.