Şimdi Ara

Sony Xperia Z3 Para İadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
7
Cevap
0
Favori
77
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Sony >> Sony Xperia Z3 Para İadesi
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    10 Mesaj
    Merhabalar.

    12.06.2015 tarihinde Kadıköy Evkur'dan vade farkı dahil 2250 TL'ye Sony Xperia Z3 satın aldım. Aldığım ilk yıl telefonumdan çok memnundum. Ancak 07.2016 tarihinden itibaren cihazımda şebeke problemi yaşamaya başladım. Sony Müşteri Hizmetleriyle görüşmemden sonra cihazımı 06.09.2016 tarihinde Bakırköy KVK'ya teslim ettim. 09.09.2016 tarihinde cihazımın hazır olduğunu belirttiler. Cihazımı teslim aldığımda cihazın ekranı, kapakları, ve kasasının değiştiğini öğrendim. Teslim aldıktan 1 hafta sonra şebeke problemi tekrar etti. Sony Müşteri Hizmetleriyle olan 17.10.2016 tarihli görüşmemde Ücret İadesi talebimi ilettim. Kendileri cihazı servise teslim ederken Ücret İadesi istediğimi belirtmemi söylediler. Bugün yani 18.10.2016 tarihinde cihazımı teslim ettim. Sony ile olan konuşmamı söylediğimde kendilerinin sadece ürün değişimi talebi alabildiklerini belirttiler.
    Bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim? Sony Türkiye ve Evkur'a dilekçe mi yazmalıyım? Yoksa direkt olarak Tüketici Hakem Heyetine mi başvurmalıyım?



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3670 Mesaj
    Cihazı teslim almayın ücret iadesi talep edin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Xiomi Redmi Note 4
  • Er
    10 Mesaj

    CorelDraw04 Merhaba.

    Ücret iadesi talebinde bulundum teslim ederken. Ancak KVK'nın böyle bir şey yapmadığını aldığım yere dilekçe yazmamı veya Tüketici Hakem Heyetine başvurmam gerektiğini belirttiler.
    Ve forma cihaz değişim talebi diye yazmışlar bu bir sıkıntı olur mu?
    |
    |
    CorelDraw04 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    841 Mesaj
    Slm, ben yaptım sende yap iyi dinle,
    Şimdi cihazın faturasını ve kvk da tamir gördüğüne dair kağıdı alıp tüketici haklarına gidiyorsun diyorsun ki bu teli yapamadılar gene verdiler ücret iadesi istiyorum diyorsun,aynıyla değişim hakkın da var
    Ordagerekli form ve dilekçe doldurduktan sonra t,hakları evkura ihtar çekiyor diyor ki ürünü alacakmısın? %99,9 hiçnir cevap gelmiyor 15 iş günü süre
    Cevap gelmezse t hakları seni çağırıyor telefonu bilirkişiye yolluyor adam da bakıp tamam bu telefon sıkıntılı diyip dosyayı onaylayıp t.haklarına yollıyor gene 15iş günü içinde paran evkura nasıl ödediysen o şekilde sana geri veriliyor
    Ben samsundayım insaflı bir bilirkişiye düştüm sırf şarj kapağı açılıyor diye bide vatandaki satıcıya deli olunca uğraştım 3ayda paramı geri aldım bu süre boyunca tel hep bende durdu, Sağolsun bilirkişi
    Umarım yardımcı olmuştur yazı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    dark




  • Yüzbaşı
    841 Mesaj

    Ne kvk ne sony ne evkur para iadesi yapmaz orda yazılanlar da bi anlam ifade etmez. Tüketici hakları işin çözüleceği yer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkshine666 -- 18 Ekim 2016; 18:26:44 >
    |
    |
    gabrieldean kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    dark
  • Yüzbaşı
    841 Mesaj

    Bi anlamı yok servisin para ile işi olmaz
    Alacak belgelerle t.haklarına gidecek



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    CorelDraw04 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    dark
  • Er
    10 Mesaj
    Merhabalar arkadaşlar.
    18.10.2016'da saat 10:30 gibi KVK'ya teslim ettiğim cihazım bana 17:10 gibi gelen mesajla teslime hazır olduğu söylendi. Bende Evkur'a ve THH'ye dilekçelerimi hazırladım. 19.10.2016 sabahı tüm evrakların kopyalarıyla beraber dilekçemi Evkur'a yolladım. Sonrasında da THH'ye müracaat ettim. THH'dekiler cihazın serviste olmasından dolayı dilekçeyi kabul edemeyeceklerini ama teslim aldıktan sonra arıza devam ederse işlemi gerçekleştirebileceklerini belirttiler. Bende oradan ayrılıp cihazımı aldım. Yapılan işlem olarak sadece yazılım güncelleme yazıyordu. Yani cihaza hiç bir müdahalede bulunmamışlar. Şuan için cihazda problem yok gibi görünüyor ama bir önceki servisten teslim aldığımda da yine böyle düzelmiş görünüyordu. Bir kaç gün daha bekliyeceğim. Ondan sonra sizinde belirttiğiniz gibi THH'ye başvurumu yapacağım.
    Teşekkürler yardımlarınız için.
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
SEO
üniversite
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.