Şimdi Ara

SONY XPERIA Z SU GEÇIRIYOR !!!! (20 cm 2 Dk suya maruz kaldı) Alacak Olanlar Uzak Dursun ve okusun.. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
8
Favori
51.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Abime sony vaio laptop aldik teknosadan sonra performansda sikinti var diye garantiye gonderdik aradilar paranizi verelim dediler.biz urunun aynisini istedik bulamadik falan dediler o ara fiyati yukseldi biz indirimden almistik.bizde bulamazsaniz konusmaya gerek yok yarin tuketici heyetine basvuru yapariz iyi gunler deyip kapadik.ertesi gun aradilar gebzede bi magazada var dediler getirdiler.sonuc olaraksony garantisi hep mubtazam calisir zira abim sony hastasi pahali olsun sony olsun gorusunde vede hep hakli cikti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşar ben de koreden telefon alacağım
    Z almak istiyorum
    bölegelere göre farklılık gösteriyor biliyoum
    Türkiye de yaşanan tel sorunlarının çoğu o bölgede satılanlarda yaşanmaz değil mi?
  • merhaba arkadaslar aynı sorun bende de mevcut.ilk olarak sunu belırtmek ıstıyorum sony xperia z kullanıcısıyım ve telefonu alalı 2 ay oldu.ıphone ve sony arasında kalmıstım ancak sony markasına guvenerek telefonun dıs gorunumu ve ozellıklerı benı bu telefona almaya itti.ilk baslarda cok memnumdum telefonu suyun altına soktum su gecırme gıbı bır olayla karsı karsıya kalmadım hatta dus alırken bıle telefonla konusabılıyordum ancak telefonumu bılgısayardan guncellerken elektırıkler kesıldı ve bırdaha acılmadı bu konuyu ılettım telefonum servıse gıttı ve 25 iş günü içerisinde bana ulastı.telefonumu aldıktan sonra telefonum kasmaya basladı gecıslerde sorun yasadım her nekadar sorun yasasamda buna pek aldırıs etmedım telefonuma kavustugum ıcın ta kiii telefonumu havuza sokuncaya kadar..telefonum servisten geleli 2 hafta olmustu ve 3 günlüğüne herseyden uzaklasıp stres atmak ıcın kısa bır tatıl yapmak ne kadar ıstesemde bu tatıl bana zehır oldu sony sağolsun.video cekmek uzere telefonumu cok kısa bır surelıgıne (10 sanıye) havuza soktum ve cıkardıgımda telefonumun on ve arka lenslerının su aldıgını gordum ve kısa sure bır ıcerısınde de buharlasma meydana geldı.telefon ne acılıyor ne sarz oluyor telefonumu her acmak ıstedıgımde kırmızı ısık yanıp sonuyor.bugun aldıgım yere basvurdum iade ya da telefonumun yenısıyle degıstırılmesını talep ettım ancak ellerınden bırsey gelmedıgını servıse gonderebılıceklerı soyledıler ne kadar dıl dokup ısyan etsemde bu sonucu degıstırmedı.düsenebılıyormusunuz telefonu alalı 2 ay oldu ve ben toplasanız bu telefonu 3 hafta kullanabıldım.sony benı hayal kırıklıgına ugrattı.yarın telefonu gıdıp teslım edıcem aldıgıma bın pısmanım




  • MySTyLE M kullanıcısına yanıt
    merhaba arkadaslar aynı sorun bende de mevcut.ilk olarak sunu belırtmek ıstıyorum sony xperia z kullanıcısıyım ve telefonu alalı 2 ay oldu.ıphone ve sony arasında kalmıstım ancak sony markasına guvenerek telefonun dıs gorunumu ve ozellıklerı benı bu telefona almaya itti.ilk baslarda cok memnumdum telefonu suyun altına soktum su gecırme gıbı bır olayla karsı karsıya kalmadım hatta dus alırken bıle telefonla konusabılıyordum ancak telefonumu bılgısayardan guncellerken elektırıkler kesıldı ve bırdaha acılmadı bu konuyu ılettım telefonum servıse gıttı ve 25 iş günü içerisinde bana ulastı.telefonumu aldıktan sonra telefonum kasmaya basladı gecıslerde sorun yasadım her nekadar sorun yasasamda buna pek aldırıs etmedım telefonuma kavustugum ıcın ta kiii telefonumu havuza sokuncaya kadar..telefonum servisten geleli 2 hafta olmustu ve 3 günlüğüne herseyden uzaklasıp stres atmak ıcın kısa bır tatıl yapmak ne kadar ıstesemde bu tatıl bana zehır oldu sony sağolsun.video cekmek uzere telefonumu cok kısa bır surelıgıne (10 sanıye) havuza soktum ve cıkardıgımda telefonumun on ve arka lenslerının su aldıgını gordum ve kısa sure bır ıcerısınde de buharlasma meydana geldı.telefon ne acılıyor ne sarz oluyor telefonumu her acmak ıstedıgımde kırmızı ısık yanıp sonuyor.bugun aldıgım yere basvurdum iade ya da telefonumun yenısıyle degıstırılmesını talep ettım ancak ellerınden bırsey gelmedıgını servıse gonderebılıceklerı soyledıler ne kadar dıl dokup ısyan etsemde bu sonucu degıstırmedı.düsenebılıyormusunuz telefonu alalı 2 ay oldu ve ben toplasanız bu telefonu 3 hafta kullanabıldım.sony benı hayal kırıklıgına ugrattı.yarın telefonu gıdıp teslım edıcem aldıgıma bın pısmanım




  • Geçmiş olsun arkadaşım. Bende almayı düşünüyordum ama okuduklarımdan sonra biraz soğudum açıkçası.
  • Sony kullancsı olarak sonyden uzak durulmasnı tavsiye ediyorum hem cihaz olarak hemde servis olarak çok ama çok kalitesiz.son zamanlardaki çıkışınıda şuna bağlyorum cihazlarnı 60yaşndaki kadna makyaj yapıp 20yaşndaki kız gbi piyasaya sürdüler yağmurlu havada kadnın makyajı aknca gerçek ortaya çktı.karşnızda xperia z.GEÇMİŞ OLSUN HEPİMİZE.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten teletonun su geçirmez özelliğini birkaç tane kauçuk kapakciktan yaparsan bu sonuçlarla karşılaşmak hiç de şaşırtıcı olmaz. Şimdi su gecirmese birkac ay sonra kauçuklar deforme olunca gecirecekti. Cok komik bir özellik. Hiçbir markanın fanı değilim ama Sony android telefon konusunda gerçekten pismanliktir..

    Insanlar bunları duymali ve duyurmalidir. Destek vermeliyiz. Müşteriyi mağdur edip 'ben satarken aldığım paraya bakarım' zihniyetine müsaade etmeyelim. Bu forum büyük bir platform. Burda ortaya konan bilinçli tepkiler hem mağdur arkadaş hem de ileride mağdur olabilecek bizler için önemli bir iletişim noktası olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aytamal -- 11 Temmuz 2013; 2:18:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun benim xperia zde en beğendiğim özelliği su geçirmemesiydi.
  • Bunlarin hepsi ayni bende samsung s3 mini var ekraninda sorun var suan (aldıktan 21 gun sonra meydana geldi) servise gönderdim teknik hata diyip ücretsiz parca değişimi yapacaklardi bende ayipli mal diye 30 gün içindeki iade hakkimi kullanmal istedim telefonun fotoğraflarını çekip istanbula yollanmis ve düşürülurelerek bu hale gelmis dendi kullanici hatasi denildi servis bu sefer ücret istedi samsung Eskişehirdeki servise gittim ücret istemedik deniliyor samsung içeride ne yaptığını kendi bile bilmiyor 2. Sefer telefon istanbula gitti ve 15 gün kayboldu Samsung da kaydı bile bulunamadı Bu nasıl is bilmiyorum telefonu Suan o halde duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alınan her üründe hata payı vardır, helede elektronik ürünlerde çok daha fazla. Ama bunu genele mal etmel yanlış. Ben ve benim gibi bir çok kişi var bu telefonu kullanan ve hiç bir şikayeti olmayan. Yağmurda denizde havuzda gönül rahatlığıyla kullanıyorum aylardır. Bir problemle karşılaşırsanız servise verirsiniz. Siz haklı ikende servis sizi haksız göstermeye çalışıyorsa hakkınızı mahkemede ararsınız fakat telefonu kötülemek çok gereksiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarthLuca

    Alınan her üründe hata payı vardır, helede elektronik ürünlerde çok daha fazla. Ama bunu genele mal etmel yanlış. Ben ve benim gibi bir çok kişi var bu telefonu kullanan ve hiç bir şikayeti olmayan. Yağmurda denizde havuzda gönül rahatlığıyla kullanıyorum aylardır. Bir problemle karşılaşırsanız servise verirsiniz. Siz haklı ikende servis sizi haksız göstermeye çalışıyorsa hakkınızı mahkemede ararsınız fakat telefonu kötülemek çok gereksiz


    Kardeşim bende aynı kanıdayım yazımın içeriğini okuduysan anlamışsındır beni şuan benim evimde ki sony cihaz kadar cihazı olan bir başka kişi yoktur heralde eski bir sony çalışanıyım bende herşeyden önce ama burda konu esas sahibi teleservis ve sony'nin tepkisiz kalması bu sony genel markasıyla olan bir durum değil bizim Türkiyede ki sony idarecilerinin servis çalışanlarının işe yaramazlığı başlık konusuna gelince başka bir şey yazsaydım bu kadar dikkat çekmeyecekti olay bu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kater

    Ben xperia go kullanıyorum, telefonu 4-5 ay önce kapakçıkları sıkıntı çıkardı lastiği yırtıldı diye garantiye gönderdim adamlar değiştirdiler, hatta şikayetim olmamasına rağmen bataryayı da değiştirmişler, dış kapakta düşmelerden kaynaklanan ezilmeler vardı, ve biri yüzüne kapak tam oturmuyordu o da değişti ve 5. gün akşam telefon elime ulaştı.

    ikinci defa akvaryuma attım biraz kurcaladım arama video vs uğraştım bayaa ve telefonun ekranı gitti, telefon çalışıyor ama ekran gelip gidiyordu. bi gün sonra tamamen düzeldi, servise gönderdim tekrardan adamlar üretim hatası diyerek birebir değiştirdiler.

    Telefonu aldığım yer SONY CENTER, garanti: SONY EURASİA

    100-200 lira fazla verdim belki ama aldığım hizmet ve müşteri memnuniyeti kapsamında gerçekten helal-i hoş olsun.

    Senin problemin sony değil teleservice. keşke almadan önce biraz araştırsaydın

    Neyi araştırsaydım anlamadım ? Ülke içinde garantisine teleservis bakıyor.. başka bir arternatif yok ki araştırıpta garanti/servis firması seçme imkanım olsun.. Sony Centerdan da aldıgın teli sen sony center götürüyorsun ama onlar senin adına teleservise veriyor bir sey değişmiyor. Sana öyle denk gelmiş bakan teknisyen üretim hatası olduğunu anlamış almış geriye bizede moron öküz bir teknisyen denk gelmiş ve tüketici hatası demiş kaldıkı beni kazıklamaya çalıştılar cihazın anakartına su kaçtığını çalışmadıklarını söyleyip 1441 TL para istedikleri telefondan yazıyorum şuanda sana şu cevabı gerisini sen düşün,, bilinçsiz bir tüketici olsam zaten haa hata bende cihaz çalışmıyormuş bak anakartı su var deyip pisipisine parayı öderdim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MySTyLE

    Merhaba Arkadaşlar
    Büyük bir hevesle aldığım Sony Xperia Z telefonumu tüm kapakları kapalı iken çeşmenin altında suda temizlemek istedim bildiğiniz gibi reklamlarında olsun tüm dünyada bu özelliği ile ön plana çıktı bu özelliği ile sattı bu cihaz yarım saat boyunca 1 metro suya dayalıklı olduğu söylendi, konuya dönersek ekranını suyla (basınçssız) temizledikten yarım saat sonra telefonun kamera lensinde buhar oluştu bu durum beni kuşkulandırdı ve sonrasında beni bir deneme yapmaya itti denemeden önce cihazın tüm kapaklarını tekrar konturol ettim ve 1 metre değil 20 cm lik 1 büyük bardak suyun içerisinde yarım saat değil sadece 2 dakika beklettim ve telefonu çıkardığımda hem ön hem arka lens kapağının buhar olduğunu ve telefonun ekran dokunmatiğinin sağlıklı çalışmadığını ve ekranın kırpıştırdığını gördüm cihaz çalışıyordu ama su aldığı bir şekilde belliydi servisi olan TELESERVISE gönderdim. Yaklaşık 2 hafta beklettikten sonra bu gün gelen cevap "ana kartınız su aldığı için garanti dışıdır onay vermeniz durumunda 1441 TL karşılığında cihazınızın yenisiyle değiştirebiliriz" diye saçma sapan bir cevap geldi. :) Ya nasıl bir servis bunu diyebilir anlam vermek sen çözüm bulacağına ticaret yapmaya kalkıyorsun 1400 TL para verdikten sonra senle niye uğraşayım gider dışarıdan alırım yenisini şaka gibi. SONY cihazına su geçirmezlik garantisi veriyor 1 metre 30 dk diyor amalar SONY'yi sallamıyor "cihazın ana kartına su kaçmış kullanıcı hatası diyor" :) aynı cihazı kuzenime ben önerdim adam havuz içinde fotoğraf çekiyor bana yolluyor bir şey yok çalıştığım kurumun muhasebe müdürüne önerdim müdür bey denize giriyor su altı videosu alıyor bir şey yok bizim cihaz bir bardak suda boğuluyor ana kartına su kaçmış olduğu için garanti dışı var mı böyle bir komedi anlamak güç.. Şuan son olarak 1441 TL Tamir onayı bekliyor şeklinde sistemde gözüküyor arayıp sorduğumda yenisini gönderecez sizden 1441 TL ödeme bekliyoruz diyorlar.. Hem Sony'e hem TELESERVISE böyle birşeyi kabul edemeyeceğimi mail olarak attım ve şuan son cevaplarını bekliyorum sonrasında Tüketici Hakem Heyetine başvurcam
    Evim de Sony Vaio notbook'um var, Sony 106 ekran Lcd tv'im var, Sony fotoğraf makinam var, Sony Playstation kullanıyorum, Sony Psp Vitam var, Sony saatlerimi saymıyorum, çevremde akrabam arkadaşım en az 15 insana Sony cep telefonu ben aldırtmışımdır. Önümüzde ki aya Sony xperia z tablet almayı düşünüyordum ama benim gibi bir Sony kullanıcısını yaptıkları bu olay beni ve benim gibi insanları Sony'den soğutuyor ve eyer bu olay hakikaten böyle sonuçlanırsa tüm cihazlarımı televizyonumdan tabletime, telefonumdan, fotoğraf makineme her şeyi mi satıp, SAMSUNG alacağım.. Sony'in TELESERVIS gibi bir servis sağlayıcısı olduğu sürece daha nice müşteriler kaybetmeye gebedir..

    Saygılar..

    ---------------

    27 Mayıs 2013
    Bu gün ittibariyle teleservise gittim onlar yenisini verme yetkisinin sony de olduğunu söylüyor sony arıyorum tek yetkili teleservis diyor aralarında büyük bir anlaşmazlık var iki taraftada müşteri hizmetleri bazında kişilere ulaşabiliyorsun yetkili bir isme ulaşmak çok zor..
    iki tarafta birbirine pok attı bekliyoruz bakalım nolacağını cumaya kadar bekliycem sonra tüketici hakem heyetine gidicem


    Benim cihazda su aldı benden de 1441 lira istiyorlar garanti belgesinde sıvı temas garanti dışıdır yazıyormuş sen ne yaptın hakem heyetine başvurdun mu?




  • HaCToR kullanıcısına yanıt
    hakem heyeti bakmıyor tüketici mahkemesinde dosya şuan devam ediyor
  • Kusura bakmayın ama telefon su geçirdiği takdirde garanti dışı kalması çok normal, bu saatlerde de aynıdır. Bazı çok özel saatler dışında, su geçirdiği takdirde garanti dışı kalır. Saatlerde Dahi bu garantiyi veremiyorlar iken bunu telefondan beklemek yanlış olur. Elinizde ki ürün 1 metre kadar suya dayanıklıdır, dikkat edin buna, asla su geçirmez değildir.

    Geçmiş olsun hocam, olayı kayıt altına alabilseydiniz bir şansınız belki olurdu ama bu durumda bir şey olması yasal açıdan zor. Ancak şirketin müşteri memnuniyeti adına yapabileceği şeyler var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yalancılar dolmuş yine..xperia z yi kötüleyen insanlar emin olun ki fakir olup elinde 3310 olan insanlardır..Acıyorum size :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sercitekin66 -- 24 Temmuz 2013; 0:49:22 >
  • Şu yorumları okuduktan sonra kesinlikle z alma hevesimden vazgeçtim günümüzde samsung en iyisi bence yazılım,güncelleme,performans olarak ama iş malzeme geldi mi işler değişir fakat benim görüşüm şu plastik bir telefonun kasası çatlak olduğunda kırıldımı vb olaylarda burdan en uygun siz çıkarsınız çünkü aliminyum ezildimi ayrı bir masraf olur fakat plastikte durum apayrı 50-60 kağıt ver olay bu kadar basit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün Xperia z almıştım. Akşam musluğun altında çalkaladım ve kuruladım. Birşey yoktu, az önce fotoğraf çekecektim, bir baktım arka kamera buhar yapmış. Çok üzgünüm şuan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sanıım sony 2.kalite malları buraya yollamış bune böyle herkeste benzer sorun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercitekin66

    yalancılar dolmuş yine..xperia z yi kötüleyen insanlar emin olun ki fakir olup elinde 3310 olan insanlardır..Acıyorum size :D

    AL Belgehttp://forum.donanimhaber.com/m_78337598/f_//tm.htm#78396850
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.