Şimdi Ara

Sony Xperia Xa Ultra ekran ışığı titreme, dokunmatik ve şebeke sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
4.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sony Xperia Xa Ultra ekran ışığında titreme oluyor, ayrıca dokunmatik ve klavye bazen tutukluk yapıyor algılamıyor, şebeke de iyi çekmiyor bunların nedeni nedir? KVK servisine yollasam yaparlar mı, bu sorunlar için giden var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaadli -- 15 Nisan 2018; 1:27:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yok mu sony xa ultra kullanan?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bir ses verin :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm ekran ışığı titreme sorunu çözüldü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şebeke sorunu düzelmiyor. Güya bana kasayı değiştirip yolladı telefonu aldığım yer. Sorun aynı.
  • Ekran titreme sorunu gene çıktı ortaya illa servise yollatıracaklar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Zaten halledeceklerini bilsem çoktan yollardım servise. Ama yollayacağım. Vaktim olursa hem de üç kez. Çünkü üç kez servis raporuyla hakem kurulu heyetine başvurursan paranı bile geri alabilirsin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mustafaadli kullanıcısına yanıt
    Daha önce telefonu aldığım yer 2 defa yolladı, sonra kasa değişimi yapıp bana verdi ama sorun aynı.
    3.kez göndereceğim ben de, değişim için.
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Sinyalizasyon sorunu var hocam bu telefonlarda. Geçen youtu.bede izledim adam test etti iki telefonu, ikisinde de sorun çıktı. Başka bir videoda bu sorun yüzünden parasını geri alan biriyle görüntülü konuşma yapıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mustafaadli kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle var, ama Sony bunu itiraf edemiyor herhalde. Sorun hatta olabilir deyip yolluyor. Hattım yeni ve başka hatlar da denedim sorun aynı.
    Ben de bir üst modeli ile değişimini talep edeceğim. Kutusuyla beraber kargoya vereceğim de bir kaç güne. Şimdilik araştırıyorum hangi bölgenin teleservice hizmeti daha ilgiliyse diye ona göre gönderilen adresi yazacağım.
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Vermek lazım servise hocam hatta baştan savma iş yaparlarsa tekrar tekrar vermek ve en sonunda tüketici hakem heyetine kadar gitmek lazım. Türk insanının üşengeçliğinden, hakkını aramamasından faydalanıyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mustafaadli kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle öyle. Karşı tarafın pes etmesini bekliyorlar, kâr yapacaklar akılları sıra. Ben değişim olana kadar yollayacağım isterse 10 defa dönsün, bu telefonu kullanmak zorunda değilim. Başkasını vermek zorundalar.
    Tüketici haklarını 4.defadan sonra kesinlikle denerim zaten.
    Normalde 4 defadan sonra hata direk karşı tarafın.
    Bir sürü hakkımız varken, okumaya ve bilgilenmeye üşenen toplum olduğumuzdan dolayı yüz buluyorlar zaten.
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam. Sonucu yazalım buraya da belki okuyup hakkını aramak isteyenler olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mustafaadli kullanıcısına yanıt
    Evet, mutlaka yazarım.
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Görüşleriniz ve düşünceleriniz için teşekkür ederim. Böyle duyarlı ve hakkını bilen insanlara çok ihtiyacımız var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dün telefonumu kutusuyla ve teleservice'ten gelen fişlerle birlikte kargoladım.
    Telefon kutusunun üzerine faturasının fotokopisini yapıştırdım. Sorunumu anlatan bir kağıt hazırlayıp yazdım ha yazdım en sonunda da bir üst modeliyle değişimini talep ettim.
    3. gönderme oldu bu, daha önce telefonu aldığım yer 2 defa yollamıştı 3.yollama benden oldu.
    Bakalım umarım bir gelişme olur. Buradan da gelişmeleri paylaşacağım.
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Evet hocam gelişmeleri merakla takip ediyoruz. İnşallah teknik servis kitap okumayı seviyordur anladığım kadarıyla roman yazmışsınız Servis fişlerini kaybetmeyin hocam, değişim olmasa onlarla Tüketici Hakem Heyetine başvurursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaadli

    Evet hocam gelişmeleri merakla takip ediyoruz. İnşallah teknik servis kitap okumayı seviyordur anladığım kadarıyla roman yazmışsınız Servis fişlerini kaybetmeyin hocam, değişim olmasa onlarla Tüketici Hakem Heyetine başvurursunuz.
    umarım seviyorlardır. Kendilerden gelen servis kutusu ile telefonumun kutusunu olduğu gibi onlara yolladım inşallah kaybolmaz ama kaybolsa bile delilim var yollamadan önce videosunu çektim :)
    Bugün kargo ulaşmış. İş emri no da ulaştı elime, internetten takip edeceğim bakalım. Gelişme oldukça da yazarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 02NUR -- 3 Mayıs 2018; 23:14:17 >
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Hocam ama böyle olmaz ki en heyecanlı yerinde bitmiş dizinin bir daha ki bölümünü çok merak ediyorum Bakalım arada trajediler olacak mı inşallah mutlu sonla biter

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Herkes böyle yapsa eminim onlar da millette bin dereden su getirmezlerdi. Hangi biriyle uğraşalım derlerdi. Ama sayı az olunca uğraştırıyorlar hocam. Kolay olmayacak bu iş ama olacak. Ben de elimdeki kuponları tüketeyim telefonla çok işim oluyor hemen başlarına üşüşeceğim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaadli -- 4 Mayıs 2018; 2:38:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.