Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar mağdurlardan biri de benim.Nasıl bir servis anlayışıdır nasıl bir ürünün arkasında durmaktır anlamadım gitti.Ama kesinlikle pes etmeyeceğim.Teleservicenin ve Xperia destek hattının (nasıl destekse papağan gibi servisin aldığı karara etki edemeyiz gibi garip garip cevaplar vermekte) söyledikleri aşağıdaki gibi.

    Sayın Volkan ,

    Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.


    Sorununuzla ilgili olarak,

    Cihazınız ile ilgili oluşan sorun ve sıkıntılarınızdan dolayı üzgünüz. Şirketimiz tarafından oluşan her problem ayrı ayrı ele alınmaktadır. Sizi bilgilendirmek isteriz ki XXXXXXXXXXXXXXX IMEI numaralı Sony Xperia™ S model cep telefonunuzun servis kayıtları incelendiğinde 04/06/2012 tarihinde Arvato Teleservice Ankara şubesinde kayıt altına alındığı görülmektedir. Sony Xperia™ S model cihazınız aşağıdaki durumlar sebebiyle incelemeye alınmıştır:


    Diger ekran hatasi
    Cihazın alt kısmında sararma oluyor
    Telefon kapaniyor ve kendi kendine tekrar aciliyor
    Diger uygulama hataları
    Bekleme modundayken PIN kodu istiyor
    Menu veya program yavas ve bazen geçici kitlenme veya donma
    Menülerde Internetteyken işlem sırasında donuyor
    Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor


    Cihazınız şu anda yedek parça temini için beklemeye alınmiştir.


    Sizi bilgilendirmek isteriz ki cihazlarda yaşanan teknik sıkıntılar konusunda yetkili servislerimizin yaptığı işlem ve verilen karar nihaidir. Değişim talebinizle ilgili olarak yetkili servisimiz, cihazınızın sıkıntısının parça değişimiyle giderilmemesi durumunda değişim işlemini başlatacaktır.


    Cihazınız hakkında teknik destek için +90 212 473 77 77 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ürünlerimiz, servislerimiz ve teknik desteğimiz ile ilgili daha ayrıntılı bilgi içinwww.sonymobile.com adresini ziyaret edebilirsiniz.


    Son durum:
    15.06.2012 00:00:00: Yedek parça bekliyor.

    Cihaz bilgileri


    --------------------------------------------------------------------------------

    Imei/Seri no: XXXXXXXXXXXXXXX

    İş emri numarası: XXXXXXXX

    Model: SE LT26I BLACK

    Müşteri Adı: VOLKAN

    Son Kullanıcı: VOLKAN

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: BEKLEME MODUNDAYKEN PIN KODU ISTIYOR-CIHAZIN ALT KISMINDA SARARMA OLUYOR-MENULERDE INTERNETTEYKEN ISLEM SIRASINDA DONUYOR-Telefon kapaniyor ve kendi kendine tekrar aciliyor-Diger ekran hatasi-Diger uygulama hatalari-Menu veya program yavas ve bazen gecici kitlenme veya donma-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-FATURA FOTOKOPISI-MEMORY CARD YOK

    Yapılan işlemler: Telefonunuz yedek parca beklemektedir

    İşlem geçmişi


    --------------------------------------------------------------------------------

    15.06.2012 00:00:00: Yedek parça bekliyor.

    11.06.2012 11:31:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    05.06.2012 16:30:00: Cihazınız transfer edilmiştir: TELESERVICE ANKARA SUBESI

    04.06.2012 14:27:00: Izmir bölgemizde kaydı alındı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    bende 2 mayıs ta aldım telefonu fakat geç farkettim
    13 haziran kayseri tim e verdim bakalım pek anlamışa benzemiyorlardı sorunu ama...
    bu arada hala teleservice.com.tr de gözükmüyor tel.




    bugün teleservice den bi hanfendi arayıp fatura tarihimi sordu ve 40 gün olduğu için onarım yoluna gideceklermiş.
    bu sorun sonradan ortaya çıkıyor diyorum, fabrika çıkışı hatalı ürün diyorum yok papağan mübarek 30 gün de 30 gün.
    sony arıyorum sony TÜRKİYE nin kararı telefonların tamiri yönündeymiş. sony deki elemana soruyorum ben fransadan alsam bu değişecekmiydi diyorum yanıt yok.
    resmen 2. sınıf vatandaşız, resmen. sony masraf kısmak için bizim milleti kullanıyor resmen bunlara değişime gerek yok tamir et gitsin politikasında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    bende 2 mayıs ta aldım telefonu fakat geç farkettim
    13 haziran kayseri tim e verdim bakalım pek anlamışa benzemiyorlardı sorunu ama...
    bu arada hala teleservice.com.tr de gözükmüyor tel.




    bugün teleservice den bi hanfendi arayıp fatura tarihimi sordu ve 40 gün olduğu için onarım yoluna gideceklermiş.
    bu sorun sonradan ortaya çıkıyor diyorum, fabrika çıkışı hatalı ürün diyorum yok papağan mübarek 30 gün de 30 gün.
    sony arıyorum sony TÜRKİYE nin kararı telefonların tamiri yönündeymiş. sony deki elemana soruyorum ben fransadan alsam bu değişecekmiydi diyorum yanıt yok.
    resmen 2. sınıf vatandaşız, resmen. sony masraf kısmak için bizim milleti kullanıyor resmen bunlara değişime gerek yok tamir et gitsin politikasında.

    Seninle sorunumuz aynı görünüyor.Teleservice ile kesinlikle muhattap dahi olmuyorum olmayacağımda.Bizler telefonları Sony olduğu için aldık Teleservice servis veriyor diye değil.Dün Xperia Support Türkiye'ye ikinci mailimi attım cevaplarını bekliyorum.Sorduğum ve kesinlikle yanıtını beklediğim soru -Yurtdışında olsaydım bu telefon değişecekmiydi değişmeyecekmiydi- şu dakikaya kadar cevap vermedi.Gelecek cevabı az çok tahmin ediyorum ama elimin kuvvetlenmesi için yanıt mailini mecburen bekleyeceğim.Ardından Sony Globale mail atıp durumu aktaracağım.Onların vereceği cevabı da merak ediyorum doğrusu.:((



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi progress -- 20 Haziran 2012; 17:43:31 >




  • Imei/Seri no: ********
    İş emri numarası: Z5****
    Model: SE LT26I WHITE
    Müşteri Adı: FARMET ILETISIM
    Son Kullanıcı: YIGIT YOLCU
    Garanti Durumu: Garantili Onarım
    Arıza açıklaması: Diger ekran hatasi-EKRANIN SAG VE SOL ALT KISMINDA SARARMALAR OLUSUYOR-Diger kitlenme/donma problemi-BAZEN DONUYOR-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor
    Aksesuarlar: BATARYA(ORJINAL)-KARGO-ON KAPAK-ARKA KAPAK-MEMORY CARD YOK
    Yapılan işlemler: -
    20.06.2012 09:40:00: Izmir bölgemizde kaydı alındı.

    1 hafta önce gönderdiğim cihaz daha bugun kayıt altına alınmış durumda... hadi bakalım sonucunu merak ile bekliyorum...
  • arkadaşlar benim xperia s telefonumda da aynı sorun ortaya çıktı, ama benim cihaz yurt dışından alınma, benim nasıl bir yol izlemem lazım bilgisi olan var mı acaba?
  • herkese selam

    bende sony xperia s aldım dubaiden bi sorun yok umarımda çıkmaz burda garantisi geçerlimi bilmiyorum. geçersiz olmasını da anlamıyorum ya. hava alanından telefonu geçiriken 100 tl harç koymasını biliyor sevgili devletimiz. Sorun çıktığında da uluslar arası garanti kapsamına koysanıza o zaman, firmalara bunu şart koşşanıza. Ama suç onlarda değil bizim toplumda bizde.

    ben htc touch ilk çıktığında almıştım o da kronik sorunları olan bir telefonmuş aldıktan sonra öğrendim. Kendi kendine açılıp kapanıyordu sürekli.
    http://www.alomaliye.com/4077_sayili_kanun.htm
    bu linkteki kanuna uygun hareket ederseniz 6 ay içinde paranızı alırsınız evet uzun bi süre ama türkiyede prosedür böyle yürüyor. Kendi deneyimimi anlatarak belki birşeyleri değiştiririm mağdur kişilere yardım ederim umuduyla yazıyorum bu yazıyı.

    *Telefonumu KVK adilerine verdim hiçbir işlem yapmadan 30 iş gününün dolmasına 1 gün kala 29 iş günü sonra tekrar gönderdiler. Yazılım güncellendi falan filan saçmalıkları yazdı servis raporunda
    *Telefonu kvk bayinde inceledim ve aynı şikaye tekrar gönderdim seve seve aldılar.
    *Yaklaşık 28 işgünü sonra telefon gene geldi tabiki yazılım güncellemesiyle. Telefonu kelimesi kelimesi aynı şikayetler le tekrar gönderdim. bu 3. servise verişim oldu aynı arızadan
    *Bu 3 serviz kağıdını ve servis raporunu bir dilekçeye ekleyerek tüketici hakem heyetine şikayette bulundum. Hakem heyeti dilakçeme baktı servis kağıtlarına baktı ve para iade talebimi onayladı.
    *Size ulaşan Hakem Heyeti Kararnamesini cihazı aldığınız yere fatura ile götürüyorsunuz ve paranızı telep ediyorsunuz. Kararnanme kesinleştiği için itraz hakları da olmuyor icra yolu da açık oluyor. Heeee Türkcell bayi parayı vermemek için direndi ama şirket avukatına aratıp yarın icraya veriyorum dedirttikten sonra Türkcell bayide SEVE SEVE verdi parayıverdi. aksi halde icra masraflarınıda ödemek zorunda kalacaklardı.

    Not: yasa biraz değişmiş yasayı okuyarak hareket edelim.



    Bu arada dubaiden aldığım telefon türkiyede garanti kapsamında mı? bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum

    sıkıntı yaşayan arkadaşlarında benzer yollara gitmesini paralarını talep etmesini öneririm süreç biraz uzun ama sonunda alıyorsunuz paranızı.

    Sıkıntı yaşayan herkese sabır diliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cxaner -- 24 Haziran 2012; 18:21:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cxaner

    herkese selam

    bende sony xperia s aldım dubaiden bi sorun yok umarımda çıkmaz burda garantisi geçerlimi bilmiyorum. geçersiz olmasını da anlamıyorum ya. hava alanından telefonu geçiriken 100 tl harç koymasını biliyor sevgili devletimiz. Sorun çıktığında da uluslar arası garanti kapsamına koysanıza o zaman, firmalara bunu şart koşşanıza. Ama suç onlarda değil bizim toplumda bizde.

    ben htc touch ilk çıktığında almıştım o da kronik sorunları olan bir telefonmuş aldıktan sonra öğrendim. Kendi kendine açılıp kapanıyordu sürekli.
    http://www.alomaliye.com/4077_sayili_kanun.htm
    bu linkteki kanuna uygun hareket ederseniz 6 ay içinde paranızı alırsınız evet uzun bi süre ama türkiyede prosedür böyle yürüyor. Kendi deneyimimi anlatarak belki birşeyleri değiştiririm mağdur kişilere yardım ederim umuduyla yazıyorum bu yazıyı.

    *Telefonumu KVK adilerine verdim hiçbir işlem yapmadan 30 iş gününün dolmasına 1 gün kala 29 iş günü sonra tekrar gönderdiler. Yazılım güncellendi falan filan saçmalıkları yazdı servis raporunda
    *Telefonu kvk bayinde inceledim ve aynı şikaye tekrar gönderdim seve seve aldılar.
    *Yaklaşık 28 işgünü sonra telefon gene geldi tabiki yazılım güncellemesiyle. Telefonu kelimesi kelimesi aynı şikayetler le tekrar gönderdim. bu 3. servise verişim oldu aynı arızadan
    *Bu 3 serviz kağıdını ve servis raporunu bir dilekçeye ekleyerek tüketici hakem heyetine şikayette bulundum. Hakem heyeti dilakçeme baktı servis kağıtlarına baktı ve para iade talebimi onayladı.
    *Size ulaşan Hakem Heyeti Kararnamesini cihazı aldığınız yere fatura ile götürüyorsunuz ve paranızı telep ediyorsunuz. Kararnanme kesinleştiği için itraz hakları da olmuyor icra yolu da açık oluyor. Heeee Türkcell bayi parayı vermemek için direndi ama şirket avukatına aratıp yarın icraya veriyorum dedirttikten sonra Türkcell bayide SEVE SEVE verdi parayıverdi. aksi halde icra masraflarınıda ödemek zorunda kalacaklardı.

    Not: yasa biraz değişmiş yasayı okuyarak hareket edelim.



    Bu arada dubaiden aldığım telefon türkiyede garanti kapsamında mı? bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum

    sıkıntı yaşayan arkadaşlarında benzer yollara gitmesini paralarını talep etmesini öneririm süreç biraz uzun ama sonunda alıyorsunuz paranızı.

    Sıkıntı yaşayan herkese sabır diliyorum

    Selamlar,

    Faturan var ise tabii ki cihazın garanti kapsamında.Yani Türkiye'de alan bir kişiden farkın yok dostum.Yalnız bu konuda gak guk yapabilirler sakın geri adım atma.Forumda yurdışından alıpta garantiye gönderen bir kaç arkadaşımız da var.




  • 6 gündür yedek parça bekliyor telefon anlamadım parçayı imal mi ediyor teleservice artık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    6 gündür yedek parça bekliyor telefon anlamadım parçayı imal mi ediyor teleservice artık...

    Milletçe olan bürokrasiye hayranlığımız yüzünden 3-5 günde olacak işler 1 ayda oluyor !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    6 gündür yedek parça bekliyor telefon anlamadım parçayı imal mi ediyor teleservice artık...

    Dostum acele etme 20 işgünü dolsun yeni telefon versinler.Fena mı olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    6 gündür yedek parça bekliyor telefon anlamadım parçayı imal mi ediyor teleservice artık...

    ayın 7sinde bıraktığım telefon hala parça bekliyor, oradan anla. 20 iş günü dolsun diye bekliyorum ama bizim servisler şirketlerin karı söz konusu olunca uyanıklaşıyor. bi sistem güncellemesi yapar tamir ettik diye yollarlar 20 günün dolmasına 2-3 gün kala.
  • Bu telefonu ne zamandır takip ediyorum, tam almaya karar vermişken bu sarı ekran sorunu büyük hayal kırıklığı oldu bende. Bir de servisinin teleservice olduğunu duymam üstüne tuzu biberi oldu diyebilirim. Şu an blackberry kullanıyorum, çok severek, hoşuma giderek aldığım bir modeldi ; ancak kullandıkça telefonda sapıtmalar başlıyor vb. Bunlardan dolayı servise göndermek zorunda kaldım ve serviste telefonum 25 gün bekledikten sonra gelebildi. Yazılım güncellemesi ve format istemememe rağmen yapılmamıştı ve tahmin edin bu servisin adı neydi : TELESERVICE

    Uzun lafın kısası uluslararası profesyonel telefon servisi görünümlü üç kağıtçı esnaf profilindeki 'teleservice' adlı firmayla hiçbir ilişkide olmak istemiyorum. Bu kadar memnuniyetsizliğe rağmen bu firmalar niye hala teleservice ile anlaşır onu da anlamış değilim. Eğer Sony'nin başka yetkili servisi yoksa telefonu almaktan vazgeçmiş bulunmaktayım. 20 iş günün dolmasını bekleyen arkadaşlara da buradan selam olsun :) Yeni telefon hayali kurmasınlar, yok öyle bir şey çünkü. Sadece formalite icabı tarafınıza gönderilecek 1-2 mail alacaksınız. Eğer İstanbul'da ya da servisin olduğu başka bir şehirdeyseniz o zaman direk baskı yaparak cihazı alma şansınız bulunmakta diye düşünüyorum.

    Dipnot:Cihazın ayrıntılı durumunu öğrenmek için, telefonla aramak gibi bir hataya düşmeyin, müşteri hiz. adı altında karşınızda size bilgi vermek için bulunan şahıslar da internette gördüğünüz ekranın aynısını açıp size okuyor(gel de çıldırma ! )

    Uzun lafın kısası dedim ; ama uzatmamak elde değil, TELESERVİCE İLE İLİŞKİLİ HER ŞEYDEN UZAK DURUN !




  • xperia ana konusunu geçeceksiniz. üzüntüyle okumaktayım yorumları. sarı ekran sorunu olan bir telin resmi var mı acaba görebileceğim merak ettim.




  • Sevgili TUNERBOY Aleykümselam,

    Selamını aldım sağolasın.Hukuk kuralları neyi gerektiriyorsa afedersin ama eşşek gibi yapmak zorundalar.Ha süreç uzar onu bilemem.Teleservice firmasını mahkemeye vermek o kadar da zor değil.Verirsin mahkemeye alırsın hakkını olur biter.Ben o yoldayım sonuç almak üzereyim yakında da bildiririm buradan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olgansa

    quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    6 gündür yedek parça bekliyor telefon anlamadım parçayı imal mi ediyor teleservice artık...

    ayın 7sinde bıraktığım telefon hala parça bekliyor, oradan anla. 20 iş günü dolsun diye bekliyorum ama bizim servisler şirketlerin karı söz konusu olunca uyanıklaşıyor. bi sistem güncellemesi yapar tamir ettik diye yollarlar 20 günün dolmasına 2-3 gün kala.

    Hangi ilden servise verdin bilmiyorum ama zaten 20 işgününün dolmasına 3 günün kalmış yani Pazartesi günü mahkeme yolu serbest.Sakın biz Cumartesi çalışmıyoruz Cumartesileri işgünü değildir palavrasına kanmayın zira resmi gazetede de yayınlanmış olan şu paragrafı aynen okuyun“k) İş Günü: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini,”(Resmi Gazete:24.04.2011 Sayı:27914).Teleservice haftanın 3 günü çalışsaydı haftayı 3 gün olarak mı sayacaktık.Şunu da yapmakta fayda olduğunu düşünüyorum ki mahkemeye vermeden önce Xperia destek hattını da bir kere daha arayın ve durumu aktarıp yasal yollara gideceğinizi belirtin.(0 212 473 77 77)

    Emin olun faydası olacaktır.Olmazsa da mahkeme yolunuz açıktır her zaman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: olgansa

    quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    6 gündür yedek parça bekliyor telefon anlamadım parçayı imal mi ediyor teleservice artık...

    ayın 7sinde bıraktığım telefon hala parça bekliyor, oradan anla. 20 iş günü dolsun diye bekliyorum ama bizim servisler şirketlerin karı söz konusu olunca uyanıklaşıyor. bi sistem güncellemesi yapar tamir ettik diye yollarlar 20 günün dolmasına 2-3 gün kala.

    Hangi ilden servise verdin bilmiyorum ama zaten 20 işgününün dolmasına 3 günün kalmış yani Pazartesi günü mahkeme yolu serbest.Sakın biz Cumartesi çalışmıyoruz Cumartesileri işgünü değildir palavrasına kanmayın zira resmi gazetede de yayınlanmış olan şu paragrafı aynen okuyun“k) İş Günü: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini,”(Resmi Gazete:24.04.2011 Sayı:27914).Teleservice haftanın 3 günü çalışsaydı haftayı 3 gün olarak mı sayacaktık.Şunu da yapmakta fayda olduğunu düşünüyorum ki mahkemeye vermeden önce Xperia destek hattını da bir kere daha arayın ve durumu aktarıp yasal yollara gideceğinizi belirtin.(0 212 473 77 77)

    Emin olun faydası olacaktır.Olmazsa da mahkeme yolunuz açıktır her zaman.

    Bunu bilmiyordum, söylediğiniz gerçekten iyi oldu, sağolun. İstanbuldan elden teslim ettim, araya timi sokmadan. Benim şu anki derdim aslında ispatlama konusunda. Ben şimdi diyecem 20 günde vermediler, bu dava işi falan başlarsa bunlar bu sefer çıkıp "yoo biz tamir ettik beyefendi gelip almadı" derse ben aksini nasıl ispatlayacam.




  • arkadaşlar bu 20 iş gününün başlangıcını ne olarak alacağız?Ben TİM'e verdim cihazı.Verdiğim gün itibariyle mi yoksa,cihazın kayıt altına alındığı gün itibariyle mi?

    Verdiğim gün itibariyle olması gerekiyor gibi geliyor bana ama...
  • 13.06.2012 tarihinde servise gönderdiğim cihazımın durumu :


    27.06.2012 10:55:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    21.06.2012 17:50:00: Cihazınız transfer edilmiştir: TELESERVICE ANKARA SUBESI

    20.06.2012 09:40:00: Izmir bölgemizde kaydı alındı.


    ANCA!!!!
  • Arkadaşlar 20 işgününün başlangıcı nereye vermiş olursanız olun farketmez.Siz cihazı teslim etiğinizde size verilen formda yazılı olan tarihten itibaren başlar.İspatı ise yine yasalar ile aşağıdaki gibidir;
    “Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.''(Resmi Gazete:24.04.2011 Sayı:27914)

    Olgansa arkadaşımın sorusuna gelince ise;Teslim ettiklerine dair belge olmadığı sürece haklı olan taraf sizsiniz.Bildirimi telefon ile yapıyorlar ise yazılı bir bildirim talep edin.

    ygtlc arkadaşımın problemine gelince anladığım kadarı ile telefonu TİM'e teslim ettin ve umarım ki teslim ettiğine dair bir form aldın.Eğer aldı ise TİM'e teslim ettiğin tarih olan 13.06'dan başlar.Yok eğer form almadı isen vay haline Teleservice'in insafsız operatörlerinin keyfine kalmışsın.Ayrıca TİM'in telefonunu servisin eline geç göndermiş olması seni bağlamaz.

    Bunlara ilave olarak 10 işgününü geçen tamir sürelerinde servis sizlere MUADİLİ geçici cihaz temin etmek durumundadır.Bu konuda da cihazı teslim ettiğiniz noktalara baskı yapın mutlaka vermek zorundalar.Yasal yollara başvuracağınızı bildirin ve bunu mümkün olduğunca yazılı yapmaya ve cevabı da yazılı almaya gayret edin.(Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.)(Resmi Gazete:24.04.2011 Sayı:27914)




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.