Şimdi Ara

★ Sony Xperia M5 ANA KONU ve KULLANICILAR KULÜBÜ★6.0 Güncel (506. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.754
Cevap
96
Favori
365.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 504505506507508
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cesurokcu C kullanıcısına yanıt
    hocam ben telefonu alalı bayağı oldu lakin 4,5g kartım daha yeni oldu yani yeni keşfettim. Değişim veya iade olur mu bilemiyorum değişim olsa gene aynu telefon ve hemen hemen hepsinde o sorun varmış. LTE açtığım gibi gidiyor telefon keşke ilk aldığımda olsaydı 4,5g hattım yarın gidicem servise 1 ay olursa mahkemeye kadar uzar o yani...
  • Benim telefonun arka kapağın üst sağ köşesinde çıkıntı oluştu. Yeni kapak siparişi verdim fakat gelen kapak plastik beş para etmez bir şey olduğu için iade ettim. M5 kapakları için yapıştırıcı almanın daha mantıklı olduğuna karar verdim. Bazı videolarda mavi sticker tarzında orijinal kapağın üstüne ekleyerek yapılanları gördüm. O yapıştırıcıdan nereden bulabilirim. Araştırmalarım genelden kapak sonucuna ulaştırıyor. Bilenler yardımcı olursa çok sevinirim.
  • Teknosadan alınma 12 mart fatura tarihli hiç bir sorun çıkartmamış masa üstü şarj standı ve 3 farklı renkte kapağı olan siyah M5
    3 yıl garanti ve 1 yıl kaskosu olan (fatura tarihinden itibaren) kaç para eder?
  • Arkadaşlar Sony M5 için güncelleme desteğini kesmedi, Cihaz 2015'in son çeyreğinde piyasaya sunuldu.
    Daha henüz 7.0 google (Nexus) cihazlarına bile tam yayınlanmamışken şimdiden Sonye hakaret etmek yanlıştır.

    Sony Xperia Z2 ve Z3 2014 yılında tanıtılda (Z3 2015 yılındada tanıtılmış olabilir) çoğu cihaz 2 yılını tamamladıktan sonra büyük güncelleme desteği kesilir örnek olarak Z ve Z1'i ele alabiliriz.

    Şimdi Apple bile iPhone 5'e İos 10 veriyor bunların yaptıklarına bak dediğinizi duyar gibi oldum
    Apple da ise cihazın güncellemesine devam eder ama yavaşlatmayıda ihmal etmez örnek verecek olursak şuan da iPhone 4S'e bakabilirsiniz.




  • cesurokcu C kullanıcısına yanıt
    hocam benim cihaz 2 haftadır serviste. Ben cihazdan soğuduğum için ve parça değişimi yazdığından dolayı ücret iadesi isterim. Bu hakkımı nasıl dile getirmeli nereye başvurmalıyım? Kaç günlük yasal süreler vardır, biraz bilgi verir misiniz? (linki açamadım, bi sıkıntı var işyerimde)
  • Arkadaşlar swap cihazı alanlar kaç gün bekledi. Ne kadar sürede geldi? Yazarsanız sevinirim. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crista galli

    S3e ram yetersiz diye bahane buldular. Mailde neden verilmediğinin gerekçelerini sordum. Cihaz daha çıkalı 11 ay oldu. S3te yine 1,5 seneyi geçmişti. Donanım dese zaten m5 yeterli. Hangi mantıkla vermiyorlar anlamıyorum

    Ram yetersizdi ama geliştiriciler takır takır 4.4.2'yi ve 4.4.4'ü portladılar ne hikmetse Samsung'un yazılım ekibinden daha yetenekliler anlaşılan Her neyse, çoğu firma aynı şeyin laciverti zaten. Hepsi parayı bulana kadar ciddi anlamda kullanıcıyı memnun etmeye çalışıyor, yeni cihazlar eskisine nazaran çok daha güçlü ve son android sürümünü kullanmaması gözle görülür bir performans eksikliği yaratmıyor kullanıcı nezdinde. Bundan dolayı eskisi kadar güncelleme çığırtkanlığı yapan, rom-root işleriyle uğraşan insan sayısı da giderek azalıyor. Artık firmalar bahane bile üretmeye gerek duymuyor güncelleme desteğini çekerken




  • Furkanby F kullanıcısına yanıt
    Sony'ye hakaret ettiğimiz yok zaten ama M5'e bir büyük güncelleme daha vermesi lazım.Vermezse bir sonraki telefonum Xperia olmaz! Son 3 telefonu Sony olan birisi olarak söylüyorum bunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maylin kullanıcısına yanıt
    Performans eksikliği yaratmıyor olabilir fakat henüz 1 yılını doldurmayan yeni sayılabilecek bir model için güncelleme desteğini kesmesi kabul edilir şey değil
    Ayrıca ilerleyen dönemde güncel olmayan sürümlü bir telefon Play Store de uygulama kısıtlaması yaşıyor.M5'in bir major güncelleme daha alması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • real_king kullanıcısına yanıt
    Çoğu popüler uygulama 4.0+ ya da 4.1+ Android sürümü gerektirmekte, bazı elit uygulamalar 5.0+ istiyor sadece. M5 Marshmallow'la 2 sene daha rahatlıkla kullanılabilir uygulama desteği konusunda sıkıntı yaşatmaz. Tabii o konuda herkes hemfikir, Sony'nin yaptığı hiç mantıklı bir hareket değil kesinlikle bu cihazın 7.0'ı da alması lazım.
  • Kingroot Android 6 da çalışıyomu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ERKUTCN kullanıcısına yanıt
    Linkini verdiğim videoyu izleyin. Mahkemeye kadar gitmez. Bulunduğunuz yerdeki tüketici hakem heyetine dilekçe yazmaya bakıyor. En fazla 10 gün içinde para cepte.
  • koraygs K kullanıcısına yanıt
    Yasal olarak bildirdiğiniz tarihten itibaren 20 iş günü-cumartesi dahil-. Büyük ihtimal sana cevap bile yazmayacaklar, şartlar uyuyorsa thh'ye gidiyorsun dilekçe veriyorsun. Verdikten 10 gün sonra-Artık kvk senle değil devletle muhatap olmak zorunda kalıyor ve 10 gün içinde cevap veriyor- %99 para cepte.
  • cesurokcu C kullanıcısına yanıt
    o öyle olmuyor malesef dostum ben başvurada bulundum minimum 6 ay içersinde sonuçlanır dedi adam biraz yavaş işliyor hakem heyeti.
  • cesurokcu C kullanıcısına yanıt
    yok öyle bir dünya en az 2-3 ay sürer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BariscanGNGR

    Kingroot Android 6 da çalışıyomu

    Çalışmıyor ama yine de indirip root isteği bırakın. Talep arttıkça root sırasını öne alıyor cihazın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • Xperia Z3 ve M5 Kullanıcılarının Dikkatine !!! :

    Merhaba Arkadaşlar,
    Sizler de biliyorsunuz ki Sony, Android 7.0 (Nougat) alacak cihazların listesini yayınladı ve ne yazık ki aralarında Xperia Z3 ve M5 mevcut değil.

    Şimdilik yapabileceklerimizi sırasıyla yazıyorum, umutla Sony'e ulaşmaya çalışıp şansımızı zorlamalıyız...

    Bu bağlantıdan Sony Türkiye ile Türkçe iletişime geçebilirsiniz :http://support.sonymobile.com/tr/contactUs/mail/?region=tr_TR

    Aşağıdaki hesaplara tweet atarak gündem oluşturmaya çalışabiliriz (ilk 3 hesap uluslar arası, bu yüzden ingilizce yazmalısınız) :

    https://twitter.com/SonyMobileNews
    https://twitter.com/Sony
    https://twitter.com/sonyxperia
    https://twitter.com/SonyXperiaTR
    https://twitter.com/Sony_Turkiye

    Resmi açıklamanın altına Google, Facebook ya da Sony mobile hesaplarınızdan herhangi biriyle giriş yaparak yorum yapabilirsiniz.
    Bağlantı :http://blogs.sonymobile.com/2016/08/23/sony-xperia-and-android-7-0-nougat/

    Ve en son olarak Polonyalı bir arkadaşın başlattığı imza kampanyasına katılarak destek olabilirsiniz...
    Bağlantı :https://www.change.org/p/sony-we-wan-t-android-7-0-nougat-for-sony-xperia-z3-m5?recruiter=8974123&utm_source=petitions_show_components_action_panel_wrapper&utm_medium=copylink&recuruit_context=copylink_long

    Z2'ye Marshmallow verilmeyeceğinin açıklanmasına rağmen güncellemeyi aldığını unutmayalım ve elimizden geldiğince, umutla Sony'e ulaşmaya çalışalım.

    Lütfen mesajlarınızı yazarken Z3 sahipleri M5'i, M5 sahipleri de Z3'ü atlamasın. Birbirimize destek olursak ortaya daha güçlü bir ses çıkacaktır...

    Selametle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BiLgiSeaRcheR -- 25 Ağustos 2016; 18:47:58 >




  • merhaba arkadaslar m5 hala alınırmı telefonun çözülemeyen kronik sorunları varmı android n güncellemesi kesin gelicekmi arkadasım 1 ay geçmeden telefon kasmaya basladı diyor siz neler düsünüyorsunuz cevaplarınız için simdiden tessekurler
  • çift tıklama ile uyandırma olayına bi çözüm bulan varmı?
  • Mr.Extrem kullanıcısına yanıt
    çift tıkla uyutma olurda uyandırma donanımsal bir özellik oda m5 te yok malesef.
  • 
Sayfa: önceki 504505506507508
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.