Şimdi Ara

SONY TR'ye attığım mail ve cevabı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
1.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sony'ye 3-4 gün önce bi mail atmıştım, cevap geldi.. Cevaba genel anlamda bakarsak umud vaad eden bir mesaj, ama ciddiyetle eğilirler mi üzerine bu tip olayların onu bilemem. Umarım.. YAzıda ufak tefek harf hataları, imla hataları var idare edin artık..

    Benim mesajım:

    quote:

    To: Turkey, SONY Call Centre
    Subject: PlayStation 3 hakkinda!




    Merhabalar sayin Sony yetkilileri,

    Cok uzun suredir bir Sony kullanicisiyim. Bu durumdan da oldukca memnunum. 90'li yillarin sonundan beri PlayStation 1, 2000'li yillarin basindan beridir de PlayStation 2 kullanicisiyim ve bundan da cok memnunum. Ne var ki, PlayStation 3 almaya yeltendigim su gunlerde kafam bir hayli karismis durumda.. Sebebi ise hali hazirda pahali bir urun olan bu konsolun, baska baska yerlerde baka baska fiyatlardan satilmasi. Ancak beni en hayal kirikligina ugratan konu ise yine Sony'nin kendi icinden gelen bir sorundur. Bu sorun ise, Sony gibi bir markanin, son zamanlardaki en onemli ve guzel urununu taksitli fiyatindan baska bir secenek ile satmamasidir!!! Teknosa'ya sordum, 1499ytl taksitli, %10 indrim ile, yani 1350 ytl'ye nakit pesin oldugunu soylediler. Yine Mavi Shop adi altinda Sony urunleri satan bir dikkanda ise yeni parti mallarda %5 indirim yapabileceklerini belirttiler. Bunun uzerine Cevahir alisverir merkezindeki SONY yetkili saticisi, sadece 1499ytl taksitli fiyat ile sattiklarini, herhangi bir indirimin soz konusu olmadigini soylediler... Bir baska onemli bir konu ise morfare adli Sony urunleri satan internet sitesinin Sony tarafindan uyari aldigi ve PS3 oyunlarini bu kadar ucuza satmamasi gerektigini ogrendigini de birinci elden ogrenmis bulunuyorum. Sayfalarinda pesin 105 ytl gibi neredeyse makul bir fiyattan 1 gun icinde 125 ytl gibi komik bir artisa gitmislerdir..

    Simdi bu yukardaki bilgiler isiginda sormak istedigim sudur:

    Sony Turkiye, fiyat politikasini neye gore belirlemektedir? Urunlerini musterilerine eziyet cektirircesine neden bu kadar pahaliya satmaktadir. Dunyanin her yerinde makul fiyatlar gecerliyken, neden ulkemiz insaninin kendine uygun olan, biraz olsun makul bir fiyattan Sony urunlerine sahip olmasi fazla gorulmektedir? 105 ytl olan oyun fiyatini neden 125 ytl'ye cikarma tenezzulunu gostemektedir? Sony atilan 100'lerce hatta 1000'lerce sikayet mektuplarini yillardir neden dikkate almamaktadir? Ps2 oyunlainin ortalama 140 ytl, ps3 oyunlarinin ise 180 ytl'ye kadar çikmasina nasil goz yumabilmektedir?

    Yillardir, sirf iyi ve ahlakli yasayabilmek adina pahali olan Ps2 oyunlarini orjinal alarak hem sony'ye hem de birsuru firmaya destek oldum. Peki Sony bunun karsiliginda bana ve benim gibi parasini cok kolay kazanmayip, fedakarlik yapan insanlara ne verdi, nasil tesekkur etti simdiye kadar? Fiyatlari dusurmek yerine, yukselterek mi??? Korsana karsi 'korsan kullanma!' demek malesef yetmez, tuketici kadar en az ureticinin de maddi/manevi sorumluluklari vardir...

    En kisa zamanda cevaplarinizi bekliyorum.
    Saygilarimla,
    Sam Fisher.




    Sony'nin cevabı:

    quote:

    Değerli Sony dostu,
    Mesajınız ve Sony urunlerine gosterdiginiz ilgi icin tesekkur ederiz.

    Sony Eurasia olarak satıþlarımızı bayiler kanalıyla gerçekleştirmekteyiz ve urun fiyatlari serbest piyasa ekonomisinden dolayi bayiden bayiye degisebilmektedir. Bayilerimiz bizden farklı firmalar olduğu için de yasal olarak da fiyat konusunda bir yaptırımda bulunmamız söz konusu olamamaktadır. Ancak belirtmiş olduğunuz şikayet ve önerileriniz merkezimizde değerlendirmeye alınmıştır. Konuyla ilgili yapılacak olan iyileştirme çalıþmalarında sony kullanıcılarının fikirleri kapsamlı bir biçimde değerlendirilmekte ve bize yol göstermektedir. Düşüncelerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

    Bilgi nize sunar,esenlikler dileriz.
    Saygilarimizla,


    Sony Eurasia Pazarlama AS
    Musteri Bilgi Merkezi
    Tel: 444 SONY



    Sizlerden ricam, eğer siz de tepkileriniz dile getirmek için bir mail atmak isterseniz aynen kopyalayıp bunu yazmayın lütfen. Değiştirip, kendi tarzınızda yazarsanız daha etkili olur. Sony'yi takibe aldım, şimdi sıra UBISOFT'ta. Onlardan da cevap bekliyorum. Sıkarsa cevaplamasınlar







  • rebel_rude boy_x arkadaşımızın göndermiş olduğu maile yakın bir cevap vermişler herkes teksini dile getirsinh , send kutucuğunu tıklayacak kadar üşengec bireyler değiliz heralde..





    öylemiyiz
  • vaybe
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neuvelle

    vaybe
    naptın abicim sen ya şimdi bunlar heryerde PS3'ün fiyatını 1799YTL yaparlar

    durduk yerde başımıza iş aştın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etez

    naptın abicim sen ya şimdi bunlar heryerde PS3'ün fiyatını 1799YTL yaparlar

    durduk yerde başımıza iş aştın

    Alıntıları Göster
    Hehe sıkıysa çıkarsınlar.. Onlar anladı söyleneni, rahat ol sen etez hocam

    Cevap olarak, takipteyim dedim demin... Zehir hafiye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adventure

    Hehe sıkıysa çıkarsınlar.. Onlar anladı söyleneni, rahat ol sen etez hocam

    Cevap olarak, takipteyim dedim demin... Zehir hafiye

    Alıntıları Göster
    gene politik cevaplar ne yani morfare sony yetkili satıcı değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erhan.sen

    gene politik cevaplar ne yani morfare sony yetkili satıcı değil mi?

    Alıntıları Göster
    Aynı cevap gelmiş Adventure.Adamlar sadece copy/paste yapıyorlar yazıyı o kadar.Korsanı köküne kadar hakediyorlar.Hele senden şu morfare olayını duyduktan sonra iyice midem bulandı.Özellikle pahalı satıp kazıklamaktan başka bir amaç gütmeyen bir firma var karşımızda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erhan.sen

    gene politik cevaplar ne yani morfare sony yetkili satıcı değil mi?

    Alıntıları Göster
    Abi bi defa nick ile olayı bitirmişsin. Sam fisher Artık geceleri ışıksız yerlerde yürürken tedirgin olurlar vallaha Birde şunu söylemek istiyorum adventure hocam ankara daki sony yetkili satıcılarının hepsi hem taksitli hemde pesin alim fiyatlarını farklı veriyor. 1499 taksit, 1350-1300 arası pesin. Oyunlar da 140 ve 130 arasi satiliyor gene bu bayilerde. Ama sony türkiye de hedef kitlesi olarak bizleri oyunculari yani, görmüyor sanıyorum. Bu konuda bir çalışmaları da yok gibime geliyor. Psn store için ne bir girişim var ne de sorulara yanıt verecek bir muhattap var. Çok can sıkıcı oluyorlar bazen..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: homeedition88

    Abi bi defa nick ile olayı bitirmişsin. Sam fisher Artık geceleri ışıksız yerlerde yürürken tedirgin olurlar vallaha Birde şunu söylemek istiyorum adventure hocam ankara daki sony yetkili satıcılarının hepsi hem taksitli hemde pesin alim fiyatlarını farklı veriyor. 1499 taksit, 1350-1300 arası pesin. Oyunlar da 140 ve 130 arasi satiliyor gene bu bayilerde. Ama sony türkiye de hedef kitlesi olarak bizleri oyunculari yani, görmüyor sanıyorum. Bu konuda bir çalışmaları da yok gibime geliyor. Psn store için ne bir girişim var ne de sorulara yanıt verecek bir muhattap var. Çok can sıkıcı oluyorlar bazen..

    Alıntıları Göster
    Sam Fisher

    Evet ankarada farklı olabilir, ben sadece evahirde sordum, ordaki sony sadece taksitli yapıyoruz dedi. Onu da bilsinler ama, varsa bi hata düzeltsinler.. Umarım böyle rahatsız ede ede harekete geçerler. Yoksa bişey yapmadan, şikayet etmneden zor olur.

    Myfranco,

    sanki rebel arkadaşa atılan cevap içerik açısından daha farklıydı, yada ben yanlış hatırlıyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adventure

    Sam Fisher

    Evet ankarada farklı olabilir, ben sadece evahirde sordum, ordaki sony sadece taksitli yapıyoruz dedi. Onu da bilsinler ama, varsa bi hata düzeltsinler.. Umarım böyle rahatsız ede ede harekete geçerler. Yoksa bişey yapmadan, şikayet etmneden zor olur.

    Myfranco,

    sanki rebel arkadaşa atılan cevap içerik açısından daha farklıydı, yada ben yanlış hatırlıyorum..

    Alıntıları Göster
    Gianna hocam (kısalttım nikini)

    Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Biraz özenilir ve güzel bir dille yazılırsa yazı, tabiki daha etkili oluyor. Herkes bişeyler yapsın bence de.. Mail olur, yada direk gidilir şikayet edilir. Dinleyeceklerdir ve bence uyugun dille şikayet edildiinde hak bile vereceklerdir. Onlar da insan neticede..

    Ama şu mailin yazım şekli hakkaten içler acısı.. ben bi de düzelttim yani, ı'lar falan, Ğ'leri hepsini düzelttim. TAbi onun dışındaki imla ve yazım hataları olduğu gibi duruyo. YAzık yani, insan bi üstünden geçmez, okumaz mı yazdığı maili göndermeden evel. Tabi kimin yazdığı da önemli, ben çok önemli birinin cevap yazdığına inanmıyorum... Sony müdürüne falan ulaşmak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adventure

    Sam Fisher

    Evet ankarada farklı olabilir, ben sadece evahirde sordum, ordaki sony sadece taksitli yapıyoruz dedi. Onu da bilsinler ama, varsa bi hata düzeltsinler.. Umarım böyle rahatsız ede ede harekete geçerler. Yoksa bişey yapmadan, şikayet etmneden zor olur.

    Myfranco,

    sanki rebel arkadaşa atılan cevap içerik açısından daha farklıydı, yada ben yanlış hatırlıyorum..

    Alıntıları Göster
    Bende psn store için eu.playstation'a mail attım. Aslında en güzeli japonya ve/ya avrupaya mail atıp türkiyedeki sony'in yetersiz kaldığını eksiklerin ve şikayetlerin neler olduğunu yazmak sanki buradan aldığımız cevaptan daha fazla tatmin edici oluyor gibi geliyor bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: giannakopoulos

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    iyimiş valla adven devam, gaz bittiğinde söle ben ititirim Birara bende birşeyler karalıyım sonynin kendi oyun fiyatlarıyla ilgili

    abicim mailinize cevap niteliği taşıyan şeyler beklemek yanlış zaten, sonuçta cevaplayan kişiler belli. Kendi yorumunu katarak tamamen firma adına istediğimiz net cevaplarıda veremez , kaldıki bilgi kapasitesi olarakta zaten malumunuz. Şikayet önerilieri aldık değerlendircez dicekler ne dicekler ki başka. Yinede öküz değil ya başındaki düzgün üslupla yazılmış tepki mail sayısı fazla oldukça bir şekilde değerlendirmeye alınacaktır ancak bize ne şekilde yansır orası muamma tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Neutral -- 12 Nisan 2007; 23:48:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neutral

    iyimiş valla adven devam, gaz bittiğinde söle ben ititirim Birara bende birşeyler karalıyım sonynin kendi oyun fiyatlarıyla ilgili

    abicim mailinize cevap niteliği taşıyan şeyler beklemek yanlış zaten, sonuçta cevaplayan kişiler belli. Kendi yorumunu katarak tamamen firma adına istediğimiz net cevaplarıda veremez , kaldıki bilgi kapasitesi olarakta zaten malumunuz. Şikayet önerilieri aldık değerlendircez dicekler ne dicekler ki başka. Yinede öküz değil ya başındaki düzgün üslupla yazılmış tepki mail sayısı fazla oldukça bir şekilde değerlendirmeye alınacaktır ancak bize ne şekilde yansır orası muamma tabi

    Alıntıları Göster
    Evet arkadaşlar, neticede tepkimizi düzgünce dile getirelim gerisi allah kerim

    home, dediğin doğru bak.. BEn de zaten öyle yapmayı düşünüyorum. Sony'ye direk mail atmak lazım. Bi ilgilensinler artık.. Farkında değilki adamlar, eminim herşeyin tıkırındagittiğini sanıyolardır, garibanlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adventure

    Sam Fisher

    Evet ankarada farklı olabilir, ben sadece evahirde sordum, ordaki sony sadece taksitli yapıyoruz dedi. Onu da bilsinler ama, varsa bi hata düzeltsinler.. Umarım böyle rahatsız ede ede harekete geçerler. Yoksa bişey yapmadan, şikayet etmneden zor olur.

    Myfranco,

    sanki rebel arkadaşa atılan cevap içerik açısından daha farklıydı, yada ben yanlış hatırlıyorum..

    Alıntıları Göster
    Adventure bunların mail adresini yazarmısın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adventure

    Gianna hocam (kısalttım nikini)

    Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Biraz özenilir ve güzel bir dille yazılırsa yazı, tabiki daha etkili oluyor. Herkes bişeyler yapsın bence de.. Mail olur, yada direk gidilir şikayet edilir. Dinleyeceklerdir ve bence uyugun dille şikayet edildiinde hak bile vereceklerdir. Onlar da insan neticede..

    Ama şu mailin yazım şekli hakkaten içler acısı.. ben bi de düzelttim yani, ı'lar falan, Ğ'leri hepsini düzelttim. TAbi onun dışındaki imla ve yazım hataları olduğu gibi duruyo. YAzık yani, insan bi üstünden geçmez, okumaz mı yazdığı maili göndermeden evel. Tabi kimin yazdığı da önemli, ben çok önemli birinin cevap yazdığına inanmıyorum... Sony müdürüne falan ulaşmak lazım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Adventure

    Gianna hocam (kısalttım nikini)

    Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Biraz özenilir ve güzel bir dille yazılırsa yazı, tabiki daha etkili oluyor. Herkes bişeyler yapsın bence de.. Mail olur, yada direk gidilir şikayet edilir. Dinleyeceklerdir ve bence uyugun dille şikayet edildiinde hak bile vereceklerdir. Onlar da insan neticede..

    Ama şu mailin yazım şekli hakkaten içler acısı.. ben bi de düzelttim yani, ı'lar falan, Ğ'leri hepsini düzelttim. TAbi onun dışındaki imla ve yazım hataları olduğu gibi duruyo. YAzık yani, insan bi üstünden geçmez, okumaz mı yazdığı maili göndermeden evel. Tabi kimin yazdığı da önemli, ben çok önemli birinin cevap yazdığına inanmıyorum... Sony müdürüne falan ulaşmak lazım.


    I lar Ğ ler falan bence o kadar önemli değil ama düzeltilse daha iyi olurdu tabi. Neyse bence de sana gelen yanıt Müdürden gelmiyordur. Orada özellikle bir eleman oturtmuş bile olabilirler bir pc nin başına. "Gel oğlum, artık sen "MAil Yanıtlama Müdürüsün" demişlerdir orada çalışan herhangi bir kişiye. "Gelen her maile hazır olan yanıtı kopyalayıp yapıştırıp gönderecksin""diye. Bunlardan herşey beklenir

    Şaka bir yana ama eminim kendileri bile olayı bundan daha fazla ciddiye almıyorlardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neutral

    iyimiş valla adven devam, gaz bittiğinde söle ben ititirim Birara bende birşeyler karalıyım sonynin kendi oyun fiyatlarıyla ilgili

    abicim mailinize cevap niteliği taşıyan şeyler beklemek yanlış zaten, sonuçta cevaplayan kişiler belli. Kendi yorumunu katarak tamamen firma adına istediğimiz net cevaplarıda veremez , kaldıki bilgi kapasitesi olarakta zaten malumunuz. Şikayet önerilieri aldık değerlendircez dicekler ne dicekler ki başka. Yinede öküz değil ya başındaki düzgün üslupla yazılmış tepki mail sayısı fazla oldukça bir şekilde değerlendirmeye alınacaktır ancak bize ne şekilde yansır orası muamma tabi

    Alıntıları Göster
    Bize bir şekilde yansıyacağını hiç sanmıyorum, müşterilerinin yorumu doğrultusunda hareket etmek her firmanın harcı bir olay değil. Ayrıca Türkiye'de çark böyle dönüyor, ne yapalım? Gidelim greenpeace'ciler gibi kendimizi biryere kilitleyelim derseniz varım ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kryeck

    Adventure bunların mail adresini yazarmısın.

    Alıntıları Göster
    www.ony.com.tr 'deki tek email adresi.

    bilgi@eu.sony.com




    Bu arada bunun bişey oluğunu düşünüyosanız, siz ubisofta attığım maili görmelisiniz.. VAlla öyle bi salladım, öyle bi yazdımki adamlar cevap veremiyolar. Yani küfürlü falan değil tabiki, zehir zemberek, efendi bi dille yazdım ama çok komik oldu yav Cevap gelsin (hiç sanmıyorum ama..) onu da koyarım buraya...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Clementine

    Bize bir şekilde yansıyacağını hiç sanmıyorum, müşterilerinin yorumu doğrultusunda hareket etmek her firmanın harcı bir olay değil. Ayrıca Türkiye'de çark böyle dönüyor, ne yapalım? Gidelim greenpeace'ciler gibi kendimizi biryere kilitleyelim derseniz varım ben.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: BigBoSs ®

    Bize bir şekilde yansıyacağını hiç sanmıyorum, müşterilerinin yorumu doğrultusunda hareket etmek her firmanın harcı bir olay değil. Ayrıca Türkiye'de çark böyle dönüyor, ne yapalım? Gidelim greenpeace'ciler gibi kendimizi biryere kilitleyelim derseniz varım ben.


    İşin ilginci aslında Sony'nin müşterilerini dinleyen yegne firmalardan oluşu.. Ps3'ü bile eleştirilerle oluşturdu nerdeyse.. kumanda beğenilmedi, eskiye dönüldü, hdmi port basic pakette olsun dedi millet onu da koydu... Neticede adamların en büyük özelliği bu bence.. ama Sony TR bu işi yürütemiyo demekki... Sony'ye japonca mail atalım derim. Aytt aytt diye mesela, var mı japoncası sağlam olan. Ben bitek sayonarayı biliyorum, onla da bi mail doldurulamaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Clementine

    Bize bir şekilde yansıyacağını hiç sanmıyorum, müşterilerinin yorumu doğrultusunda hareket etmek her firmanın harcı bir olay değil. Ayrıca Türkiye'de çark böyle dönüyor, ne yapalım? Gidelim greenpeace'ciler gibi kendimizi biryere kilitleyelim derseniz varım ben.

    Alıntıları Göster
    Aslında bu tür işlerle ilgilenen kuruluş ve medya desteği de fazla yok. Acaba bir köşe yazarına mı atsak mail. Şöyle haşin kim var ki hani BigBoss gitsek zincirlesek kendimizi bir yere .tv ya da gazeteye bile çıkarmayabilirler bizi o bakımdan şey ediyorum Ama isterseniz bana da uyar, gelirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adventure

    www.ony.com.tr 'deki tek email adresi.

    bilgi@eu.sony.com




    Bu arada bunun bişey oluğunu düşünüyosanız, siz ubisofta attığım maili görmelisiniz.. VAlla öyle bi salladım, öyle bi yazdımki adamlar cevap veremiyolar. Yani küfürlü falan değil tabiki, zehir zemberek, efendi bi dille yazdım ama çok komik oldu yav Cevap gelsin (hiç sanmıyorum ama..) onu da koyarım buraya...

    Alıntıları Göster
    attığın maili gerçekten çok güzel yazmışsın,yalnız dikkatimi çeken sanki bu maili biyerde daha okumuştum sürekli 1-2 kelime farklılık dışında hep aynı cümleler,sanki otomatiğe bağlanmış gibi gelen maillere cevap atıyorlar




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.