C510'um var. Beyaz yerleri(tuşların) ve deklanşör butonuyla ortadaki büyük tuş komple soyuldu. Hemen yaparlar mı telefonu vermem gerekir mi?
Hepsiburada'dan aldım garantisi var ama kim bakıyor buna Anadolu yakasında?
Teşekkürler
bi kaç serfisi var siiznki hangi dist firma garantili ise ona gönderim ama tekofaks için iyi diyorlar yanlıs hatırlamıyorsam
Buradan ne desek yalan dostum se sürekli distiribitör değiştiriyor.asya-tekofaks-kvk-telpa devamlı değişiyor maşallah.Hepsiburada ile görüş derim ben ancak 1 hafta da dönerler sana yada imei ile hangi servisin baktığınıda ögrenebilirsin telefonla
teşekkür ederim
telofaks hepsiburadadan dediğimde bakmamıştı.biz bakmıyoruz artık sadece belli modellere bakıyoruz demişti. genpa var suan ama tavsiye etmem asya telekom daha iyi genpaya göre.3 4 tane şubesi var ankarada merkezleri.yurtiçi kargoyla ücretsiz yollayabilirsin karşı taraf ödeyecek diyip
Telefonunun servise göndermiş herhangi 10 kişiye sorsan 7'si asya telekom diyecektir. 2 kez değişim aldım. Arızalarım 1'er haftada giderildi.
bende asya'dan cok memnun kaldim. telefonumu bir haftada tamir ettiler. üstelik arizayi onaran kisi bizzat beni arayiıp onarim hakkında bilgi verdi. 100 tl lik bi parcanin normalde kullanici hatasi sonucu bozuldugunu (telefonu düsürmüştümde ) ancak bi defaya mahsus ücretsiz degistirildigini bile söylediler .. parasi benim icin onemli degildi ama arayip ozellikle merak ettigim bi kac konu hakkinda bilgi vermeleri cok güzeldi
bende asya ya bir kere cihaz bırakmıştım gerçekten çok hızlı ve işlerini güzel yapıyorlar.
ben de asya telekoma w810i yi kasa değişimi için gönderdim,merakla bekliyorum.
servis hızı parça stoklarına bağlı şans işi yani.benim 3 hafta sürdü.genpaya verdiğimde 3 gün sürmüştü siteden adım adım takip edebiliyon ama herbişeye kullanıcı hatası deyip 70 tl fatura çıkardılar.kızak kapak ve tuş sorunu vardı.asyaya yolladım kızakta henüz önemli bi sorun yok deyip yapmadılar muhtemelen parça yok diye ellerinde bekletmek istemediler.çünkü başka gönderenlerede parça bekliyoruz demişler ama kapakla tuşu hallettiler ücretsiz.internetten takip edememen kötü ama en azından işini yapıyo servis.sormadikça bişeyden haberin olmuyo bigün bi bakmışın kargo kapıda telefonu getirmişkeşke ufak tefek tamirler dışında tamir sürecinde herkesi arasalar öyle negüzel bişey
Telefonun faturasını (hepsiburada) kutunun içine koy, Telefondaki sorunları bir kağıda yazıp onuda kutunu içine koy, Kendi adres blgilerini yazıp kutunun içine koy, Telefonuda koy
Sonra Asya Telekom yada Genpanın herhangi adresine Yurtiçi kargodan Alıcı Ödemeli olarak yolla.Almamaları imkansız.
quote:
Orijinalden alıntı: drummer_bjk
servis hızı parça stoklarına bağlı şans işi yani.benim 3 hafta sürdü.genpaya verdiğimde 3 gün sürmüştü siteden adım adım takip edebiliyon ama herbişeye kullanıcı hatası deyip 70 tl fatura çıkardılar.kızak kapak ve tuş sorunu vardı.asyaya yolladım kızakta henüz önemli bi sorun yok deyip yapmadılar muhtemelen parça yok diye ellerinde bekletmek istemediler.çünkü başka gönderenlerede parça bekliyoruz demişler ama kapakla tuşu hallettiler ücretsiz.internetten takip edememen kötü ama en azından işini yapıyo servis.sormadikça bişeyden haberin olmuyo bigün bi bakmışın kargo kapıda telefonu getirmişkeşke ufak tefek tamirler dışında tamir sürecinde herkesi arasalar öyle negüzel bişey
Verdiğiniz cep numarasına sms geliyor, onarılmıştır vs. diye.
@kuzey69; göndermeden önce arayıp bildirmesi gerekiyor diye biliyorum.
Gerek yok ben hiç aramadım sadece bir e-mail çektim yeter oda .
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme