< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Sony Bravia 2020 XH9096 (X900H) [ANA KONU] (686. sayfa)
-
-
Evet bu tarz sorunlar oluştu güncellemeden sonra. bende bir de hdmi3te bilgisayar ve hdmi 2.1 kablo ile bağlı bazen kendi kendine görüntü gidip geliyor art arda sonra tamamen kararıp kalıyor kablo tak çıkart,uyduya dön geri hdmi3e dön, bilgisayarı kapat aç, televizyonu yeniden başlat vb. yöntemlerle üstesinden geliniyor bir şekilde ama uğraştırıyor işte .kalıcı bir sorun oluşturmuyor en azından diyebiliyorum şimdilik. güncelleme aralıktaymış ama en büyük sorun bence vrr özelliğini local dimming ile kullanma imkanı sunup sunamayacakları çünkü konsol için olduğundan çok daha büyük önem taşıyor gibi vrr pc ile kullanımda. vrr modunda assasins creed oynamakla (büyük ihtimalle bütün açık dünya oyunları için geçerli bir durumdur) normal modda oynamak çok fark ediyor akıcılık anlamında ama local dimming olmadan da keskinlik ve parlaklık sıkıntı oluyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
sanırım aralığa kadar sabredebilirim. Assansins creed odyssey oynuyorum ben de şu aralar. Frekansı 120 ye sabitleyip normal modda oynuyorum, aralıkta dediğiniz gibi vrr için inşallah düzenlemeler yapılır, local dimming önemli :)
-
Bu yeni guncelleme de kanal gecisleri herkeste aynimi? Kitleniyor falan..Yada gec aciliyor vs..? Yok mu cozumu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Birkaç haftadır web sitesinden bu modeli takip ediyordum. Stok durumu sorgulamasını birkaç gündür kapadılar. İnternet mağazasının ve epeyce mağazanın da stoğunda vardı. Cumartesi mağazadan kapalı olarak sipariş ettim Pazartesi de getirip kurdular. Hangi şehirdesiniz bilmiyorum, İstanbul'da iseniz aldığım mağazada kapalı kutu stoğu olup olmadığını sorabilirim.
-
hocam cihazı alalı çok kısa süre oldu toplam 1 saat çalışmadı sıfırlamak cash belleğimi boşaltacak?
-
son güncellemedeki gibi büyük android güncellemesi alan cihazlarda genel olarak saçmalamalar olur. bu iki android versiyonu arasındaki farklardan kaynaklanır. android 9'dan 10'a geçince de fabrika ayarlarına sıfırladığınızda eski versiyonun izleri silindiği için çok daha stabil çalışır. telefon/tablet/tv çok fark etmiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b¤cek -- 20 Ekim 2021; 15:52:56 > -
Sunu bi anlatamadim millete...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar hocam benim için sorabilirmisiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Beyler bu işin erbabı der ki videoda Bu güncelleme tam bir felaket nedenlerini de sıralamış Güncellemeden önce göz atabilirsiniz
https://www.youtube.com/watch?v=TZKeKpp_GXQ&feature=youtu.be
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Özel mesajınız kapalı oradan yanıt dönemedim, mesajınızı az önce gördüm, ilgili arkadaşı aradım stok durumunu kontrol edip bilgi verecek, kapalı kutu çektirebilirim şubeye dedi.
-
Bende özelden mesaj atamadım..Fiyat be olur acaba.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Satıcı ben değilim, yeni aldığım için mağaza görevlisinin iletişim bilgisi vardı o şekilde ulaşıyorum.
-
Arkadaşlar Dsmart kullanıyorum, uydu alıcı yerine TV'ye modül takarak kullanan oldu mu?
-
Ben modülle kullanıyorum. Ayrıca uydu alıcı yok
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilgi için teşekkür ederim, modülde uyumsuzluk vb bir sorun olur başımı ağrıtmayayım diye sormuştum.
-
ses sistemini hdmı ile bağlayıp bir türlü ses alamadım. optik kablo ile bağladığımda ses geliyor. hdmı ile bağladığımda ses sisteminden hdmı in ve out çıkışlarından denemeler yaptım. tv nin ayarlarından ses sitemini seçtim ancak ses alamadım. gözden kaçan bir ayar var mıdr. yardımcı olur musunuz
-
konu başlığı nedeniyle TV modelinizi bildiğimizi varsayalım ama ses sisteminiz nedir? marka ve model olarak belirtirseniz iyi olur. elimizde bilgi olmadan ne kadar yardımcı olabiliriz ki.
öncelikle ses sisteminizden de ARC ve CEC özelliklerinin aktifleştirildiğinden emin olunuz. ses sisteminizin giriş olarak TV seçtiğinizden emin olunuz.
tvden ve ses sisteminden hangi portlara bağladınız. hangi kaynağın sesini alamıyorsunuz? (tv yayını, uygulamalar, konsol, bluray, tv box vb.)
-
İstanbul'dan sipariş ettirmiştim. Bugün arayarak siparişimi tekrar verdim. Türkiye çapında hiç bir dükkanda kapalı stok olmadığını, direkt depodan yollayacağını söylediler.
Çok garip bir firma. Kurumsal fatura almak istiyorum dedim, teslimat adresini değişemeyiz o zaman dendi. O zaman Bireysel keselim dedim, bilgileri verdim. Sonra mail geldi, kurumsal kesmişler. Adres yanlış, şirket adı yanlış. Anlamıyorsan sorsana yani. Şimdi aradım o mükemmel dosyalardan oluşturdum. Adres değişikliği için bile dosya oluşturuyoruz. Muhatap bulmak çok zor. Pazartesiden beri bulamıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizi gayet iyi anlıyorum, bu firma özelinde değil malesef satıcı olsun üretici olsun müşteri memnuniyetini gözeten, gözetir gibi görünse de umrunda olan tek bir firma tanımıyorum. İşi en kısa ve sağlıklı yoldan çözmek, sorunları gidermek müşteriye düşüyor. Son noktaya kadar sakin kalmaya çalışıp amaca ulaşmak gerekiyor. Bulabilmenize sevindim, umarım sağlıklı bir şekilde teslim alıp kurulum yapıldığında çabanıza değdiği mesajını paylaşırsınız.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X