Şimdi Ara

SONUNDA ARAÇ ALDIM POLO CLASSİC 2001???YORUM?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
18.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kelebek boğazına dikkat...
    kalkışlarda klimayı kapat, klima fazlaca yiyor devirden, araç stop edebiliyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: permanganat26

    kelebek boğazına dikkat...
    kalkışlarda klimayı kapat, klima fazlaca yiyor devirden, araç stop edebiliyor...


    Klimanın aracı hantallaştırdığı doğru ama stop ettiği falan yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Bizde var 1.6 100BG 2001 Polo Classic Comfortline. 0 almıştık. Bakımlarını düzenli olarak serviste yaptırdık. Biraz fazla yakıyor (10 litre). Araçtan 3 şikayetim var.

    1.si sürücü aynası. 2 kez kırıldı. Normalde aynayı kapatmayız ama ben ilk kırdığımda can sıkıntısından kapatayım dedim. Heralde yıllarca kullanılmayınca işlevini kaybetmiş. Kapatmaya çalışırken elimde kaldı. Sonra serviste değişti. 2 seneden biraz fazla oldu dar bir sokağa park etmiştim. Yine kapatmam gerekti ittirmemle yine elimde kalması bir oldu.

    2.si arka camlarda biraz sorun var. Açıp kapatırken takılabiliyor.

    3.sü ise radyo bazen temassızlık yapıyor ama 11 yaşına girecek bir araba için çokta sorun sayılmaz aslında.

    Başka sorun varsa çekinmeden sor bildiğim bir şeyse cevaplayayım. Şimdilik aklıma gelen sorunları bunlar.

    sağolasın hocam, bunlar çok büyük sorunlar değil galiba bi yakıtı çok ama onuda sıralı sistem lpg ile normal seviyelere geldiği söyleniyor. peki avantajları nelerdir forumdan okuduğum kadarıyla hzlanma ve sürüş keyfi tatmin edici olduğu söyleniyor, siz ne dersiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: permanganat26

    kelebek boğazına dikkat...
    kalkışlarda klimayı kapat, klima fazlaca yiyor devirden, araç stop edebiliyor...


    Klimanın bu modellerdeki çoğu aracı zorladığını duymuştum evet. Fakat motordan pek anlamam bu kelebek boğazı çok mu büyük sorun çok masraf açarmı, daha çok katkılı lpg yüzünden kirlenip sorun çıkartıyormuş doğrumu?
  • 4 sene once deger kaybeder yazılmış. Su an kaç para bu araç
  • hayırlı olsun hocam. fotolarla zenginleştirirsen konuyu sevınırız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    4 sene once deger kaybeder yazılmış. Su an kaç para bu araç

    şu anda 13-15 arasında değişiyor, sahibinden sitesinde 16-17 isteyen bile var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: travian12

    quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    4 sene once deger kaybeder yazılmış. Su an kaç para bu araç

    şu anda 13-15 arasında değişiyor, sahibinden sitesinde 16-17 isteyen bile var

    başka bir konuda okudum 2001 clio rxt'ye bile 15-16 istiyorlarmış.
    eğer o araç o fiyattan gidiyorsa bu polo classic hem de 100bg olanı 17-18'den aşağı temizini bulamazsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DayLight66

    quote:

    Orijinalden alıntı: travian12

    quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    4 sene once deger kaybeder yazılmış. Su an kaç para bu araç

    şu anda 13-15 arasında değişiyor, sahibinden sitesinde 16-17 isteyen bile var

    başka bir konuda okudum 2001 clio rxt'ye bile 15-16 istiyorlarmış.
    eğer o araç o fiyattan gidiyorsa bu polo classic hem de 100bg olanı 17-18'den aşağı temizini bulamazsınız.

    doğrudur hocam, aracın temizliğine bağlı tabi. bu arada örnek bi araç
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-gurulmeye-deger-68438871/detay




  • Abartmayın 2006 megane 2 1.5 dci aldık 20 bine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: travian12

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Bizde var 1.6 100BG 2001 Polo Classic Comfortline. 0 almıştık. Bakımlarını düzenli olarak serviste yaptırdık. Biraz fazla yakıyor (10 litre). Araçtan 3 şikayetim var.

    1.si sürücü aynası. 2 kez kırıldı. Normalde aynayı kapatmayız ama ben ilk kırdığımda can sıkıntısından kapatayım dedim. Heralde yıllarca kullanılmayınca işlevini kaybetmiş. Kapatmaya çalışırken elimde kaldı. Sonra serviste değişti. 2 seneden biraz fazla oldu dar bir sokağa park etmiştim. Yine kapatmam gerekti ittirmemle yine elimde kalması bir oldu.

    2.si arka camlarda biraz sorun var. Açıp kapatırken takılabiliyor.

    3.sü ise radyo bazen temassızlık yapıyor ama 11 yaşına girecek bir araba için çokta sorun sayılmaz aslında.

    Başka sorun varsa çekinmeden sor bildiğim bir şeyse cevaplayayım. Şimdilik aklıma gelen sorunları bunlar.

    sağolasın hocam, bunlar çok büyük sorunlar değil galiba bi yakıtı çok ama onuda sıralı sistem lpg ile normal seviyelere geldiği söyleniyor. peki avantajları nelerdir forumdan okuduğum kadarıyla hzlanma ve sürüş keyfi tatmin edici olduğu söyleniyor, siz ne dersiniz?

    Hafif olduğu için yeterince seri bir araç. Bagajı gerçekten çok geniş ve arka görüşü kısıtlıyor. Arkasını bazen kolay bırakıyor( Yada bana öyle geliyor çünkü bazen özelllikle arkasını hafifçe savurmayı seviyorum.). Lastik ölçüsünden dolayı lastikleri uygun sayılır. Biz Bridgestone Turanza Er300 kullanıyoruz tanesi 125TL. 0 araç fiyatları bu şekilde artmaya devam ederse aldığın fiyata bile satabilirsin. Kliması gayet yeterli. Aklıma çokta fazla şey gelmiyor. Şunu da söyleyeyim araba bazen bir sorun çıkartıyor sonra kendi kendine düzeliyor. Mesela bizim yolcu kapısından arabayı açınca merkezi kilit devre dışı kalıyordu. Camlar saçmalıyordu. Üstünden 48 saat geçtikten sonra her şey kendiliğinden normale dönüyordu. Hoş şimdi yaptırdık artık yapmıyor ama 3 sene falan bu şekilde kullanıldı. Birgün klima açık gidiyorum kapattım soğuk oldu diye. Hep dikkat ederdim yüksek hızda açmamaya dalmışım baya hızlı giderken açtım klimayı. Klima çalışmadı. Dedim eyvah yaktık motorunu. Yavaşladım denedim olmadı. Motoru durdurdum denedim olmadı. Bekledim biraz falan yine denedim olmadı. Ertesi gün bozulduğu saatlerde yine bastım düğmeye bir umut çalıştı klima sanırım kendini korumaya almış veya başka bir şey oldu ama çok sevindim çalışmasa servise gidecektim. Aklıma gelenler bunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: travian12

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Bizde var 1.6 100BG 2001 Polo Classic Comfortline. 0 almıştık. Bakımlarını düzenli olarak serviste yaptırdık. Biraz fazla yakıyor (10 litre). Araçtan 3 şikayetim var.

    1.si sürücü aynası. 2 kez kırıldı. Normalde aynayı kapatmayız ama ben ilk kırdığımda can sıkıntısından kapatayım dedim. Heralde yıllarca kullanılmayınca işlevini kaybetmiş. Kapatmaya çalışırken elimde kaldı. Sonra serviste değişti. 2 seneden biraz fazla oldu dar bir sokağa park etmiştim. Yine kapatmam gerekti ittirmemle yine elimde kalması bir oldu.

    2.si arka camlarda biraz sorun var. Açıp kapatırken takılabiliyor.

    3.sü ise radyo bazen temassızlık yapıyor ama 11 yaşına girecek bir araba için çokta sorun sayılmaz aslında.

    Başka sorun varsa çekinmeden sor bildiğim bir şeyse cevaplayayım. Şimdilik aklıma gelen sorunları bunlar.

    sağolasın hocam, bunlar çok büyük sorunlar değil galiba bi yakıtı çok ama onuda sıralı sistem lpg ile normal seviyelere geldiği söyleniyor. peki avantajları nelerdir forumdan okuduğum kadarıyla hzlanma ve sürüş keyfi tatmin edici olduğu söyleniyor, siz ne dersiniz?

    Hafif olduğu için yeterince seri bir araç. Bagajı gerçekten çok geniş ve arka görüşü kısıtlıyor. Arkasını bazen kolay bırakıyor( Yada bana öyle geliyor çünkü bazen özelllikle arkasını hafifçe savurmayı seviyorum.). Lastik ölçüsünden dolayı lastikleri uygun sayılır. Biz Bridgestone Turanza Er300 kullanıyoruz tanesi 125TL. 0 araç fiyatları bu şekilde artmaya devam ederse aldığın fiyata bile satabilirsin. Kliması gayet yeterli. Aklıma çokta fazla şey gelmiyor. Şunu da söyleyeyim araba bazen bir sorun çıkartıyor sonra kendi kendine düzeliyor. Mesela bizim yolcu kapısından arabayı açınca merkezi kilit devre dışı kalıyordu. Camlar saçmalıyordu. Üstünden 48 saat geçtikten sonra her şey kendiliğinden normale dönüyordu. Hoş şimdi yaptırdık artık yapmıyor ama 3 sene falan bu şekilde kullanıldı. Birgün klima açık gidiyorum kapattım soğuk oldu diye. Hep dikkat ederdim yüksek hızda açmamaya dalmışım baya hızlı giderken açtım klimayı. Klima çalışmadı. Dedim eyvah yaktık motorunu. Yavaşladım denedim olmadı. Motoru durdurdum denedim olmadı. Bekledim biraz falan yine denedim olmadı. Ertesi gün bozulduğu saatlerde yine bastım düğmeye bir umut çalıştı klima sanırım kendini korumaya almış veya başka bir şey oldu ama çok sevindim çalışmasa servise gidecektim. Aklıma gelenler bunlar.

    çok teşekkürler hocam verdiğin bilgiler için, öyle kronik bi sorunu yok anladığım kadarıyla. bende ilk aracımı almayı düşünüyorum, araba tecrübem yok fazla ama küçüklüğümden beri traktör kullandığım için ilk kullandığımda fazla zorlanmadım, ama şimdiye kadar 2-3 kere kullanmışlığım var yani biliyorum ama acemiyim. Şimdilik fazla bütçe ayırmak istemiyorum en fazla 15000 lira. Kime sorduysam o paraya toyota corolla efsane kasa al diyor ama arabada donanım çok eksik, aynı fiyata bu araba var donanımları ortada, bende almışken hava yastığı klima falan olsun dedim o yuzden bunu uygun buldum. neyse hayırlısı bakalım, bu arada daha ehliyetim yok, 7 ocakta direksiyon sınavım var buyuk ihtimalle




  • Dediğim gibi bizim araçta masraflı herhangibir sorun çıkmadı. Ancak ilanlara baktım da hiç düzgün temiz araba yok.
  • Allah yardimcin olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DayLight66

    quote:

    Orijinalden alıntı: travian12

    quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    4 sene once deger kaybeder yazılmış. Su an kaç para bu araç

    şu anda 13-15 arasında değişiyor, sahibinden sitesinde 16-17 isteyen bile var

    başka bir konuda okudum 2001 clio rxt'ye bile 15-16 istiyorlarmış.
    eğer o araç o fiyattan gidiyorsa bu polo classic hem de 100bg olanı 17-18'den aşağı temizini bulamazsınız.

    Ben yazmıştım:)

    Bu fiyatların sonu hayırlı değil. 2. El ithalatını istiyoruz Hükümet'imizden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    Allah yardimcin olsun.

    sağol hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: travian12

    quote:

    Orijinalden alıntı: permanganat26

    kelebek boğazına dikkat...
    kalkışlarda klimayı kapat, klima fazlaca yiyor devirden, araç stop edebiliyor...


    Klimanın bu modellerdeki çoğu aracı zorladığını duymuştum evet. Fakat motordan pek anlamam bu kelebek boğazı çok mu büyük sorun çok masraf açarmı, daha çok katkılı lpg yüzünden kirlenip sorun çıkartıyormuş doğrumu?


    benim aracım lpgli değil benzinliydi, o yüzden bu sorunun lpgden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum.
    az önce geçmişe dönük polo ile ilgili ayrıntılı bir mesajım vardı, 2 yıl boyunca bu aracı kullanan birisi olarak deneyimlerimi aktarmıştım ama bulamadım. neyse...
    polomu satmamdaki en büyük etken aracın durduk yere gaz kesmesi ve son zamanlarda bunu sıklıkla tekrarlaması idi. allahtan gaz kestikten sonra direksiyon yada frenler kitlenmiyordu ama özellikle yüksek hızlarda otobanda seyrederken arabanın gaz kesmesi risk yaratıyordu. daha sonra yaptığım araştırmalarda bu modellerin kronik sorununun sebebi bulunamayan bu gaz kesmesi olduğunu öğrendim. mecburen arabamı satmak zorunda kaldım.

    2007 yılında 100 bg 97 model poloyu 12100 tl'ye almıştım, araç 104binde idi.
    2009 yılında ise 10000 tl'ye sattım, km'si 137bin idi.




  • iyi yapmışsınız yola devam. ikinci 3 cü eli hepsii var kafanız rahat binin tüp taktırabilirsiniz motorda bi değişiklik yok bizdede 2006 modeli var yakar benzini zaten vw tutumlu motor yapmaz bizde tüp taktırdık kelebek vs sorunu yok at gibi bin
  • hayırlı olsun.güle güle kullan.aradığın şeylerin hepsi de araba da var.daha ne olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: permanganat26

    quote:

    Orijinalden alıntı: travian12

    quote:

    Orijinalden alıntı: permanganat26

    kelebek boğazına dikkat...
    kalkışlarda klimayı kapat, klima fazlaca yiyor devirden, araç stop edebiliyor...


    Klimanın bu modellerdeki çoğu aracı zorladığını duymuştum evet. Fakat motordan pek anlamam bu kelebek boğazı çok mu büyük sorun çok masraf açarmı, daha çok katkılı lpg yüzünden kirlenip sorun çıkartıyormuş doğrumu?


    benim aracım lpgli değil benzinliydi, o yüzden bu sorunun lpgden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum.
    az önce geçmişe dönük polo ile ilgili ayrıntılı bir mesajım vardı, 2 yıl boyunca bu aracı kullanan birisi olarak deneyimlerimi aktarmıştım ama bulamadım. neyse...
    polomu satmamdaki en büyük etken aracın durduk yere gaz kesmesi ve son zamanlarda bunu sıklıkla tekrarlaması idi. allahtan gaz kestikten sonra direksiyon yada frenler kitlenmiyordu ama özellikle yüksek hızlarda otobanda seyrederken arabanın gaz kesmesi risk yaratıyordu. daha sonra yaptığım araştırmalarda bu modellerin kronik sorununun sebebi bulunamayan bu gaz kesmesi olduğunu öğrendim. mecburen arabamı satmak zorunda kaldım.

    2007 yılında 100 bg 97 model poloyu 12100 tl'ye almıştım, araç 104binde idi.
    2009 yılında ise 10000 tl'ye sattım, km'si 137bin idi.

    Alıntıları Göster


    benim aracım lpgli değil benzinliydi, o yüzden bu sorunun lpgden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum.
    az önce geçmişe dönük polo ile ilgili ayrıntılı bir mesajım vardı, 2 yıl boyunca bu aracı kullanan birisi olarak deneyimlerimi aktarmıştım ama bulamadım. neyse...
    polomu satmamdaki en büyük etken aracın durduk yere gaz kesmesi ve son zamanlarda bunu sıklıkla tekrarlaması idi. allahtan gaz kestikten sonra direksiyon yada frenler kitlenmiyordu ama özellikle yüksek hızlarda otobanda seyrederken arabanın gaz kesmesi risk yaratıyordu. daha sonra yaptığım araştırmalarda bu modellerin kronik sorununun sebebi bulunamayan bu gaz kesmesi olduğunu öğrendim. mecburen arabamı satmak zorunda kaldım.

    2007 yılında 100 bg 97 model poloyu 12100 tl'ye almıştım, araç 104binde idi.
    2009 yılında ise 10000 tl'ye sattım, km'si 137bin idi.

    Böyle bir kronik sorunu olduğunu bilmiyordum bu arabaların ilk defa duydum hocam sizden. o zaman alınmaz, en azından 97 modeli.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.