Şimdi Ara

SONAX Hybrid Paketi (Yardım)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Ankara'da yaşıyorum 2006 Seat Leon aracımız var sizce bu fiyata değer mi ne dersiniz ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.


    Verginizi Worldcard'ınızla 3 taksitle Yapı Kredi İnternet Şubesi’nden,www.gib.gov.tr’den veya aşağıdaki link’ten ödeyebilirsiniz. Üstelik;

    • SONAX Hybrid Paketi 360 TL yerine 180 TL!
    • SONAX konsantre cam suyu da hediye!

    buradan daha iyi bakabilirsiniz :http://www.sonax.com.tr/marketting/musteri-aydinlatma.html







  • Haliç/Trio Sonax'ın Mükemmel İşçiliği ve Mükemmel Müşteri İlişkileri

    Arkadaşlar, aracıma 07.08.2014 tarihinde Haliç/Trio Sonax'ta HYBRID BOYA KORUMA UYGULAMASI yaptırdım.
    Aracımı 11.30 gibi teslim ettim ve 17.00'da teslim aldım. Aracımı teslim aldığımda inanın yüzüm güldü ve arabamın renginin değiştiğini fark ettim. Yapılan uygulamadan ve işçilikten inanın çok memnun kaldım.
    Aracımda kusur denebilecek bile hiçbir sorun bulamadım. Çalışan arkadaşların bile çok uğraştık Hocam demesi beni zaten fazlasıyla memnun etti.
    Haliç/Trio Sonax bayisinin hakkı ile iş yaptığını gönül rahatlığı ile söyleyebilir ve gönül rahatlığı ile herkese tavsiye edebilirim.
    Aracıma uygulama yapılmasında, başta Sonax Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Bülent Başaran Bey'e, SONAX Haliç/Trio Yetkilileri olan Özkan Canata, Davut Acıbuca ve Özkan Taşkın Beylere ilgilerinden ve yardımlarından dolayı teşekkür ediyorum.
    Yetkili arkadaşlar, sağolsunlar o kadar iyiler ve ilgiler ki, bir aile bir arkadaş muhabbeti ile karşıladılar, ağırladılar ve uğurladılar. Bayide kendimi o kadar rahat hissettim ki... Bana bu yakınlığı, sıcaklığı ve ilgiyi veren yetkili arkadaşlara, aracıma emeği geçen tüm arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.
    Haliç/Trio Sonax bayisini de kesinlikle herkese tavsiye ediyorum.
    Saygılarımla.




  • Mtv Yapı Kredi kampanyasından faydalanıp aracıma uygulama yaptırmak istedim. iş yerime en yakın sonax magatek şişli adresine gittim. uygulamanın devam ettiğini öğrenince aracımı bıraktım. ne zaman teslim edersiniz dediğimde saat 16.00 da hazır olur dediler. saat 17.00 gibi telefon geldi aracınız hazır diye. geç gelen telefon yüzünden işimi 16 ya göre ayarladığım için iş çıkışında gitmeyi tercih ettim. 18.15 gibi gidip aracı teslim almak istediğimde araç paspasları hala ıslak bir şekilde beni bekliyorlardı. o şekilde koymak istediler kurulansın dedim.

    ekstra motor yıkaması da istemiştim. kontrol ettim plastik kapaklar üzerinde yağ birikintilei duruyor. dikkatli bakılınca kendi yapacağım bir temizlikten daha ileri gitmeyen bir uygulama ile karşılaştım.

    akabinde aracı kontrol etmeye geçtim. üzerindeki küçük çaplı çizikler vb. şeyler olduğu gibi duruyordu, ayrıca araç kapı kenarlarında uygulamadan kalan kimyasal kalıntılar vardı, tavanda lekeler (sadece tavanda değil aracın heryerinde izler, lekeler ve silinme izleri ) duruyordu. tampaonda bulunan sakız çıkartılmadan üzerinden işlem yapıldığı için sakız tamponda kemikleşmişti.

    yıkanmış olduğu iddia edilen aracın jantlarındaki yağlar olduğu gibi duruyordu. gösterdim hemen hallederiz dediler. o sırada paspasları kurulamaya çalıştıkları için elime bir sünger alıp kendim jant temizliğine giriştim. iş ödemeye geçince fatura istediğimde artı kdv istediler. nasıl olur kampanyada böyle bişey yazmıyor dediğimde beraber afiş üzerinden kısa bir okuma yaptık. peşin ödeme yapacakken afiş üzerinde 4 taksit yapılacağını görüp taksitli ödeme yaptım. motor yıkama kampanyası konuya dahil olmadığı için de onu peşin ödedim.

    bahsi geçen hediye konsantre cam suyunu da vermediler. oradan canım sıkkın bir şekilde ayrıldım. araca binip yol almaya başlayınca canım daha da sıkıldı çünkü yıkanmış aracın camlarında da lekeler vardı ve içeriden olduğu gibi görünüyordu.

    patlamış olan far lambamı değiştirmek için hemen yakındaki bir elektrikçiye gittim konu açılınca adam yapılan işlemi görüp dalga geçti, canım bir kez daha sıkıldı.

    şimdi bu mesajı en az 4 kez size göndermeme rağmen kısa versiyonu ile bana geri dönüş yapıyorsunuz.

    ayrıca beni tekrar bayi ile muhattap edip açıklama yapmamı bekliyorsunuz. dinlemeyi bilen biri olduğunu düşünmüyorum. aracın tamponunda sakız kalmış diyorum “ee getirin temizleyelim” gibi pişkin bir cevap alıyorum.

    tekrar aynı yere gidip bir uygulama yaptırmak istemiyorum.


    geri dönüşlerde bile yeterli bilgi sahibi olmayan ve aynı yere gitmem için ısrar eden birileri arıyor.
    tavsiye etmiyorum...





    saygılar.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.