Şimdi Ara

Sol Frankart boyasız doğrultması anlamı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
22.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba,
    almayı düşündüğüm sol ön kapısı boyalı olan aracın expertiz raporunda " sol frankart boyasız doğrultma mevcut" yazıyor. bunun ne anlama geldiğini bildilendirirseniz memnun olurum

    Ayrıca bu durum ne kadar ciddi? Sıkıntı yaratır mı? Hem kullanımda hem satarken

    Sol Frankart boyasız doğrultması anlamı?


    Sol Frankart boyasız doğrultması anlamı?


    Sol Frankart boyasız doğrultması anlamı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeybek1982 -- 4 Kasım 2019; 20:29:4 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Sol Frankart Boyasız Doğrultması: Anlamı ve Bilmeniz Gerekenler

    Bir araçta yer alan "frankart", aracın gövdesinin arkasındaki bagaj kapağının sol veya sağ tarafına yerleştirilmiş yan paneldir. "Frankart boyasız doğrultması", bu panelin boyasız olarak hizalanması sürecini ifade eder.

    Frankart Nedir?

    Frankartlar, aracın dış görünümünü ve aerodinamisini geliştirmeye yardımcı olan önemli parçalar arasında yer alır. Aracın gövdesini arka tekerlek yuvasından bagaj kapağına kadar kapsayan ve aracın arka kısmının genel şeklini oluşturan parçalardır.

    Boyasız Doğrultma Nedir?

    Boyasız doğrultma, aracın hasar görmüş veya hizasız bir parçasını özel aletler ve teknikler kullanılarak boyaya zarar vermeden hizalamayı içeren bir onarım yöntemidir. Bu yöntem genellikle hafif hasarlar veya yanlış hizalanmış parçalar için kullanılır ve geleneksel kaynak veya boyama yöntemlerine göre daha az maliyetli ve hızlıdır.

    Sol Frankart Boyasız Doğrultmasının Amacı

    Sol frankart boyasız doğrultması, bu panelin aracın gövdesiyle doğru bir şekilde hizalanmasını sağlar. Yanlış hizalanmış bir frankart, aracın dış görünümünü bozabilir, hava akışını etkileyebilir ve hatta sürüş kalitesini olumsuz yönde etkileyebilir.

    Boyasız doğrultma, frankartı boyaya zarar vermeden hizalamayı mümkün kılarak, aracın orijinal görünümünü korurken aynı zamanda performansını ve güvenliğini iyileştirir.

    Frankart Boyasız Doğrultması Nasıl Yapılır?

    Frankart boyasız doğrultması, hasarın boyutuna ve konumuna bağlı olarak değişen özel teknikler gerektirir. Genellikle aşağıdaki adımları içerir:

    • Hasarlı veya yanlış hizalanmış frankartın incelenmesi
    • Boyasız doğrultma aletlerinin hazırlanması
    • Frankartın dikkatlice çekilmesi veya itilmesi
    • Doğru hizalamanın elde edilmesi
    • Frankartın sabitlenmesi ve kontrol edilmesi

    Sonuç

    Sol frankart boyasız doğrultması, aracınızın dış görünümünü ve performansını iyileştirmek için önemli bir onarım yöntemidir. Bu yöntem sayesinde, hasarlı veya yanlış hizalanmış bir frankartı boyaya zarar vermeden hizalayabilir, aracınızın değerini koruyabilir ve sürüş güvenliğini artırabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yanlışım varsa düzeltin ama arka çamurlukların iç tarafı olmuyor mu frangart sacı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ezik oluşmuş ama boyaya zarar vermemiş. Düzeltme yapmışlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Frenkart sacı kapının oturduğu çerçeve oluyor. Kapı ezilirken direk veya maşpiyel sacını hafif eğmiş olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    Frenkart sacı kapının oturduğu çerçeve oluyor. Kapı ezilirken direk veya maşpiyel sacını hafif eğmiş olabilir.
    Teşekkür ederim? Peki sıkıntı olur mu? Hem kullanırken hem satarken?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanırken olmaz. Rastgele kesip kaynaklansa tehlikeli olabilirdi. Satılırken fiyat kırmak için kullanabilirler. Günümüz araçları monokok şasi olduğu için frenkart saci da taşıyıcı sayılır.

    Ciddi bir darbe olsa kapı değişirdi. Tavan sacında çaplanma olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Kemal Geliyorum kullanıcısına yanıt
    Genelde saçın içerisinde taşıyıcı olmaz mi ? Saç kaplama değil midir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Genelde saçın içerisinde taşıyıcı olmaz mi ? Saç kaplama değil midir ?
    Tren rayı gibi bir parça aramayın. Taşıyıcılar, kıvrılmış sacların kaynaklanarak profil haline getirilmesinden ibarettir.

    Monokok gövdedeki iskeletin tamamı aslında şasidir. Parçanın biri eksilirse dengesi bozulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Kemal Geliyorum kullanıcısına yanıt
    [simage]https://www.repairerdrivennews.com/wp-content/uploads/2015/11/honda-civic-guts.jpg[/simage]Sol Frankart boyasız doğrultması anlamı?

    Buradan devam edebiliriz çekme kuvveti 1500MPa diyor tren rayı olmasa da en sağlam yerlerinden biri değil mi?

    https://pdf.sciencedirectassets.com/272281/1-s2.0-S1369702101X81777/1-s2.0-S1369702101802133/main.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 5 Kasım 2019; 20:43:42 >




  • Grafikteki parçalar yakından incelenirse tek parça döküm değildir. Dayanımın artması için özel şekil verilir. Bazı örneklerde ise hafiflik için ısıtılarak sertleştirilir. Esasında tavan sacı ile direk sacları çoğu otomobilde aynı kalınlıktadır. Bastırdığınızda tavan sacı esner ama direk sacı esnemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.