Şimdi Ara

Sobotta mı netter mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
4.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hangisini almalıyım anatomi atlası olarak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Samatta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Metter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabiki sabotta hocam ama netter daha uygun. Bana kalırsa çakma sabotta :D

  • Bu konu açıldı. Özet:
    Para varsa sobotta yoksa netter de ok.
    Sobotta kemikleri daha iyi.
    Sobotta PDF+ orijinal netter de olur.
    Çakma sobotta da olur.
    Tıpçı değilim liseliyim ezberledim aw

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • prometheus al ikisinden de iyi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • FeynmanSverdlov F kullanıcısına yanıt
    Djejememdkmddmmddkcmc

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tıp okusam sobotta alırdım çok güzel duruyor kitaplıkta hoş görünürdü

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EBBB59CB7

    Tıp okusam sobotta alırdım çok güzel duruyor kitaplıkta hoş görünürdü
    şimdi bişe alacan mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bjorn Ironside kullanıcısına yanıt
    Okulu bekliyorum hocam her sey için gidince sorup alırım hocalardan

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sobotta

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hem korsanı yok hem çok kalın hem 1000 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yks2021magduru Y kullanıcısına yanıt
    Kullanmış gibi konuştun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yks2021magduru Y kullanıcısına yanıt
    El-Kanun fi't-Tıb aldım sorun olur mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kes lan ezik

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Where_is_ıram_drake W kullanıcısına yanıt
    üçü de elimde var anatomi ressamları çizmiş anlatımı da gayet güzel ben içerik olarak değerlendirdim f/p değil

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • https://drive.google.com/file/d/1tBy2kqLUYo5RGbt4u4eibDLGJn7VrOFL/view?usp=sharing (NETTER)


    https://drive.google.com/file/d/0B0kcxxQ3RbcwSVlTMTVuYzZTS1U/view?usp=sharing&resourcekey=0-BxMeHb_ujbvnhBIaVrhiCw (SOBOTTA)


    Sıkıntı yaratmayacak bir tabletin varsa indir bunları bir pdf programıyla aç, tabletin kalemiyle vs. not alırsın. Çıkarken zaten uygulama kaydedeyim mi der, evet dersin geçersin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6C3299DA3 -- 25 Eylül 2021; 1:14:43 >




  • Guest-4h062020 G kullanıcısına yanıt

    abi 1000 yıllık kitap ya çok pahalıdır pdf'i yok mu    

  • Türkçe Sobotta var mı?

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.